جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بهترین سایت ترجمه تخصصی انگلیسی کدام است؟

نویسنده: آیدا وحدت سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 15:57:58 بازدید: 530 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که اشاره شد در مواقعی که ممکن است دانش کافی را درباره‌ی یک زبان خاص نداشته باشید و نیاز باشد تا یک متن با زبانی مشخص را به شکل فوری و در کوتاه‌ترین زمان ترجمه کنید، سپردن کار ترجمه‌ی متن به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. سایت بزرگ و معتبر ایران تایپیست، یکی از سایت‌های بسیار معروف ترجمه است که می‌توانید برای ترجمه تخصصی انگلیسی و یا متن‌های دیگری با سایر زبان‌ها روی آن حساب باز کنید. سایت ایران تایپیست با داشتن یک تیم بزرگ که از 22 هزار نفر از مترجمان حرفه‌ای کشور تشکیل شده است، کار ترجمه متون تخصصی انگلیسی متون شما را به شکلی کاملا حرفه‌ای و بی‌نقص انجام می‌دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مترجمان متخصص سایت ایران تایپیست علاوه بر ترجمه تخصصی انگلیسی، سایر متون کاربران و مشتریان سایت خود را که با 32 زبان زنده‌ی دنیا نوشته شده‌اند، با دریافت هزینه‌ای بسیار مناسب و در زمانی که توسط کاربران مشخص می‌شود ترجمه کرده و تحویل می‌دهد. علاوه بر آن کاربران می‌توانند به شکل رایگان نمونه‌ی کارهای ترجمه شدن توسط ایران تایپیست را مشاهده کرده، تا از کیفیت کار ترجمه توسط مترجمان این سایت معتبر آگاهی پیدا کنند و برای سپردن کار ترجمه‌ی متون تخصصی خود به مترجمان این سایت، با اطمینان کافی عمل کنند. افرادی که به کار ترجمه علاقمند هستند و دانش و تخصص و همچنین استعداد کافی را برای ترجمه‌ی متون مختلف دارا می‌باشند، می‌توانند با شرکت در آزمون‌های برگزار شده توسط سایت ایران تایپیست مهارت خود برای ترجمه متون تخصصی انگلیسی یا زبان‌های دیگر را به چالش کشیده و در نهایت با موفقیت در این آزمون‌ها برای انجام کار ترجمه در این سایت معتبر مشغول شوند. شرکت ایران تایپیست همچنین یک تیم ویراستار حرفه‌ای برای انجام کارهای بازبینی متون ترجمه شده، کیفیت کار ترجمه‌ی خود را به کاربران نشان می‌دهد.

ترجمه تخصصی انگلیسی

بهترین سایت ترجمه تخصصی انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیتخصصی ترین ترجمه هاراهنمای سفارش آنلاین ترجمهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

این سایت با داشتن بیش از 22 هزار مترجم حرفه‌ای، کار ترجمه‌ی متونی با 32 زبان‌ مختلف دنیا را انجام می‌دهد.

با شرکت در آزمون‌های برگزار شده توسط ایران تایپیست، مهارت خود در ترجمه متون را به چالش کشیده و در صورت موفقیت در این آزمون‌ها، می‌توانید در این سایت استخدام شوید.

سایت ایران تایپیست با داشتن تیمی حرفه‌ای و حاذق، کار ترجمه‌ی متون شما را به شکلی بی‌نقص انجام می‌دهد.

یکی از سایت‌های معتبر و بزرگ ترجمه تخصصی انگلیسی و سایر زبان‌های دیگر، سایت ایران تایپیست است.


نویسنده: آیدا وحدت سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 15:57:58 تعداد بازدید: 530 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین سایت ترجمه تخصصی انگلیسی ترجمه تخصصی انگلیسی متون ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی روان ترجمه تخصصی انگلیسی آنلاین معتبرترین سایت ترجمه تخصصی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :