سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بهترین بازنویسی خلاق را کدام مرکز ارائه میدهد؟

نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/1 ساعت 14:00:00 بازدید: 316 امتیاز 0 از 0 نظر

تمام آن چیزی که یک متن بازنویسی‌شده را از سایر متون بازنویسی‌شده متمایز می‌کند بازنویسی خلاق است. بازنویسی خلاق روحی جدید است که بر کالبد متن دمیده می‌شود و آن را از نو متولد می‌کند. بازنویسی خلاق کلمه به کلمه در ساختار متن رخنه کرده و آن را به طرز ماهرانه‌ای زیر‌و‌رو می‌کند. اما چنین امری قوانین و قواعد خاص خودش را دارد. با قدری تفکر می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که بازنویسی حاصل تمایز در قالب تشابه است و این بدان معنا است که میزان مهارت فرد باز‌نویسنده باید آنقدر زیاد باشد که در حین القای خلاقیت، مفهوم اصلی متن اصلی را نیز حفظ کند. زمانی یک نویسنده خلاق تمام خلاقیتش را برای بازنویسی خلاق روی متن پیاده کند نتیجه آن یک اثر هنری خواهد‌بود. اما میدانید بازنویسی خلاق از کجا سر‌چشمه میگیرد؟ بازنویسی خلاقانه به چه عواملی بستگی دارد؟

بازنویسی خلاقانه به دو عامل بسیار مهم بستگی دارد:

  1. استعداد خدادادی نویسنده در بازنویسی
  2. مطالعه بسیار باز‌نویسنده در مورد بازنویسی و بررسی آثار و متون مختلف

به این دو فاکتور توجه کنید. در بین این فاکتور‌ها گزینه دوم یعنی " مطالعه بسیار باز‌نویسنده " قابل دسترسی است اما گزینه اول را نمی‌توان در هر شخصی جستجو نمود. این به معناست که هر باز‌نویسنده‌ای صرفا نمی‌تواند یک باز‌نویسنده خلاق باشد. اگر در پی بازنویسی‌های خلاقانه هستید، به نحوی که در‌خور شخصیت شما و هدفتان از بازنویسی باشد، می‌بایستی به دنبال مراکزی باشید که تمام تیم بازنویسی آن از اشخاص با‌استعداد تشکیل شده باشد. تیم بزرگ ایران تایپیست از معدود مراکزی است که اعضای تیم بازنویسی آن تماماً متشکل از اشخاص خلاق است. اشخاصی که به ایران تایپیست و مشتریان عزیز این مجموعه در مسیر بازنویسی خلاقانه کمک بسیاری می‌کنند. همکاری مشتریان ارجمند با این مجموعه و تیم قدرتمند ایران تایپیست نقطه ی عطفی است تا موضوع بازنویسی را به چالش کشیده شود.

بهترین بازنویسی خلاق را کدام مرکز ارائه میدهد؟

بازنویسی خلاق

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییسرچ در گوگل

سوالات متداول

نقطه قوت مجموعه بزرگ ایران تایپیست در ارائه بهترین و با‌کیفیت‌ترین بازنویسی‌های خلاق وجود افراد خبره، کارآمد و با‌استعداد در تیم بازنویسی‌اش است.

بازنویسی خلاق در مرحله اول با هنر ارتباط دارد. زمانی که نویسنده استعداد و یا ذوق هنرمندی نداشته باشد نمی‌تواند بازنویسی‌های خلاقانه ارائه دهد. از این رو در بازنویسی‌های خلاق استعداد نویسنده حرف اول را می‌زند.

هزینه بازنویسی خلاق همیشه یک فاکتور غیرقابل پیش‌بینی است و نیازمند محاسبه است. زمانی که مشتری برای سفارش کار با این مجموعه تماس می‌گیرد هزینه پروژه اعمال و خدمت ایشان اطلاع‌رسانی می‌شود.

سفارش بازنویسی خلاق به این مجموعه بسیار راحت و آسان است، چرا که تنها به چند کلیک و یا یک تماس کوتاه بستگی دارد. به سایت ایران تایپیست مراجعه کنید و با راهکار‌های مختلف سفارش محتوا آشنا شوید.


نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/1 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 316 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی خلاقانه بازنویسی خلاق متون بازنویسی خلاقانه شعر بازنویسی خلاق برای کودکان بازنویسی خلاق و حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :