چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای گویندگی تنها داشتن صدای خوب کافی است؟

نویسنده: شیرین کرم خانی گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 11:00:00 بازدید: 345 امتیاز 0 از 0 نظر

شاید در نگاه اول این گونه به نظر برسد که برای گویندگی و تبدیل شدن به یک روایتگر و گوینده‌ی حرفه‌ای، تنها داشتن صدایی زیبا و رسا کافی است. یک گوینده‌ی حرفه‌ای کاری تخصصی انجام می‌دهد که هر کسی نمی‌تواند از عهده‌ی آن برآید. مشکل اصلی این است که هر یک از افرادی که صدایی زیبا دارند، بدون این که تخصصی در زمینه‌ی گویندگی داشته باشند، در این زمینه فعالیت می‌کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای و تهیه‌ی فایل‌های صوتی بی‌نقص و با کیفیت، لازم است که لحن درخور و مناسب برای بیان کردن یک موضوع به شکل صوتی را تشخیص دهید تا بتوانید حسی که باید را در مخاطبان خود القا کنید. به طور کلی برای روایت کردن یک داستان، خبر، دکلمه و... باید به شکل تخصصی انجام شود، چرا که این کار بسیار سخت است.

خدمات گویندگی و روخوانی از متن بیشتر در زمینه‌های سرگرمی و به شکل تخصصی انجام می‌شود؛ شبکه‌های ورزشی، رادیوها، کارتون‌ها و فیلم‌های سینمایی و... بیشترین نیاز را به گوینده‌های حرفه‌ای دارند. با این وجود در عرصه‌ی اینترنت و دنیای مجازی، نیاز به خدمات گویندگی و گویندگان حرفه‌ای و دوبله افزایش پیدا کرده است. با توجه به این که افراد به گوش دادن فایل‌های صوتی و پادکست‌ها علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند، بسیاری از افراد فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید محتوای صوتی و پادکست آغاز کرده‌اند و نیاز آن‌ها به گویندگان حرفه‌ای و متخصص افزایش پیدا کرده است. اما بسیاری از گویندگان برای ارائه‌ی خدمات خود در این زمینه هزینه‌ی بسیار زیادی را دریافت می‌کنند؛ ضمن این که تنها به صدای خوب خود بسنده کرده و هیچ تلاشی برای ارائه‌ی خدمات با کیفیت در زمینه‌ی روایت گری و گویندگی نمی‌کنند.

یک گوینده‌ی حرفه‌ای برای روایت یک داستان، خبر یا هر متن دیگری بهترین لحن را انتخاب می‌کند، در هر قسمت از روایتگری به شکل درست تنفس می‌کند، صدای خود را به شکلی بی‌نقص تنظیم کرده و به آن قوت می‌دهد یا حجم صدا را کم و زیاد می‌کند و هر اقدامی که باید را برای تخصصی انجام دادن کار خود به عنوان یک گوینده‌ی حرفه‌ای انجام می‌دهد؛ تخصص و مهارتی که تیم گویندگان مرکز ایران تایپیست برای ارائه‌ی خدمات در زمینه‌ی گویندگی از آن برخوردار هستند. تیم ایران تایپیست که از بهترین و حرفه‌ای‌ترین گویندگان در سطح ایران تشکیل شده است، متن مورد نظر شما را به یک محتوای صوتی با بهترین کیفیت تبدیل می‌کنند؛ می‌توانید درخواست خود برای تولید محتوای صوتی و تبدیل کردن یک متن به یک فایل صوتی را به شکل آنلاین در وبسایت ایران تایپیست ثبت کنید. همچنین می‌توانید گوینده‌ی مورد نظرتان را برای رسیدگی به سفارش و روایتگری متن مورد نظرتان انتخاب کنید. جالب است که خدمات ایران تایپیست در این حیطه مطابق با میل و سلیقه‌ی شما انجام می‌شود؛ به عبارتی امکان این را دارید که لحن و تن صدای مورد نظر خود را برای گوینده انتخاب کنید. تمامی این خدمات با عالی‌ترین کیفیت و هزینه‌ای بسیار مناسب ارائه می‌شود.

برای گویندگی تنها داشتن صدای خوب کافی است؟

گویندگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیدوبلهتدوین ویدئودیتا اینتری

سوالات متداول

ارتباط گیری با متن، ثابت نگه داشتن صدا در طول خواندن متن، تنظیم قدرت و تن صدا، تشخیص بهترین لحن برای خواندن یک متن، تلفظ صحیح کلمات و توانایی بالا در روان خوانی و... .

شما می‌توانید با شرکت در تست گویندگان مرکز ایران تایپیست، فعالیت خود را در این حیطه آغاز کنید.

فعالیت به عنوان دوبلور، تولید محتوای صوتی برای شبکه‌های اجتماعی، تولید تیزر تبلیغاتی و... 

شما می‌توانید برای ثبت سفارش در این مرکز به شکل آنلاین و از طریق سایت و یا به شکل حضوری اقدام کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 345 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: گویندگی online گویندگی مرد گویندگی خانم گویندگی کودک گویندگی حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :