پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، تحلیل آماری با چه نرم افزارهایی انجام می‌شود؟

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 329 امتیاز 0 از 0 نظر

برای کار بر روی پروژه‌ی شما، با توجه به حساسیت بالایی داده‌های شرکتی و انجام صحیح تحلیل آماری، بدون هیچ گونه نقص و اشکال آماری، هر شرکت تحلیل آماری سعی می‌کند تا از پیشرفته‌ترین دانش روز و تمامی نرم افزارهای بروز و آپدیت استفاده کند. بسیاری از کاربران می‌پرسند که آیا استفاده از آخرین نسخه‌ی نرم افزارهای آماری تاثیری در انجام پروژه‌های تحلیل آماری دارد یا خیر؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه می‌توان به این نرم افزارهای آپدیت روز دسترسی پیدا کرد؟ اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه‌ی کار با این نرم افزارها ندارید یا به طور سطحی با آن آشنا هستید، می‌بایست دقت کنید که داده‌های شرکتی می‌تواند تاثیری مستقیم بر سیر صعودی رشد شرکت داشته باشد. پس بدیهی‌ست که می‌بایست روند کار را بر عهده‌ی شرکت‌هایی قرار دهید که با دانش روز خود و آشنایی کامل با تمامی زوایا و اعماق یک اپلیکیشن آماری، بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. معمولا نرم افزارهای متعددی برای کار بر روی داده‌های آماری مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارد. منتهی یکی از شناخته‌ شده‌ترین نرم افزارهای آماری که هر شرکت تحلیل آماری می‌بایست به خدمات آن مجهز باشد، نرم افزار معروف و پرکاربرد SPSS است.

این نرم افزار را می‌توان همه چیز تمام نامید. یک نرم افزار کاملا تخصصی که به منظور انجام دقیق‌ترین پروژه‌های آماری ساخته و پرداخته شده است. در کنار این نرم افزار، نام نرم افزارهای تخصصی دیگری مانند SAS، استاتیستیکا، R، مایکروسافت اکسل، مینی‌تب و... هم می‌درخشد که تمامی آن‌ها در لیست نرم افزارهای برتر آماری جای دارند. به دلیل همین، ایران تایپیست گروهی از آمارشناسان خبره و درجه یک کشور را گرد هم جمع نموده است، تا علاوه بر تضمین بهترین خدمات شرکتی به کمپانی‌های مختلف، خود را از نظر علمی و تجربه تجهیز نماید. پس شما در صورت همکاری با شرکت تحلیل آماری ایران تایپیست، نه تنها از سریع‌ترین خدمات، بلکه از بروزترین، باکیفیت‌ترین و در عین حال، تخصصی‌ترین خدمات آماری برخوردار خواهید شد.

برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، تحلیل آماری با چه نرم افزارهایی انجام می‌شود؟

تحلیل آماری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریسرچ در گوگلکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

نرم افزارهای تخصصی و ویژه‌ی کار بر روی داده‌های آماری، مانند نرم افزار معروف و پرکاربرد SPSS و نرم افزارهای تخصصی دیگری مانند SAS، استاتیستیکا، R، مایکروسافت اکسل، مینی‌تب و...

می‌توانید با تیم پشتیبانی آماری شرکت تماس حاصل فرمایید. این تیم راهنمای شما خواهند بود و در نهایت در صورت تمایل می‌توانید روی کمک ایران تایپیست حساب کنید.

خیر. این شرکت در زمینه‌های متنوعی فعالیت دارد و خدمات تخصصی و کاملا آکادمیک آن در زمینه‌ی تحلیل آماری تنها بخشی از آن می‌باشد.

صد در صد. می‌توانید بر روی کمک ایران تایپیست حساب کنید. با مشاور آماری شرکت ارتباط بگیرید و از وی در این زمینه کمک بخواهید.


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 329 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بروزترین شرکت تحلیل آماری شرکت تحلیل آماری شبانه روزی شرکت معتبر تحلیل آماری شرکت تحلیل آماری پروژه شرکت تحلیل آماری پرسشنامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :