یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای تحلیل آماری و داده کاوی از چه روش هایی استفاده می شود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 18:00:00 بازدید: 306 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که اشاره شد، تحلیل آماری و داده کاوی با تحلیل داده های معمولی کمی تفاوت دارد. در تحلیل آماری و داده کاوی از الگوریتم ها و ماشین ها استفاده می شود تا داده ها و نتایج جدیدی به وجود بیاید که این نتایج باید توسط متخصصان و تحلیلگران با تجربه مورد بررسی قرار بگیرند. پس از بررسی و اعمال روش های صحیح روی داده ها تحلیل نتایج انجام می شود و از خسارت های احتمالی آینده جلوگیری خواهد شد یا روش ها و کاربرد های جدید برای بهبود عملکرد سیستم ها در آینده راهکار هایی ارائه خواهد شد. هزینه تحلیل آماری و داده کاوی در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های تحلیل مقرون به صرفه می باشد زیرا این موسسه با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را کنترل کند. هزینه تحلیل آماری و داده کاوی در ایران تایپیست به عوامل گوناگونی مانند: تعداد داده ها، روش های مورد استفاده برای بدست آوردن دیتا ها، موضوع تحلیل، مدت زمان تحویل نتایج، نرم افزار یا الگوریتم مورد استفاده و ... بستگی دارد. هلدینگ ایران تایپیست تلاش می کند تا رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد و برای تحقق این هدف با ایجاد همدلی بین کارکنان خود و سیاستگذاری های صحیح توانسته است که خدمات خود را با کیفیت بالا، هزینه مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد. تحلیل آماری و داده کاوی در این موسسه توسط باتجربه ترین تحلیلگران ایران تایپیست انجام می شود و به هیچ عنوان این سفارش ها به تحلیلگران مبتدی سپرده نخواهد شد. برخی از موسسه های تحلیل برای سود بیشتر از تحلیلگران مبتدی به جای حرفه ای استفاده می کنند، که این امر سبب تحلیل نتایج اشتباه و ارائه راهکار های نادرست خواهد شد. بنابراین انتخاب یک موسسه تحلیل با کیفیت نیز در تحلیل آماری و داده کاوی اهمیت دارد. در ادامه درباره راه های انتخاب یک موسسه تحلیل با کیفیت، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

برای تحلیل آماری و داده کاوی از چه روش هایی استفاده می شود؟

تحلیل با روش های خاص

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات دانشجوییتبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

در تحلیل های آماری و داده کاوی های از الگوریتم ها و ماشین ها استفاده می شود. الگوریتم ها به تحلیلگران کمک می کنند تا داده های آماری را به خوبی تحلیل و مورد ارزیابی قرار دهند.

بله، ایران تایپیست با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را به ویژه تحلیل های آماری و داده کاوی را کنترل کند.

زیرا تحلیل های آماری و داده کاوی ها دشوار می باشد و نیاز به مهارت و تخصص دارد. اگر تحلیلگر مورد نظر مبتدی باشد، با تحلیل های نادرست و راهکار های اشتباه می تواند خسارت های جانی و مالی زیادی را به وجود بیاورد.

هزینه تحلیل های آماری و داده کاوی ها به عوامل گوناگونی مانند: تعداد داده ها، روش های مورد استفاده برای بدست آوردن دیتا ها، موضوع تحلیل، مدت زمان تحویل نتایج، نرم افزار یا الگوریتم مورد استفاده و ... بستگی دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 306 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش های تحلیل آماری متد تحلیل آماری روند تحلیل آماری روش داده کاوی چگونگی تحلیل آماری و داده کاوی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :