یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی در نگارش و گسترده کردن متن یعنی چه؟

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/26 ساعت 12:00:00 بازدید: 2051 امتیاز 0 از 0 نظر

انواع مختلف برای بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ بازنویسی جهات و انواع مختلفی دارد که برای متن‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارتی دیگر بازنویسی می‌تواند در دو بعد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد:

  1. بازنویسی برای گسترده کردن متن
  2. بازنویسی برای خلاصه کردن متن

در میان این ابعاد مورد اول بیشتر از مورد دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که گسترده‌سازی متن یکی از روش‌هایی است که می‌توان بازنویسی را پیش ببرد. با گسترده‌کردن بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ باز‌‌نویسنده متن را میخواند و با گسترده‌سازی آن سعی در بازنویسی می‌کند. گاهی اوقات بدون گسترده‌کردن متن نمی‌توان جمله‌سازی صحیحی انجام داد. در برخی موارد ممکن است جمله بسیار شبیه به جمله‌بندی متن اصلی باشد. از این رو گسترده‌کردن متن یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌تواند شما را از اتهام سرقت ادبی برهاند و متن بازنویسی‌شده یونیک به شما تحویل دهد. اما یونیک‌بودن بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ یونیک‌بودن عبارت است از حالتی که در آن متن بازنویسی‌شده با متن اصلی بسیار تفاوت دارد. به عبارتی دیگر متن یونیک در هیچ دیتابیسی قبلا ثبت نشده است. ارائه متن متفاوت در بازنویسی در نگارش یعنی چه؟

رفع اتهام سرقت ادبی بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ ارائه متن متفاوت به کمک بازنویسی دو جنبه مختلف دارد. جنبه اول آن ارائه متن متفاوت برای جلب نظر دیگران است. جنبه دوم رفع اتهام سرقت ادبی است. این دو مورد از سری موارد مورد بحث در زمینه بازنویسی است. رفع اتهام سرقت ادبی با گسترده‌کردن بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ زمانی که متن بازنویسی‌شده به متن اصلی شبیه باشد شخص انتشار‌دهنده محکوم به سرقت ادبی می‌شود. اینگونه به نظر می‌رسد که شما نگاشته‌های فردی دیگر را به نام خود زده‌اید. از این رو می‌توان گسترده‌سازی را راه گریزی از این منجلاب دانست. برای بازنویسی با گسترده‌سازی متن می‌توانید با ایران تایپیست همراه باشید.

بازنویسی در نگارش و گسترده کردن متن یعنی چه؟

بازنویسی در نگارش یعنی چه؟

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییخلاصه نویسی

سوالات متداول

بازنویسی انواع و کاربرد‌های مختلفی دارد که یکی از آنها گسترده‌کردن متونی است که حجم کمی دارند. به عبارت دیگر می‌توانید با گسترده‌کردن متن به کمک بازنویسی متن 500 کلمه‌ای را به 1000 کلمه افزایش دهید.

گسترده‌‎کردن متن مانند انواع دیگر بازنویسی از اصول بازنویسی بهره می‌برد. به عبارتی دیگر گسترده‌کردن متن از رعایت اصول بازنویسی مبری نیست.

سرقت ادبی انواع مختلفی دارد که یکی از آنها سرقت ادبی در بازنویسی است. اگر بازنویسی صحیح نباشد احتمال سرقت ادبی بالا می‌رود. گسترده‌کردن متن یکی از معمول‌ترین روش‌های رفع سرقت ادبی است.

باز‌‌نویسنده مجرب در زمینه گسترده‌کردن متن شخصی است که می‌تواند به راحتی از پس بازنویسی به کمک گسترده‌سازی بر بیاد. چنین اشخاصی در ایران تایپیست بیشمارند. 


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/26 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 2051 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی در نگارش متون سفارش بازنویسی در نگارش بازنویسی در نگارش چیست اهمیت بازنویسی در نگارش معنی بازنویسی در نگارش تولید محتوا بازنویسی در نگارش پایان نامه چیست

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :