یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی بروشور

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 684 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از زمینه‌های فعالیت ایران تایپیست در حوزه بازنویسی مربوط به بازنویسی بروشور است. در بازنگاری بروشور از مطالب دیگر برای بازنویسی مطلبی جدید که قرار است در قالب بروشور ارائه شود، استفاده میشود. نگارش مطالب جدید و دست اول برای افزایش کیفیت بروشور بسیار مهم است. برای همکاری با ایران تایپیست در این زمینه با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بازنویسی بروشور چقدر هزینه دارد؟

بروشور یک برگه به اندازه A4 است که از سه قسمت تا خورده است. به کمک بازنویسی بروشور میتوان یک دنیا اطلاعات در آن برگه جای داد. البته از یک بروشور باکیفیت، چنین انتظار میرود که تا حد امکان اطلاعات زیادی در باب موضوع مورد بحث داشته باشد. مهمترین قسمت بروشور مربوط به محتوای متنی چاپ شده در آن است. در بازنگاری بروشور، از مطالب دیگر برای نگارش محتوای متنی که مختص بروشور است، استفاده میشود. برای مثال چنانچه موضوع بروشور در مورد کمبود ویتامین D باشد، باید از مقالات و مطالب مختلف با همین موضوع استفاده کرد. بروشورها بسیار کاربردی هستند و انواع مختلفی دارند. امروزه در زمینه‌های مختلفی از بازنگاری بروشور برای اهداف متنوعی استفاده میشود.

انواع بازنویسی بروشور:

  • بازنگاری بروشور به عنوان معرف محصول
  • بازنگاری بروشور به جهت معرفی شرکت یا مؤسسه
  • بازنگاری بروشور با محتوای آموزشی
  • بازنگاری بروشور به عنوان منو
  • بازنگاری بروشور به عنوان راهنمای گردشگری
  • بازنگاری بروشور به عنوان کارت دعوت

بازنویسی بروشور در انواع مختلف، هزینه‌های متغیری نیز دارد. برای مثال ممکن است هزینه بازنگاری بروشور به عنوان معرف محصول از هزینه بازنگاری بروشور به عنوان کارت دعوت بیشتر باشد. محاسبه هزینه بازنگاری بروشور بر اساس فاکتورهای مختلفی برآورد میشود. با توجه به این فاکتورها و ویژگی‌هایی که کاربر از محتوای مورد نظرش ارائه داده است، میتوان هزینه نهایی بازنگاری بروشور را برآورد کرد. برای اطلاع از نحوه بازنگاری بروشور در ایران تایپیست و بررسی لیست هزینه ها با ما در تماس باشید.

بازنویسی بروشور یکی از زمینه‌‎های فعالیت ایران تایپیست است. بازنویسی انواع مختلفی دارد که بازنگاری بروشور یکی از آنهاست. خدمات بازنگاری بروشور در ایران تایپیست با کیفیت بالایی انجام میشود. به عبارتی میتوان چنین ادعا نمود که کیفیت بروشورهای بازنویسی شده در این مجموعه از تصورات کاربر نیز بیشتر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، راههای ارتباطی بسیاری وجود دارد.

بازنویسی بروشور

بروشور و بازنویسی

آیا ایران تایپیست برای بازنویسی بروشور مشاوره میدهد؟

در بازنویسی بروشور باید به موارد بسیاری پرداخته شود. توجه به تمامی ابعاد بازنگاری بروشور ، باعث میشود که در انتها نتیجه مطلوبی حاصل شود. نتیجه مطلوب نیز زمانی مشخص میشود که همگان به هنگام مطالعه بروشور، از آن لذت خواهند برد. ابعاد مختلف بازنگاری بروشور چیست؟ یک بروشور خوب چه ویژگیهایی دارد؟

در بازنویسی بروشور باید به کیفیت محتوای متنی، عکسهای بروشور و طراحی خارجی آن توجه شود. در بروشوری که به کیفیت تمامی ابعاد آن توجه شده باشد، بروشور باکیفیتی خواهد بود. برای مثال چنین فرض کنید که در تهیه یک عدد بروشور آموزشی، محتوای متنی و عکسها باکیفیت باشند، اما طراحی خارجی آن به اندازه‌ای که باید جذاب نباشد! در چنین شرایطی ممکن است 40 درصد از افرادی که با این بروشور برخورد میکنند، آن را نادیده بگیرند. طراحی خارجی جذاب برای بروشورهایی که به معرفی محصول میپردازند به مراتب بیشتر است. چرا که در این شرایط، هدف بروشور وارد فاز تبلیغاتی میشود. چنانچه جذب درصد بالایی از افراد به کمک بروشور برایتان مهم است، بهتر است توجه‌تان را به تمامی ابعاد معطوف کنید. چرا که داشتن طراحی خارجی زیبا به تنهایی نمیتواند مخاطب را به خواندن آن ترغیب کند. برای مثال فرض کنید که طراحی خارجی و عکسهای بروشور جذاب باشد، اما اگر محتوای متنی آن استاندارد نباشد، مخاطب به مطالعه آن نخواهد پرداخت.

در بازنویسی بروشور باید سلایق مخاطب در نظر گرفته شود. تمامی ابعاد بروشور باید به نحوی باشد که بتواند مخاطب را راضی نگه دارد.

ایران تایپیست یک تیم فعال در اختیار دارد که زمینه تخصصی فعالیتشان بازنویسی بروشور است. این تیم تاکنون هزارها بروشور در زمینه‌های مختلف تهیه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در مورد چگونگی طراحی بروشور، میتوانید با ایران تایپیست تماس بگیرید. ایران تایپیست اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار خواهد داد.

بازنویسی بروشور

بروشور و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صدور فاکتور رایگان برای بازنویسی بروشور

بازنویسی بروشور زمینه‌ها و انواع مختلفی دارد که امکان صدور فاکتور رایگان برای تمامی آنها امکان پذیر است. صدور فاکتور رایگان برای بازنگاری بروشور پیش از ثبت نهایی سفارش باعث میشود که کاربر یک دید کلی نسبت به هزینه داشته باشد. در مواقعی ممکن است نظر کاربر پس از بررسی فاکتور، در مورد ثبت سفارش بازنگاری بروشور تغییر کند. در هر حالت، صدور فاکتور بیش از آنکه برای ایران تایپیست مفید باشد، برای شخص کاربر مفید است.

در صدور فاکتور برای بازنویسی بروشور معیارهای مختلفی در نظر گرفته میشوند. که هر یک از این معیارها به نوبه خود بر هزینه نهایی بازنگاری بروشور تاثیر گذارند.

معیارهای محاسبه هزینه در صدور فاکتور رایگان برای بازنویسی بروشور به این شرح اند.

  • نوع بروشور: در حالت کلی بروشور 4 نوع است. این 4 نوع عبارت است از: بروشور اطلاعاتی، تبلیغاتی، شناسایی و آموزشی. نوع بروشور از مهمترین معیارها در محاسبه هزینه است.
  • موضوع بروشور: پس از بررسی نوع بروشور، نوبت به بررسی موضوع بروشور میرسد. موضوع بروشور نیز تاثیر بسیاری در هزینه بازنگاری بروشور دارد. نرخ بازنگاری بروشور برای موضوعات پیچیده‌تر بیشتر است.
  • تعداد کلمات بروشور: تعداد کلمات درخواستی توسط کاربر نیز در مقدار هزینه نهایی بازنگاری بروشور دخیل است.
  • طراحی خارجی و عکسهای بروشور: چنانچه بازنگاری بروشور در تمامی ابعاد آن بر عهده ایران تایپیست باشد، هزینه طراحی خارجی و عکسهای آن بر روی فاکتور اعمال میشود.

در صدور فاکتور رایگان برای بازنویسی بروشور، تمامی این معیارها در نظر گرفته میشوند. از این رو به هنگام درخواست صدور فاکتور رایگان، تمامی مشخصات سفارش را به کارشناس مربوطه توضیح دهید. با توضیح دقیق ویژگیهای سفارشتان میتوانید به جوابهای بهتری برسید.

ایران تایپیست صدور فاکتور رایگان برای بازنویسی بروشور را در کمتر از 10 دقیقه انجام میدهد. در چنین شرایطی، بلافاصله میتوانید در مورد ثبت سفارش و پرداخت هزینه نهایی آن تصمیم گیری کنید.

بازنویسی بروشور

بروشور و بازنویسی

آیا ایران تایپیست بازنویسی بروشور را با نرم افزار انجام میدهد؟

ایران تایپیست برای بازنویسی بروشور از نرم افزار استفاده نمیکند. به جای آن از بازنویسنده‌هایی بهره میبرد که قادرند خلاقیت بیشتری در بازنگاری بروشور به کار ببرند. استفاده از انواع نرم افزارها برای بازنگاری بروشور ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد. به همین علت است که ایران تایپیست در زمینه بازنگاری بروشور بهره‌مندی از بازنویسنده‌های خلاق، خبره و ماهر را به نرم افزارهای مختلف ترجیح میدهد. عدم استفاده از نرم افزارهای بازنگاری بروشور مزایای بسیاری دارد.

مزایای بازنویسی بروشور در بهره مندی از بازنویسنده:

  • متون خلاقانه‌تری نگارش میشوند
  • استانداردهای بازنویسی بهتر روی متن پیاده میشوند
  • به سلیقه مشتری توجه بیشتری میشود
  • متن بهتر میتواند مخاطب هایی در سنین مختلف را به خواندن بروشور ترغیب کند

و...

البته بازنویسی بروشور در بهره‌مندی از بازنویسنده‌ها تنها مختص محتوای متنی است. اجرای سایر مراحل بازنگاری بروشور، برای مثال صفحه آرایی، به کمک نرم افزار صورت میگیرد. تیم بازنگاری بروشور در ایران تایپیست هم در بازنویسی محتوای متنی بروشور و هم در زمینه صفحه آرایی آن مهارت بالایی دارند.

خدمات بازنویسی بروشور در ایران تایپیست با سرعت و کیفیت بالایی انجام میشود. البته سرعت بازنگاری بروشور بستگی به ویژگیها و مشخصات سفارش دارد. برای مثال انجام پروژه‌های سنگین را نمیتوان در مدت زمان کمتری انجام داد. مدت زمان بازنگاری بروشور با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد. مجموعه ایران تایپیست در کمترین زمانی که میتوان بازنویسی‌های باکیفیت تهیه کرد، پروژه را انجام میدهد. ایران تایپیست کیفیت بازنگاری بروشور به صورت فوری را تضمین می کند.

یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت ایران تایپیست در زمینه بازنویسی مربوط به بازنویسی بروشور است. در این مرکز بازنگاری بروشور به کمک بازنویسنده‌های ماهر و بدون استفاده از نرم افزار انجام میشود. دقت و خلاقیتی که بازنویسنده‌های ایران تایپیست در بازنگاری بروشور دارد، نمیتواند توسط نرم افزار ارائه شود. برای همکاری در زمینه بازنگاری انواع بروشور با ما تماس بگیرید.

بروشور و بازنویسی

بروشور و بازنویسی

آیا هزینه تایپ در بازنویسی بروشور جداگانه حساب میشود؟

در بازنویسی بروشور، بازنویسنده محتوای متنی خاصی را با توجه به منابع و مطالب دیگر بازنویسی میکند. به عبارتی به کمک متون دیگر، مطلبی جدید برای بروشور تهیه میکند. شخص بازنویسنده در حین تهیه مطلب جدید برای بروشور، مطالب را همزمان تایپ میکند. این بدین معنی است که ایران تایپیست در بازنگاری بروشور برای تایپ مطلب مورد نظر هزینه‌ای دریافت نمیکند. توضیح اینکه تایپ متن بازنویسی شده جزو وظایف بازنویسنده به شمار می‌آید. در محاسبه هزینه بازنگاری بروشور معیارهای دیگری وجود دارند که هزینه تایپ در بین آنها مورد ناچیزی به شمار می‌آید. برای بررسی‌های بهتر در مورد هزینه بازنگاری بروشور به مطلبی که تحت عنوان" بازنویسی بروشور چقدر هزینه دارد؟" نگارش شده است، مراجعه کنید.

در بازنویسی بروشور، محتوای بازنویسی شده در قالب فایل ورد در اختیار کاربر قرار میگیرد. چرا که بازنویسنده در حین بازنویسی متن، مطالب جدید را در برنامه ورد نگارش کرده است. چنانچه باقی مراحل بازنگاری بروشور بر عهده ایران تایپیست نباشد، مطلب بازنویسی شده به همان صورت برای کاربر ارسال میشود.

هزینه تایپ برای انواع مختلف بازنویسی بروشور رایگان است. توضیح اینکه فرقی ندارد پروژه بازنگاری بروشور از چه نوعی و یا در مورد چه موضوعی باشد. در حالت کلی تایپ متن در بازنگاری بروشور کاملا رایگان است. البته رایگان بودن تایپ متن در بازنگاری بروشور تنها در مورد ایران تایپیست صادق است. چرا که ممکن است مجموعه‌های دیگر برای تایپ هزینه جداگانه دریافت کنند.

در میان صدها خدمتی که مجموعه ایران تایپیست در زمینه بازنویسی انجام میدهد، بازنویسی بروشور نیز به چشم میخورد. بازنگاری بروشور یکی از تخصصی‌ترین فعالیت‌های ایران تایپیست در زمینه بازنویسی است. بازنگاری بروشور امر پیچیده ای است. از این رو توصیه میکنیم انجام آن را به دست افراد نامطمئن نسپارید. امکان ثبت سفارش بازنگاری بروشور پس از ثبت نام در سایت و دریافت پنل کاربری امکان پذیر است.

امکان ثبت سفارش بازنگاری بروشور پس از ثبت نام در سایت و دریافت پنل کاربری امکان پذیر است.

بازنویسی بروشور

بروشور و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنطراحی گرافیکیطراحی کاتالوگبازنویسی

سوالات متداول

خیر. در ایران تایپیست دریافت انواع مشاوره‌های تخصصی در زمینه بازنگاری بروشور کاملا رایگان است. در طی این مشاوره‌ها میتوانید با نحوه فعالیت این مجموعه در زمینه بازنویسی بروشور آشنا شوید.

خیر. صدور فاکتور رایگان برای بازنگاری بروشور به منزله ثبت قطعی سفارش نیست. کاربر میتواند پس از بررسی و مطالعه فاکتور در مورد ثبت و یا لغو سفارش خود تصمیم گیری کند.

بله نرخ بازنویسی بروشور به صورت فوری بیشتر از پروژه های معمولی است. برای بررسی نرخ بازنویسی های فوری با ایران تایپیست در تماس باشید.

خیر در ایران تایپیست هیچ هزینه‌ای مبنی بر تایپ در بازنگاری بروشور دریافت نمیشود. هزینه تایپ در بازنویسی بروشور کاملا رایگان است. به عبارتی یکی از وظایف نویسنده، تایپ متن بازنویسی شده است.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 684 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش بازنویسی بروشور بازنگاری بروشور بازنویسی بروشور فارسی بازنویسی بروشور خارجی بازنویسی آنلاین بروشور

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :