یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اهمیت بازنویسی کتاب چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 18:00:00 بازدید: 700 امتیاز 0 از 0 نظر

اهمیت بازنویسی کتاب بر همگان مشخص است و به همین دلیل لازم است که با دقت چند برابر نسبت به مقاله بازنویسی شود. نقل قول ها لازم است که از چندین منبع باشد. از آن جایی که قشر تحصیلکرده و اساتید دانشگاهی از کتاب ها استفاده می کنند بنابراین ذکر منابع لازم و ضروری است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بازنویسی کتاب ممکن است به زبان های و در حوزه های مختلف باشد. انتشاراتی های مختلفی که در زمینه های مختلفی کتاب منتشر می کنند می توانند این سفارش را برای موسسه ایران تایپیست ثبت کنند. با  بازنویسی کتاب می توانید اطلاعات چندین منبع را در یک کتاب منتشر کنید. در کتاب های دانشگاهی، نقل قول ها به صورت مستقیم خواهد بود. در بازنویسی کتاب لازم است که از منابع موثقی استفاده کرد تا اساتید و دانشجویان به اطلاعات درستی دسترسی داشته باشند. در این نوع بازنویسی یک نقل قول ممکن است برای چندین جمله استفاده شود. در صورتی که نقل قول جدید ادامه یافت می توانید از آن استفاده کنید. نقل قول ها را به دقت ذکر کنید. طریقه بازنویسی در مورد کتاب های دانشگاهی و علمی به دقت بالایی نیاز دارد و به همین دلیل لازم است در صورتی که از چندین منبع استفاده می شود، منابع را مشخص کرد. کتاب های دانشگاهی در مقایسه با غیر دانشگاهی متفاوت است. بازنویسان موسسه ایران تایپیست منابع را کاملا درک کرده و کار بازنویسی را انجام می دهند. اهمیت بازنویسی کتاب بر کسی پوشیده نیست. شما با بازنویسی کتاب می توانید مفاهیم جدیدی را به کاربر منتقل کنید. بسیاری از دانشجویان توانسته اند که مفاهیم جدیدی را منتشر کنند. ساده سازی جملات نامفهوم ترجمه های غیر حرفه ای یکی از اهداف بازنویسی محسوب می شود که در این موسسه انجام می شود. بازنویسان موسسه ایران تایپیست می توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اهمیت بازنویسی کتاب چیست؟

اهمیت بازنویسی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجوییاستخراج مقاله از پایان نامهبازنویسیهزینه بازنویسی متن

سوالات متداول

در این روش شما می توانید کتاب را با مفاهیم جدیدی را منتشر کنید. ارائه مفاهیم ساده مهمترین هدف بازنویسی است.

با این روش می توان مفاهیم دشوار کتاب را ساده تر کرد. برخی از مفاهیم کتاب های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاهی ساده شده و خوانندگان می توانند به راحتی آن ها را درک کنند.   

بله. دانشجویان کلیه رشته های دانشگاهی و مقاطع می توانند این سفارش را ثبت کنند. بازنویسان مطابق شرایط مشتریان کار را انجام می دهند. 

عوامل تعیین کننه هزینه بازنویسی سفارشات دانشجویی و غیر دانشجویی یکسان است و در صورتی که دوست دارید که از تخفیف موسسه استفاده کنید می توانید پیام دعوت به استفاده از خدمات موسسه را به 30 نفر از دوستان خود ارسال نمایید تا کوپن تخفیف 6 درصدی را دریافت کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 700 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اهمیت بازنویسی کتاب اصول بازنویسی کتاب قواعد بازنویسی کتاب بازنویسی تخصصی کتاب بازنویسی حرفه ای کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :