شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انواع بازنویسی

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 22:00:00 بازدید: 890 امتیاز 0 از 0 نظر

انواع بازنویسی را جدی بگیرید تا در این راه دچار لغزش نشوید. شخص بازنویسنده‌ای که ادعا بازنویسی دارد، بدون شناخت انواع و اقسام بازنویسی نمی‌تواند در این زمینه موفق باشد. در ادامه به بررسی انواع و اقسام بازنویسی پرداخته می‌شود. از انواع بازنویسی ‌ها می‌توان به بازنویسی مقالات علمی، عمومی، تخصصی و ادبی اشاره کرد که تماما در بندهای بعدی مورد توجه قرار خواهند گرفت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انواع بازنویسی چیست و چه کاربردی دارد؟

از آنجایی که بازنویسی در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع بازنویسی نیز وجود دارد. به این معنی که انواع بازنویسی به کمک هم می‌آیند تا پروژه‌های بازنویسی را پیش ببرند. برای مثال بازنویسی مقاله‌های علمی با بازنویسی کتاب تفاوت دارد، در این صورت می‌توان برای هر کدام از این بازنویسی‌ها مسیر جداگانه‌ای تعیین کرد و آنها را از هم تفکیک داد. بازنویسی انواع بسیاری دارد که هریک از آنها قوانین خاص خود را دارد. شخصی که به بازنویسی اقدام می کند باید به نوع بازنویسی که انجام می‌دهد کاملا واقف باشد. برای مثال اگر شخصی به بازنویسی کتاب می‌پردازد می باید در همان مسیر امر بازنویسی را انجام دهد و به سراغ انواع بازنویسی‌های دیگر مانند بازنویسی اشعار نرود. طبق دسته بندی‌های اعلام شده انواع بازنویسی به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • بازنویسی داستان‌های کودکانه
  • بازنویسی اشعار ادبی
  • بازنویسی تحقیقات آزمایشگاهی
  • بازنویسی انواع رمان و داستان
  • بازنویسی متون ادبی
  • بازنویسی مقالات دانشجویی
  • بازنویسی مقالات عمومی
  • بازنویسی مقالات برای ISI
  • بازنویسی انواع مقالات علمی
  • بازنویسی سایت
  • بازنویسی انواع کتب تخصصی
  • بازنویسی متون کهن
  • بازنویسی پایان‌نامه
  • بازنویسی سایت

البته این دسته‌بندی‌ها تنها به شاخه‌های اصلی و حوزه‌های پرکاربرد اشاره دارد. چرا که بازنویسی حوزه‌ای بسیار وسیع است و نمی‌توان آن را تنها در چند مورد خاص خلاصه کرد. اما فایده بازنویسی در حالت کلی چیست؟ بازنویسی روشی ساده و کاربردی برای خلق متون جدید است. زمانی که تمام موضوعات و عناوین مورد تحقیق و نگارش قرار گرفته باشند تنها راهی که برای ارائه مطالب جدید وجود دارد بازنویسی است. مجموعه ایران تایپیست می‌‎تواند در مسیر بازنویسی انواع مقاله‌های عمومی، تخصصی و ادبی در کنارتان باشد. بازنویسنده‌های ایران تایپیست به انواع بازنویسی ‌ها اشراف کامل دارند و پروژه بازنویسی را با دقت تمام پیش میبرند. تنها کافیست یک بار به مجموعه ایران تایپیست اعتماد کنید و پروژه‌های بازنویسی‌تان را به ما بسپارید.

انواع بازنویسی را جدی بگیرید تا در این راه دچار لغزش نشوید. شخص بازنویسنده‌ای که ادعا بازنویسی دارد، بدون شناخت انواع و اقسام بازنویسی نمی‌تواند در این زمینه موفق باشد. در ادامه به بررسی انواع و اقسام بازنویسی پرداخته می‌شود. از انواع بازنویسی ‌ها می‌توان به بازنویسی مقالات علمی، عمومی، تخصصی و ادبی اشاره کرد که تماما در بندهای بعدی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

انواع بازنویسی

انواع بازنویسی

در ایران تایپیست چه نوعی از بازنویسی استفاده میشود؟

ایران تایپیست تنها به یکی از انواع بازنویسی اکتفا نمی‌کند و از تمامی انواع بازنویسی بهره می‌برد. البته این قضیه در حوزه بازنویسی بسیار استاندارد و باید اینگونه باشد. یعنی هر موسسه یا شخصی می‌بایستی از انواع بازنویسی‌ها بهره ببرد تا بتواند پروژه‌های بازنویسی‌اش را به نحو احسنت انجام دهد. تیم ایران تایپیست نیز اعمال انواع روشی‌های بازنویسی را در انجام پروژه‌های بازنویسی دریغ نمی‌کند و از تمامی آنها در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کند. برای مثال برای بازنویسی مقالات علمی باید از روشی بازنویسی مقالات علمی و برای بازنویسی مقالات پایان نامه از روش بازنویسی پایان نامه بهره‌مند شود. چنانکه به این اصل مهم توجه نشود و در بازنویسی متون کم کاری صورت بگیرد نمی‌توان بازنویسی‌های باکیفیت ارائه داد. ایران تایپیست تیم‌های کاری مختلفی را آموزش داده است که هر یک از آنها به نوع خاصی از بازنویسی اشراف دارند. برای مثال اگر سفارش شما بازنویسی کتاب باشد، سفارش‌تان تنها و تنها به تیم مخصوص آن حوزه ارائه می‌شود، چرا که تنها آن تیم قادر خواهد بود بازنویسی تان را با بالاترین حد کیفیت آماده کند. مراحل سفارش انواع بازنویسی در ایران تایپیست چنین است:

  1. وارد سایت ایران تایپیست می‌شوید و با یکی از روش‌هایی که پیش رو دارید با ایران تایپیست ارتباط برقرار می‌کنید.
  2. پس از برقراری ارتباط، مشخصات سفارش‌تان را بازگو می‌کنید.
  3. در این مرحله می‌توانید به صورت سرانگشتی از مدت زمان آماده‌سازی پروژه و هزینه حدودی آن باخبر شوید.
  4. اگر مدت زمان ارائه پروژه و هزینه آن معلوم باشد، ایران تایپیست در اسرع وقت به اطلاع‌تان خواهد رساند.
  5. پس از ثبت نهایی سفارش، سفارش‌تان به تیمی که نسبت به پروژه بازنویسی‌تان اشراف دارد منتقل می‌شود.

ایران تایپیست از اولین مجموعه‌ها در زمینه بازنویسی است. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز عضوی از مجموعه بزرگ ایران تایپیست باشید و پروژه‌تان را به ما امانت دهید!

انواع بازنویسی

سفارش آنلاین انواع بازنویسی متون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا در بازنویسی یک متن میتوان از همه ی انواع آن استفاده کرد؟

بازنویسی هر متنی در ابتدا نیازمند تشخیص بهترین نوع بازنویسی است. در میان انواع بازنویسی، تنها یک بازنویسی وجود دارد که مناسب پروژه شماست. با تشخیص همان نوع صحیح بازنویسی قادر خواهید بود پروژه بازنویسی‌تان را پیش ببرید. در برخی از مواقع چنین میبینم که اشخاصی در زمینه بازنویسی به این مورد خاص توجه نمی‌کنند و از انواع بازنویسی‌ ها به صورت تلفیقی بهره می‌برند. چنانکه در بازنویسی، از انواع بازنویسی استفاده شود ممکن است کیفیتی که مد نظرتان است به نتیجه نرسد. به عبارتی دیگر مقاله قدرت کافی برای عرض اندام نداشته باشد! پس بهره‌مندی از انواع بازنویسی ابداٌ عاقلانه نیست. تنها در مواردی خاص می‌توان از انواع بازنویسی ‌ها بهره برد، که البته استفاده از تمام بازنویسی‌ها پیشنهاد نمی‌شود و تنها تلفیق دو و یا حداکثر سه عدد روش بازنویسی مد نظر است. این را نیز به خاطر داشته باشید که در تلفیق انواع بازنویسی‌ ها، نوع بازنویسی باید با نوع مقاله در یک راستا باشند. برای مثال روشی که برای بازنویسی انواع شعر مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند برای بازنویسی انواع متون کهن نیز کاربرد داشته باشد. در چنین شرایطی می‌توان چنین ادعا کرد که تلفیق انواع بازنویسی در مسیری درست قرار گرفته است. اما تلفیق انواع بازنویسی یک شرط بسیار اساسی دارد که باید به آن توجه شود. آن شرط نیز اشراف کامل به دو نوع بازنویسی‌ای است که قصد تلفیق آنها را دارید. زمانی که شما به انواع بازنویسی ‌ها اشراف نداشته باشید قادر نخواهید بود که موقعیت مناسب استفاده از آن را به خوبی تشخیص دهید و استفاده کنید. ایران تایپیست به راحتی می‌تواند مطابق میل شما انواع بازنویسی ‌ها را تفکیک دهد و یا تلفیق کند به نحوی که مقاله را با کیفیت مورد نظرتان به شما ارائه دهد. آیا شما نیز مانند ایران تایپیست رمز و رموز تلفیق انواع بازنویسی را می‌دانید؟!

انواع بازنویسی

انواع بازنویسی

مهارت استفاده از انواع بازنویسی در ایران تایپیست

در بازنویسی انواع متون، تنها شناخت انواع بازنویسی نمی‌تواند شرط کافی برای بازنویسی انواع مقالات باشد، چرا که مهارت استفاده از انواع بازنویسی حرف اول را می‌زند. فرض کنید شخصی به صورت تئوریک با بازنویسی و انواع آن آشنایی داشته باشد اما در عمل به مشکل بر بخورد. در چنین شرایطی می‌توان چنین ادعا کرد که وی مهارت کافی در استفاده از انواع مختلف بازنویسی را دارد؟ خیر. شخصی که اقدام به بازنویسی می‌کند هم باید به اطلاعات تئوریک و هم به مهارت بازنویسی واقف باشد. نبود هر یک از این شرایط مانند زمانی است که شما انتظار دارید قطار بتواند تنها روی یکی از ریل‌ها حرکت کند به نحوی که دچار سانحه نشود! حتی تصور چنین امری مانند یک خیال شیرین است که تنها می‌تواند در فیلم‌های علمی-تخیلی به وقوع بپیوندد. اما چنین اتفاقاتی در ایران تایپیست اتفاق نمی‌افتد چرا که این مجموعه هم از علوم تئوریک و هم از مهارت‌های یاد شده برای بازنویسی انواع متون بهره می‌برد. این به این معنی است که قطار نگارش مقاله‌تان، در حالی که بر روی هر دو ریل حرکت می‌کند، به مقصد خواهد رسید. اما نقطه قوت مجموعه ایران تایپیست در بازنویسی انواع مقاله چیست؟

  • بهره‌مندی را تیم‌های مجرب و کاری
  • بهره‌مندی از افراد و اشخاصی که در زمینه بازنویسی مهارت دارند
  • رعایت اصل امانتداری در بازنویسی انواع مقاله‌های عمومی و تخصصی
  • آماده‌سازی مقالات در اسرع وقت و مناسب‌ترین زمان ممکن

چنانچه خودتان مهارت کافی برای بازنویسی مقاله هایتان را ندارید به راحتی می‌توانید به ایران تایپیست و تیم‌های مجرب او تکیه کنید. با موارد خاص و قابل توجهی که برای ایران تایپیست ذکر شد، نمی‌توانید بیخیال سپردن پروژه‌های بازنویسی‌تان به او شوید! ایران تایپیست به راحتی آب خوردن قادر است انواع مقاله‌ها در موضوعات مختلف را بازنویسی کند. مهارتی که ایران تایپیست در زمینه‌ انواع بازنویسی دارد مثال زدنی است!

انواع بازنویسی

 بازنویسی

استفاده از انواع بازنویسی برای طراحی سوالات آزمون ویژه معلمین

یکی از انواع بازنویسی که ممکن است اصلا به ذهنتان خطور نکرده باشد، بازنویسی سوالات آزمون ویژه معلمین است. در چنین بازنویسی‌هایی، معلم‌ها از این تکنیک بهره می‌برند تا بتوانند سوالات غیر تکراری، چالش برانگیز و ویژه برای دانش آموزان طرح کنند. سوالاتی که بتواند توان علمی دانش آموز را به معنای واقعی کلمه به چالش بکشد و یک نمره واقعی برای هر دانش آموز تعیین کند. اما اگر از بازنویسی برای طراحی سوالات آزمون ویژه معلمین استفاده نشود چه اتفاقی می‌افتد؟ ارائه سوالات تکراری چه عواقبی می‌تواند در پی داشته باشد؟ زمانی که سوالات تکراری باشد قطعا دانش آموز به نوع سوالات عادت می‌کند و عملا آزمون بی اثر می‌شود. همانطور که در خطوط ابتدایی به آن اشاره شد، قضیه ای تحت نام چالش برای دانش آموزان وجود نخواهد داشت. علاوه بر این امتحان و آزمونی که چالش برانگیز نباشد به سیستم آموزشی ضربات جدی وارد می‌کند. چرا که همان قضیه به چالش نکشیده شدن دانش آموزان و در پی آن عدم آگاهی کامل از توان علمی ایشان مطرح می‌شود. اما بازنویسی انواع سوالات برای آزمون ویژه معلمین چگونه می‌تواند صورت بگیرد؟ با خواندن روی سوال و استفاده از تکنیک‌های خاص می‌توان نوع سوال را به راحتی تغییر داد. برای مثال یکی از روش‌های ساده عوض کردن جای سوال با روی سوال است. قطعا زمانی که دانش آموز با چنین سوالی روبرو شود یک طوفان ذهنی عظیم در ذهن او شکل میگیرد و برای حل سوال مجبور است از روش مهندسی معکوس بهره ببرد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید ایران تایپیست در زمینه بازنویسی و طراحی سوالات آزمون ویژه معلمین نیز مهارت دارد. به عبارتی دیگر ایران تایپیست را به عنوان یک رقیب همه فن حریف برای تمامی بازنویسی‌ها در نظر بگیرید! در ایران تایپیست افرادی وجود دارند که در زمینه این نوع از بازنویسی‌ها تبحر کافی دارند.

انواع بازنویسی

انواع بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییخلاصه نویسی

سوالات متداول

برای شناخت انواع بازنویسی برای بازنویسی انواع مقالات علمی و تخصصی اهمیت بسیار بالایی دارد. عدم توجه به انواع بازنویسی و عدم شناخت تک تک آنها امر بازنویسی را لنگ می‌گذارد.

بله ایران تایپیست و تیم‌هایی که به منظور بازنویسی به کار میگیرد همه و همه در زمینه انواع بازنویسی تبحر و مهارت کافی دارند. چنین موردی مقالات بازنویسی‌شده توسط ایران تایپیست را بی نقص میکند.

تنها با مطالعه انواع متون و کتب تخصصی میتوانید به انواع بازنویسی شناخت پیدا کنید. اگر وقت کافی ندارید پروژه‌های بازنویسی‌تان را به ما بسپارید.

بازنویسی انواع سوالات و طرح مجدد موارد آزمون امری وقت‌گیر است و نیازمند تمرکز است. در حالت کلی هزینه بازنویسی به حجم و تعداد سوالات بستگی دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 890 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: انواع بازنویسی متون انواع بازنویسی متن انواع بازنویسی تخصصی انواع بازنویسی کتاب انواع بازنویسی برای شعر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :