دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انجام زیرنویس

نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/30 ساعت 12:00:00 بازدید: 537 امتیاز 0 از 0 نظر

انجام زیرنویس و تولید سابتایتل یکی از جمله خدمات برتر ایران تایپیست به شمار می آید. شما می توانید در شرکت ما هم به عنوان تولید کننده ی زیرنویس استخدام شوید و هم سفارش آنلاین تولید زیرنویس ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انجام زیرنویس و تولید سابتایتل به صورت آنلاین

انجام زیرنویس در ایران تایپیست با کیفیت بالا انجام می شود. منظور از کیفیت بالای تولید زیرنویس در ایران تایپیست این است که کل جملات و کلمات زیرنویس ها از نظر املایی و نگارشی و دستور زبانی بررسی می شوند. همچنین زیرنویس فیلم ها، سریال ها و ویدئو ها از نظر هماهنگی با نسخه های مختلف بررسی می شوند. پس از انجام بررسی های لازم، زیرنویس به شما مشتری گرامی تحویل داده می شود. نظارت کیفی بر روی زیرنویس ها معمولا از سمت کارشناسان ایران تایپیست انجام می شود. کلیه ی تولیدکنندگان زیرنویس در ایران تایپیست، با تجربه و حرفه ای هستند. ما در ایران تایپیست اقدام به استخدام کلیه ی فریلنسر های تولید کننده ی زیرنویس از سراسر ایران، کرده ایم. به همین خاطر اگر شما مشتری گرامی اقدام به ثبت ده ها سفارش تولید زیرنویس کنید، همیشه فریلنسر هایی هستند که بتوانند سفارش تان را به پایان برسانند.

برای بهره مندی از خدمات ِانجام زیرنویس در ایران تایپیست باید حتما در سایت ما سفارش تولید زیرنویس آنلاین ثبت کنید. اگرچه شما مشتری گرامی می توانید به صورت حضوری هم سفارش خود را داخل ایران تایپیست ثبت کنید، اما به شما توصیه می کنیم که از خدمات آنلاینِ ما استفاده کنید. ثبت سفارش به صورت آنلاین در ایران تایپیست بسیار ساده و راحت است. کافی است که در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید. سپس برای ثبت سفارش تولید و پیاده سازی زیرنویس در پنل خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که شما می توانید به طور همزمان و موازی اقدام به ثبت یک الی چندین سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست کنید.

انجام زیرنویس در شرکت ایران تایپیست با قیمت بسیار کم و کیفیت بالا همراه است. به این معنا که شما مشتری گرامی حتی برای حجیم ترین فیلم ها یا سریال ها، هزینه ی بسیار کمی در ایران تایپیست جهت تولید زیرنویس پرداخت خواهید کرد. در شرکت ایران تایپیست محدودیت موضوعی برای تولید زیرنویس فیلم ها یا سریال ها وجود ندارد. شما می توانید در سایت ایران تایپیست سفارش آنلاین تولید زیرنویس برای ویدئو ها، فیلم ها و سریال ها را ثبت کنید. ایران تایپیست به ارائه ی خدمات با کیفیت اما با هزینه ی بسیار کم، معروف است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به منوی لیست خدمات و سپس تولید زیرنویس سری بزنید. در این بخش توضیحات کافی مربوط به عوامل موثر بر محاسبه ی هزینه ی سفارشات تولید زیرنویس به طور دقیق آورده شده است.

انجام زیرنویس

تولید زیرنویس با‌کیفیت

انجام زیرنویس و تولید آن با کمترین هزینه

همانطور که به در بالا به این موضوع اشاره کردیم انجام زیرنویس در ایران تایپیست با هزینه ی بسیار کمی انجام می شود. اگر قبلا تجربه ی همکاری با شرکت های مختلف در زمینه ی تولید زیرنویس را داشته باشید، به خوبی می دانید که ترجمه و پیاده سازی زیرنویس بسیار هزینه بر است. مخصوصا اگر بخواهید برای یک فیلم حجیم 4 یا 5 ساعته زیرنویس تهیه کنید. همچنین اگر نیاز داشته باشید تا برای یک سریال، مثلا با بیشتر از بیست اپیزود زیرنویس تولید کنید، هزینه ی آن هم بسیار زیاد خواهد شد. اما وقتی به خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست اعتماد کنید، هم هزینه ی کمتری را پرداخت خواهید کرد و هم می توانید از تسهیلات پرداخت مثل بهره مندی از تخفیف ویژه یا پرداخت اقساطی بهره مند شوید. تیم ایران تایپیست در درجه ی اول به فکر آسایش مشتریان خود می باشد.

به همین خاطر تا جای ممکن، هزینه ی انجام زیرنویس و خدمات مرتبط با آن را کاهش داده است.

انجام زیرنویس در شرکت ایران تایپیست از نظر زبان فیلم ها یا سریال ها هم شامل محدودیت نمی شود! شما می توانید هر نوع فیلم یا سریالی را به هر زبانی برای تولید زیرنویس به ما بسپارید. همانطور که اشاره شد، تعداد زیادی از فریلنسر هایی که در زمینه ی تولید زیرنویس فعالیت دارند، با ایران تایپیست به طور مستقیم همکاری می کنند. تعداد زیادی از این افراد، تسلط کافی به زبان های رایج و غیر رایج در دنیا دارند. از جمله ی این زبان ها می توان به عربی، ترکی استانبولی، چنینی، کردی، آلمانی، هندی، فرانسوی، و غیره اشاره کرد. پس شما مشتری عزیز می توانید بدون نگرانی سفارش تولید زیرنویس برای فیلم، ویدئو یا سریال مورد نظرتان را به ایران تایپیست بسپارید.

اگر به هر دلیلی به بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس در ایران تایپیست با تحویل فوری نیاز داشتید، کافی است تا موقع ثبت سفارش به جای انتخاب تحویل عادی، تحویل فوری را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تاریخ و زمان تحویل سفارش زیرنویس تان را موقع ثبت ِآن در سایت ایران تایپیست تعیین کنید. در نتیجه سفارش شما به موقع خدمت تان تحویل داده می شود.

این یکی از برترین خدمات ایران تایپیست در زمینه ی انجام زیرنویس و خدمات مرتبط با آن است. سفارش هایی که به صورت تحویل فوری ثبت می شوند، بسیار سریعتر از حالت ِ«تحویل عادی» توسط تولید کننده ی زیرنویس به پایان می رسند، تا به موقع به مشتری تحویل داده شوند.

انجام زیرنویس

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انجام زیرنویس و تهیه آن چقدر زمان میبرد؟

هر سفارش انجام زیرنویس در ایران تایپیست یک زمان تحویل جداگانه دارد. به عنوان مثال اگر سفارش مورد نظر به صورت تحویل فوری ثبت شده باشد، زمان ِانجام آن از چند ساعت الی یک یا دو روز متغیر است. با توجه به تاریخی که مشتری برای تحویل سفارش خود انتخاب می کند، «زمان ِتحویل» تعیین می شود. اما سفارش هایی که به صورت تحویل عادی ثبت می شوند، با توجه به حجم فیلم، ویدئو یا سریال، در طی یک روز به مشتری تحویل داده می شوند.

همچنین ممکن است تولیدِ این زیرنویس ها یک هفته طول بکشد. در کل، ما هرگز عدد و رقم مشخصی تحت عنوان «متوسط زمان تحویل» یا «متوسط زمان انجام سفارش» به مشتریان خود ارائه نمی کنیم. مشتری موظف است داخل سایت ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کند تا برای او فاکتور آنلاین صادر شود. در فاکتور آنلاین زمان تحویل سفارش درج می شود. بنابراین اگر قصد دارید تا بدانید سفارش تان چه موقعی دقیقا آماده می شود، باید حتما داخل سایت ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید.

ثبت سفارش آنلاین برای بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس در ایران تایپیست بسیار آسان است و وقت ِچندانی از شما مشتری گرامی نمی گیرد. کافی است که نهایتا ده دقیقه وقت بگذارید و در سایت ما سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید.

انجام زیرنویس در ایران تایپیست، به طور دقیق انجام می شود. موضوع فیلم، سریال، کلیپ یا ویدیوی شما برای تهیه ی زیرنویس در ایران تایپیست، اهمیتی ندارد. شما میتوانید فیلم یا ویدیوی موردنظرتان را برای ما بفرستید تا برای آن زیرنویس تولید کنیم. باید توجه داشته باشید که کلیپ مورد نظرتان نباید بسیار کوتاه باشد. مثلا نباید از 7 دقیقه کمتر باشد. اگر تایم ویدئو از هفت دقیقه کمتر باشد، خدمات تولید زیرنویس برای آن در ایران تایپیست انجام نمی شود. در عین حال شما می توانید هر نوع ویدئو یا فیلمی را به ما بدهید تا برای آن زیرنویس تولید کنیم. مثلا تفاوتی ندارد که موضوع فیلم شما چه باشد. همچنین مهم نیست که فیلم یا ویدیوی شما آموزشی باشد یا سرگرم کننده! شما می توانید در سایت ما سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید. سپس منتظر دریافت فاکتور آنلاین بمانید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره همین حالا می توانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس حاصل کنید.

انجام زیرنویس

پاسخگویی 24 ساعته در ایران تایپیست

خدمات تولید و انجام زیرنویس ایران تایپیست برای چه زبانهایی است؟

انجام زیرنویس در ایران تایپیست برای کلیه ی زبان های رایج و غیر رایج انجام می شود. از جمله ی این زبان ها می توان به انگلیسی، فارسی، ترکی، اسپانیایی، کردی، فرانسوی، آلمانی، عربی و غیره اشاره کرد. البته محاسبه ی هزینه برای هر یک از این زبان ها متفاوت است. معمولا هزینه ی ترجمه و پیاده سازی زیرنویس برای زبان های رایج مانند انگلیسی یا فرانسوی از سایر زبان ها مانند اسپانیایی، آلمانی و غیره ارزان تر است. شما می توانید در طی ِتماس با کارشناسان ما، از سایر عوامل موثر بر هزینه ی تولید زیرنویس فیلم ها و سریال ها مطلع شوید. همچنین اگر سوالی در مورد فاکتور ِآنلاین ِصادر شده برای سفارش تان دارید، می توانید آن را با کارشناسان ِما مطرح کنید.

انجام زیرنویس خدمات مرتبط با آن هم به صورت زیرنویس چسبیده و هم به صورت زیرنویس جدا در ایران تایپیست صورت می گیرد. شما با توجه به نوع فیلم یا ویدئو، می توانید زیرنویس ِمخصوص آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی آپلود می شوند، فیلم هایی که آموزشی هستند و وجود ِزیرنویس برای آنها ضروری است، بهتر است که از خدمات تولید زیرنویس چسبیده ی ایران تایپیست استفاده کنید.

در مقابل، اگر برای فیلم ها و سریال های سرگرم کننده قصد تولید زیرنویس را دارید، پیشنهاد می کنیم که از خدمات تولید زیرنویس سافت ساب در ایران تایپیست استفاده کنید. زیرا این نوع از فیلم ها  و سریال ها زیرنویس های متنوعی (از نظر زبان) دارند. ممکن است یک شخص ترجیح دهد که آن فیلم ها را با زیرنویس انگلیسی مشاهده کند. در عین حال شخص دیگری ترجیح می دهد آنها را با زیرنویس فارسی ببیند. شما می توانید برای مخاطب حق انتخاب قائل شوید و با تولید زیرنویس سافت ساب به او کمک کنید که زبانِ زیرنویس فیلم یا سریالش را شخصاً انتخاب کند.

انجام زیرنویس در ایران تایپیست با کیفیت قابل قبولی صورت می گیرد. زیرنویس فیلم، ویدئو یا سریال مورد نظر شما در ایران تایپیست با در نظر گرفتن استاندارد های بین المللی انجام می شود. مثلا قبل از اینکه یک فایل زیرنویس به شما تحویل داده شود، از نظر املایی، غلط نگارشی، اشتباه در درج علائم سجاوندی و عدم وجود ابهام در ترجمه ی جملات بررسی خواهد شد. سپس، زیرنویس به شما مشتری گرامی تحویل داده می شود.

انجام زیرنویس

خدمات آنلاین زیرنویس

انجام زیرنویس و تولید آن نیاز به چه مهارتهایی دارد؟

در ایران تایپیست به جز ارائه خدمات انجام زیرنویس، استخدام تولید کننده ی زیر نویس هم انجام می شود. اگر در زمینه ی تولید  زیرنویس مانند پیاده سازی زیرنویس و یا ترجمه ی آن به کمک نرم افزار های به روزِ تولید زیرنویس تبحر دارید، می توانید برای همکاری با ما درخواست دهید. برای این منظور فقط کافی است که به انتهای صفحه ی اصلی سایت ایران تایپیست بروید. سپس روی گزینه ی «استخدام کارمند اینترنتی» کلیک کنید و فرم تقاضا را پُر کنید. در صورت احراز شرایط لازم، با شما تماس گرفته خواهد شد. پس از آن شما می توانید همکاری خود را با ما آغاز کنید. توجه داشته باشید که پُر کردن فرم از جانب شما به معنای آغاز همکاری با ایران تایپیست نیست.

معمولا مشتریانی که برای انجام زیرنویس به خدمات ایران تایپیست اعتماد می کنند، در پی یافتنِ بهترین و با تجربه ترین فریلنسر های تولید کننده ی زیرنویس هستند. آنها پس از یافتن چنین فردی، کلیه ی سفارش های خود را (در زمینه ی تولید زیرنویس ِفیلم و سریال) به وی ارجاع می دهند. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم تا در صورت استخدام و فعالیت در ایران تایپیست به حدی با کیفیت کار کنید که بتوانید نظرِ مشتریان و کارفرمایان را به سمت خود جلب کنید.

تمامی تولید کنندگان زیرنویس در ایران تایپیست توانایی کار کردن با به روز ترین نرم افزار ها را دارند. آنها دارای نمونه کارهای قوی و تجربه ی بالایی هستند. اگر اطلاعات کافی  و مهارت کار کردن با نرم افزار های تولید زیرنویس را دارید و میتوانید زیرنویس ها را با کیفیت بالا و ترجمه ی مناسب تهیه کنید، ایران تایپیست پذیرای همکاری با شماست. حتما فرم استخدام کارمند اینترنتی را پُر کنید و منتظر تماس ما بمانید. شایان ذکر است که پرداخت دستمزد و امور مالی ایران تایپیست کاملا شفاف و دقیق انجام می شود.

انجام زیرنویس

انجام زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسدوبلهتدوین ویدئوگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

برای کلیه فرمت های رایج اعم از mp4، mkv، Avi، Wmv و غیره انجام می شود.

بله، برای کلیه فیلم ها انجام می شود.

به این خاطر که در ایران تایپیست بیشتر از صدها تولید کننده ی زیرنویس فعالیت می کنند.

هزینه ی سفارشات فوری دو برابر بیشتر از حالت عادی محاسبه خواهد شد.


نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/30 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 537 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: انجام سابتایتل اجرای زیرنویس تولید زیرنویس تولید سابتایتل انجام زیرنویس فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :