یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انجام بازنویسی

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 325 امتیاز 0 از 0 نظر

در دنیای امروز آموزش نحوه انجام بازنویسی در زمینه‌های بسیاری اهمیت دارد. چرا که بازنویسی قدم در عرصه‌های مختلفی نهاده است. از این عرصه‌ها میتوان به بازنویسی کتاب های قطور تا بازنویسی یک شعر کودکانه اشاره کرد. نحوه انجام بازنویسی برای هر یک از این زمینه‌ها متفاوت تر از دیگری است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه چرا به مطالعه ادامه مقاله نمیپردازید؟ برای تکمیل اطلاعات خود میتوانید به سایر مقالات نیز سری بزنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای انجام بازنویسی به کدام مرکز مراجعه کنم؟

امروزه موسسه‌ها و مجموعه‌های بسیاری در زمینه انجام بازنویسی فعالیت دارند. گسترش دنیای تجارت دیجیتال و زمینه‌های علمی سبب تعدد چنین مراکزی شده است. بازنویسی انواع و شاخه‌های مختلفی دارد. برخی از این شاخه‌ها پر کاربرد تر هستند. برای مثال بازنویسی مقالات وب تحت اصول سئو جزو مواردی است که خواهان بسیاری دارند. بازنویسی در هر زمینه‌ای که باشد باید از اصول و قواعد بازنویسی پیروی کند. بازنویسی اصول و قواعد خاصی دارد که برای تمامی بازنویسی‌ها مشترک است. اما قاعده مشترک برای انواع مختلفی از بازنویسی‌ها چیست؟ جواب به این سوال در تعریف هدف بازنویسی خلاصه میشود. چنانچه هدف بازنویسی را بدانید، به قاعده کلی بازنویسی نیز پی خواهید برد.

هدف از بازنویسی نگارش متون و مطالبی است که به مطالب دیگر شبیه نباشد. یعنی شخص بازنویسنده از انواع مختلفی از منابع متنی استفاده میکند تا بتواند مطلب جدیدی نگارش کند. نگارش مطلب جدید قاعده کلی بازنویسی است. بازنویسی در هر زمینه‌ای باید به گونه‌ای باشد که به مطالب دیگر شبیه نباشد. این اصل برای بازنویسی کتاب، بازنویسی مقاله، بازنویسی شعر و .... نیز برقرار است.

البته انجام بازنویسی تنها از این اصل پیروی نمیکند. مسائل و موارد بسیار دیگری وجود دارند که در انجام بازنویسی به آنها باید توجه شود. متن بازنویسی شده‌ای که نسبت به اصول بازنویسی نگارش نشده باشد، متن بی‌کیفیتی خواهد بود.

از آنجایی که انجام بازنویسی برای همگان مقدور نیست، بهتر است انجام آن را به مراکز معتبر بسپارید. مراکزی که بتوانند انجام بازنویسی را با بالاترین کیفیت پیش ببرند کم نیستند.

ایران تایپیست یکی از مراکزی است که در زمینه انجام بازنویسی فعالیت دارد. در این مجموعه ثبت درخواست بازنویسی برای انواع مختلفی از محتواهای متنی امکان پذیر است. برای ثبت سفارش بازنویسی ابتدا در سایت ثبت نام کنید. برای رفع سوالات در این زمینه خود میتوانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید.

انجام بازنویسی

بازنویسی

انجام بازنویسی برای چه نوع متونی انجام میشود؟

بازنویسی و انجام بازنویسی حوزه‌های مختلفی را در بر میگیرد. امروزه در هر زمینه که محتوای متنی تولید میشود، استفاده از بازنویسی نیز به چشم میخورد. چرا که تولید و نگارش محتوای یونیک تا حد بسیار زیادی به بازنویسی وابسته است. محتوای تکراری و یا کپی شده هیچ دردی از شما دوا نخواهد کرد! از این رو باید از بازنویسی و تکنیکهای مربوط به آن کمک بگیرید. تکنیکهای بازنویسی شامل مواردی میشود که متن را به کلی تغییر میدهد. یعنی با توجه به متن منبع و به کمک تکنیکهای بازنویسی میتوان همان متنی را که مد نظرمان است، نگارش کرد. البته استفاده از تکنیکهای بازنویسی در حوزه‌های مختلف تنها زمانی ممکن است که شخص بازنویسنده به آنها آشنایی داشته باشد. در پی این سخن، باید بگوییم که تنها آشنایی کافی نیست و نیازمند مهارت بازنویسی نیز هست. تلفیق مهارت بازنویسی و بهره‌مندی از انواع تکنیکها در این زمینه برای بازنویسی انواع متون اهمیت دارد.

انجام بازنویسی در تمامی زمینه‌های بازنویسی نیازمند بهره‌مندی از تکنیک‌های مختلف است. از انواع بازنویسی‌ها برای متون مختلف میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازنویسی نامه
  • بازنویسی شعر
  • بازنویسی متون کهن
  • بازنویسی متون ادبی
  • بازنویسی متون کودکانه
  • بازنویسی جزوه
  • بازنویسی مجله
  • بازنویسی پایان نامه
  • بازنویسی سایت
  • بازنویسی مقاله
  • بازنویسی کتاب
  • بازنویسی مقاله علمی
  • بازنویسی مقاله دانشجویی

البته این موارد تنها بخشی از زمینه‌های بازنویسی است. امروزه در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید میتوانید به انجام بازنویسی بپردازید. شما در چه زمینه‌ای اقدام به بازنویسی محتوا کرده‌اید؟

مجموعه ایران تایپیست برای انجام بازنویسی در زمینه‌های مختلف می‌تواند در کنارتان باشد. به عبارتی میتوان چنین ادعا کرد که این مجموعه در زمینه بازنویسی تمام محتواهای متنی فعالیت دارد.  برای ثبت سفارش بازنویسی در زمینه‌های مختلف با ایران تایپیست در تماس باشید. در تماس با ایران تایپیست میتوانید اطلاعات مختلفی در مورد نحوه فعالیت ایران تایپیست کسب کنید.

انجام بازنویسی

بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انجام بازنویسی چه هزینه ای دارد؟

یکی از موارد مورد بحث در زمینه بازنویسی، هزینه بازنویسی است. افراد بسیاری در مورد هزینه انجام بازنویسی اطلاعاتی ندارد. همچنین نمیدانند که محاسبه هزینه بر اساس چه فاکتورهایی است. باید بگوییم که محاسبه هزینه بازنویسی به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. تمامی آن فاکتورها به نوبه خود بر هزینه نهایی بازنویسی تاثیر میگذارند. به این معنی که ممکن است تاثیر یکی از فاکتورها بیشتر از دیگری باشد.

و اما معرفی فاکتورهایی که در هزینه انجام بازنویسی موثرند.

  • نوع بازنویسی: بازنویسی در حالت کلی سه حالت مختلف دارد:
  1. تالیفی
  2. ترجمه ای
  3. تالیفی-ترجمه ای

ثبت سفارش بازنویسی با توجه به نوع بازنویسی هزینه‌های مختلفی دارد. برای مثال هزینه بازنویسی‌های تالیفی از هزینه بازنویسی‌های ترجمه‌ای کمتر است. این مورد یکی از مهمترین فاکتورهایی که مستقیما بر روی قیمت بازنویسی اثر می گذارد.

  • تعداد کلمات و یا صفحات بازنویسی: از دیگر فاکتورهای مهم که در محاسبه هزینه بازنویسی موثرند میتوان به تعداد کلمات و یا صفحات بازنویسی اشاره کرد. در محاسبه هزینه برخی از بازنویسی‌ها تعداد کلمات و در برخی دیگر تعداد صفحات در نظر گرفته میشود. برای مثال در بازنویسی مقاله برای سایت تعداد کلمات در نظر گرفته میشود.
  • زبان متن مبدا و زبان بازنویسی: سومین فاکتور در محاسبه هزینه بازنویسی مربوط به زبان متن مبدا و زبان بازنویسی است. برای مثال بازنویسی مقاله از فارسی به فارسی هزینه کمتری از بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی دارد. چرا که در این شرایط بازنویسنده باید به ترجمه متن نیز بپردازد.

در مجموعه ایران تایپیست خدمات متنوعی در زمینه انجام بازنویسی در اختیارتان قرار میگیرد. این مجموعه در بازنویسی انواع متون بسیار فعال است. هزینه انجام بازنویسی در ایران تایپیست مطابق با اصولی است که از سوی سازمان‌های ذیربط اعلام شده است. برای محاسبه آنلاین هزینه بازنویسی میتوانید از جداولی استفاده کنید که به همین منظور در سایت درج شده اند.

انجام بازنویسی

بازنویسی

انجام بازنویسی چه مهارتهایی لازم دارد؟

برای انجام بازنویسی در ابتدا باید ذوق نویسندگی داشته باشید. افرادی که از نگارش محتوای متنی لذت نبرند، قادر به انجام بازنویسی نخواهند بود. البته این قاعده مربوط به بازنویسی‌های باکیفیت است. به عبارتی اشخاصی که ذوق نویسندگی نداشته باشند تنها میتوانند به بازنویسی متون بی روح بپردازند. نگارش متونی که بتواند در حوزه‌های مختلف با متون دیگر رقابت کند نیازمند استعداد و ذوق نویسندگی است. چنانچه ذوق و استعداد خاصی در این زمینه دارید به سراغ نکات بعدی میرویم.

از دیگر نکات مهم در انجام بازنویسی آشنایی با اهداف بازنویسی است. شخص بازنویس باید بداند که هدف از بازنویسی چیست. هدف از بازنویسی نگارش و ارائه متونی است که به متن مبدا شباهتی نداشته باشند. چنانچه متن نگارش شده به متن مبدا شبیه باشد، عملا بازنویسی انجام نگرفته است. بلکه متن نگارش شده تنها یک کپی از متن مبدا خواهد بود. در ارائه بازنویسی‌های کپی نیز متن نگارش شده با بروز اتهام سرقت ادبی مواجه است. سرقت ادبی زمان اتفاق می‌افتد که شخص خواسته یا ناخواسته مطالب متن دیگری را در متن خودش کپی کند.

پس از آشنایی با اهداف بازنویسی به سراغ تکنیک‌های بازنویسی میرویم. پس از گذر دو مرحله قبلی آمادگی این را دارید با مهمترین قسمت انجام بازنویسی آشنا شوید. مهمترین اصل در انجام بازنویسی یادگیری تکینک‌های بازنویسی است. چرا که بهره‌مندی از تکنیک‌های بازنویسی می تواند متن را در قالب مشخصی قرار دهد.

با تلفیق ذوق نویسندگی، هدف و تکنیک‌های بازنویسی میتوان متونی را نگارش کرد که قبلا توسط هیچ کسی ارائه نشده است. در هر زمینه‌ای که فعالیت دارید، قطعا ارائه مقالات یونیک و باکیفیت برایتان مهم است.

چنانچه قصد همکاری با مجموعه ایران تایپیست در زمینه بازنویسی انواع متن را دارید میتوانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمینه فعالیت ایران تایپیست به صفحه اصلی مراجعه کنید.

انجام بازنویسی

بازنویسی

آیا انجام بازنویسی به صورت فوری میسر است؟

انجام بازنویسی مراحل زیادی دارد. از مطالعه متن مبدا گرفته تا بازنویسی جمله به جمله آن، همه و همه جزو مراحل بازنویسی هستند. برای انجام بازنویسی باکیفیت باید به تمامی مراحل بازنویسی توجه کرد. رعایت تمامی نکات و مراحل بازنویسی سبب نگارش متون یونیک میشود. اما در این بین یک سوال جدی و اساسی پیش می‌آید. زمانی که بازنویسی مراحل زیادی دارد، چگونه میتوان به انجام بازنویسی به صورت فوری پرداخت؟ تکینک‌های بازنویسی فوری چیست؟

انجام بازنویسی به صورت فوری چیزی نیست که بتوانید در عرض یک روز آن را یاد بگیرید. و یا با مطالعه مقاله‌ای در این مورد چم و خم آن دستتان بیاید. بازنویسی فوری تنها از پس افرادی برمی‌آید که در این زمینه مهارت بالایی دارند. افرادی که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند و حتی با چشمان بسته هم میتوانند به انجام بازنویسی بپردازند.

افراد ماهر در بازنویسی‌های فوری یکی از مراحل را حذف میکنند. و آن مرحله نیز بازخوانی متن مبدا است. افرادی که زمینه فعالیت‌شان در حوزه بازنویسی به بیش از 2 سال برسد، بدون بازخوانی مقاله مبدا نیز میتوانند به انجام بازنویسی بپردازند. برای مثال یک نویسنده  ماهر و با تجربه را در زمینه بازنویسی محتوای سئو در نظر بگیرید. وی در طی سالهای فعالیت خود به بازنویسی مقالات بسیار در موضوعات مختلف پرداخته است. چنانچه شخصی بازنویسی مقاله‌ای با موضوع "اقامت در شهر مشهد" را بر عهده او قرار دهد، وی بدون خواندن متونی به عنوان متن مبدا قادر به بازنویسی مقاله خواهد بود. با این اوصاف، بازنویسی فوری مقاله توسط افراد و اشخاصی که در این زمینه سابقه فعالیت ندارند، بسیار سخت است.

ایران تایپیست از سری مراکزی است که میتواند به انجام بازنویسی به صورت فوری بپردازد. نقطه قوت ایران تایپیست در زمینه بازنویسی‌های فوری بهره‌مندی از نویسنده‌های ماهر است. نرخ بازنویسی‌های فوری نسبت به بازنویسی‌های معمولی بیشتر است.

انجام بازنویسی

بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنبازنویسیخدمات دانشجوییخلاصه نویسی

سوالات متداول

بازنویسی فوری و سریع برای افرادی که در این زمینه تخصص کافی ندارند غیر ممکن است. از این رو پیشنهاد میکنیم پروژه‌های خود را با هزینه‌ای مناسب به ایران تایپیست بسپارید.

مهمترین مهارت در زمینه بازنویسی مربوط به استفاده از تکنیک‌های بازنویسی است. چرا که تکنیک‌های بازنویسی کلیت عمل بازنویسی را تشکیل میدهند. استفاده صحیح از تکنیک‌های بازنویسی بسیار مهم است.

هزینه بازنویسی در ایران تایپیست بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه میشود. از این فاکتورها میتوان به تعداد کلمات، موضوع و حجم مقاله اشاره کرد. برای بررسی‌های دقیق‌تر با ایران تایپیست تماس بگیرید.

 انجام بازنویسی در ایران تایپیست در حوزه های مختلفی صورت میپذیرد. از این حوزه های می توان به بازنویسی سایت، بازنویسی کتاب، بازنویسی مجله، بازنویسی پایان نامه و .... اشاره کرد.


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 325 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: کار بازنویسی بازنویسی متون بازنویسی مقاله سفارش بازنویسی بازنویسی حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :