یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استفاده از تلخیص و بازنویسی برای انجام پروژه های دانشجویی

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/7 ساعت 20:00:00 بازدید: 297 امتیاز 4 از 1 نظر

بهره مندی از قدرت تلخیص و بازنویسی جز جدایی ناپذیر برای آماده‌سازی پروژه‌های دانشجویی مانند پایان‌نامه است. اکثر پروژه‌های تئوریک و اغلب پروژه‌های عملی دانشجویی به هر نحوی با فن بازنویسی و خلاصه نویسی در ارتباط هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در چنین شرایطی پروژه ارائه‌شده باید به نحوی باشد که بتواند استاد یا مسئول مربوطه را راضی کند علاوه بر این نبود کپی در مقاله و عدم بروز اتهام سرقت ادبی نیز اصلی مهم است. اما به افراد دانشجو این نوید داده می‌شود که نگارش مقاله‌های باکیفیت و بدون کپی با استفاده بازنویسی و خلاصه نویسی میسر است. بازنویسی به بسط‌دادن و یا کوتاه‌کردن مطلب کمک می‌کند و خلاصه نویسی مطالب مورد نظر را به صورت خلاصه در می‌آورد. اما در این بین مطلبی وجود دارد می‌بایستی به آن توجهی ویژه داشت. عدم تسلط به مهارت بازنویسی و خلاصه نویسی پروژه نگارش مقالات دانشجویی را با شکست مواجه می‌کند. با چه روشی می‌توان مهارت خلاصه نویسی و بازنویسی را تقویت کرد؟ تنها راهی که به تقویت چنین مهارت‌هایی کمک می‌کند تمرین است.

چنانچه به اصول بازنویسی و خلاصه نویسی آشنا باشید و آنها را تکراراً روی مقالات مختلف پیاده کنید به مهارت تلخیص و بازنویسی دست پیدا خواهید کرد. اما در این مسیر دشواری‌هایی وجود دارد که ممکن است شما را از نگارش مقالات باکیفیت باز دارد و آن وجود کپی در متن است. چنانچه به بازنویسی واقف نباشید نمی‌توانید متن را از بروز اتهام سرقت ادبی مبری کنید. تنها یک راه برای تخمین درصد کپی متن وجود دارد و آن هم استفاده از ابزار‌ها و برنامه‌های مختلف است. دستیابی به چنین برنامه‌هایی قدری دشوار است و نیازمند هزینه‌های گزاف است. از این رو ما یک راه بهتر برای شما سراغ داریم و آن هم رجوع به ایران تایپیست است. ایران تایپیست تمام منابع، ابزار‌ها و مهارت‌های لازم برای نگارش پروژه‌های دانشجویی را داراست.

استفاده از تلخیص و بازنویسی برای انجام پروژه های دانشجویی

تلخیص و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیخلاصه نویسیهزینه بازنویسی متنهزینه خلاصه نویسی

سوالات متداول

برای آنکه بتوان پروژه‌های دانشجویی را بدون کمترین درصد تشابه ارائه داد می‌بایستی از تلخیص و بازنویسی استفاده کرد. خروجی استفاده از این روش می‌تواند مقاله‌ای با‌کیفیتی بسیار بالا باشد.

اولین اصل برای استفاده از روش تلخیص و بازنویسی فهم کامل متنی است که اقدام به بازنویسی آن کرده‌اید. پس از آنکه متن را به خوبی دریافتید می‌توانید روش تلخیص و بازنویسی را به صورت مساوی روی متن پیاده کنید.

بله ایران تایپیست برای آنکه بتواند پروژه‌های دانشجویی را کیفیت بالا به مشتری تحویل دهد از تلخیص و بازنویسی بهره می‌برد. بازنویسنده‌های ایران تایپیست در نگارش پروژه‌های دانشجویی با استفاده از تلخیص و بازنویسی مهارت بالایی دارند.

هزینه انجام پروژه‌های دانشجویی با استفاده از تلخیص و بازنویسی در ایران تایپیست به نوع پروژه بستگی دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/7 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 297 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: کاربرد تلخیص و بازنویسی اهمیت تلخیص و بازنویسی تلخیص و بازنویسی ارزان قیمت تلخیص و بازنویسی در پروژه ها سفارش فوری تلخیص و بازنویسی

دیدگاه کاربران

شیما شهسواری | 1400-9-8 ساعت 08:19:40 امتیاز :

مرسی که از تکنیکای قوی برای پروژه م استفاده کردین.حرف نداشت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :