پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ارزیابی چگونگی کیفیت ویراستاری کتاب

نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 14:00:00 بازدید: 367 امتیاز 0 از 0 نظر

چگونگی ویراستاری کتاب به ویژه برای کسانی که به دنبال کار با کیفیت بالا هستند؛ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. چرا که کیفیت ویراستاری و نحوه انجام هر نوعی از انواع گوناگون ویراستاری به دست هر یک از افراد به نسبت سایر ویراستارهای دیگر بسیار متفاوت می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به همین جهت شما در صورت تمایل به ویراستاری کتاب های خویش بایستی به دنبال مرکز و موسسه ای باشید که کیفیت کاری آن ها بسیار بالا و قابل قبول می باشد. امروزه به جهت نیاز قشر دانشجویان و پژوهشگران بسیار زیاد در عرصه های گوناگون به ارتقای رزومه خویش، مراکز و موسسه های بسیار زیادی سربرآورده اند که هر یک از آن ها سعی در جذب مشتریان خود با انجام ویراستاری های باکیفیت دارند. اما آیا چگونگی ویراستاری کتاب در هر یک از این مراکز یکسان است؟ یا به تعبیری دیگر آیا کیفیت ویراستاری به دست هر یک از این ویراستارها با همدیگر در این راستا هستند یا خیر؟

به واقع کیفیت ویراستاری هر نوع کتابی بسته به سواد علمی و قلم نویسندگی و هوش و دقت بسیار زیاد ویراستارها می باشد. به این صورت که یک ویراستار ضمن داشتن سواد لازم برای ویراستاری کتاب، می بایست به مسائل ریز و درشت دیگری هم در این زمینه توجه داشته باشد و همه آن ها را می بایست در هر یک از کتاب هایی که به آن ها محول می شود؛ به نحو احسن پیاده سازی نماید تا بدین ترتیب بتواند با صرف دانستن چگونگی ویراستاری کتاب و سنجش کیفیت آن، ویراستاری هر یک از کتاب های پیش رو را با بالاترین کیفیت ممکن به سرانجام برساند. به همین دلیل است که همواره توصیه می شود تا شما سفارش های خود را به هر یک از مراکز کم نام و نشان به ثبت نفرستید و آن ها را به مراکزی بسپارید که نسبت به کیفیت ارائه خدمات آن ها اطمینان دارید.

ارزیابی چگونگی کیفیت ویراستاری کتاب

کیفیت بالای ویراستاری کتاب در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشاراتویراستاری-قرارداد با سازمان دولتیویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

ویراستاری علمی و ادبی هر یک از کتاب ها تنها به دست افراد متخصص مربوط به موضوع همان کتاب صورت می گیرد که از نظر ادبی نیز می بایست دارای قلم ادبی بالایی باشد.

ویراستارهای موجود در موسسه ایران تایپیست با توجه به علم و قلم ادبی توانمند خود در این زمینه، گزینه خوبی به شمار می آیند

بله؛ چون با توجه به تخصصی بودن انواع ویراستاری، بایستی به نحوی ویراستاری شما را بر عهده بگیرند که نسبت به آن کاملا مسلط و آگاه باشند.  

کیفیت این گونه از سفارش ها در ایران تایپیست با توجه به وجود افراد توانمند و باتجربه، با کیفیت بی نظیر و منحصر به فردی صورت می گیرد. 


نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 367 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین ویراستاری کتاب ویراستاری کتاب آنلاین ویراستاری کتاب حرفه ای چگونگی انجام ویراستاری کتاب متد ویراستاری کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :