سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیین نامه تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب چیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/3 ساعت 09:00:00 بازدید: 600 امتیاز 0 از 0 نظر

در صورتی که با روند تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب آشنایی داشته باشید باید بدانید که انجام این کار باید به شکل کاملا اصولی باشد. باید بدانید که استخراج کتاب از پایان نامه‌ی دکتری تنها به منزله‌ی چاپ مطالب ذکر شده در پایان نامه در قالب یک کتاب نیست، شما باید با روش چاپ کتاب آشنایی داشته باشید و بدانید که یک کتاب باید چه کیفیتی داشته باشد تا از آن استقبال شده و در مجامع علمی و دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد. لازمه‌ی اصلی رسیدن به چنین هدفی، آگاهی از آیین نامه تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب می‌باشد. در حقیقت برای تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب باید به اصول انجام این کار توجه کنید و قواعد تعیین شده را در تک تک مراحل استخراج کتاب از پایان نامه در نظر داشته باشید. برای مثال باید به این مورد توجه داشته باشید که مطالب ذکر شده در یک پایان نامه با زبان تخصصی بیان می‌شوند و برای چاپ این مطالب در قالب یک کتاب با کیفیت و کاربردی لازم است تا این مطالب را ویرایش کرده و با لحنی ساده و قابل فهم برای عموم بیان کرد. علاوه بر آن لازم است بدانید که پایان نامه دارای چارچوبی خاص بوده و از بخش‌هایی مشخص تشکیل شده است که لازم نیست تمامی مطالب ذکر شده در هر بخش را در کتاب بیاورید؛ برای مثال لزومی به چاپ قسمت چکیده‌ی پایان نامه در کتاب نیست و تنها باید بر روی فصول و مفاهیم اصلی پایان نامه تمرکز داشته باشید. مطلب مهم دیگر در تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب طی کردن روند قانونی چاپ کتاب می‌باشد؛ به عبارت دیگر لازم است که مجوزهای مورد نیاز برای چاپ کتاب خود را دریافت کنید و مراحل چاپ را به شکل کاملا قانونی پیش ببرید.

دریافت کد مجوزهای وزارت ارشاد و فیپا برای چاپ کتاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ضمن این که لازم است بر روی صفحه آرایی کتاب تمرکز داشته باشید و جلدی با کیفیت با طراحی مناسب را برای چاپ کتاب به کار ببرید؛ یکی از نکات مهم در رابطه با تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب این است که امکان استفاده از جلدی و قالب بکار رفته برای پایان نامه در هنگام چاپ کتاب وجود ندارد و لازم است از جلدی مختص خود کتاب استفاده شود. در آخر نیز لازم است جهت انتشار کتاب اقدام کرده و هماهنگی‌های لازم را با یک صحافی معتبر انجام دهید. تمامی این موارد آیین نامه‌ی تبدیل پایان نامه‌ی مقطع دکتری به کتاب را تشکیل می‌دهند. خدمات وبسایت معتبر ایران تایپیست برای تبدیل پایان نامه به کتاب مطابق با آیین نامه و اصول مهم انجام این کار ارائه شده و از این رو کیفیت کتاب چاپ شده به حد بالایی خواهد رسید.

آیین نامه تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب چیست؟

آیین نامه تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریرفرنس نویسیتبدیل پایان نامه به کتابهزینه تبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

بله. شما می‌توانید از خدمات ایران تایپیست در این زمینه بهره ببرید.

برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید قواعد و اصول تعیین شده را در نظر داشته باشید.

کیفیت بالای تبدیل پایان نامه به کتاب با رعایت اصول انجام این کار تضمین خواهد شد.

با انتخاب ایران تایپیست می‌توانید از رعایت اصول تبدیل پایان نامه به کتاب توسط تیم حرفه‌ای این وبسایت اطمینان داشته باشید.


نویسنده: دانیال فرهادی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/3 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 600 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: آیین نامه تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب اصول تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب قواعد تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب شیوه نامه تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب دستورالعمل تبدیل پایان نامه دکتری به کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :