چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در تهیه پاورپوینت ارزان هم می‌توانم هزینه ها را قسطی پرداخت کنم؟

نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/18 ساعت 11:00:00 بازدید: 222 امتیاز 0 از 0 نظر

در هلدینگ بزرگ ایران تایپیست شما می توانید اسلایدهای مورد نظر خود را با ثبت سفارش تهیه پاورپوینت ارزان قیمت با صرف کمترین هزینه، تحویل بگیرید بنابراین نیازی نیست که برای تهیه پاورپوینت و ساخت آن دغدغه ای داشته باشید. خدمات تهیه پاورپوینت ارزان قیمت با حفظ صددرصدی کیفیت توانسته مخاطبین زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات مقرون به صرفه و با کیفیت و ارائه در زمان مقرر توانسته اعتماد کاربران زیادی را معطوف به این مرکز کند و ما این اعتماد را ناشی از مسئولیت پذیری تکنسین ها و مدیریت درست موسسه می‌دانیم. این مرکز به دلیل داشتن نماد اعتماد از وزارت تعاون و کسب رتبه در پایگاه معتبر الکسا ثابت کرده که سرلوحه کار خود را مشتری مداری و ارائه کارهای با کیفیت قرار داده است. بنابراین این مرکز با به کارگیری دلایل موجه، خدمات تهیه پاورپوینت ارزان را برای کاربران خود فراهم کرده است. از این دلایل می‌توان به کارگیری فریلنسرهای معتبر از سراسر کشور، ایجاد بسترهای آنلاین، حذف مراجعه حضوری و در اختیار داشتن متخصصین و کارشناسان در حوزه های متفاوت نام برد. علاوه هزینه پایین ساخت پاورپوینت در ایران‌تایپیست، این مرکز برای رفاه حال کاربران خود تسهیلات پرداخت قسطی را نیز فعال کرده است، تا کاربران از نظر مالی در مضیقه قرار نگیرند. شما بعد از اینکه سفارش خود را در سایت ثبت کرده اید، پیش فاکتوری برای شما صادر می شود که شامل ۶۵ درصد از هزینه کل سفارش است. بعد از پرداخت این مبلغ، سفارش شما ثبت نهایی شده و ارجاع تخصصی می گردد و تا زمان آماده شدن نهایی فایل، شما ملزم به پرداخت مابقی هزینه نیستید و زمانی این هزینه از شما اخذ خواهد شد که ایران تایپیست ملزم به تحویل آن باشد. همچنان در نظر داشته باشید که برای سفارش های حجیم که دارای قیمت های بالاتری هستند تمهیدات خاص و ویژه تری را در نظر داریم که می توانید با تماس با کارشناسان و متخصصان ما از این شرایط آگاهی پیدا کنید.

آیا در تهیه پاورپوینت ارزان هم می‌توانم هزینه ها را قسطی پرداخت کنم؟

تهیه پاورپوینت قسطی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتخدمات دانشجوییتحلیل آماری

سوالات متداول

خیر. شما ملزم به پرداخت همه هزینه در ابتدای سفارش نیستید.

خیر. فاکتور برای تمامی خدمات به صورت رایگان صادر می شود.

شما می توانید در دو مرحله هزینه‌های خود را پرداخت کنید.

برای ثبت سفارش شما ملزم به پرداخت ۶۵ درصد از هزینه کل هستید و در زمان تحویل سفارش باید مابقی را پرداخت کنید و اگر سوال بیشتری در این زمینه دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته تا به صورت کامل راهنمایی شوید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/18 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 222 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت قسطی تهیه پاورپوینت کم هزینه تهیه پاورپوینت اقساطی تهیه پاورپوینت قیمت مناسب تهیه پاورپوینت با قیمت پایین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :