چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در ترجمه تخصصی برق قدرت از نرم افزار استفاده میشود؟

نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/3 ساعت 10:12:11 بازدید: 465 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی برق قدرت با نرم افزار در ظاهر برای بسیاری از افراد جذاب است؛ زیرا وقتی سخن از نرم افزار می شود دو کلمه در ذهن هر بیننده و خواننده ای نقش می بندد؛ سرعت عمل و قیمت پایین. این دو مزیت ظاهری، لذا سبب شده بعضی از افراد برای ترجمه سراغ نرم افزار بروند؛ اما نتیجه کار و کیفیت ترجمه تخصصی برق قدرت چیز دیگری را نشان می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 نرم افزار به صورت یک لغت نامه عمل می کند، ترجمه لغت به لغت است؛ به همین دلیل در رشته تخصصی مانند برق قدرت که پر از اصطلاحات و واژگان تخصصی می باشد و این اصطلاحات در موقعیت های گوناگون مفاهیم متفاوتی را انتقال میدهند، ترجمه اشتباه این لغات می تواند یک حقیقت علمی را نقض نماید یا خواننده را به صورت نادرستی راهنمایی کند.

 ترجمه اشتباه یکی سوی ماجرای ترجمه تخصصی برق قدرت با نرم افزار است؛ جملات سلیس و روان هم معمولا ترجمه نمی شوند نرم افزار دقیقا مانند دیکشنری عمل نموده و به شیوایی کلام نپرداخته و متن به طور کلی متن جذابی برای خواننده نیست؛ بنابراین  به طور معول ترجمه ای که تحویل مشتری میگردد چیزی نیست که انتظار آن را دارند.

آیا در ترجمه تخصصی برق قدرت از نرم افزار استفاده میشود؟

ترجمه تخصصی برق قدرت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

لذا سرعت و هزینه کم در مقابل ترجمه پر از اشتباه و کیفیت پایین ترجمه تخصصی برق قدرت به عنوان یک  رشته مهم برای اغلب افراد قابل قبول نیست؛ زیرا بیشتر متقاضیان ترجمه تخصصی برق قدرت افراد فعال در حوزه صنعت هستند و یا افراد علمی هستند که نیاز به ترجمه مقالات برق قدرت دارند.

 قطعا چنین افرادی از ترجمه ای با اشتباهات بسیار و ترجمه ای با کیفیت پایین راضی نخواهند بود؛ بنابراین ایران تایپیست رویه دیگری را در خدمات ترجمه خود برگزیده است؛ این مجموعه از  مترجمین با تجربه و مسلط به رشته برق قدرت برای ترجمه از سراسر کشور برای همکاری دعوت نموده است تا ترجمه های این مجموعه  در کنار  قیمت گذاری منصفانه و مناسب، ترجمه باکیفیت و سرعت عمل بالایی نیز باشد.  

ترجمه تخصصی برق قدرت در ایران تایپیست به چه شکل انجام می‌شود؟

اهمیت ترجمه تخصصی برق قدرت توسط مترجمان متخصص و ماهر چیست؟ چرا باید کار ترجمه را به افراد مسلط بر موضوع و محتوای تخصصی واگذار کرد؟ آیا می‌توان ترجمه‌ی تخصصی را با استفاده از نرم افزار انجام داد؟ ترجمه تخصصی متون مرتبط با رشته‌های دانشگاهی به خصوص رشته‌ی پیچیده و فوق تخصصی همچون برق، باید توسط مترجمانی انجام شود که با موضوعات و مفاهیم مربوطه آشنایی داشته باشند. مترجمی که با موضوع متن تخصصی آشنا باشد، ترجمه را حرفه‌ای‌تر انجام می‌دهد. چرا که با ترجمه توسط گروهی از مترجمان حرفه‌ای و مسلط، کیفیت ترجمه بالا بوده و سرعت نیز افزایش می‌یابد.

پس توصیه می‌شود که تا حد امکان از بکارگیری نرم افزارهای مترجم برای ترجمه تخصصی برق قدرت خودداری شود. این نرم افزارها در ترجمه‌ی متون عادی و غیر تخصصی و برای ترجمه به شکل کلمه به کلمه مفید خواهند بود. با این وجود ترجمه‌ی متون تخصصی مرتبط با رشته‌های مختلف دانشگاهی، نیازمند دانش و تخصص در رشته‌ی مورد نظر است. از این رو بهتر است کار ترجمه به مترجمان با سابقه و ماهر رشته‌ی مهندسی برق واگذار شود. با ثبت سفارش در ایران تایپیست، این شرایط برای متقاضیان به وجود می‌آید که با بهترین مترجمان شروع به کار کنند.

مترجمانی که در ایران تایپیست مشغول هستند، بر حسب سابقه و تخصصی که در کار ترجمه تخصصی برق قدرت دارند، ترجمه‌ی متن را خیلی روان، حرفه‌ای و با کیفیتی عالی انجام می‌دهند. در نتیجه مخاطبان با انتخاب این مرکز می‌توانند از خدمات ویژه و فوق تخصصی ترجمه با پرداخت هزینه‌ای کم بهره ببرند. انجام امور ترجمه تخصصی رشته‌ی برق توسط مترجمان فارغ التحصیل شده از این رشته، تضمین کننده‌ی کیفیت عالی خدمات این مرکز است.

آیا در ترجمه تخصصی برق قدرت از نرم افزار استفاده میشود؟

ترجمه تخصصی برق قدرت

هزینه‌ی ارائه‌ی خدمات ویژه برای ترجمه‌ی تخصصی برق قدرت

برای همکاری با مترجمان با سابقه و ماهر جهت ترجمه تخصصی برق قدرت با کیفیتی عالی، چه مقدار هزینه باید پرداخت کرد؟ ایران تایپیست از معدود مراکزی است که برای ارائه‌ی خدمات ویژه و با کیفیت ترجمه تخصصی در سطح فوق حرفه‌ای، کمترین هزینه را در نظر می‌گیرد. هزینه‌ی خدمات ویژه‌ی این مرکز در مقابل بسیاری از مراکز فعال در حیطه‌ی ترجمه به صورت تخصصی، بسیار مناسب است. البته هزینه‌ی کم و مناسب این خدمات به منزله‌ی کیفیت پایین کار ترجمه تخصصی نخواهد بود. چرا که گفتیم در ایران تایپیست امور مرتبط به ترجمه تخصصی برای هر متن و موضوعی توسط مترجمان مسلط و آشنا با موضوع مربوطه انجام می‌شود. می‌توان گفت که کیفیت عالی خدمات ترجمه، اولین عاملی است که ایران تایپیست روی آن تاکید دارد.

در کل هزینه‌ی سفارش ترجمه تخصصی برق قدرت ثابت نیست و چندین عامل در آن دخیل هستند. زبان ترجمه تخصصی، مدت زمان انجام کار و حجم کار، از عوامل تعیین کننده‌ی هزینه‌ی کلی سفارش شما هستند. در پایان با صدور فاکتور هزینه و آگاهی از تعرفه‌ی کلی، می‌توانید پرداخت را به شکل اقساطی انجام دهید. در روش پرداخت قسطی هزینه‌ی ترجمه تخصصی رشته برق، باید هزینه را در مرحله بپردازید. حدود 60 درصد از هزینه باید در زمان ثبت سفارش و 40 درصد باقی مانده را پس از اتمام کار باید پرداخت کنید. محاسبه‌گر هزینه در سایت ایران تایپیست، ابزاری برای محاسبه‌ی سریع و راحت هزینه‌ی سفارش‌های ترجمه تخصصی به طور رایگان است. پیش از ثبت سفارش با استفاده از این محاسبه‌گر می‌توانید از هزینه‌ی سفارش خود مطلع شده و مطمئن‌تر برای ثبت سفارش اقدام کنید.

آیا در ترجمه تخصصی برق قدرت از نرم افزار استفاده میشود؟

ترجمه‌ی تخصصی برق


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه دانشجوییترجمه قرارداد با شرکت خصوصیترجمه - قرارداد با سازمان دولتیلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

ترجمه تخصصی برق قدرت در ایران تایپیست توسط هیچ نرم افزاری انجام نمیشود. مترجمین متخصص کار ترجمه را انجام می دهند.

هزینه ترجمه تخصصی برق قدرت توسط مترجمین در ایران تایپیست بر اساس تعداد کلمات و زبان برآورد می شود و سعی میشود باکیفیت بوده و در مقابل ترجمه با نرم افزار  منصفانه باشد.

ترجمه تخصصی برق قدرت در ایران تایپیست توسط مترجمین به صورت فوری قابل انجام است تا سرعت ترجمه برابر با نرم افزار باشد.

ترجمه تخصصی برق قدرت توسط مترجمین بالاتر است؛ زیرا در نرم افزار ترجمه لغت به لغت است در نتیجه اشتباه بیشتر و متن بی کیفیت تر است.


نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/3 ساعت 10:12:11 تعداد بازدید: 465 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار ترجمه تخصصی برق قدرت برنامه ترجمه تخصصی برق قدرت ترجمه تخصصی برق قدرت با نرم افزار اپلیکیشن ترجمه تخصصی برق قدرت ترجمه متون تخصصی برق قدرت با نرم افزار

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :