چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب چاپ همه‌ی فصول الزامی است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/2 ساعت 16:00:00 بازدید: 294 امتیاز 0 از 0 نظر

مهم‌ترین موردی که برای تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب باید مد نظر داشته باشید، در نظر داشتن اصول و قواعد تعیین شده برای انجام این کار می‌باشد؛ در واقع باید مراحل تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب را مطابق با اصول پیش ببرید تا کیفیت کتاب استخراج شده از پایان نامه بالا بوده و امکان استفاده از کتاب به شکل تخصصی و در موارد ضروری وجود داشته باشد. یکی از مهم‌ترین اصل‌هایی که در حین استخراج کتاب از پایان نامه ارشد باید مد نظر داشته باشید این است که مطالب ذکر شده در پایان نامه نیاز به ویرایش دارند و نمی‌توان این مطالب را به طور مستقیم و بدون تغییر در یک کتاب آورد. لازم است بدانید که طرز بیان مطالب در پایان نامه‌های مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت از شیوه‌ی بیان مطالب در کتاب بوده و تخصصی‌تر است؛ از این رو برای استخراج کتاب از پایان نامه‌ی ارشد، باید مطالب پایان نامه را ویرایش کرده و آن‌ها را به مفاهیمی ساده‌تر تغییر دهید تا قابلیت فهم مطالب ذکر شده در کتاب برای افراد دیگر آسان‌تر شده و در نهایت اشتیاق آن‌ها برای مطالعه کتاب بیشتر شود.

اشتباه اکثر افراد این است که تصور دارند برای تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب، لازم است مطالب تخصصی ذکر شده در پایان نامه عینا در کتاب قرار گیرد. به طور کلی مطالب یک پایان نامه در 5 فصل مختلف ذکر می‌شوند. برای تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب باید توجه کنید که لزومی به ذکر مطالب قرار گرفته در تمامی فصل‌ها و بخش‌های مختلف پایان نامه در کتاب وجود ندارد؛ برای مثال نیازی نیست که چکیده‌ی پایان نامه در کتاب ذکر شود و تنها لازم است فصول اصلی پایان نامه را در قالب کتاب منتشر کنید. از آنجایی که تمامی افراد با اصول و قواعد تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب آشنایی ندارند، بهترین کار برای آن‌ها مشورت با یک فرد متخصص و دارای مهارت در این زمینه است. ایران تایپیست یکی از وبسایت‌های معتبر در ایران است که خدماتی گسترده را در زمینه‌ی تبدیل پایان نامه به کتاب ارائه می‌دهد. با توجه به نظارت یک تیم متخصص و مسلط به اصول تبدیل پایان نامه به کتاب بر انجام سفارش‌های ثبت شده در این زمینه و سابقه‌ی طولانی مدت ایران تایپیست در ارائه خدمات با کیفیت در این زمینه، با انتخاب هلدینگ ایران تایپیست می‌توانید کیفیت بالای کتاب استخراج شده از پایان نامه‌ی خود را تضمین شده بدانید.

آیا در تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب چاپ همه‌ی فصول الزامی است؟

تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تبدیل پایان نامه به کتاباستخراج مقاله از پایان نامهسرچ در گوگلهزینه تبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

ویرایش محتوای پایان نامه برای چاپ کتاب، ذکر مطالب با بیان صریح و تغییر شکل آن‌ها از حالت تخصصی به شکلی ساده‌تر و... .

خیر.چاپ تمامی فصول پایان نامه در تبدیل پایان نامه ارشد واجب نیست.

با این که چکیده بخش مهمی در پایان نامه است، اما چاپ آن در کتاب لازم نیست.

حداکثر 1 ماه‌ تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب در ایران تایپیست زمان می‌برد.


نویسنده: سورنا احمدخانی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/2 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 294 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مراحل تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب چگونگی تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب روند تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب اصول تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب متد تبدیل پایان نامه ارشد به کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :