یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا خدمات بازنویسی کتاب محدودیت موضوعی دارد؟

نویسنده: نعیم وارسته بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 20:00:00 بازدید: 516 امتیاز 0 از 0 نظر

محدودیت موضوعی بازنویسی کتاب وجود ندارد و کلیه افراد، مشتریان عمومی و دانشجویان می توانند سفارش بازنویسی کتاب را در موضوعات مختلفی ثبت کنند. درک هر کدام از بازنویسان نسبت به هم متفاوت بوده و بنابراین در این روش هر کدام از کتاب را می توان به نحو متفاوتی بازنویسی کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تفسیر و خلاصه نویسی کتاب نسبت به هم متفاوت است و بدین معنی که با تعداد کلمات کمتر می توان مفاهیم کتاب را منتشر کرد. از آن جایی که در بازنویسی کتاب محدودیتی وجود ندارد، بنابراین انواع و اقسام کتاب را می توان بازنویسی کرد. مشتریان می توانند هر کتابی را بدون توجه به موضوع آن برای این سفارش ثبت کنند. مشتریان می توانند هر کتابی را که دوست دارند تا از طرف استاد دانشگاه به عنوان پروژه مشخص شده را برای این سفارش ثبت کنند. مشتریان می توانند کتاب های آموزشی، داستانی، روانشناسی، تاریخی، فلسفی، خاطرات، زندگی نامه را برای بازنویسی ثبت کنند. البته هر نفر و گروهی موضوع کتاب را به انواع و اقسام متفاوت دسته بندی می کند. کتاب با هر نوع دسته بندی که تا حالا مرسوم بوده و برای بازنویسی کتاب لازم است که تایپیست مهارت هایی داشته باشد تا بتواند این کار را انجام دهد. تایپیست های موسسه ایران تایپیست کلیه مهارت های لازم برای انجام این کار را دارند. شما می توانید هر کتابی را بدون محدودیت موضوعی به این موسسه ارسال کنید. تایپیست های موسسه ایران تایپیست می توانند این سفارش را مانند هر سفارش دیگری که ثبت می شود به انجام برسانند. انتشاراتی نیز می توانند کتاب های خود را برای این سفارش ثبت کنند. مشتریان حتی می توانند کتاب های الکترونیکی و صوتی را نیز برای بازنویسی کتاب ثبت کنند تا با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت انجام شود. تایپیست های موسسه ایران تایپیست این سفارش را عالی و با بالاترین کیفیت به انجام میرسانند.

آیا خدمات بازنویسی کتاب محدودیت موضوعی دارد؟

عدم محدودیت موضوعی برای بازنویسی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیاستخراج مقاله از پایان نامهبازنویسیهزینه بازنویسی متن

سوالات متداول

برای هر حوزه از خدمات موسسه، مشتریانی وجود دارد و عدم محدودیت به معنای ثبت سفارش بازنویسی از هر موضوعی است و هر کتاب با هر موضوعی را می توان بازنویسی کرد.  

این استنباط می تواند درست باشد ولی برای هر حوزه از خدمات موسسه، مشتریان خاص خود را دارد و در هر حال این نشانگر آزادی مشتریان در ثبت سفارشات به تعداد بالا نیز خواهد بود. 

بهتر است در دو سفارش مختلف ثبت شود.

تایپیست های موسسه ایران تایپیست همیشه برای انجام سفارش همه مشتریان وقت کافی دارند و دانشجویان و عموم مردم می توانند سفارش خود را در زمان مقرر تحویل بگیرند.


نویسنده: نعیم وارسته بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 516 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات بازنویسی کتاب بازنویسی کتاب علمی بازنویسی کتاب آموزشی بازنویسی کتاب تخصصی بازنویسی کتب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :