یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا خدمات بازنویسی در ایران تایپیست انجام میشود؟

نویسنده: افشین نادری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 10:54:33 بازدید: 384 امتیاز 5 از 1 نظر

موسسه بزرگ ایران تایپیست پایان جستجو های شماست. در کنار هزاران هزار خدمات ویژه و گسترده ای که ایران تایپیست به مشتریان ارجمند ارائه می دهد، حوزه کاری بازنویسی نیز به چشم می خورد. شاید در نگاه اول و پس از مطالعه ی بند اول این مقاله، امر پارافریز بسیار ساده برایتان جلوه کند، اما باید بدانید پارافریز یک امر تخصصی بوده و نیازمند رعایت آیتم های ویژه ای است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ایران تایپیست از تمام آیتم ها و فاکتور هایی که به یک پارافریز ایده آل ختم می شود آگاه است و تمامی آن ها را در حوزه ی پارافریز به کار می برد. تکنیک ها و فاکتور های تاثیر گذاری که ما از آنها بهره می بریم ثمره ی تلاش و مطالعه ی شبانه روزی متخصصین بازنویسی در ایران تایپیست می باشد. به زبانی دیگر حوزه ی پارافریز در ایران تایپیست حاصل توجه، دقت، مهارت و دانش است. عدم توجه به تکنیک ها بازنویسی و یا سفارش بازنویسی از یک موسسه غیر معتبر می تواند شما را به سرقت ادبی متهم کند و یا نمره مقاله تان را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

آیا خدمات بازنویسی در ایران تایپیست انجام میشود؟

خدمات بازنویسی در ایران تایپیست

امروزه پارافریز در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از آن بخش ها با مقالات ISI درگیر است. فرض کنید شما قصد دارید یک مقاله ISI نگارش و ارسال کنید. در صورتی که مقاله تان کپی باشد تمام هزینه ها و زحماتی که برای ارسال آن انجام داده بی ثمر خواهد ماند. اگر دستی در کار داشته باشید حتما از ریز هزینه هایی که برای ارسال مقاله ISI می بایستی خرج کنید اطلاع دارید. پس بهتر است سنگ بنا را از همان ابتدا محکم قرار دهید تا دیوار تا ثریا کج نرود! برای سفارش و ثبت خدمات پارافریز از ایران تایپیست و دریافت مقالات پارافریز شده تخصصی دست دست نکنید! ایران تایپیست منتظر شماست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنخلاصه نویسی بازنویسی متن (تولید محتوا برای سایت)تایپ کتاب جهت تولید محتوای سایت

سوالات متداول

سفارش بازنویسی از ایران تایپیست تنها با چند کلیک ساده و یا یک تماس تلفنی کوتاه امکان پذیر است. تنها کافیست به قسمت مربوطه در سایت مراجعه کنید و یا مشاورین با ما تماس بگیرید.

امر بازنویسی در ایران تایپیست توسط بازنویسان مجرب و متخصص انجام می شود

هزینه ی بازنویسی به عوامل متعدد و بسیاری بستگی دارد. درصد بازنویسی، حجم مقاله و یا متن اصلی، تعداد کلمات متن اصلی، زبان متن اصلی، میزان تخصصی بودن متن اصلی و ... تماما در محاسبه ی هزینه بازنویسی دخیل می باشد.

ایران تایپیست از چند هزار نویسنده متخصص در امر بازنویسی بهره می برد، از این رو تمام سفارش های بازنویسی در اسرع وقت و با کمترین تاخیر به مشتری تحویل داده باشد


نویسنده: افشین نادری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 10:54:33 تعداد بازدید: 384 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی آنلاین بازنویسی غیر حضوری بازنویسی اینترنتی بهترین مرکز بازنویسی بازنویسی تخصصی

دیدگاه کاربران

ابوالفضل هرمزی | 1400-9-4 ساعت 09:54:21 امتیاز :

ممنون که از باتجربه ها استفاده میکنین. کارشون عالیه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :