چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی

نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 634 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها به دنبال گسترش آموزش آنلاین، آموزش ساخت پاورپوینت نیز گسترش یافته و تقریبا همه ی افراد با این مسئله درگیر هستند تا بتوانند بهترین خود را به در عرصه های گوناگون آموزشی، شرکتی، تولید و فروش محصول و ... به نمایش بگذارند. در این میان افرادی نیز هستند که به لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی دسترسی نداشته و به کمک تلفن همراه و گوشی خود باید اقدام به ساخت پاورپوینت کنند. بدین منظور نرم افزارهای مختلفی در دسترس افراد گرفته است تا بتوانند با سیستم عامل اندروید نیز قادر به ساخت پاورپوینت باشند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم‌افزار OfficeSuite  بوده که شما می‌توانید از طریق گوگل پلی با اپ استور به نسخه ای از آن دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از نرم افزارهایی که می‌توانید به کمک آن در تلفن همراه خود اسلاید طراحی یا ویرایش کنید، نرم افزارWPS  بوده که در بین کاربران با نام Kingsoft Office نیز شناخته شده است. همچنین مایکروسافت به کاربران اندرویدی خود این امکان را داده است تا با نسخه مرتبط با گوشی خود از برنامه Microsoft powerpoint برای ساخت و تهیه پاورپوینت استفاده کنند. استفاده از این اپلیکیشن ها بسیار ساده و کاربردی بوده و به شما این امکان را می‌دهد که در هر مکان و زمانی بتوانید اسلایدهای مورد نظر خود را بسازید. کافی است برنامه مورد نظر و مناسب گوشی خود را نصب کنید و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. به طور مثال به منظور آموزش ساخت پاورپوینت با استفاده از آیکون + در نرم افزار OfficeSuite  می‌توانید اقدام به ساخت پاورپوینت جدید کنید و به فایل‌های ppt موجود در گوشی دسترسی داشته باشید. همچنین در نرم افزار Microsoft powerpoint با استفاده از آیکون + بالای اپلیکیشن شما قادر خواهید فایل‌های موجود در گوشی خود را فراخوانی کرده و آن‌ها را ادیت کنید. برای ادیت پاورپوینت مورد نظر، از طریق نوار موجود در انتهای صفحه می‌توانید هر تغییر مطلوبی را ایجاد نمایید.

آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی

ادیت پاورپوینت در Microsoft powerpoint نسخه اندروید

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینترفرنس نویسیویراستاری

سوالات متداول

خیر، شما می‌توانید درخواست خود را تنها برای تهیه پاورپوینت در وب‌سایت ایران تایپیست به ثبت برسانید.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست و از قسمت ثبت سفارش ها، درخواست خود را در کمتر از 5 دقیقه به صورت آنلاین ثبت نمایید.

زیر پکیج های آموزشی برای اهداف یکسان ارائه می‌شوند، اما اگر شما نیاز به یک پاورپوینت تخصصی در حوزه کاری خود دارید، بهتر است آن را به دست توانمند کارشناسان ایران تایپیست بسپارید.

فراگیری و آگاهی داشتن از یک نرم افزار برای افرادی که فرصت و زمان کافی برای یادگیری دارند می‌تواند مفید واقع شود.


نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 634 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی آموزش ساخت پاورپوینت با موبایل آموزش ساخت پاورپوینت با pc آموزش ساخت پاورپوینت با کامپیوتر آموزش ساخت پاورپوینت با لپ تاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :