پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش ساخت پاورپوینت

نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 16:00:00 بازدید: 437 امتیاز 0 از 0 نظر

آموزش ساخت پاورپوینت برای افرادی که به گونه های متفاوت با فرایند ارائه و پرزنتیشن درگیر هستند، از لازمه های اصلی محسوب می‌شود. شاید شما بتوانید با خیال راحت بگویید توانایی ساخت اسلاید و پاورپوینت را دارید، اما اگر واقع بینانه و منصفانه به این موضوع بنگرید، آیا واقعا توانایی شما در حدی است که بتوانید یک پاورپوینت حرفه ای و پیشرفته بسازید و در محضر دیگران با اعتماد به نفس حاضر شوید و مخاطبانتان را تحت تاثیر قرار دهید؟ آموزش ساخت پاورپوینت به شما کمک می‌کند که به راحتی با کمک این ابزار کاربردی، توجه بینندگان را جلب کرده و در سخنرانی خود ارتباط بصری عمیق تری با آنان بگیرید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در حوزه آموزش ساخت پاورپوینت اطلاعات بیشتری کسب کنید...

آموزش گام به گام ساخت پاورپوینت حرفه ای

آموزش ساخت پاورپوینت به شما کمک می‌کند تا بتوانید دید بهتری در استفاده از آپشن های این نرم افزار داشته باشید. تفاوتی ندارد که استفاده شما از پاورپوینت در جهت آموزش های کلاسی است یا دفاع پایان نامه و ارائه های کنفرانسی؛ در هر صورت شما برای طراحی حرفه ای و تخصصی اسلایدهایتان نیاز به آموزش ساخت پاورپوینت خواهید داشت. آموزش ساخت پاورپوینت تنها معطوف به چگونگی استفاده از نوار ابزار این نرم افزار نمی‌شود، بلکه به شما کمک می‌کند تا خلاقیت و مهارت های طراحی و اصول رنگ‌شناسی و روان‌شناختی را به شما بیاموزد تا مطابق با پرسونای مخاطبتان اقدام به تهیه و ساخت پاورپوینت کنید.استفاده از جلوه های حرکتی، پویانمایی‌ها، اینفوگرافیک ها، موشن گرافی ها و... همگی در زمره مباحث آموزش ساخت پاورپوینت بوده تا بتوانید در ارتباط با موضوعات مختلف و در محافل و کنفرانس های متفاوت به راحتی پاورپوینت دلخواه خود را بسازید.

آموزش ساخت پاورپوینت سه بعدی، دارای صدا و دارای تصاویر متحرک می‌تواند مهارت شما را به عنوان یک آموزگار در ساخت و تهیه پاورپوینت یاری کند. شما می‌توانید با مشاهده نمونه کارهای تهیه پاورپوینت در ایران تایپیست که توسط بهترین های این عرصه تهیه شده است، ضمن ارزیابی کیفیت کار در این مجموعه، ایده های بهتری برای ساخت پاورپوینت متناسب هدف خود بگیرید و در جهت ایجاد ظاهری منسجم و یکپارچه قدم‌هایی موثری بردارید تا بتوانید از این تکنولوژی بهترین بهره را برده و از زبانه ها و سربرگ‌های مختلف این نرم افزار هوشمندانه ترین استفاده ها را ببرید. مهم ترین سربرگ‌های این نرم افزار که می‌تواند کمک شایانی در تهیه پاورپوینت به شما کند، شامل، تب insert، تب ,Home, Animation  ,Transition Design و Slide show بوده که هرکدام وظیفه خاص خود را داشته و تغییرات منحصر به فردی را در اسلایدهای شما ایجاد می‌کنند که شما می‌توانید با استفاده از خدمات آموزش ساخت پاورپوینت ایران تایپیست آن‌ها را فرا بگیرید.

آموزش ساخت پاورپوینت

ساخت پاورپوینت حرفه ای

آموزش ساخت قالب پاورپوینت

نرم افزار PowerPoint موجود در پکیج مایکروسافت به صورت پیش فرض دارای قالب های متنوعی بوده و امکان دانلود و سرچ تعداد بیشتری از این قالب ها نیز برای کاربر وجود دارد. اما اگر خواستار آن هستید که با استفاده از خدمات آموزش ساخت پاورپوینت، قالب های منحصر به فرد و مطلوب خود را تهیه کنید، باید به سراغ مراکزی بروید که ضمن داشتن مهارت کافی در این زمینه، بستر مناسب برای انتقال درست و تخصصی مفاهیم را برای کاربران فراهم کرده اند. ساخت قالب و تم شخصی سازی شده در نرم افزار پاورپوینت و در دوره های آموزش ساخت پاورپوینت بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص چندانی ندارد. برای آنکه قالب مورد نظر خود را بسازید، باید یک صفحه خالی از پاورپوینت را باز نموده و گزینه Blank Presentation را انتخاب کنید. برای تنظیم جهت و اندازه اسلایدهایتان باید از طریق تب "Design" اقدام نمایید و در قسمت Customize Slide Size  تنظیمات لازم را انجام دهید. بعد از آن باید به سراغ گزینه Slide Master  در تب  View بروید تا باقی مراحل ساخت قالب را طی کنید. همچنین برای انتخاب یک تم خاص برای قالبهای خود می‌توانید از قسمت  Slide Master گزینه  Themes را انتخاب و تم مورد نظر را در قالبتان اجرا کنید. دقت کنید که هر تم فونت مخصوص به خود را دارد. تنها نکته ای بسیار مهمی که در ذخیره سازی قالب شخصی خود باید دقت کنید آن است که از روی باکس Save as Type گزینه PowerPoint Template  را انتخاب کنید تا در پوشه ی Custom Office Templates قالب شما ذخیره گردد. بعد از انجام این مراحل، می‌توانید از طریق تب File  گزینه ی New  کلیک کنید و با مراجعه به تب Custom  و از طریق پوشه ی Custom Office Templates به راحتی قالب شخصی خود را یافته و از آن استفاده کنید.

با این وجود اگر نیازمند به ساخت پاورپوینتی هستید که آن را در ذهن طراحی کرده اید و مهارت و فرصت کافی برای تهیه آن ندارید، می‌توانید انجام این کار را به کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید.

آموزش ساخت پاورپوینت

ساخت قالب پاورپوینت

آموزش ساخت اسلایدهای پاورپوینت به صورت آنلاین

آموزش ساخت پاورپوینت نکات ریز و درشتی دارد که همگان از آن مطلع نیستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای تهیه پاورپوینت سخنرانی، دفاع، ارائه، آموزش یا معرفی محصول، نیاز به آموزش ساخت پاورپوینت دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

  • اگر می‌خواهید روی اسلایدهایتان آهنگ، صدا یا ویس بگذارید باید از طریق تب insert، گزینه ی Audio انتخاب کرده و به مکانی که صدای مورد نظرتان در آن ذخیره است بروید و آن را اجرایی کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق گزینه Record audio در همان لحظه صدای خود را ضبط کرده و صدایتان را بر روی اسلاید مورد نظر قرار دهید.
  • اگر قصد دارید که اسلایدهایتان را جهت نمایش زمان‌بندی کنید، می‌توانید از طریق تب Transition و بخش timing  گزینه duration را به صورت دستی ویرایش کنید تا مطابق زمان‌بندی داده شده، اسلایدها خود به خود نمایش داده شوند. این گزینه بیشتر مخصوص افرادی است که نیاز به ارائه و سخنرانی دارند.
  • اگر اسلایدی را می‌خواهید جابه‌جا یا حذف کنید، کافی است با نگه داشتن چپ کلیک موس، آن را به موقعیت دلخواه ببرید. همچنین با راست کلیک کردن بر روی اسلایدهایتان می‌توانید آن‌ها را کپی و یا حذف نمایید.
  • اگر می‌خواهید بر روی متن های خود انیمیشن اضافه کنید، در گام اول باید متن مورد نظر را انتخاب کرده و با رفتن به تب Animations حالت‌ها و سبک‌های مختلف انیمیشنی را بر روی متن اعمال نمایید. در نرم افزار پاورپوینت برای آنکه نحوه ی اجرای انیمیشن‌ها را مشاهده کنید، می‌توانید از طریق گزینه Preview که در قسمت بالایی منو و در گوشه چپ آن وجود دارد، استفاده کنید و در صورت تمایل انیمیشن های دیگری را برگزینید.
  • همچنین این امکان وجود دارد که با آموزش ساخت پاورپوینت به اسلایدهایتان نیز یک افکت یا ترنزیشن اختصاص دهید. برای این کار باید بعد از تکمیل اسلایدهایتان، تب Transition را انتخاب کرده و از طریق کشوی باز شده، افکت مورد نظرتان را اعمال کنید. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در طول یک پاورپوینت از یک نوع ترنزیشن استفاده کنید تا نحوه ی اجرای اسلایدها موجب گمراهی بیننده نشود.

اگر پاسخ سوالتان را در آموزش ساخت پاورپوینت هنوز نیافته‌اید و به دلیل از دست رفتن زمان نگران هستید، کافی است سفارش ساخت پاورپوینت را به دست کارشناسان ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را به شما تحویل دهند.

آموزش ساخت پاورپوینت

ساخت اسلایدهای پاورپوینت

آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی

این روزها به دنبال گسترش آموزش آنلاین، آموزش ساخت پاورپوینت نیز گسترش یافته و تقریبا همه ی افراد با این مسئله درگیر هستند تا بتوانند بهترین خود را به در عرصه های گوناگون آموزشی، شرکتی، تولید و فروش محصول و ... به نمایش بگذارند. در این میان افرادی نیز هستند که به لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی دسترسی نداشته و به کمک تلفن همراه و گوشی خود باید اقدام به ساخت پاورپوینت کنند. بدین منظور نرم افزارهای مختلفی در دسترس افراد گرفته است تا بتوانند با سیستم عامل اندروید نیز قادر به ساخت پاورپوینت باشند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم‌افزار OfficeSuite  بوده که شما می‌توانید از طریق گوگل پلی با اپ استور به نسخه ای از آن دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از نرم افزارهایی که می‌توانید به کمک آن در تلفن همراه خود اسلاید طراحی یا ویرایش کنید، نرم افزارWPS  بوده که در بین کاربران با نام Kingsoft Office نیز شناخته شده است. همچنین مایکروسافت به کاربران اندرویدی خود این امکان را داده است تا با نسخه مرتبط با گوشی خود از برنامه Microsoft powerpoint برای ساخت و تهیه پاورپوینت استفاده کنند. استفاده از این اپلیکیشن ها بسیار ساده و کاربردی بوده و به شما این امکان را می‌دهد که در هر مکان و زمانی بتوانید اسلایدهای مورد نظر خود را بسازید. کافی است برنامه مورد نظر و مناسب گوشی خود را نصب کنید و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. به طور مثال به منظور آموزش ساخت پاورپوینت با استفاده از آیکون + در نرم افزار OfficeSuite  می‌توانید اقدام به ساخت پاورپوینت جدید کنید و به فایل‌های ppt موجود در گوشی دسترسی داشته باشید. همچنین در نرم افزار Microsoft powerpoint با استفاده از آیکون + بالای اپلیکیشن شما قادر خواهید فایل‌های موجود در گوشی خود را فراخوانی کرده و آن‌ها را ادیت کنید. برای ادیت پاورپوینت مورد نظر، از طریق نوار موجود در انتهای صفحه می‌توانید هر تغییر مطلوبی را ایجاد نمایید.

آموزش ساخت پاورپوینت

ادیت پاورپوینت در Microsoft powerpoint نسخه اندروید

آموزش ساخت پاورپوینت ویژه معلمین مدارس

آموزش ساخت پاورپوینت در سال‌های اخیر، با توجه به هوشمند شدن مدارس و همه گیری بیماری کرونا و گذراندن ایام قرنطینه در منزل، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده است و این یادگیری در بین معلمین مدارس سیر صعودی را طی کرده است و یکی از نیازهای اصلی آنان در تدریس محسوب می‌شود. آموزش ساخت پاورپوینت شاید گزینه خوبی برای آموزگاران باشد، اما بهترین گزینه نیست. شاید بپرسید چرا؟ زیرا فراگیری آن بسیار وقت‌گیر بوده و نیازمند داشتن وقت و زمان کافی برای تمرین زیاد است تا در این کار خبره گردید. شما می‌توانید با گذراندن چند جلسه آموزش ساخت پاورپوینت، اسلایدهای بسیار ساده ای را طراحی کنید، اما اگر می‌خواهید یک پاورپوینت حرفه ای داشته باشید و وقت گذراندن دوره های آموزشی بیشتری را ندارید، کافی است سفارش تهیه پاورپوینت خود را به دست کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید تا در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه تخصصی‌ترین پاورپوینت را بدون نیاز به آموزش ساخت پاورپوینت در اختیار داشته باشید. با بررسی نمونه های از پیش تهیه شده برای پاورپوینت که توسط کارشناسان ما برای کاربران قبلی طراحی شده است، به راحتی می‌توانید توانمندی متخصصان ما را مشاهده کرده و به ما اعتماد کنید. دریافت این نمونه کارهای تهیه پاورپوینت کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت وجه نیست. با مشاهده این نمونه کارها، ضمن ارزیابی کیفیت خروجی کار، امکان انتخاب کارشناس تهیه پاورپوینت نیز به شما داده می‌شود. تفاوتی ندارد که در چه حوزه ای تدریس می‌کنید، ما با ارائه متنوع ترین قالب‌ها و روش‌های متعدد آماده ایم تا خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری به شما عرضه بداریم. اگر در این رابطه سوال و شبهه‌ای وجود دارد، کافی است با کارشناسان ما در ایران تایپیست تماس بگیرید که این خدمات به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام سال در دسترس شما کاربران گرامی خواهد بود.

آموزش ساخت پاورپوینت

ساخت پاورپوینت ویژه معلمین

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینترفرنس نویسیصفحه آرایی

سوالات متداول

خیر ما در ایران تایپیست خدمات آموزش ساخت پاورپوینت نداریم.

به دلیل آنکه تعداد سفارش‌های تهیه پاورپوینت بالا بوده و فرصتی برای آموزش وجود ندارد.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست و از قسمت ثبت سفارش ها، درخواست خود را در کمتر از 5 دقیقه به صورت آنلاین ثبت نمایید.

خیر، برای داشتن یک پاورپوینت جذاب و تخصصی که بتواند توجه دانش آموزان را به خود جلب کند، نیازمند شناخت روحیات کودکان و داشتن مهارت و توانمندی در این عرصه هستید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 437 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: آموزش ساخت پاورپوینت مدارس آموزش ساخت پاورپوینت ارائه آموزش ساخت پاورپوینت حرفه ای آموزش ساخت پاورپوینت آنلاین آموزش ساخت پاورپوینت کنفرانسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :