دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش بازنویسی مقاله به زبان ساده

نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1401/2/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 976 امتیاز 0 از 0 نظر

به کمک آموزش بازنویسی مقاله می‌توانید مقالات متنوعی را بازنویسی کنید. چرا که کلیت اصول و روش‌های بازنویسی برای تمامی مقالات یکسان است. با بررسی اصول مطرح شده در زمینه آموزش بازنویسی مقاله به زبان ساده  می‌توان مقاله‌های علمی، ادبی، تخصصی و... را بازنویسی نمود. هدف شما از آموزش بازنویسی مقاله چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت آموزش بازنویسی در نگارش مقاله

آموزش بازنویسی مقاله به زبان ساده

آموزش بازنویسی مقاله

امروزه بازنویسی به یکی از مهمترین حوزه‌های نگارش تبدیل شده است. از این رو اهمیت آموزش بازنویسی مقاله بسیار بالاست. چرا که عدم توجه به آموزش بازنویسی مقاله عمل بازنویسی را با عدم موفقیت مواجه می‌کند. مطالبی که در آموزش بازنویسی مطرح می‌شود همه و همه در نگارش یک مقاله باکیفیت نقش دارند. برای مثال یکی از تکنیک‌هایی که در آموزش بازنویسی مطرح می‌شود توجه به موضوع اصلی مقاله است. زمانی که بازنویسنده بتواند موضوع مقاله را به خوبی متوجه شود در بازنویسی آن نیز موفق خواهد بود. به عبارتی دیگر تسلط‌داشتن به موضوع مقاله مهمترین مرحله در بازنویسی مقاله است. از دیگر نکاتی که در آموزش بازنویسی مقاله مورد بحث است آشنایی با نحوه تغییر جملات است. بازنویسنده باید بتواند جملات مقاله مبدا را بخواند و در کسری از ثانیه جمله‌ای دیگر با همان معنی به ذهنش خطور کند.

البته به یاد داشته باشید که آموزش بازنویسی مقاله و در حالت کلی بازنویسی مقاله انواع مختلفی دارد. چرا که در نگارش مقاله انواع مختلفی وجود دارد. وجود مقاله‌های مختلف باعث می‌شود که انواع بازنویسی‌های مختلف نیز وجود داشته باشد. برای مثال آموزش بازنویسی مقاله علمی با آموزش بازنویسی مقاله ادبی تفاوت دارد. نکاتی که برای بازنویسی مقاله علمی مطرح می‌شود و مورد بحث است، با نکاتی که برای مقاله ادبی مطرح می‌شود کاملا متفاوت است. در صورتی که تمامی مراحل آموزش بازنویسی مقاله با موفقیت طی نشود نمی‌توان مطمئن شد که بازنویسی را کاملا فرا گرفته‌اید.

مجموعه ایران تایپیست و تیمی که در این مرکز فعالیت می‌کند به بازنویسی و انواع بازنویسی تسلط کامل دارد. به عبارتی می‌توانید مقاله‌هایتان را به تیم ایران تایپیست بسپارید و آنها را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. تیم ایران تایپیست در بازنویسی انواع مقاله‌های علمی، ادبی و سئوشده بسیار خبره عمل می‌کند. برای سفارش بازنویسی با ایران تایپیست در تماس باشید.

آموزش بازنویسی مقاله در نگارش نظریه های علمی

آموزش بازنویسی مقاله به زبان ساده

آموزش بازنویسی مقاله

هر مقاله‌ای که در سطوح علمی مورد بازنویسی قرار میگیرد ممکن است نیازمند تکنیک‌هایی باشد که برای بازنویسی نظریه‌های علمی استفاده می‌شود. از این رو آموزش بازنویسی مقاله شامل یادگیری بازنویسی نظریه‌های علمی نیز می‌شود. در برخی موارد ممکن است که یک مقاله 10 صفحه‌ای شامل مطلبی باشد که یک نظریه علمی خاصی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

از این رو باید توجه داشت که تمامی تکنیک‌ها و روش‌های بازنویسی نظریه علمی رو متن پیاده شود. اما چه نکاتی در پس بازنویسی نظریه‌های علمی وجود دارد؟ چرا باید به بازنویسی نظریه‌های علمی توجه داشت؟ هر نظریه علمی شامل مطالبی می‌شود که موضوع خاصی را از منظر علمی مورد بررسی قرار میدهد. در علم نیز هیچ خطایی راه ندارد. از این بابت باید توجه داشت که بازنویسی نظریه‌های علمی نیز دقیق و بی‌نقص باشد. چرا که اگر خطایی در بازنویسی نظریه‌های علمی به وجود آید، آن مقاله دیگر نمی‌تواند یک مقاله معتبر علمی باشد.

علاوه بر یادگیری تکنیک‌های بازنویسی نظریه‌های علمی، تسلط به موضوع مقاله نیز از شروط دیگر در بازنویسی است. برای مثال اگر در بازنویسی نظریه‌های علمی، موضوع مقاله در مورد مبحث ریاضی باشد، شخص بازنویسنده باید به آن مطلب تسلط کافی داشته باشد. چرا که اولین مرحله در بازنویسی نظریه‌های علمی فهم کامل مقاله است. فهم مقاله باید به گونه‌‍ای باشد که هیچ ابهامی در ذهن بازنویسنده شکل نگیرد. چرا که شالوده بازنویسی نظریه‌های علمی را بر هم میزند.

با کمک تیم ایران تایپیست می‌توانید در  بازنویسی نظریه‌های علمی موفق عمل کنید. چرا که تیم خبره ایران تایپیست شامل افرادی می‌شود که در زمینه‌های مختلف علمی متخصص‌اند. سفارش‌هایی که در زمینه بازنویسی نظریه‌های علمی به ایران تایپیست سپرده می‌شود را تنها افراد خبره در آن زمینه انجام میدهند. برای مثال بازنویسی نظریه‌های علمی در مبحث ریاضی تنها به بازنویسنده‌هایی سپرده می‌شود که در آن زمینه تخصص بالایی دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آموزش استفاده از بازنویسی بدون وجود مشابهت در نگارش مقاله

آموزش بازنویسی مقاله به زبان ساده

آموزش بازنویسی مقاله

به کمک تکینک‌ها و روش‌هایی در آموزش بازنویسی مقاله مطرح می‌شود می‌توان مقاله‌هایی را گردآوری کرد که کمترین مشابهت را با مقاله مبدا داشته باشند. چرا که در حوزه بازنویسی اولین اصلی که کیفیت مقاله را مشخص می‌کند عدم تشابه آن با مقاله‌های دیگر است. در اصل عمل بازنویسی حول محور این اصل می‌چرخد. یعنی مقاله بازنویسی‌شده نباید کمترین شباهتی به مقاله مبدا داشته باشد. نگارش چنین مقاله‌هایی نیز کار راحتی نیست و نیازمند سال‌ها تجربه در زمینه بازنویسی است. البته آموزش بازنویسی مقاله می‌تواند اولین گام در مسیر بازنویسی مقاله‌های باکیفیت باشد. اما چگونه می‌توان در بازنویسی مقاله‌های بدون وجود مشابهت موفق بود؟ تکنیک‌های بازنویسی مقاله‌های یونیک و باکیفیت کدامند؟

بازنویسی مقاله‌های یونیک در ابتدا نیازمند خواندن صحیح و دقیق مقاله است. مقاله را بخوانید و سعی کنید تمامی جمله‌های مقاله را فهم کنید. به عبارتی در هیچ یک از قسمت‌های مقاله عبارت یا جمله‌ای وجود نداشته باشد که در آن فهم مشکل دارید. پس از فهم مقاله، آن را کنار بگذارید و سعی کنید موضوع مقاله را ذهنتان پردازش کنید. به موضوع مقاله فکر کنید و سعی داشته باشید که جملات متنوعی از موضوع مقاله در ذهنتان ایجاد کنید. پس از چند دقیقه به سراغ مقاله بروید و بازنویسی بند به بند مقاله را شروع کنید. چنانچه در مقاله جمله‌ای وجود دارد که کلیت موضوع مقاله را بیان می‌کند، در بازنویسی آن دقت بسیار خرج دهید. چرا که عدم توجه به جملات اصلی و کلیدی مقاله، مسیر بازنویسی را به بیراهه می‌کشاند.

ایران تایپیست از سری مجموعه‌های معتبر در زمینه بازنویسی مقاله‌های باکیفیت است. در اینجا منظور از مقاله باکیفیت مقاله‌هایی است که تشابه بسیار اندکی به مقالات مبدا دارند. تنها در چنین شرایطی می‌توان اطمینان حاصل نمود که قادرید مقاله نگارش‌شده را در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. برای نگارش مقاله‌‎های یونیک با تیم ایران تایپیست همراه باشید.

آموزش بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی

آموزش بازنویسی مقاله به زبان ساده

آموزش بازنویسی مقاله

چنانچه نتوان مطلبی را در بین مطالب فارسی پیدا نمود، بهتر است به سراغ مطالب انگلیسی برویم. با آموزش بازنویسی مقاله می‌توان در زمینه بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی نیز موفق عمل کرد. اما نکته‌ای که در زمینه بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی وجود دارد تسلط به زبان انگلیسی است. شخص بازنویسنده باید بتواند مقاله را انگلیسی را به راحتی فهم کرده و معنی کند. تنها پس از معنی‌کردن متن از انگلیسی به فارسی می‌توان در صدد بازنویسی آن برآمد. اما توجه داشت باشید که تنها معنی‌کردن مقاله نمی‌تواند به بازنویسی دقیق مقاله منجر شود. چرا که ترجمه مقاله با بازنویسی آن، از زمین تا آسمان تفاوت دارد. در بازنویسی نکاتی وجود دارد که در ترجمه رعایت نمیشود. پس مراحل بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی را اینگونه به یاد بسپارید:

  • مقاله را بخوانید و سعی کنید که آنها به صورت ذهنی معنی کنید.
  • زیر کلماتی که در معنی‌کردن آنها مشکل دارید خط بکشید و یا در تکه‌ای از کاغذ یادداشت کنید.
  • ترجمه مقاله را جمله به جمله و به صورت تحت‌الفظی شروع کنید
  • پس از اتمام ترجمه، آن را به صورت یک مقاله فارسی بازنویسی کنید.
  • چنانچه که مقاله بازنویسی‌شده جز مقالات سئو است، کلمات کلیدی را نیز درون مقاله جای دهید.
  • اگر در صدد بازنویسی مقاله‌های علمی و تخصصی هستید اطمینان داشته باشید که ترجمه‌تان یک ترجمه باکیفیت است.

با توجه به مراحل فوق می‌توان در بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی موفق بود. در مسیر آموزش بازنویسی مقاله باید به مطالبی که در خطوط فوق به آنها اشاره شد توجه ویژه‌ای داشته باشید. تنها در این صورت می‌توان ادعا نمود که شما یک بازنویسنده موفق هستید. ایران تایپیست می‌تواند در زمینه بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی کمک‌تان کند. چرا که این مجموعه بهترین اعضا و بازنویسنده‌های خود را برای بازنویسی چنین مقالات گمارده است.

آیا میتوان با آموزش بازنویسی مقاله جدیدی سابمیت کرد؟

آموزش بازنویسی مقاله به زبان ساده

آموزش بازنویسی مقاله

با آموزش بازنویسی مقاله، البته به صورت اصولی، می‌توان در صدد سابمیت‌کردن مقالات جدید برآمد. تنها کافیست تکنیک‌هایی را به آموزش بازنویسی مقاله مربوط می‌شود را در گوشه‌ای ذهن خود ثبت کنید و در مواقع نیاز از آنها بهره ببرید. آموزش بازنویسی مقاله برای سابمیت‌کردن مقاله‌های جدید همانند بازنویسی‌های دیگر است. تنها باید به اصول و تکنیک‌های بازنویسی متون مقالات آگاه باشید و بدانید که چه نوع مقاله‌ای را باید به چه نحوی بازنویسی کنید. اغلب زمانی که از سابمیت‌کردن مقاله حرف به میان می‌آید، منظور ما گردآوری مقاله‌های علمی و ارائه آنها به مراجع علمی معتبر است.

در مسیر نگارش چنین مقالاتی می‌توان از فن بازنویسی کمک گرفت. چرا که ممکن است موضوع انتخابی شما شبیه به صدها مقاله‌ای باشد که هم اکنون در دیتابیس‌های علمی-فرهنگی یافت می‌شود. اما به کمک بازنویسی می‌توان بروز اتهام سرقت ادبی را دور زد و مقاله‌ای جدید ارائه داد. استفاده از منابع دیگر تنها در صورت بازنویسی مجاز است. امروزه بازنویسی حوزه‌های مختلفی از مراجع علمی را در بر میگیرد. برای مثال میتوان به نگارش مقاله پایان نامه اشاره کرد. امروزه دانشجوهای بسیاری سعی دارند که به کمک بازنویسی مقاله پایان نامه شان را تهیه کنند. از این رو بازنویسی برای سابمیت‌کردن مقاله‌های جدید علمی نیز مجاز است. تنها کافیست مقاله را به نحوی بازنویسی کنید که شبیه به هیچ یک از مقاله‌های مشابه دیگر نباشد. وجود تشابهات بین مقالات یکی از عواملی است که سبب عدم تایید مقاله علمی-پژوهشی تان می‌شود.

با ایران تایپیست می‌توانید مقاله‌های علمی را با بالاترین کیفیت ممکن سابمیت کنید. ایران تایپیست بهترین بازنویسنده‌هایش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت علمی ایران بردارید. این مجموعه تنها از بازنویسنده‌های مجرب و متخصص جهت بازنویسی مقاله‌های علمی بهره میبرد. غرض از طرح این مسئله این است که نگران نگارش مقاله‌های علمی‌تان توسط ایران تایپیست نباشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات مقالهخلاصه نویسی

سوالات متداول

با آموزش صحیح و دقیق بازنویسی مقاله می‌توان در نگارش مقاله‌های جدید برای سابمیت کردن موفق عمل کرد. البته باید پیش از بازنویسی در مورد موضوع مقاله نیز اطلاعاتی داشته باشید.

خیر. ایران تایپیست هیچ خدماتی مبنی بر آموزش بازنویسی مقاله جهت سابمیت کردن مقاله‌های جدید ارائه نمی دهد. البته این مرکز می‌تواند در نگارش مقاله های علمی جدید برایتان مفید واقع شود.

چنانچه در زمینه ترجمه مقالات انگلیسی دستی داشته باشید بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی برایتان راحت‌تر خواهد بود. در پی همین موضوع آموزش بازنویسی مقاله از انگلیسی به فارسی نیز برایتان آسان جلوه خواهد کرد.

مهمترین اصلی که در آموزش بازنویسی مقاله باید به آن پرداخت، توجه به شیوه‌های بازنویسی است. شیوه‌هایی که باعث می‌شوند تا متن شما کمترین تشابه را به مقاله مبدا داشته باشد.


نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1401/2/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 976 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی مقالات بازنویسی مقاله های علمی بازنویسی مقاله خارجی بازنویسی مقاله به فارسی بازنویسی مقالات داخلی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :