یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش بازنویسی

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/1/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 419 امتیاز 0 از 0 نظر

آموزش بازنویسی می‌تواند در حوزه‌های مختلفی مفید و موثر باشد. چرا که امروزه بازنویسی حوزه‌ها و زمینه‌های مختلفی را در بر میگیرد. از این رو آموزش بازنویسی نمی‌تواند خالی از لطف باشد. در ادامه این مقاله کاربردی قصد داریم ابعاد مختلف آموزش و یادگیری بازنویسی را مورد بررسی قرار دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکات طلایی در آموزش بازنویسی

نکات بسیاری در آموزش بازنویسی وجود دارد که به خاطر سپردن تمامی آنها خالی از لطف نیست. چرا که یادگیری و به خاطر سپردن تمامی نکات می‌تواند در نگارش یک مقاله بازنویسی شده خوب بسیار مفید باشد. به عبارتی دیگر آموزش بازنویسی یادگیری تمامی نکات و استفاده از آنها در موقعیت‌های مختلف است. چرا که بازنویسی از سری حوزه‌های وسیع است که در آن بروز موقعیت‌های مختلف غیرممکن نیست. عدم توجه به نکات طلایی در آموزش بازنویسی می‌تواند امر بازنویسی را مختل کند. و یا به آماده‌سازی بازنویسی‌های بی‌کیفیت منجر شود. اما یادگیری آموزش بازنویسی همراه با نکات آنها امر سختی نیست. چرا که بازنویسی و نکات بازنویسی از اصول نگارش پیروی می‌کند. چنانچه که در زمینه نگارش دستی داشته باشید، آموزش بازنویسی و نکات مربوط به آن نیز سخت نخواهد بود.

نکات طلایی در آموزش بازنویسی:

  • به سراغ موضوعاتی بروید که در آنها تخصص دارید
  • در صورتی که در فهم متن مشکل دارید، متن را چندین بار بخوانید
  • اگر در فهم دقیق متن مبدا مشکل دارید بازنویسی را رها کنید
  • به سراغ مهمترین جملات و بندهای متن بروید و سعی کنید که در بازنویسی آنها نهایت دقت را به کار ببرید
  • خلاق باشید و متن را تا جای ممکن تغییر دهید
  • از جایگذاری افعال متفاوت در جملات پرهیز کنید و سعی داشته کنید که جمله‌بندی دیگری نگارش کنید
  • برای بندها عناوین خلاقانه‌ای انتخاب کنید
  • پس از بازنویسی متن را مجددا بخوانید و اشکالات نگارشی و املایی را رفع کنید

از آنجایی که یادگیری و رعایت تمامی نکات در آموزش بازنویسی قدری مشکل است بهتر است پروژه‌های بازنویسی‌تان را به ایران تایپیست واگذار کنید. این مجموعه در بازنویسی و آماده‌سازی انواع مقالات با توجه به نکات بازنویسی بسیار موفق عمل می‌کند. ایران تایپیست از یک تیم فوق حرفه‌ای بهره می‌برد که قبل از شروع به کار انواع دوره‌های یادگیری بازنویسی را گذرانده‌اند.

آموزش بازنویسی

آموزش بازنویسی

آموزش استفاده از بازنویسی برای تولید محتوای جذاب

محتوایی جذاب است که غیرتکراری و خلاقانه نگارش شده باشد. خوشبختانه با آموزش بازنویسی می‌توان در نگارش محتواهای خلاقانه موفق بود. چرا که فن بازنویسی روشی است که متن را به صورت کلی تغییر می‌دهد. چنانچه در آموزش بازنویسی موفق عمل کنید، در بازنویسی انواع متون نیز موفق خواهید بود. اما بازنویسی چگونه به تولید محتوا جذاب منجر می‌شود؟ چگونه می‌توان از بازنویسی برای تولید محتوا جذاب استفاده کرد؟ اول باید با ماهیت بازنویسی آشنا شوید و بدانید که بازنویسی چیست. بازنویسی یکی از فنون نگارشی است که از یک متن مبدا برای نگارش بازنویسی بهره می‌برد. به عبارتی دیگر متنی را به عنوان متن مبدا انتخاب می‌کند و با رعایت فنون بازنویسی به نگارش متنی دیگر می‌پردازد. در چنین شرایطی معنا و مفهوم متن بازنویسی شده باید در راستای متن مبدا باشد. یعنی نمی‌توان تغییراتی در مفهوم مقالات انجام داد. فقط باید متن بازنویسی‌شده را طوری نگارش کرد که بتواند مفهوم متن مبدا را در جمله‌بندی‌های متفاوت‌تری انتقال دهد.

اگر قدری در این زمینه آموزش بازنویسی تخصص داشته باشید خواهید دانست که بازنویسی از بهترین شیوه‌های نگارشی به جهت تولید محتوا جذاب و یونیک است. البته آماده‌سازی محتوایی که بتواند با سایر محتواهای بازنویسی شده رقابت کند نیازمند مهارت کامل است. مهارتی که در راستای نکات بازنویسی روی مقاله مبدا پیاده شده و به آماده‌سازی محتواهای جذاب منجر می‌شود. تنها چنین محتواهایی می‌تواند قادر است با سایر مقالات بازنویسی شده رقابت کند. از سری مراکزی معتبری که می‌تواند در بازنویسی مقالات باکیفیت کمک‌تان کند ایران تایپیست است. این مجموعه جز معدود مجموعه‌هایی است که در بازنویسی محتواهای جذاب بهترین است. نقطه قوت ایران تایپیست در آماده‌سازی محتواهای جذاب بهره‌مندی از بازنویسنده‌های متخصص است. بازنویسنده‌هایی که قادرند تمامی نکات طلایی بازنویسی را روی متن مبدا پیاده کنند. امروزه بهره‌مندی از تکنیک‌های موفق و به کارگیری افراد مجرب رمز موفقیت در بازنویسی است.

آموزش بازنویسی

آموزش بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا آموزش بازنویسی برای نوشتن مقاله و پایان نامه اهمیت دارد؟

با آموزش بازنویسی می‌توانید جذاب‌ترین محتواها را برای پایان نامه تان نگارش کنید. چرا که تنها بازنویسی و آموزش بازنویسی است که می‌تواند شما را از دریای مطالب متنوع نجات دهد. مطالبی که برای پایان نامه جمع‌آوری کرده‌اید ولی در جمع‌بندی نهایی آنها مشکل اساسی دارید. در چنین شرایطی بازنویسی است که می‌تواند در جمع‌بندی تمامی مطالب موثر باشد. چرا که در بازنویسی مطالب مربوط به متن مبدا را می‌خوانید و آنها در جمله‌بندی‌های دیگری نگارش می‌کنید. همانطور که می‌دانید نگارش مقالات کپی شده در ارائه مقالات پایان نامه تا حدودی سرقت ادبی محسوب می‌شود. همچنین اساتید دانشکده مقاله‌تان ر ا به دلیل اینکه خودتان نگارش نکرده‌اید رد خواهند کرد. در هر صورت نوشتن مقالات کپی‌شده که بسیار مشابه مقالات پایان نامه دیگری هستند به نفع دانشجو نخواهد بود. خوشبختانه بازنویسی توانسته است تا حد بسیار زیادی این مشکل را رفع کند. و در آماده‌سازی مقالات یونیک تاثیرگذار باشد.

اما چگونه می‌توان در بازنویسی مقالات پایان نامه موفق عمل کرد؟ چه نکاتی در پس بازنویسی مقالات پایان نامه وجود دارد؟

آموزش بازنویسی و بازنویسی مقالات پایان نامه نیز مانند بازنویسی های دیگر است. با این تفاوت که در چنین شرایطی با موضوعات تخصصی تری سروکله میزنید. چنانچه شخصی در فهم و درک موضوع پایان نامه عاجز باشد، در بازنویسی نیز عاجز خواهد بود. از این رو بازنویسی مقاله پایان نامه را یا باید شخصا خودتان انجام دهید و یا به افراد متخصص بسپارید. ایران تایپیست می‌تواند در معرفی افراد متخصص جهت بازنویسی مقالات پایان نامه به جامعه علمی کشور کمک کند. این مجموعه بهترین بازنویسنده‌ها را جهت بازنویسی مقالات پایان نامه می‌گمارد. زمانی که مقاله پایان نامه تان توسط تیم ایران تایپیست نگارش شده باشد نیازی نیست که نگران رد شدن مقاله‌تان باشد. چرا که تمام سعی بازنویسنده های ایران تایپیست ارائه مقالات یونیک است. آیا همچنان در آماده‌سازی پایان نامه مشکل دارید؟

آموزش بازنویسی

آموزش بازنویسی

آموزش بازنویسی برای نسخه های پزشکی

زمانی که دکترها به بد خط بودن مشهور هستند، باید در صدد آموزش بازنویسی برای نسخه های پزشکی باشیم. بازنویسی نسخه های پزشکی در فهم صحیح آن بسیار موثر است.

اما دلیل خوانا نبودن نسخه های پزشکی چیست؟

چگونه می‌توان نسخه های پزشکی را بازنویسی کرد؟

بازنویسی در نسخه های پزشکی به چه معناست؟

خوانا نبودن نسخه های پزشکی به نحوه و زبان نگارش آنها بستگی دارد. همانطور که می‌دانید در نسخه های پزشکی نام دارو به صورت انگلیسی درج می‌شود. چرا که نگارش نام دارو به صورت انگلیسی فهم نسخه را برای دکترهای داروخانه راحت‌تر می‌کند. از طرفی امکان ارائه داروهای اشتباه را به حداقل می‌رساند. برای بازنویسی نسخه های پزشکی ابتدا باید با اصطلاحات مختلف در نسخه های پزشکی آشنا شوید.

در نسخه های پزشکی 4 اصطلاح مختلف به کار می‌رود:

  • نوع دارو
  • نام دارو
  • دز دارو
  • تعداد دارو
  • نحوه مصرف

دارویی هایی که ما مصرف می‌کنیم دارای انواع مختلف هستند. برای مثال مسکن‌ها را در نظر بگیرید. مسکن نوع خاصی از دارو که برا تسکین درد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مسکن‌ها در دزها و نامهای مختلف عرضه می‌شوند. برای مثال استامینوفن، ژلوفن، استامینوفن کدئین، استامینوفن کافئین، ایبوپروفن، نوافن و .... همه و همه نوع خاصی از مسکن هستند. پس از آنکه نوع دارو را تشخیص دادید نوبت به بررسی نام دارو، دز دارو و تعداد دارو می‌رسد. در نهایت نیز به نحوه مصرف دارو اشاره می‌شود. با یادگیری بازنویسی نسخه های پزشکی می‌توانید خودتان نیز از نسخه‌ها سر در بیاورید. ایران تایپیست در کنار خدمات مهم و بی‌شماری که انجام می‌دهد، بازنویسی نسخه های پزشکی را نیز گنجانده است. در این مجموعه بازنویسنده‌هایی داریم که به نسخه‌ها و اصطلاحات پزشکی واقف هستند. از این رو قادرند در بازنویسی نسخه های پزشکی بسیار موفق عمل کنند. دلیل شما برای بازنویسی و بررسی مجدد نسخه های پزشکی چیست؟

آموزش بازنویسی

آموزش بازنویسی

آموزش بازنویسی برای طراحی سوالات آزمون ویژه مدارس

از آنجایی که بازنویسی حوزه‌های مختلفی را دربرمیگیرد، با آموزش بازنویسی می‌توان در زمینه طراحی سوالات ویژه مدارس موفق بود. اما فایده آموزش بازنویسی برای طراحی سوالات ویژه مدارس چیست؟ اگر با مسئله طراحی سوال قبلا درگیر شده باشید می‌دانید که طراحی سوالات متفاوت و یونیک قدری مشکل است. سوالاتی که تکراری نباشند و در حین حال بتوانند دانش آموز را در زمینه‌های مختلف درسی به چالش بکشند. از این رو می‌توان به فن بازنویسی روی آورد. در این روش کافیست سوالات چندین سال گذشته ماده درسی خاصی را انتخاب و جمع‌آوری کنید. به کمک انواع نمونه سوالات و همچنین با پیاده‌سازی روش‌های بازنویسی می‌توان در طرح سوالات آزمون موفق عمل کرد. اما چگونه می‌توان در صدد بازنویسی سوالات آزمون برآمد؟ نکات بازنویسی به جهت طراحی سوالات ویژه مدارس چیست؟

برای آنکه بتوانیم مبحث بازنویسی سوال را بهتر شرح دهیم بهتر است با مثال شروع کنیم. برای مثال آزمون ریاضی را در نظر بگیرید. در کتب درسی ریاضی مباحثی وجود دارند که طرح سوالات متنوع از آنها سخت است. از این رو می‌توان با بازنویسی طرح سوالات ریاضی را سهل نمود. برای مثال نمونه زیر را در نظر بگیرید:

مثال برای سوال:

عددی هستم سه رقمی که رقم یکانم 5  و رقم صدگانم 7 بوده و رقم دهگانم حاصل جمع رقم‌هاي یکان و صدگانم است، با توجه به ویژگی‌هایی که دارم در جاهاي خالی را پر کنید.

-مرا به رقم بنویسید .............              

-مرا با حروف بنویسید ............

سوال بازنویسی شده:

عددی سه رقمی هستم که رقم دهگانم حاصل جمع رقم‌هاي یکان و صدگانم است. رقم یکانم 3 و رقم صدگانم 1 است. با توجه به ویژگی‌هایی که دارم در جاهاي خالی را پر کنید.

-مرا به رقم بنویسید .............              

-مرا با حروف بنویسید ............

مجموعه بزرگ ایران تایپیست در زمینه بازنویسی انواع سوالات برای آزمون مدارس نیز بسیار موفق است.

آموزش بازنویسی

آموزش بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیبازنویسیهزینه بازنویسی متندیتا اینتری

سوالات متداول

بعد از آنکه به آموزش بازنویسی پرداختید و با شیوه‌های بازنویسی سوالات آشنا شدید می‌توانید دانش‌آموزان را با سوال‌های متفاوتی به چالش بکشید. 

برای آنکه در زمینه آموزش بازنویسی برای نگارش مقالات پایان نامه موفق عمل کنید، ابتدا باید از بازنویسی‌های ساده و راحت شروع کنید. سپس قادر خواهید بود به بازنویسی پایان نامه مطابق با دانش‌تان اقدام کنید.

ایران تایپیست دوره‌های آموزشی مبنی بر آموزش بازنویسی ندارد. اما شما می‌توانید با گردش در سایت و مطالعه مقالات مربوط به بازنویسی اطلاعاتی کلی در باب آموزش بازنویسی کسب کنید.

آموزش بازنویسی دارای 3 مرحله بسیار مهم است. مرحله اول بررسی و کسب دانش در مورد کلیت بازنویسی است. مرحله دوم مربوط به بررسی و مطالعه نکات بازنویسی است. و مرحله سوم نیز تمرین‌های بسیار در قالب بازنویسی می‌باشد.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/1/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 419 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طریقه بازنویسی روشهای بازنویسی متد بازنویسی روند بازنویسی چگونگی بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :