پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ویرایش متن ترجمه شده

نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 11:02:37 بازدید: 1355 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از جمله خدمات مهم در ایران تایپیست، هزینه ویرایش متن ترجمه شده است. این خدمت همانطور که از نامش مشخص است، مجزا از ترجمه به حساب می آید و بر روی دو نوع ویرایش فنی و علمی تاکید دارد. البته در نوع ویرایش علمی و فنی متون ترجمه شده، توضیحاتی وجود دارد که باید دقیق تر آنها را لحاظ کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویرایش خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویرایش متن ترجمه شده

هزینه ویرایش

محاسبه آنلاین هزینه ویرایش متن ترجمه شده

در ایران تایپیست یکی از خدماتی که ارائه می‌شود، محاسبه آنلاین هزینه ویرایش متن ترجمه شده است. شما می‌توانید برای محاسبه هم به صورت آنلاین، هم تلفنی و هم حضوری اقدام کنید که روش اول بسیار مقرون به صرفه تر و آسان تر است  و صدور فاکتور برای این خدمات کاملا رایگان انجام میشود. برای ویرایش متن ترجمه شده دو ویرایش فنی و علمی مد نظر است که عموما ویرایش فنی توسط طیف وسیعی از مشتریان در کنار ویرایش علمی – برای صحت و اعتبار سنجی متن مورد نظر از نظر کیفیت علمی – می‌باشد.

همه متون ترجمه شده به این مدل ویرایش‌ها نیاز دارند. در واقع بدون کمک گرفتن از ویراستاران و متخصصان هر حوزه برای بررسی یک متن از نظر علمی، نمی‌توان آن را متنی کامل و جامع در نظر گرفت و در زمینه‌های مختلف از آن استفاده نمود. چون از دیدگاه اول نه وقتی برای درست چیدن کلمات، درج علائم سجاوندی و رعایت اجزای جمله و غیره اختصاص داده شده است و نه کسی می‌تواند با دیدن یک غلط علمی داخل آن، به کل محتوا و متن مقاله اعتماد کند؛ چون همانطور که می‌دانید، در روند ترجمه ممکن است یک کلمه یا اصطلاح معانی چند گانه داشته باشد یا مفهوم به درستی منتقل نشده باشد.

ما در ایران تایپیست این اعتبار را به مقالات و متون شما می‌بخشیم تا بتوانید بدون نگرانی آن را به منبع علمی، دانشگاه، پژوهشکده‌ها و سازمان یا ارگان‌های مربوطه ارسال کنید و مطمئن باشید که برای آن مشکلی پیش نخواهد آمد. محاسبه هزینه ویرایش متن ترجمه شده قبل از پرداخت و ارائه توضیحات لازم در مورد آن دید بهتری به بسیاری از مشتریان می‌دهد تا برای انتخاب خدمات خود تعلل نکرده و با دید بهتری برای برون سپاری ویراستاری متن خود اقدام کنند. ما کلیه تخصص‌های مختلف را گرد آورده ‌ایم تا شما نیازی به جستجو مضاعف نداشته باشید

هزینه ویرایش متن ترجمه شده

ویرایش


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویرایش خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویرایش متن ترجمه شده شامل چه خدماتی است؟

همانطور که اشاره کردیم برای محاسبه هزینه ویرایش متن ترجمه شده باید فاکتور های متعددی را مد نظر قرار داد که همان خدمات را تشکیل می دهند. در ویرایش علمی متون ترجمه شده، تخصص و رشته انتخابی از مهم ترین عواملی است که روی هزینه تاثیر می گذارد. این مورد مانند هزینه ترجمه مقالات و کتاب های مختلف است. براساس دشواری و ویژگی های هر زمینه خاص، اولویت هایی در ترجمه آنها لحاظ می شود که روی هزینه نهایی تاثیر گذار است. ما این مورد را به نام ضریب افزایشی رشته ها در نظر میگیریم.

اما در هزینه ویرایش متن ترجمه شده هم همین مسئله تاثیر گذار خواهد بود. به جز این، عمومی بودن یا تخصصی بودن ترجمه علمی جهت انجامِ ویرایش نیز روی هزینه پایانی اثر به سزایی می گذارد. در کنار این موارد، وقتی از هزینه ویرایش متن های مختلف سخن می گوییم باید به زمانی که برای انجام کار در نظر گرفته می شود هم توجه کرد. اصولا زمان عادی و نرمال برای بررسی هزینه ویرایش متن، مشمول افزایش قیمت نخواهد بود. اما در حالت نیمه فوری یا فوری شما ملزم به پرداخت هزینه ویرایش متن ترجمه شده دو برابری خواهید شد که بسته به شرایط پروژه این مورد باز هم متغیر است. به عنوان مثال هزینه ویرایش یک متن تخصصی ویژه، ابدا با هزینه ویرایش متن عمومی در حوزه‌ای که مشمول افزایش ضریب رشته نیست، قابل مقایسه نیست.

پس باید شرایط هر متن به طور جداگانه سنجیده شود و برای محاسبه هزینه ویرایش متن ترجمه شده به صورت ویژه بررسی های لازم توسط کارشناس انجام شود. در نهایت می توان، زمان، نوع رشته یا حوزه تخصصی مورد نظر را از جمله عوامل مهم و اساسی در هزینه ویرایش متن ترجمه شده دانست. در صورت وجود ابهام بیشتر در این مورد، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

هزینه ویرایش متن ترجمه شده

ویرایش متن های حجیم

آیا امکان تخفیف در هزینه ویرایش متن های حجیم ترجمه شده وجود دارد؟

مبحث تخفیف در هزینه ویرایش متن ترجمه شده همیشه داغ و پابرجاست. اگر پیش از این سابقه همکاری با ایران تایپیست را داشته‌باشید و در مدت زمان کوتاهی، تایم خاصی را اختصاص به مقایسه قیمت‌های اعلامی از سوی ایران تایپیست و گروه‌های مشابه کنید، متوجه مقطوع بودن هزینه‌ها خواهید شد. با این همه، هزینه ویرایش متن ترجمه شده در ایران تایپیست در عین کم بودن و به صرفه بودن برای مشتریان مشمول تخفیف نیز خواهد شد که این مسئله به شرایط پروژه مذکور بستگی دارد.

به عنوان مثال، هزینه ویرایش متن ترجمه شده بسیار حجیم، شامل تخفیف حجمی می‌شود و این در حالی است که سفارشات کم حجم تر تنها چند درصد هزینه بالاتری نسبت به هزینه ویرایش متن ترجمه شده سنگین و زیاد از نظر حجم و اندازه دارند. این درصد بسیار کم است و قابل اتکا نیست. به طبع، محدودیت خاصی برای این مورد در ایران تایپیست در نظر گرفته شده‌است تا شما مشتری عزیز براساس تعداد صفحات متن خود مطلع شوید که مشمول چه میزان تخفیف شده است. این تخفیف برای هزینه ویرایش متن ترجمه شده در مورد سفارشات دارای بالاتر از ده صفحه لحاظ می‌شود و طبعا هرچه تعداد صفحات بیشتر باشد، مبلغی که شما باید بپردازید بسیار کمتر خواهد شد.

این مورد مخصوصا برای محاسبه هزینه ویرایش متن ترجمه شده تخصصی یا تخصصی – ویژه یک مزیت محسوب می‌شود. چرا که اصولا هزینه ویرایش متن ترجمه شده برای متون تخصصی بیشتر هستند و بسیاری از مشتریان خواستار دریافت تخفیف حجمی در این رابطه می‌باشند. این مورد، رایج ترین شکل تخفیف در ایران تایپیست به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای ثبت پروژه‌های مختلف و پرداخت هزینه ویرایش متن ترجمه شده به صورت آنلاین اقدام کنید. تفاوت حوزه تخصصی، مدت زمان انجام و تحویل کار به علاوه تخفیف حجمی دید بهتری از این مقوله به شما خواهد داد.

هزینه ویرایش متن ترجمه شده

محاسبه هزینه ویرایش متن

در صورت نارضایتی می توان هزینه ویرایش متن ترجمه شده را پس گرفت؟

برای محاسبه هزینه ویرایش متن ترجمه شده برخی اوقات شُبهه‌ها و سوالات متعددی پیش می آید که به بعد از انجام کار مربوط می شوند. به عنوان مثال وقتی هزینه ویرایش متن پرداخت  و سپس کار انجام شد، میتوانید کیفیت کار انجام شده و کل متن را مد نظر قرار داده و در صورت وجود مشکل و شُبهه ی خاص، آن را پیگیری نمایید. امکان پیگیری سفارش شما در این مرحله نیز وجود دارد.

در صورتی که در مورد کل یا بخشی از هزینه ویرایش متن ترجمه شده معترض هستید یا از کار به صورت کامل رضایت نداشته باشید، کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می دهند و این روند تا کسب رضایت کامل ادامه خواهد داشت. معمولا چنین اتفاقی جزء موارد نادر و کم شما در ایران تایپیست است و کسب رضایت حداکثر و عدم پیش آمد نارضایتی مشتریان باعث شده است تا در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ها اعتماد به صورت کامل انجام شده و پس از ارائه نتیجه سفارش به مشتریان مشکلی در این رابطه برای بازپس گیری هزینه ویرایش متن وجود نداشته باشد.

اما با این حال، اگر در مورد هزینه ویرایش متن ترجمه شده یا اصلاحات انجام شده پرسش و ابهام یا اعتراضی بعد از ثبت سفارش و پرداخت کامل داشتید می توانید آن را با ما مطرح کنید. نکته لازم به ذکر در این مورد این است که پرداخت هزینه ویرایش متن ترجمه شده نیز شامل یک پیش پرداخت و سپس پرداخت باقی هزینه انجام سفارش در مرحله تحویل نهایی است. بنابراین مشکلی از این بابت برای هزینه ویرایش متن، براساس کار انجام شده وجود نخواهد داشت. هزینه ویرایش متن ترجمه شده عموما با تخفیف و قیمت مقطوع محاسبه می‌شود و تا زمانی که رضایت مشتریان به طور کامل لحاظ نشود، پروژه به پایان نخواهد رسید. شما امکان پیگیری 24 ساعته را دارید.

هزینه ویرایش متن ترجمه شده

ویرایش متن

هزینه ویرایش متن ترجمه شده به زبانهای مختلف

آنچه که در هزینه ویرایش متن ترجمه شده مطرح شد، شامل فاکتور های مختلفی بود که یکی از آنها به زبان مقصد بستگی دارد. از این رو، تنها هزینه ویرایش متن ترجمه شده و انجام کار برای سفارشاتی که به انگلیسی یا از انگلیسی به فارسی ترجمه شده اند لحاظ نمی شود و ما بیشتر از 30 زبان دنیا را در ایران تایپیست برای ویرایش فنی و علمی مورد پوشش قرار می‌دهیم. همانطور که گفته شد در ویرایش علمی مباحث و آنچه در محتواست از نظر علمی مورد بررسی قرار می گیرد تا در آن ابهام، اشتباه و خطایی وجود نداشته باشد و ترجمه روان باشد و در ترجمه فنی، بر اساس نوشتار و زبان مورد نظر ویرایش های لازم از نظر نقطه گذاری، کاما، سمی کالن، رعایت گزاره و نهاد و غیره در جمله در نظر گرفته می شود که هر یک از آنها هزینه های مُجزائی را در بر دارند.

برای همین ما برای هر صفحه یک ویرایش فنی کامل و علمی کامل را بسته به درخواست مشتری از یک یا هر دو این نوع ویرایشات در نظر  میگیریم که مبلغ ویرایش فنی و علمی برای هر صفحه به همراه جزئیات در بخش هزینه  و زمان در سایت ایران تایپیست به صورت مجزا و تفکیک شده قرار داده شده اند. شما می توانید برای ثبت سفارش و اطلاع از هزینه ویرایش متن اقدام به ثبت نام و ثبت سفارش در سایت کنید تا در کمتر از 10 دقیقه فاکتور هزینه ویرایش متن ترجمه شده برایتان به راحتی ارسال شود. توجه داشته باشید که موقع ثبت سفارش باید زمینه ویراستاری را برای انجام این کار و محاسبه دقیق هزینه ویرایش متن ترجمه شده انتخاب کنید. با وجود بیشترین تعداد متخصصان و ویراستاران متعدد در ایران تایپیست، هزینه ویرایش متن نهایی برای شما مقطوع و مقرون به صرفه خواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویرایش خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش گرامری مقاله انگلیسیترجمه تخصصی مقالهترجمه کتاب

سوالات متداول

زیرا وقت و انرژی کمتری از سوی مشتری صرف می شود.

بدلیل دشواری ها و پیچیدگی های مخصوص هر رشته هزینه ها متفاوت اند

این یک نوع تخفیف ویژه در ایران تایپیست برای رفاه حال مشتریان است.

این کار برای رضایت مشتریان انجام شده و شامل 60 درصد پیش پرداخت و 40 درصد بعد از اتمام کار است.


نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 11:02:37 تعداد بازدید: 1355 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ویرایش متن هزینه ادیت متن ترجمه قیمت ویرایش ترجمه نرخ ویرایش ترجمه متون قیمت ادیت ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :