سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فوری کتاب

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/15 ساعت 17:15:42 بازدید: 618 امتیاز 0 از 0 نظر

افراد و ناشران بسیار زیادی هستند که نیاز به ترجمه فوری کتاب دارند تا با ترجمه کتاب های مختلف از زبان های متفاوت بتوان داده های اطلاعاتی و علمی مختلف را از یک زبان به زبان دیگر منتقل ساخت. ترجمه کتاب های علمی، دانشگاهی، داستانی و... از یک زبان به زبان دیگر می تواند تجربیات و آورده ها و نتایج به دست آمده یک محقق را از زبان یک مرز و بوم به مردم سرزمینی دیگر منتقل می سازد. بنابراین بهتر است کتاب های مهم از نویسندگان زبردست را در کشورهای مختلف دنیا به زبان خود ترجمه کرد تا بتوان علم و آگاهی خود را نسبت به مسائل مختلف بسیار ارتقاء بخشید. مترجمان ایران تایپیست با سال های تلاش و کوشش در این زمینه توانایی انجام این کار را دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فوری کتاب

ترجمه فوری کتاب

آیا امکان ترجمه فوری کتاب های رفرنس وجود دارد؟

شما می توانید درخواست خود را مبنی بر ترجمه فوری کتاب های رفرنس نیز داشته باشید. هر چند که در خصوص این کتاب ها باید یادآور شد که حتما بایستی تا پیش از این ترجمه نشده باشند یا در صورت ترجمه حتما باید ترجمه ای متفاوت و از دیدگاه و زاویه ای دیگر نسبت به سایر مترجم ها به ترجمه این دسته از کتاب ها همت گماشت تا ضمن رفع نقیصه ترجمه مترجم های گذشته بتوان ترجمه بهتر و روان تری را از این کتاب ها ارائه داشت تا فارسی زبان ها بتوانند بهتر با متن ترجمه شده ارتباط برقرار کنند. بنابراین نیازمند یک مترجم حرفه ای برای ترجمه این دسته از کتاب هاست.

چگونه می توان با ترجمه فوری کتاب کسری خدمت سربازی گرفت؟

بسیاری از جوانان به جای رفتن به خدمت سربازی به فکر ترجمه فوری کتاب برای کسری خدمت هستند. به این صورت که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند با ترجمه کتاب هایی که در بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به آن ها پیشنهاد می شود؛ با توجه به علم و مهارت بالای خویش آن ها را ترجمه کرده تا از خدمت سربازی معاف گردند. بنابراین با توجه به این مسئله که ترجمه کتاب خیلی ساده تر از خدمت سربازی است و در کنار آن برای این دسته از افراد به عنوان یک رزومه قوی به شمار می آید؛ بهترین راهکار ممکن برای استفاده از این برهه زمانی از عمر خویش ترجمه کتاب و کسری خدمت است تا با سپری کردن دوران سربازی در زندگی خویش زودتر خود را وارد بازار کار کنند.  

ترجمه فوری کتاب

تاثیر ترجمه فوری کتاب بر رزومه تحصیلی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فوری کتاب و تاثیر آن بر رزومه تحصیلی

ترجمه فوری کتاب برای دانشجویان ارشد و دکتری به منظور ارتقای سطح علمی و رزومه وی بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که هر یک از دانشجویان مقاطع بالا به منظور دست یافتن به سطوح بالاتر و راه یافتن به اعضای هیئت علمی دانشگاه ها پس از سپری کردن مراحل لازم نیاز به ترجمه کتاب دارند تا با داشتن کتاب های ترجمه شده بتوان رفته رفته راه خود را برای دستیابی به موفقیت های آتی خود هموار و هموارتر سازید. ضمن اینکه برای ورود به دانشگاه های مطرح دنیا در اقصاء نقاط این کره خاکی بهتر است به فکر ترجمه کتاب های علمی – دانشگاهی باشید تا با رزومه تحصیلی بهتر شرایط خود را برای اپلای یا مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف جهان میسر گردانید.

حداقل و حداکثر میزان صفحات مورد قبول جهت ترجمه فوری کتاب چقدر است؟

میزان صفحات کتاب در جهت انجام سفارش های ترجمه فوری کتاب ها بستگی به نوع کتاب مورد نظر دارد. اگر شما بخواهید یک کتاب داستان را ترجمه فوری کنید؛ به مراتب تعداد صفحات کمتری را نسبت به ترجمه یک کتاب علمی و دانشگاهی بایستی ترجمه نمایید. بنابراین نمی توان به طور دقیق حداقل و حداکثر تعداد صفحات را در کتاب های مختلف برای ترجمه تخمین زد. هر نوع کتابی با هر تعداد صفحه ای که دارد؛ قابل ترجمه از زبانی به زبان دیگر است. مگر اینکه ترجمه فوری آن کتاب برای اهداف و اغراض خاصی باشد که در این صورت بایستی کتاب هایی با حجم خاص را ترجمه نمود که حدفاصل میان تعداد صفحات تعریف شده باشد تا بتوان آن را برای آن هدف خاص مورد بررسی قرار داد.

ترجمه فوری کتاب

هزینه های به صرفه ترجمه فوری کتاب در ایران تایپیست

هزینه ترجمه فوری کتاب بر چه اساسی محاسبه می شود؟

به عنوان آخرین نکته بهتر است در خصوص محاسبه هزینه ترجمه فوری کتاب توضیحاتی داده شود که معمولا هزینه آن ها را بر اساس معیارها و فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار می دهند که این عوامل به شرح زیر می باشند:

  • زمان تحویل به صورت فوری، نیمه فوری یا عادی
  • تخصصی بودن متن یا عمومی بودن آن
  • زبان کتاب مورد نظر در جهت ترجمه
  • وجود اصطلاحات زیاد یا کم و متعادل در متن
  • تعداد صفحات متن کتاب
  • و...

هر چند که به طور کلی اگر شما متن ترجمه کتاب مورد نظر خود را به هلدینگ ایران تایپیست به صورت حضوری و غیر حضوری ارسال نمایید؛ می توانید از تخفیفات دانشجویی و نیز هزینه های به صرفه تر ترجمه در قیاس با سایر مراکز و موسسه های دیگر بهره مند شوید. ضمن اینکه در کنار هزینه های به صرفه ارائه شده در ایران تایپیست، کیفیت ترجمه مترجمان این موسسه بسیار بالا و در حد استاندارد می باشد.

ترجمه فوری کتاب های حجیم در مدت زمان بسیار کم

شاید چنین تصوری برای شما دشوار باشد که ترجمه فوری کتاب در کمترین زمان ممکن هم انجام شود. اما امروزه چنین امکانی را برخی از مراکز و مترجمان محقق کرده اند. به این ترتیب اگر می خواهید برای تقویت رزومه خویش، کتاب ترجمه شده ای را در اختیار داشته باشید؛ می توانید درخواست خود را به شکل فوری ثبت کنید. چون خیلی سریع تر از حد تصور می توانید فایل ترجمه کتاب مدنظر خویش را دریافت نمایید. نیاز به ترجمه فوری کتاب در کمترین زمان و کوتاهترین بازه زمانی ممکن، یکی از نیازهای دانشجویان و پژوهشگران است. کسانی که با ضیق وقت مواجه شده اند و فرصتی برای دریافت فایل ترجمه کتاب خود ندارند. به همین جهت مجبور می شوند درخواست خود را به صورت فوری به ثبت برسانند. درخواست فوری نسبت به عادی برای شما دربردارنده هزینه بیشتری است. اگر توان مالی دارید و می توانید هزینه بیشتری را پرداخت کنید؛ می توانید سفارش ترجمه فوری کتاب خود را خیلی زود دریافت کنید.

ترجمه فوری کتاب

ترجمه کتاب

وقتی درخواست ترجمه فوری کتاب خود را به ثبت می رسانید؛ انتظار دارید که خیلی فوری فایل خود را دریافت کنید. اما چگونه چنین مسئله ای امکان پذیر است؟ موسسه ایران تایپیست، از جمله موسسه هایی می باشد که این امکان را برای شما محقق کرده است تا بتوانید درخواست خود را فوری به ثبت برسانید. در این موسسه، مترجمان نیتیو زیادی وجود دارند که در کار خود فعالیت حرفه ای دارند. علاوه بر آن ها مترجمان زیاد دیگری هم به استخدام درآمده اند که با تسلط کامل روی زبان متن کتاب شما، با سرعت عمل بالایی به ترجمه آن می پردازند. سفارش ترجمه فوری کتاب شما به دست این افراد سپرده می شود. کسانی که با تسلط بالای خود روی زبان تخصصی خویش می توانند سفارش ترجمه شما را با سرعت عمل بالایی به پیش ببرند. ضمن اینکه دست آن ها در تایپ متن ترجمه هم بر حسب تجربه بالای خود، بسیار تند است. بدین ترتیب به شما تضمین تحویل فوری فایل را خواهند داد.

آیا امکان دریافت فایل ترجمه یک روزه یا هفتگی هم وجود دارد؟

پس از ثبت درخواست ترجمه فوری کتاب، سفارش های شما به دست مترجمان زبده و بسیار ماهری سپرده می شود. به همین جهت هم آن ها می توانند فایل کتاب شما را سریعتر از موعد مقرر شده تحویل بدهند. اما آن ها هر چقدر هم مسلط باشند؛ باز هم در مخیله هیچ کس نمی گنجد که بتوانند یک متن کتاب صد صفحه ای را یک روزه یا در طول یک هفته ترجمه کنند. با این اوصاف دانشجویان و پژوهشگرانی هستند که نیاز به تحویل یک روزه یا یک هفته ای سفارش خود دارند. به همین جهت اقدام به ثبت سفارش ترجمه فوری کتاب می کنند تا به هدف خود دست یابند. در چنین شرایطی، متن کتاب به عنوان مثال: صد صفحه ای آن ها به ده مترجم به صورت همزمان تقسیم می شود. بدین ترتیب هر یک از آن ها تنها ده صفحه ترجمه را در دست دارند. سپس با دریافت متن ترجمه توسط هر ده مترجم، ویراستار ترجمه ها را به دست می گیرد.

ترجمه فوری کتاب

ترجمه فوری

همان طور که گفته شد؛ سفارش ترجمه فوری کتاب صد صفحه ای هم در یک روز یا یک هفته انجام می شود. پس از آنکه هر یک از مترجمان، صفحات محول شده به خود را ترجمه کردند؛ آن را به یک ویراستار می سپارند. ویراستاری که خود نیز مترجم همان زبان است و به آن تسلط کامل دارد. وی ترجمه هر مترجم را در کنار هم قرار می دهد. سپس آن ها را به هم متصل می کند. در صورت وجود هر گونه عیوب نگارشی، فنی، زبانی و... در متن آن ها را برطرف می کند. مهمتر از همه متن هر ده مترجم را به شکل یکپارچه ای سامان دهی می کند. در نتیجه ؛ سفارش ترجمه فوری کتاب شما به همین سادگی در کمترین زمان ممکن انجام می شود. پس از آن متن نهایی هر صد صفحه کتاب شما به صورت یک روزه یا در طول یک هفته به دست شما می رسد. پس امکان دریافت فایل ترجمه یک روزه یا هفتگی هم وجود دارد.

ثبت سفارش آنلاین ترجمه فوری کتاب در موسسه ایران تایپیست

در صورت نیاز به ترجمه فوری کتاب، می توانید از طریق موسسه های معتبر آنلاین اقدام کنید. برخی از این موسسه ها، امروزه خدمات خود را به شکل غیر حضوری و اینترنتی هم به مشتریان خود ارائه می دهند. موسسه ایران تایپیست، یکی از همین موسسه ها به شمار می آید. بنابراین می توانید سفارش خود را در وب سایت اینترنتی این موسسه به ثبت برسانید. سفارش های ترجمه فوری کتاب شما به دست بهترین مترجمان حرفه ای و با تجربه این موسسه، سپرده می شود. البته کارشناسان این موسسه، با در نظر گرفتن نیاز شما به درخواست فوری فایل ترجمه، کتاب شما را میان چندین مترجم خود تقسیم می کند. فایل هایی را به هر یک از آن ها می سپارد. پشتیبانی 24 ساعته این کارشناسان، سبب شده تا شما در هر پاسی از شبانه روز بتوانند سفارش های خود را به ثبت برسانید. در نتیجه درخواست ترجمه فوری کتاب شما به ثبت نهایی رسیده و در کمترین زمان، به هدف خویش خواهید رسید.

ترجمه فوری کتاب

ترجمه فوری کتاب

ثبت سفارش ترجمه فوری کتاب در موسسه ایران تایپیست هیچ گونه محدودیتی ندارد. شما می توانید در هر پاسی از شبانه روز در هر مکانی هم که باشید؛ سفارش خود را آنلاین به ثبت برسانید. بنابراین هر زمانی که نیاز به ترجمه کتاب داشته باشید؛ با ثبت درخواست فوری خود، می توانید به هدف مورد نظر خود دست یابید. موسسه ایران تایپیست، همواره در تلاش بوده است تا با بکارگیری بهترین مترجمان دورکاری، سفارش های شما را اینترنتی دریافت کرده و به آن ها بسپارد. بدین ترتیب رضایت مشتری را به خود جلب کرده است. سفارش های ترجمه فوری کتاب شما نیز به دست مترجمان حرفه ای ایران تایپیست سپرده می شود که به شکل دورکاری مشغول به کار و فعالیت هستند. ضمن اینکه شما با ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین خود در این موسسه، از هزینه های رفت و برگشت در شهر و اتلاف وقت و انرژی خویش، صرفه جویی کرده اید. پس بهتر است با این موسسه و خدمات آنلاین آن همراه باشید.

تقویت رزومه تحصیلی و آمادگی در مصاحبه دکتری با ترجمه فوری کتاب

در صورتی که اقدام به ثبت سفارش ترجمه فوری کتاب کنید؛ می توانید رزومه خود را بیش از پیش تقویت کنید. امتیاز کتاب ترجمه شده، بیشتر از مقاله است. در نتیجه می توانید با ترجمه کلی کتاب و چاپ آن به اسم خود، امتیاز پژوهشی خود را ارتقاء دهید. هر چقدر رزومه تحصیلی شما بهتر و امتیاز آن بالاتر باشد؛ می توانید سریعتر مدارج علمی را طی کنید و به جایگاه های بالاتری دست یازید. ضمن اینکه امتیاز ترجمه فوری کتاب و چاپ کتاب مربوطه در مصاحبه دکتری نیز به کار شما می آید. به این صورت که اگر پس از دریافت فایل ترجمه، نسبت به چاپ کتاب اقدام کنید و کتاب مربوطه قبل از مصاحبه دکتری به چاپ برسد؛ می توانید به واسطه آن، شانس خود را افزایش دهید. چون با امتیاز پژوهشی بیشتر نسبت به رقبای خود، می توانید به جای آن ها در بهترین دانشگاه در مقطع دکتری، پذیرش شوید. بنابراین بهتر است به فکر ترجمه فوری کتاب و چاپ آن باشید. 

ترجمه فوری کتاب

ترجمه فوری کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه کتابلیست هزینه ترجمهنکات ترجمه کتاب

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید با ترجمه فوری کتاب کسری خدمت گرفته یا به طور کلی از خدمت سربازی معاف گردید. 

بله؛ در صورت سپردن ترجمه فوری کتاب به دست مترجمین زبردست و حرفه ای چنین امکانی برای شما وجود دارد تا خیلی سریع فایل ترجمه با کیفیت کتاب مورد نظر را دریافت نمایید.

هزینه ترجمه فوری کتاب به تعداد صفحات، زبان متن کتاب، نوع قلم نویسنده و اصطلاحات موجود در آن و عوامل و موارد بسیار زیادی دیگری بستگی دارد.

موسسه ایران تایپیست با داشتن مترجم های بسیار حرفه ای و با تجربه به عنوان بهترین موسسه و مرکز مورد نظر در جهت انجام سفارش هایی از جمله ترجمه فوری کتاب های مختلف می باشد.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/15 ساعت 17:15:42 تعداد بازدید: 618 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فوری کتاب تخصصی ترجمه فوری کتاب آنلاین ترجمه فوری کتاب ارزان سایت ترجمه فوری کتاب ترجمه فوری متون کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :