شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه میتوانم پاسخ سوالاتم را در ارتباط با هزینه ترجمه فایل صوتی بگیرم؟

نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/30 ساعت 17:18:46 بازدید: 429 امتیاز 5 از 1 نظر

در رابطه با ترجمه فایل های صوتی سوال دیگری نیز پرسیده می ‌شود و این سوال این است که چگونه می توانم پاسخ سوالات را در ارتباط با هزینه ترجمه فایل صوتی بگیرم؟ ما به شما توصیه می‌ کنیم که برای گرفتن پاسخ های سوال خود ابتدا به سایت ایران‌ تایپیست مراجعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در این سایت در هر بخشی که بخواهید توضیحات لازم به صورت مختصر و مفید داده شده است. همچنین سوال های رایجی که کاربران دارند، در انتهای توضیحات نگارش شده و پاسخ های کوتاه و مفیدی به آن ها داده شده است. به همین جهت باید به مطالعه این توضیحات و سوال های پرسیده شده بپردازید. در صورتی که سوال های شما خارج از توضیحات ارائه شده در سایت ایران‌تایپیست بود. می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

سپس سوالات خود را به صورت کامل از آن ها بپرسید. این کارشناسان نیز به صورت کاملاً دلسوزانه و رایگان به سوال های شما پاسخ دقیق و درستی در سریع ‌ترین زمان خواهند داد. مسئله ی دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که بعد از پرداخت هزینه ترجمه فایل صوتی خود، مشتریان در چه زمانی سفارش خود را تحویل خواهند گرفت؟ باید بدانید که بعد از این که شما سفارش خود را ثبت کردید، سریعا فایل صوتی شما به یک مترجم زبده و با مهارت داده خواهد شد. سپس مدت زمانی که فایل شما نیاز به ترجمه دارد در همان لحظه توسط این کارشناسان اعلام خواهد شد. اما مسئله ی دیگری نیز وجود دارد که کاملا مهم می باشد. این مسئله مهم عوامل موثر بر روی هزینه ترجمه صوتی می باشد. به غیر از مواردی که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، عوامل دیگری نیز می توانند به روی قیمت و هزینه ترجمه فایل صوتی موثر باشند که شما می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان و یا مراجعه به سایت ایران تایپیست مطلع شوید.

چگونه میتوانم پاسخ سوالاتم را در ارتباط با هزینه ترجمه فایل صوتی بگیرم؟

هزینه ترجمه فایل صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه صوتی، تصویریدریافت نمونه ترجمه رایگانصرفه جویی در سفارش ترجمهدوبله

سوالات متداول

شما به دو صورت می توانید این عمل را انجام دهید و آن هم به صورت های تماس تلفنی با کارشناسان و مراجعه به جدول هزینه ها می باشد.

ابتدا توضیحات در آن بخش را مطالعه نموده سپس سوالاتی که کاربران در ادامه پرسیدند را به خوبی بخوانید. مطمئناً به پاسخ سوالات خود خواهید رسید. در غیر این صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خیر صدور فاکتور هزینه کاملا رایگان است.

خیر، امکان پرداخت هزینه ها در دو مرحله نیز وجود دارد.


نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/30 ساعت 17:18:46 تعداد بازدید: 429 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه نرخ ترجمه فایل صوتی تخمین هزینه ترجمه فایل صوتی برآورد قیمت ترجمه فایل صوتی تعیین قیمت ترجمه فایل صوتی محاسبه قیمت ترجمه پادکست

دیدگاه کاربران

امید سلماسی | 1400-8-12 ساعت 09:36:20 امتیاز :

همکاراتون خوب راهنمایی میکنن. خیلی اخلاق مدارین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :