دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه میتوانم نمونه ای از خلاصه نویسی داستان را دریافت کنم؟

نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 16:00:00 بازدید: 964 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی داستان های انجام شده توسط متخصصین ایران تایپیست در سایت به صورت رایگان قابل دانلود می باشد تا بتوان با مشاهده نمونه کارها تصمیمات لازم را گرفت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بسیاری از افراد هنوز به خلاصه کردن داستان ها جهت مطالعه عموم اعتقادی ندارند و تصور می کنند به اصل داستان نمی توان چندان وفادار ماند و ارزش و زیبایی داستان آسیب می بیند، لذا مشاهده نمونه کارهای انجام شده در این حوزه به چنین اشخاصی نشان می دهد اگر خلاصه نویسی داستان به صورت درست و حرفه ای انجام شود و شخص خلاصه کننده کاملا به اصول خلاصه نویسی مسلط باشد و قلم شیوایی داشته باشد، به اصل داستان میتوان وفادار بود و خواننده را تا انتها با خود همراه نگاه داشت، گویی خواننده اصل داستان را مطالعه می نماید.

 از سوی دیگر نمونه کارها به افرادی که فعالیت حرفه ای در حوزه ادبیات دارند و این داستان های خلاصه شده را برای استفاده در کلاس های درس و مجلات و سایت های تخصصی و... می خواهند تا براساس این چکیده ها به تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی بپردازند یا مبحثی را در یک حوزه مدیریت نمایند، نشان می دهد خلاصه های انجام شده چه کیفیت و دقتی دارند و تا چه اندازه میتوانند برای مقاصد خود مورد استفاده قرار دهند.

در همین راستا باید گفت ایران تایپیست با گردهم آوردن متخصصین حوزه خلاصه نویسی داستان در سراسر کشور و ارجاع کار به صورت تخصصی سعی می کند کارهایی را ارائه دهد که بتوانند متناسب با مقاصد افراد مختلف به کار برده شوند.

متخصصین خلاصه نویسی داستان ها در ایران تایپیست همگی کسانی هستند که در حوزه ادبیات داستان نویسی هم دانش بالایی دارند و هم به لحاظ تجربه خلاصه نویسی، در سطح بسیار بالایی هستند و قادر می باشند کارهای تضمین کیفیت شده ای را تحویل مشتریان دهند. امکان دانلود نمونه کارها هم تصمیم گیری درباره سپردن کار خلاصه نویسی را تسهیل می نماید و هم امکان انتخاب متخصص را به لحاظ کیفیت کار و سبک نوشتن می دهد.

چگونه میتوانم نمونه ای از خلاصه نویسی داستان را دریافت کنم؟

هزینه خلاصه نویسی داستان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیخلاصه نویسیخدمات دانشجوییویراستاری

سوالات متداول

بله نمونه خلاصه نویسی و سفارش مشتری همگی توسط متخصصان انجام می شود، لذا کیفیت کار هر دو نوع  بالا می باشد و تفاوتی ندارند.

بله ایران تایپیست با گردهم آوری متخصصین مختلف در مجموعه، نمونه خلاصه نویسیها را میتواند تهیه و ارائه دهد.

بله، با مشاهده نمونه کار خلاصه نویسی متخصصین و دیدن کد آنها، مشتریان می توانند بر اساس سبک کار، متخصص مورد نظر را انتخاب نمایند.

بله، در صورت عدم رضایت مشتری از خلاصه نویسی، ایران  تایپیست متعهد است به سرعت ویرایش خلاصه  را انجام دهد.


نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 964 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نمونه خلاصه نویسی داستان نمونه کار خلاصه نویسی داستان نمونه خلاصه سازی داستان سفارش خلاصه نویسی داستان سایت خلاصه نویسی داستان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :