جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری کلمات

نویسنده: ساره بیات ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/12 ساعت 18:00:00 بازدید: 652 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری به طور کلی انواع و اقسام مختلفی دارد که ویراستاری کلمات، یکی از آن هاست. به این ترتیب که اگر در هر متنی، بخواهید تمامی کلمات به درستی و به صورت شیوا و روانی به کار روند؛ می توانید سفارش های ویراستاری کلمات مربوط به فایل های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا ویراستاری کلمات نیاز به مهارت دارد؟

ویراستاری کلمات نیز همانند سایر انواع دیگر ویراستاری، نیاز به دقت نظر و مهارت خاصی دارد. اصولا بدون در نظر گرفتن مهارت و تخصص لازم در هیچ یک از ویراستاری های مختلف، نمی توان دست به موفقیت هایی زد. چرا که تمامی انواع گوناگون ویراستاری، نیاز به تخصص و تسلط بالای ویراستار دارد تا وی بتواند به پشتوانه علم و دانش و تخصص خویش به راحتی از پس ویراستاری هر متن و سفارشی بربیاید. ویراستاری کلمات نیز به همین منوال است. منظور این است که در این نوع از ویراستاری ها هم بایستی تخصص بالای در زمینه انتخاب واژگان مناسب داشت و از نظر املایی نیز کلمات را مورد بررسی قرار داد تا مبادا املای کلمه ای را به صورت غیر صحیح در متون مختلف پیاده سازی کرد. بار معنایی هر کلمه – هر چند که در ظاهر مترادف و هم معنای همدیگر هم باشند- با هم یکسان نیستند. به همین دلیل بایستی متناسب با هر متنی، از وجود کلمات مناسبی استفاده کرد. به این صورت که کلمات به کار گرفته شده در یک متن ادبی به عنوان مثال با یک متن علمی، متفاوت است.

در یک متن ادبی، بهتر است از کلماتی استفاده شود که به ادبیت متن کمک بسزایی می کند و در یک متن علمی یا یک متن رمان و داستان، باید از کلمات متناسب با همان متون استفاده کرد. بنابراین به طور کلی ویراستاری کلمات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و یک ویراستار، می بایست به بار معنایی هر واژه توجه داشته باشد و آن ها را به درستی طبق املای درست آن ها به کار گیرد تا در صورت وجود هر گونه عیب و ایراد در این زمینه، بتواند واژگان به کار گرفته شده در هر متنی را به بهترین نحو ممکن به کار گیرد. شما می توانید در صورت نیاز به سفارش ویراستاری کلمات، متون خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید که از وجود ویراستارهایی بهره می جوید که در این زمینه تخصص بالایی دارند و با شناخت کامل نسبت به واژگان، می توانند ویراستاری خوبی را برای شما به ارمغان آورند.

ویراستاری کلمات

ویراستاری کلمات به دست ویراستارهای نمونه

آیا خود به تنهایی می توان با لغت نامه، ویراستاری کلمات را انجام دهم؟

ویراستاری کلمات همان طور که توضیح داده شد؛ نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. در این زمینه سوالی که ممکن است به ذهن هر نویسنده و پژوهشگری خطور کند؛ این است که آیا ما خودمان به شخصه می توانیم ویراستاری های مربوط به کلمات متون نگاشته خود را با استفاده از لغت نامه یا فرهنگ لغت، ویراستاری نماییم یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید اذعان داشت که شما به تنهایی نمی توانید از پس ویراستاری کلمات متن خود بربیایید. چرا که نویسنده ای که خود اقدام به نگارش یک متنی کرده است؛ در همان هنگام نوشتن متن مورد نظر، سعی کرده است تا واژگان مناسب را انتخاب کند و تمامی توان خود را در این زمینه به کار گرفته است. در نتیجه اگر وی بخواهد ویراستاری کلمات متن خود را هم بر عهده بگیرد؛ در کار خود چندان توفیقی به دست نمی آورد. به همین جهت می بایست ویراستاری این نوع از سفارش ها را به دست ویراستارهای حرفه ای و توانمندی سپرد که در این کار خبره هستند و می توانند ویراستاری انواع سفارش های مشتریان خویش را از نظر چینش واژگان و املای صحیح آن ها با توجه به بار معنایی هر یک از آن ها متناسب با سبک و موضوع نگارش، به خوبی بر عهده بگیرند.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ممکن است شما با یک بار خواندن متن، واژگانی را تغییر داده و دست به یک ویراستاری سطحی بزنید؛ اما در نظر داشته باشید که هیچ نویسنده ای، حتی نویسندگان قدر و توانا هم نمی توانند ویراستار متون خود باشند. پس بهتر است بعد از فراغت از نگارش متن، ویراستاری کلمات سفارش های خود را به ویراستارهای توانمند موجود در موسسه ایران تایپیست بسپارید که با ذهن خلاق خود، می توانند ویراستاری متون شما را بر عهده بگیرند. چرا که هم آن ها از تجربه بالایی در این زمینه بهره مند هستند و هم وقتی فکرها و ذهن ها در دو فرد مختلف جمع شود؛ ممکن است فرد دوم به نکاتی توجه کند که به هیچ عنوان در  ذهن فرد نخست به عنوان نویسنده متن، خطور نکرده باشد. پس ویراستاری کلمات را جدی بگیرید و تصور نکنید که متن شما عاری از هر گونه عیب و ایراد زبانی است.

ویراستاری کلمات

ثبت سفارش آنلاین ویراستاری کلمات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش ویراستاری کلمات به صورت آنلاین

در صورتی که احساس می کنید متن شما نیاز به ویراستاری کلمات دارد؛ می توانید سفارش های خود را به دست ویراستارهای توانمند و کارکشته ای بسپارید که سال ها در این زمینه مشغول بوده و توانسته اند ویراستاری های باکیفیتی را به مشتریان خویش ارائه دهند. در همین راستا مراکز و موسسه های بسیار زیادی ظهور کرده اند تا بتوانند به خوبی نیاز نویسندگان و پژوهشگران بسیار زیادی را پاسخ گویند. در این بین برخی از این مراکز، علاوه بر خدمات حضوری در شرکت و دفتر خود، مشتریان خود را از خدمات غیر حضوری و آنلاین نیز بهره مند می سازند. بنابراین شما می توانید سفارش های ویراستاری کلمات مربوط به متون خود را در هر زمانی از شبانه روز به صورت آنلاین در وب سایت های طراحی شده این مراکز و موسسه های معتبر به ثبت برسانید. ثبت اینترنتی سفارش ها، باعث می شود تا شما بتوانید از وقت و انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنید و در هر شهر و روستایی که زندگی می کنید؛ به راحتی و از طریق اینترنت، سفارش های خود را به ثبت برسانید.

بنابراین دیگر نیازی نیست که برای یافتن مرکز و موسسه مورد نظر برای ثبت سفارش های ویراستاری کلمات خود، به سطح شهر رفته و پس از گشت و گذارهای فراوان، بتوانید یک موسسه را برای ثبت سفارش های خود انتخاب کنید. با توجه به این نکته حائز اهمیت که موسسه ایران تایپیست، بهترین موسسه در این زمینه می باشد؛ شما می توانید از طریق هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی، وارد وب سایت طراحی شده موسسه ایران تایپیست شوید و نسبت به ثبت سفارش های ویراستاری کلمات متون نگاشته شده خود به صورت اینترنتی و آنلاین اقدامات لازم را صورت بخشید. این موسسه با بکارگیری بهترین ویراستارها، می تواند به خوبی از پس سفارش های شما برآمده و آن ها را با کیفیت مطلوبی به شما تحویل دهد.

ویراستاری کلمات

عدم محدودیت زمانی و مکانی ثبت سفارش ویراستاری کلمات در ایران تایپیست

محدودیت های سفارش ویراستاری کلمات در ایران تایپیست چه است؟

امروزه با وجود مراکز و موسسه های کوچک و بزرگ بسیار زیادی که در زمینه ویراستاری کلمات در اقصی نقاط کشور وجود دارند؛ جای هیچ گونه نگرانی و دلهره ای را برای نویسندگان و پژوهشگران مختلف باقی نگذاشته است. چرا که آن ها می توانند به راحتی سفارش های خود را در بهترین موسسه های پیش رو به ثبت برسانند. موسسه ایران تایپیست با سابقه دیرینه ای که در زمینه ویراستاری کلمات دارد؛ خدمات خود را به صورت شبانه روزی در هر 24 ساعت شبانه روز و در هر هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل به مشتریان خود ارائه می دهد. با توجه به نمونه های موفقی که این موسسه تاکنون به مشتریان خود تحویل داده است و توانسته است رضایت آن ها را به جای آورد؛ شما می توانید با خیال راحت و آسوده خاطر از وجود خدمات آن ها به خوبی بهره مند شوید. حال ممکن است این سوال پیش آید که سفارش های ویراستاری کلمات در ایران تایپیست چه محدودیت هایی دارد و آیا ما برای ثبت سفارش در این موسسه، با محدودیتی مواجه خواهیم شد یا خیر؟ در پاسخ به این سوالات، باید اذعان داشت که شما بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید در هر زمان و مکانی، به راحتی اقدام به ثبت سفارش های خود به صورت حضوری یا آنلاین و غیر حضوری کنید. بدین ترتیب این گونه نیست که تنها در بازه زمانی کار و فعالیت های روزانه شرکت ها، در یک زمان بندی خاصی در روز، می توانید سفارش های ویراستاری کلمات خود را به ثبت برسانید؛ می توانید می توانید در هر زمان دلخواهی و در هر مکانی که هستید؛ به راحتی اقدام به ثبت سفارش های خود کنید. از طرف دیگر، حتی اگر شما محدودیت زمانی برای دریافت و استفاده از سفارش های خود داشته باشید؛ می توانید درخواست ویراستاری کلمات سفارش های خود را به صورت فوری به ثبت برسانید تا در سریعترین زمان ممکن، بتوانید سفارش های ویراستاری خود را دریافت کنید.

ویراستاری کلمات

تخمین قیمت آنلاین و لحظه ای ویراستاری کلمات مقاله

برآورد هزینه ویراستاری کلمات مقاله

دانشجویانی که می خواهند مقاله های خود را به صورت حرفه ای ثبت کنند؛ ویراستاری کلمات مقاله های خود را بایستی به بهترین و مجرب ترین ویراستارهایی بسپارند که در زمینه پیش رو، ابتکار عمل داشته و می توانند با بهره گیری از علم و دانش خود، بهترین سفارش ها را تقدیم این قشر از جامعه کنند. همان طوری که می دانید؛ معمولا یکی از ایرادهایی که توسط داوران مقاله به دانشجویان گرفته می شود؛ مشکل زبانی مقاله آن هاست. به این صورت که دانشجوی مورد نظر، در انتخاب واژگان و جملات مناسب، دقت نظر زیادی به عمل نیاورده است و از اصطلاحات و کلمات عامیانه یا ساده و پیش پا افتاده ای استفاده کرده است که در شأن یک دانشجوی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری نیست. به همین جهت است که ویراستاری کلمات مقاله برای دانشجویان، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اما قیمت این نوع از ویراستاری ها هم برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور در صورتی که شما موسسه ایران تایپیست را برای ثبت سفارش های ویراستاری کلمات مقاله خود برگزیده اید؛ امکان برآورد هزینه به صورت آنلاین و لحظه ای متناسب با مقاله شما در این موسسه وجود دارد. ضمن اینکه هزینه های ارائه شده به مشتری، در ایران تایپیست به مراتب بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر از سایر مراکز و موسسه های دیگر می باشد. بنابراین شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و در بخش مربوط به هزینه سفارش ها، می توانید تا پیش از ثبت نهایی سفارش خود، نسبت به قیمت آن در همان آن به صورت لحظه ای، مطلع شوید. بدین ترتیب حتی می توانید ابتدای امر، هزینه های ارائه شده در این موسسه را با سایر مراکز و موسسه های دیگر، مقایسه کنید و سپس در صورت به صرفه بودن قیمت ویراستاری کلمات در ایران تایپیست، اقدام به ثبت سفارش های خود کنید.

ویراستاری کلمات

ویراستاری کلمات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

بله؛ تجربه های موفق این موسسه در ارائه خدمات ویراستاری، نشان دهنده کیفیت بالای ویراستاری های حرفه ای کلمات در ایران تایپیست می باشد.

چون نویسنده تمام ذهن خود را معطوف آن متن کرده است و در صورت سپردن متن خود به یک ویراستار، ممکن است نکاتی به ذهن ویراستار خطور کند که نویسنده، اصلا به آن ها توجهی نکرده باشد.

بله؛ شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین نیز سفارش های خود را به ثبت برسانید.

از طریق وب سایت طراحی شده موسسه ایران تایپیست، می توانید به هدف مورد نظر خود در هر پاسی از شبانه روز دست یابید.


نویسنده: ساره بیات ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/12 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 652 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ویراستاری کلمات ویراستاری تخصصی کلمات ویراستاری کلمات آنلاین هزینه ویراستاری کلمات خدمات ویراستاری کلمات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :