پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری ساختاری

نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/13 ساعت 12:00:00 بازدید: 751 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری ساختاری، یکی از جمله ویراستاری هایی است که برای برخی از متون به کار گرفته می شود. این نوع از ویراستاری ها، نیاز به خیلی کار برای ویرایش و اصلاح دارند. سفارش نویسندگان نوظهور و تازه کار، معمولا نیاز به ویراستاری ساختاری دارند. چرا که آن ها به خوبی با اصول نگارشی آشنا نیستند و ممکن است متون آن ها سرشار از عیب و ایرادهای نگارشی است. شما می توانید حتی این نوع از سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری ساختاری چیست؟

ویراستاری ساختاری که نام دیگر آن ویرایش اساسی است؛ نوعی ویرایش به شمار می آید که خیلی جای کار دارد. به این صورت که می بایست از اساس، اقدام به ویرایش متن مورد نظر کرد تا بتوان ایرادهای بسیار زیاد موجود در آن را برطرف کرد. برای ویرایش این نوع از سفارش ها، گاهی خود ویراستار مجبور می شود تا ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با نویسنده مسئول ایجاد کند. بدین ترتیب می تواند منظور وی را از عبارت های درج شده در متنش بپرسد. به همین علت در ویراستاری ساختاری، ویراستار از اساس و بُن، متن مورد نظر را کالبدشکافی می کند. البته هدف در این نوع از ویراستاری ها، بازنویسی متن به صورت کامل از «(ب) بسم الله تا (ن) والضالین» نیست. بلکه هدف، تبیین هدف و غرض نویسنده است. چرا که گاهی نویسنده، لحن و کلام خود را هم فرض می کند که در متن قرار داده است. در صورتی که به واقع این گونه نیست. یا بهتر بگویم مخاطب متوجه آن نمی شود.

ویراستاری ساختاری

ویراستاری ساختاری

بنابراین کار ویراستار در ویراستاری ساختاری، بسیار پیچیده و زمان بر است. چرا که وی بایستی زمان زیادی برای ویرایش متن مورد نظر، صرف کند. این دسته از ویراستارها، بایستی حتما با نویسنده مسئول در ارتباط نزدیک باشند و جمله جمله متن نوشته شده را با وی بررسی کنند. این گونه است که می توان حتی یک متن سرشار از عیوب نگارشی را هم به بهترین نحو ممکن ویراستاری نمود. به همین دلیل نقش ویراستار در این گونه از سفارش ها، بسیار پررنگ می باشد. شما می توانید سفارش های ویراستاری ساختاری خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که در این موسسه، مجرب ترین ویراستارها قرار دارند. آن ها بر اساس تجربه و تخصص بالای خود در این راستا، می توانند خدمات جالب توجهی را به شما ارائه دهند. با این اوصاف نباید تصور کنید که حتی در صورت وجود سفارش های پر از عیب و ایراد خود، جایی برای اصلاح آن وجود ندارد. چرا که با ویراستاری ساختاری در ایران تایپیست برطرف خواهد شد.

ویراستاری ساختاری

ویراستاری ساختاری مقالات تخصصی

پذیرش ویراستاری ساختاری مقالات تخصصی

ویراستاری ساختاری به طور کلی شامل هر نوع متن و محتوایی می شود. به این صورت که هر نوع متنی را اعم از: نسخه خطی، مقالات دانشگاهی و تخصصی، کتاب ها و پایان نامه ها و حتی مقاله های تبلیغاتی را شامل می شود. بنابراین هر متنی را می توان از ریشه و اساس، ویراستاری نمود. آنچه مهم است؛ اصلاح و ویرایش این دسته از متون و ارتباط ویراستار با نویسنده آن می باشد. ارتباط نویسنده با ویراستار، می تواند تا حد زیادی عیب های او را برملا سازد. بنابراین هم نویسنده می تواند متوجه عیب های خود شود. هم با ویراستاری ساختاری، ویراستار می تواند متوجه منظور نویسنده گردد تا بتواند بهتر و دقیق تر، متن وی را ویراستاری نماید. برخی از این سفارش ها، مربوط به مقالات تخصصی هستند. مقالات تخصصی که یک نویسنده تازه کار در ابتدای دوران پژوهشی خود به رشته نگارش درآورده است. این نوع از مقالات نیز با ویراستاری اساسی یا ساختاری، قابل اصلاح و حتی چاپ نهایی در مجلات هستند.

ویراستاری ساختاری

پذیرش ویراستاری ساختاری

اینجاست که می توان به هنر یک ویراستار در سفارش های ویراستاری ساختاری، به خوبی پی برد. چرا که هر چقدر وی بتواند از ریشه و اساس دست به ویراستاری متن یا متون مقالات تخصصی نویسنده بزند؛ می تواند آن را بهتر اصلاح کند. در نهایت نویسنده اصلی آن متن را اصلاح شده به مجلات علمی – پژوهشی بفرستد و آن را به چاپ برساند. مقاله تخصصی که در ابتدا سرشار از عیب و ایراد بود؛ به لطف دانش بالای ویراستار، حالا تبدیل به یک مقاله بیس و استاندارد شده است. این دسته از ویراستاری ها را می توانید در ایران تایپیست بیابید. ویراستاری ساختاری به دست بهترین ویراستارها در موسسه مذکور انجام می شود. در نتیجه می توان شاهد اتفاقات خوبی برای مقالات تخصصی دانشجویان بود. بنابراین اگر به فکر تقویت رزومه خود هستید؛ می توانید شروع به نگارش مقالات تخصصی کنید. حتی اگر متن شما پر از عیب و ایراد هم باشد؛ باز هم جای نگرانی نیست. چون با ویراستاری اساسی یا ساختاری کاملا اصلاح می شود.

ویراستاری ساختاری

ویراستاری ساختاری کتاب کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری ساختاری کتاب کودکان

ویراستاری ساختاری به طور کلی شامل بسیاری از متون می گردد. کتاب های حوزه کودک و نوجوان را هم دربر می گیرند. به این صورت که شما می توانید در صورت نگارش کتاب کودک، آن را به دست یک ویراستار خوب بسپارید. ویراستاری که توانایی ویراستاری اساسی و ساختاری متن شما را به خوبی دارد. به این صورت که می تواند کتاب کودک شما را از ابتدا تا انتهای آن مورد بررسی و کنکاش قرار دهد. چرا که این نوع از کتاب ها نیز با ویراستاری ساختاری، قابل اصلاح هستند. بنابراین اگر به تازگی نوشتن کتاب کودک را شروع کرده اید؛ نگران ایرادهای نگارشی موجود در آن نباشید. چرا که می توانید سفارش های خود را به دست ویراستارهای توانمند و خبره در این زمینه بسپارید. آن ها به خوبی می توانند چگونه سفارش های شما را به پیش ببرند تا شما بتوانید در نهایت کتاب کودک خود را حتی به چاپ هم برسانید.

شما می توانید به جهت نیل به اهداف مدنظر ذهن خویش، سفارش ویراستاری ساختاری کتاب کودک خود را به ایران تایپیست بسپارید. در این موسسه، ویراستارهای بسیار خبره و توانمندی وجود دارند که می توانند ویراستاری کتاب کودک شما را به خوبی بر عهده بگیرند. سال ها تجربه و تخصص این دسته از ویراستارها، سبب شده است تا آن ها بتوانند به خوبی از پس هر گونه سفارشی بربیایند. نویسندگان حوزه کتاب کودک که به تازگی به جرگه این دسته از کتاب ها پیوسته اند؛ بیش از پیش نیاز به ویراستاری ساختاری دارند. آن ها می توانند در هر زمان و مکانی به راحتی با موسسه ایران تایپیست در ارتباط باشند. چرا که موسسه ایران تایپیست به خوبی سفارش ویراستاری آن ها را بر عهده می گیرد. این موسسه با وجود ویراستارهای قدر و توانمند خود می تواند از پس هر نوع متنی بربیاید. پس با خیال راحت ویراستاری کتاب کودک خود را به ایران تایپیست بسپارید.

ویراستاری ساختاری

ویراستاری ساختاری در ایران تایپیست با هزینه های به صرفه

ویراستاری ساختاری با کمترین قیمت

با وجود نکاتی که در خصوص ویراستاری ساختاری گفته شد؛ ممکن است این گونه تصور کنید که هزینه این سفارش ها زیاد است. هر چند که هزینه آن ها نسبت به سفارش های عادی، بیشتر می باشد. چرا که وقت و انرژی بیشتری را از ویراستار می گیرد. اما نباید این گونه تصور شود که برای ثبت این نوع از سفارش ها، نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت و بسیار زیادی دارید. چرا که امروزه در فضای رقابتی حاکم در بازار، مراکز و موسسه هایی ظهور یافته اند که قیمت های کمتری را به مشتریان خویش، ارائه می کنند. آن ها درصدد جذب مشتری بیشتر و لو با قیمت های کمتر هستند. به همین علت شما می توانید سفارش های ویراستاری ساختاری را با هزینه های به صرفه ای هم به ثبت برسانید. البته در خصوص مرکز و موسسه مدنظر خویش می بایست دقت نظر داشته باشید. چون در برخی از این مراکز، ممکن است به جهت فریب مشتری، قیمت های پایین با کیفیت پایینی ارائه شود.

یکی از همین موسسه ها، ایران تایپیست می باشد. ویراستاری ساختاری در این موسسه، با هزینه های بسیار به صرفه ای به دست مشتری می رسد. بدین ترتیب مشتری می تواند سفارش های خود را در قالب: کتاب و مقاله و پایان نامه و... به ایران تایپیست بسپارد. چرا که هم هزینه های ارائه شده در این موسسه، بسیار ایده آل است. هم کیفیت آن ها در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین شما می توانید سفارش های خود را به هر نحوی هم که هست؛ به صورت اینترنتی در ایران تایپیست ثبت کنید. ایران تایپیست، ویراستاری شما را به بهترین ویراستارهای خود می سپارد. آن ها با توجه به شم ادبی و علمی بالای خود، می توانند بهترین ویراستاری ها را روی متون شما پیاده سازی کنند. به گونه ای که بی هیچ شک و شبهه ای، رضایت شما را به جای خواهند آورد. به این صورت که متن نهایی شما پس از ویراستاری ساختاری، به هیچ عنوان با متن اولیه آن قابل مقایسه نباشد.

ویراستاری ساختاری

خدمات ویراستاری ساختاری

ویراستاری ساختاری شامل چه خدماتی می شود؟

به طور کلی ویراستاری ساختاری می تواند برای هر یک از نویسندگان و پژوهشگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. چرا که این نوع از سفارش ها، خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می سازد. از جمله این خدمات شایان توجه و منحصر به فرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویراستاری اساسی کل متن جمله به جمله
  • ویراستاری ادبی متن و ارتقای سطح ادبیت متن سفارش
  • ویراستاری علمی و فنی سفارش مورد نظر
  • ویراستاری علائم نگارشی به شکل استاندارد
  • واضح گرداندن مفهوم عبارات و جملات
  • استفاده از جملات رسا و بسیار گویا به گونه ای که مخاطب به خوبی متوجه جمله مورد نظر شود.
  • ارتقای سطح کیفی متن مورد نظر به بالاترین درجه خود
  • و...

وجود این همه خدمات در موسسه ها و مراکز معتبر ویراستاری ساختاری انجام می گیرد. به این صورت که شما می توانید با ثبت سفارش های خود در این راستا، از تمامی این خدمات، به خوبی بهره مند شوید.

موسسه ایران تایپیست، می تواند بهترین گزینه برای ثبت سفارش ویراستاری ساختاری باشد. به این صورت که شما می توانید سفارش های خود را در زمینه های مختلف به هر نحوی که هست؛ به ایران تایپیست بسپارید. این موسسه از وجود بهترین ویراستارها بهره می جوید. به گونه ای که شما می توانید از خدمات شایان توجه ویراستارهای ایران تایپیست نهایت استفاده را ببرید. فرقی نمی کند که شما سفارش های خود را با چه نوع محتواهایی به ثبت برسانید. در هر صورت امکان ویراستاری ساختاری روی سفارش های شما وجود دارد. در موسسه ایران تایپیست در زمینه پیش رو، خدمات بسیار ویژه و منحصر به فردی ارائه می شود. شما می توانید ویراستاری های خود را به صورت ساختاری و اساسی با کیفیت بالا و قیمت های به صرفه به ایران تایپیست بسپارید. آن ها به خوبی سفارش های ویراستاری ساختاری شما را انجام و در موعد مقرر شده تحویل شما می دهند.

ویراستاری ساختاری

ویراستاری ساختاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشاراتهزینه ویراستاری

سوالات متداول

منظور از این ویراستاری، ویرایش متون از پایه و اساس است که ویراستار بایستی حتما با نویسنده مسئول، ارتباط برقرار کند.

بله؛ حتی می توان مقالات تخصصی را نیز از با این نوع از ویراستاری ها، کاملا بی عیب و نقص کرد.

اگر شما ویراستاری مقاله خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید؛ آن ها از ریشه و اساس مقاله شما را کنکاش می کنند. در نهایت آن را تبدیل به یک مقاله بیس و سطح بالا می کنند. 

بله؛ در کنار هزینه های به صرفه ای که در ایران تایپیست به مشتریان ارائه می شود. شما می توانید حتی سفارش های خود را به صورت اینترنتی در این موسسه با صرفه جویی در هزینه، به ثبت برسانید.


نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/13 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 751 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ویراستاری ساختاری سفارش آنلاین ویراستاری ساختاری خدمات ویراستاری ساختاری هزینه ویراستاری ساختاری ویراستاری ساختاری مقالات تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :