جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری ادبی ارزان

نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 18:00:00 بازدید: 538 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری ادبی ارزان در همه مراکزی که چنین خدماتی را ارائه می دهند قابل اعتماد نیست. ویراستاری ادبی از ویرایش صوری و فنی عمیق تر است و تغییراتی باید در متن صورت بگیرد که ادبیات آن را تحت تأثیر قرار می دهد. تنها ویراستارهایی به خوبی از پس آن بر می آیند که بر موضوع متن تسلط کافی داشته باشند و اصول و قواعد ویرایش ادبی را بدانند. برای ثبت سفارش ویرایش ادبی با قیمت پایین و ارزان می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کیفیت ویراستاری ادبی ارزان چگونه است؟

ویراستاری ادبی ارزان در مرکز معتبر ایران تایپیست با کیفیت بالا است. این مرکز سال های زیادی است که در حوزه خدمات دانشجویی فعالیت گسترده ای دارد. همین مسئله موجب شده است که بتواند افراد متخصص زیادی را برای همکاری جلب کند. ویراستارهایی که با این وب سایت کار می کنند آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند. به همین دلیل هم فقط ویراستارهای حرفه ای و کاربلد در این وب سایت مشغول کار هستند و جایی برای غیر حرفه ای و ناشی ها وجود ندارد. 

با شنیدن هزینه ویراستاری ادبی ارزان و اعلام قیمت آن به سفارش دهنده ممکن است تعجب کند و به نظرش برسد که چطور با این قیمت کم می توان خدمات با کیفیت دریافت کرد. نکته مهمی که در این مرکز باید به آن توجه شود که نه تنها خدمات ویراستاری بلکه همه خدمات در این مرکز با قیمت کم ارائه می شود. این مرکز با زحمت زیادی توانسته است هزینه ها را پایین نگه دارد. اما کیفیت برای همه خدمات در درجه اول اهمیت بوده است و قیمت های کم منجر به کاهش کیفیت نشده اند.

ویراستاری ادبی ارزان در این مرکز را می توان بعد از استعلام قیمت و ارسال پیش فاکتور با مراکز دیگر مقایسه کرد. ضمن این که امکان دیدن نمونه کارهای مختلف در وب سایت وجود دارد. حتی سفارش دهنده می تواند برای جلب اطمینان از ویراستار بخواهد که بخشی از متن را ویرایش کند تا بتواند کیفیت کار را ببیند. این امکان وجود دارد که سفارش دهنده از طریق پنل با ویراستار گفت و گو کند و نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را با او در میان بگذارد. می تواند از او بخواهد که متن را مطابق با خواست او ویرایش ادبی کند.

ویراستاری ادبی ارزان بعد از تأیید پیش فاکتور ادامه پیدا خواهد کرد. در هر مرحله از کار ویرایش که ویراستار نتواند رضایت سفارش دهنده را جلب کند، امکان تغییر او وجود دارد. سفارش دهنده می تواند در نهایت با یک ویراستار دیگر کار را پیش ببرد. همه ویراستارها توانایی های مشابهی ندارند و بعضی از ویراستارها برای ویرایش برخی از متن ها می توانند بهتر عمل کنند. تعدادی از آنها برای ویرایش کتاب مناسب اند و تعدادی از ویراستارها در ویرایش مقاله و پایان نامه متخصص می شوند.  

ویراستاری ادبی ارزان

ویراستاری ادبی ارزان

ویراستاری ادبی ارزان متن انگلیسی

ویراستاری ادبی ارزان برای متن های انگلیسی هم انجام می گیرد. برای ویرایش هر نوع متن که به زبان انگلیسی تألیف شده یا ترجمه شده باشد می توانید از ویراستارهای ایران تایپیست کمک بگیرید. ویراستاری متن های انگلیسی به تسلط کامل به این زبان نیاز دارد. برای ویرایش متن های انگلیسی کمی آگاهی از این زبان کافی نیست. نمی توان ویرایش متن را به افرادی که هیچ سابقه ای در کار ویرایش ندارند واگذار کرد. ویراستاری ادبی برای تغییر ساختار ادبی متن اهمیت بسیار زیادی دارد.

ویراستاری ادبی ارزان برای کتابی که به زبان انگلیسی نوشته شده است نیز انجام می گیرد. کتاب های آموزشی و علمی و حتی رمان و داستان که به زبان انگلیسی باشند نیاز به ویرایش های عمیق یا سطحی خواهند داشت. برای هر نوع ویرایشی می توانید روی ویراستارهای متخصص این مرکز حساب کنید. ویراستارهایی که نه تنها بر زبان متن مسلط هستند، بلکه موضوع متن را نیز می شناسند و می توانند بهترین تغییرات را در متن ایجاد کنند.

ویراستاری ادبی ارزان برای متن هایی که به زبان های دیگر مانند فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی یا ترکیه ای یا هر زبان دیگری باشد نیز می توانید از ویراستارهای این وب سایت کمک بگیرید. ویرایش متن هایی که به زبان های غیر از فارسی نوشته یا ترجمه شده باشد به مهارت ها و البته هزینه بیشتری نیاز دارد. ویرایش متن های تخصصی که به زبان دیگر باشد کار ساده ای نیست و نمی توان برای آن به هر کسی اعتماد کرد. پیدا کردن ویراستار توانمند که از میزان تسلط او بر کار اطمینان وجود داشته باشد کار راحتی تلقی نمی شود.   

ویراستاری ادبی ارزان را می توان به ویراستارهای ایران تایپیست که دانشجوهای متخصصی هستند که بر زبان های خارجی تسلط دارند و در رشته های تخصصی در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده اند واگذار کرد. پیدا کردن چنین ویراستارهایی به صورت شخصی کار سختی است. اما این ویراستارها را به سادگی می توان در وب سایت ایران تایپیست پیدا کرد. در این وب سایت تعداد زیادی ویراستار مشغول کار هستند که هر کدام تخصص های خاص خودشان را دارند.  

ویراستاری ادبی ارزان

ویراستاری ادبی ارزان مقالات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری ادبی ارزان مقالات فارسی

برای ویراستاری ادبی ارزان مقاله های فارسی و انگلیسی در مرکز ایران تایپیست خدمات ارزنده ای ارائه می شود. دانشجویان در مراحل مختلف تحصیلی به نوشتن و انتشار مقاله های تخصصی نیاز دارند. آنها با داشتن مقاله می توانند دست پر در آزمون دکتری شرکت کنند. از مقاله های چاپ شده در مجله ها و ژورنال های معتبر می توان برای ورود و ثبت نام در دانشگاه ها استفاده کرد. چاپ مقاله امتیاز خوبی را برای دانشجویان به همراه می آورد.

ویراستاری ادبی ارزان مقاله های ترجمه شده از زبان انگلیسی به فارسی یا تألیف شده به زبان فارسی را می توان به ویراستارهای متخصص این مرکز واگذار کرد. مقاله های ترجمه شده را ویراستارهایی اصلاح و ویرایش می کنند که بر زبان انگلیسی و فارسی مسلط باشند. ضمن این که باید بر موضوع متن مقاله نیز به اندازه کافی تسلط داشته باشند. ویراستارهای مقاله ها باید با ساختار مقاله آشنایی کامل داشته باشند و در صورت لزوم دستوری را که مجله مورد نظر داده است پیش از ویرایش مطالعه کنند.

ویراستاری ادبی ارزان مقاله ها می تواند در پذیرش آنها برای چاپ مؤثر واقع شود. اکثر دانشجوها نوشتن و تألیف کردن را بلد نیستند و ممکن است در حین آن اشتباهات زیادی را مرتکب شوند. یک ویراستار می تواند با مطالعه کامل متن مقاله همه آنها را بیابد و اصلاح کند. در این نوع ویرایش ساختار همه جمله ها ارزیابی می شوند و ایرادهایی که در آنها وجود دارد اصلاح خواهند شد.  

ویراستاری ادبی ارزان برای مقاله های انگلیسی با مقاله های فارسی متفاوت است. قیمت ویرایش متن انگلیسی از فارسی بالاتر است. اگر متن مقاله انگلیسی ترجمه از زبان های دیگر باشد، ویراستار باید بر هر دو زبان مبدأ و مقصد تسلط کامل داشته باشد. با یک ویرایش ادبی عمیق و درست یک متن می تواند به بهترین شکل تغییر پیدا کند و ارزشمندتر شود. مقاله هایی که نویسنده های بی تجربه آنها را می نویسند یا ترجمه می کنند به طور حتم یا ویرایش تغییرات گسترده ای خواهند داشت.  

ویراستاری ادبی ارزان

ویراستاری ادبی ارزان کتاب

ویراستاری ادبی ارزان کتاب

سفارش ویراستاری ادبی ارزان برای کتاب ها را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. کتاب ها دارای انواع مختلفی هستند. دانشجوها به طور معمول می توانند از دل پایان نامه خود یک کتاب استخراج و آن را به چاپ برسانند که پیش از هر چیز به ویرایش نیاز خواهد داشت. نویسنده ها و مترجم های حرفه ای و تازه کار هم کتاب های خود را پیش از این که چاپ کنند باید به ویراستار بدهند. ویرایش برای همه کتاب ها ضروری است. در کل، نه تنها کتاب ها، بلکه هیچ متنی نباید بدون ویراستاری چاپ و منتشر شود.

ویراستاری ادبی ارزان با کیفیت بالا در هر مرکزی انجام نمی شود. پایین بودن قیمت ها در بسیاری از مراکز به دلیل پایین بودن کیفیت است و آنها با ویراستارهای حرفه ای کار نمی کنند و به همین دلیل برای خدماتشان قیمت کمی دریافت می کنند. اما جایی مانند ایران تایپیست برای پایین نگه داشتن قیمت خدماتش سیاست های بسیاری دارد که یکی از آنها قبول سفارش های بسیار زیاد از همه کشور است. همه ویراستارهای این مجموعه همیشه مشغول کار هستند.

ویراستاری ادبی ارزان برای کتاب ها یک مزیت محسوب می شود. بسیاری از دانشجوها، نویسنده ها و مترجم ها به علت بالا بودن هزینه ویرایش آن را از مراحل پیش از چاپ حذف می کنند. ارزان بودن قیمت ویرایش در این مرکز موجب شده است که افراد بسیاری بتوانند از آن استفاده کنند. قیمت برای دانشجوها اهمیت زیادی دارد و کم بودن هزینه ها به آنها کمک می کند که بتوانند بیشتر از این خدمات بهره ببرند.  

ویراستاری ادبی ارزان برای کتاب های تخصصی و غیر تخصصی را می توان از این مرکز درخواست کرد. در این مرکز دانشجوهایی کار ویراستاری متن های تخصصی را بر عهده می گیرند که خودشان در همان رشته ها در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده اند. برای ویرایش متن هر کتابی می توان در میان تعداد ویراستاری که در این مجموعه کار می کنند، فرد مورد نظر را پیدا کرد. همه ویراستارها نمی توانند برای ویرایش ادبی متن های تخصصی اقدام کنند.  

ویراستاری ادبی ارزان

ویراستاری ادبی

آیا متون ارسالی جهت ویراستاری ادبی ارزان محرمانه باقی می ماند؟

ویراستاری ادبی ارزان در مرکز معتبری مانند ایران تایپیست در نهایت امانتداری انجام می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های یک ویراستار حرفه ای مورد اطمینان بودن او است. امانتدار بودن از اصولی است که همه ویراستارها پیش از شروع این کار با آن آشنا می شوند. زمانی که یک مترجم و نویسنده متنی که هنوز هیچ جا منتشر نکرده است به دست ویراستار می سپرد، انتظار دارد که متن در کمال امانتداری در نزد او حفظ شود. ویراستارها می دانند که متنی که به آنها داده می شود نباید در هیچ جای دیگری انتشار یابد.  

ویراستاری ادبی ارزان و با کیفیت را تنها می توان از ویراستارهای با تجربه این مرکز خواست. ویراستارهای کم تجربه و غیر حرفه ای به اندازه حرفه ای ها از اهمیت انتشار ندادن متن پیش از ویرایش مطلع نیستند. اما به سادگی می توان به افرادی که جزئی از یک مرکز هستند اعتماد کرد. آنها با کوچک ترین خطایی که مرتکب شوند بازخواست خواهند شد. این افراد امانتدار بودن را بخشی از وظایف خود می دانند. در واقع، در زمان آموزش اصول و قواعد عمومی ویرایش به آنها گفته می شود که یکی از اصول اخلاقی که یک ویراستار باید مد نظر داشته باشد امانتداری نسبت به متنی است که برای ویرایش به او سپرده می شود.  

ویراستاری ادبی ارزان برای همه متن های رسمی، نامه های اداری و کتاب ها و مقاله ها انجام می گیرد. کسب و کارها به سادگی نمی توانند برای ویرایش نامه ها و اسناد محرمانه خود به هر جایی اطمینان پیدا کنند. اما از آنجا که این مرکز سال های زیادی است که در حوزه خدمات ویرایشی فعالیت می کند، با همه حساسیت های این کار به خوبی آشنایی دارد. می داند که چطور باید از متن محافظت به عمل آورد و فقط با ویراستارهایی کار کند که اهمیت متن را بدانند.  

ویراستاری ادبی ارزان را نمی توان به هر جایی سفارش داد. این مرکز پیش از شروع همکاری با ویراستارها از آنها آزمون های سختی را می گیرد. فقط ویراستارهایی می توانند از پس این آزمون ها بربیایند که کاملاً حرفه ای و کاربلد باشند. بخش زیادی از مهارت ویرایش با کار کردن در این زمینه به دست می آید. هر چه ویراستار متن های بیشتری را اصلاح کند، در این کار خبره تر و ماهرتر می شود. برای این که بتوان در این حوزه به فعالیت حرفه ای پرداخت، نیاز است که متن های زیادی را ویرایش کرد.  

ویراستاری ادبی ارزان

ویرایش ادبی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش علمیهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

در ویرایش ادبی روی ساختار ادبی جمله های متن کار می شود و در ویرایش علمی محتوای متن مورد بررسی و اصلاح قرار می گیرد.

ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کنید. بعد از آن امکان ثبت سفارش در پنل برای شما فراهم خواهد شد.

برای سفارش های فوری قیمتی بیشتر از سفارش های معمولی دریافت می شود.

ویراستاری زبانی نام دیگر ویراستاری ادبی است. 


نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 538 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری ادبی ارزان قیمت ویراستاری ادبی ارزون ویرایش ادبی ارزان ویراستاری ادبی کم هزینه ویراستاری ادبی قیمت مناسب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :