چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری آنلاین متن فارسی

نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 1434 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری آنلاین متن فارسی را باید به ویراستارهایی واگذار کرد که مهارت های زیادی داشته باشند. ابتدا این که لازم است به طور کامل با ساختارهای زبان فارسی آشنایی داشته باشد. بعد هم باید دوره های آموزش قواعد ویراستاری را گذرانده باشد. اما مهم ترین مسئله ای که در ویرایش مورد اهمیت است داشتن تجربه است. هر چه ویراستارها متن های بیشتری را ویرایش کرده باشند، در این کار خبره تر می شوند. برای پیدا کردن چنین ویراستارهای با تجربه ای می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری آنلاین متن فارسی با ارزان ترین نرخ ها

ویراستاری آنلاین متن فارسی با ارزان ترین نرخ ها و بالاترین کیفیت را می توانید از ویراستارهای ایران تایپیست بخواهید. این وب سایت سال های زیادی است که در حوزه ویرایش خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. خدماتی که موجب شده است در همه این مدت بتواند قیمت های خود را پایین نگه دارد. برای این که بتواند خدمات با کیفیت بالا و قیمت پایین به همه سفارش دهندگان ارائه دهد، سیاست های زیادی را مد نظر داشته است. 

ویراستاری آنلاین متن فارسی را ویراستارهایی در این مرکز انجام می دهند که همگی حرفه ای هستند. درست است که هزینه خدمات در این مرکز پایین است، اما تنها ویراستارهای کاربلد می توانند از پس آزمون های سخت این مرکز بر بیایند. تعداد زیادی ویراستار در این وب سایت هستند که همیشه مشغول کارند و می توانند سفارش های زیادی را بپذیرند. این ویراستارها هیچ وقت دستشان خالی نیست و به همین دلیل هم با قیمت هایی کمتر از مراکز دیگر سفارش ها را می پذیرند.   

ویراستاری آنلاین متن فارسی با متن انگلیسی متفاوت است. برای ویرایش متن هایی به زبان غیر فارسی باید هزینه بیشتری پرداخت شود. افرادی که متن های انگلیسی را ویرایش می کنند بر این زبان مسلط هستند. بدون تسلط داشتن بر ساختار یک زبان امکان ویرایش آن وجود ندارد. تنها با داشتن مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه نمی توان برای ویرایش اقدام کرد. برای این کار به مهارت های زیادی نیاز است. تجربه کسب کردن در کار ویرایش اهمیت بسیار زیادی دارد.  

وقتی خدمات ویراستاری آنلاین متن فارسی با قیمت کم ارائه شود، افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند. بالا بودن هزینه این خدمات موجب می شود که دانشجوها نتوانند برای ویرایش پایان نامه ها و مقالات خود اقدام کنند. اما مرکزی مانند ایران تایپیست طوری قیمت ها را پایین آورده است که همه دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی و هر رشته ای بتوانند به این وب سایت مراجعه کنند. قیمت ویرایش برای همه اهمیت دارد و خیلی مهم است که با قیمت پایین و کیفیت بالا برای سفارش دهندگان اعمال شود.

ویراستاری آنلاین متن فارسی

ویراستاری آنلاین متن فارسی

ویراستاری آنلاین متن فارسی مقالات تخصصی

ویراستاری آنلاین متن فارسی مقاله های تخصصی را می توان به ویراستارهایی در ایران تایپیست واگذار کرد که در این کار سابقه و تجربه داشته باشند. ویراستارها به طور معمول در ویرایش یک نوع متن متخصص می شوند. متن می تواند در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله باشد. ویراستارها برای ویرایش همه این متن ها تخصص ندارند. برخی از آنها در ویرایش کتاب متخصص می شوند و برخی دیگر متخصص ویرایش پایان نامه ها می شوند. 

ویراستاری آنلاین متن فارسی مقاله ها نیز یک کار تخصصی است که فقط برخی از ویراستارها می توانند به خوبی از عهده آن بر بیایند. مهم است که ویراستار در زمان ویرایش متن مقاله با ساختار آن آشنایی کامل داشته باشد. مقاله ها برای دانشجویان اهمیت زیادی دارند. از مقاله ها برای ارتقای رزومه و ورود به دانشگاه های معتبر استفاده می شود. دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارند، می توانند با داشتن مقاله امتیاز خود را بالا ببرند.  

ویراستاری آنلاین متن فارسی مقاله ها در پذیرش آنها مؤثر است. بسیاری از مقاله های تخصصی برای این که در مجله ها و ژورنال های حرفه ای پذیرفته شوند، نباید هیچ نقصی داشته باشند. تعداد زیادی از این مقاله ها به علت داشتن اشتباهات املایی و انشایی رد می شوند. مقاله های تخصصی نه تنها باید در دنیای علم حرفی برای گفتن داشته باشند، بلکه از هر نظر باید مورد پذیرش واقع شوند.

ویراستاری آنلاین متن فارسی به مقاله ها کمک می کند که در زمان کمتری ویرایش شوند و برای ارسال به مجلات و ژورنال ها آماده شوند. اگر متن مقاله ترجمه شده باشد، لازم است که ویراستار بر زبان متن اصلی نیز مسلط باشد. لازم است که ویرایش مقاله ها به افراد متخصص واگذار شود که می دانند چه مواردی در ویرایش مقاله حائز اهمیت است. دانشجویانی که پذیرش مقاله آی اس آی برای آنها بسیار مهم است ویرایش مقاله خود را به هر کسی واگذار نمی کنند.

ویراستاری آنلاین متن فارسی

ویراستاری آنلاین متن فارسی مقالات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه کارشناسی

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه کارشناسی در رشته های مختلف دانشگاهی را می توان به ویراستارهای وب سایت ایران تایپیست واگذار کرد. این وب سایت سال های زیادی است که در حوزه خدمات رسانی برای دانشجویان فعالیت گسترده دارد. دانشجویان زیادی از سراسر کشور برای ویرایش پایان نامه های خود به این وب سایت سر می زنند. تعداد زیادی از این دانشجوها بعد از اتمام تحصیل در این وب سایت مشغول کار می شوند. می توان یکی از مزایای کار با این وب سایت را همین مسئله دانست.

وقتی ویراستاری آنلاین متن فارسی به دانشجوها سپرده می شود، آنها از اهمیت زمان برای دانشجوها آگاه هستند و می دانند که چطور باید آن را در اسرع وقت و به موقع به دانشجو تحویل دهند. اگر پایان نامه ویرایش شده سر وقت به دانشجو تحویل داده نشود، موجب می شود که دانشجو خسارت های زیادی ببیند. زمانبر بودن کار ویرایش در گذشته سبب می شد که بسیاری از دانشجوها مرحله ویرایش پایان نامه کارشناسی را حذف کنند. اما امروزه کمتر دانشجویی است که برای ویرایش پایان نامه خود اقدام نکند و برای آن زمان نگذارد.   

ویراستاری آنلاین متن فارسی را می توان به دانشجوهای متخصصی واگذار کرد که در مقاطع بالاتر در همان رشته تحصیل کرده اند. وقتی ویرایش محتوایی و علمی یک پایان نامه مقطع کارشناسی به یک دانشجوی متخصص ویرایش کارشناسی ارشد یا دکتری واگذار شود، بسیار به آن کمک خواهد کرد. در واقع، به این دانشجویان کمک بسیار مؤثری است که بتوانند از این افراد در بالا بردن سطح علمی پایان نامه خود کمک بگیرند. متن فارسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف را می توان به افراد متخصص این وب سایت واگذار کرد.  

نه تنها ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه کارشناسی بلکه برای ویرایش پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری هم می توان روی ویراستارهای این وب سایت حساب کرد. همه ویراستارها برای ویرایش این محتواها و پایان نامه ها تخصص ندارند. ممکن است بتوان برای ویرایش فنی و صوری از ویراستارهایی کمک گرفت که بر موضوع متن پایان نامه مسلط نیستند، اما ویرایش زبانی و ادبی و همچنین ویرایش علمی و محتوایی را تنها می توان به دست ویراستارهایی داد که بر موضوع متن تسلط دارند.    

ویراستاری آنلاین متن فارسی

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه

ویراستاری آنلاین متن فارسی رشته های مهندسی

ویراستاری آنلاین متن فارسی رشته های مهندسی را ویراستارهایی در وب سایت ایران تایپیست بر عهده می گیرند که خود در رشته های مهندسی در دانشگاه تحصیل کرده اند. به این ترتیب، می توان با خیال آسوده از آنها درخواست هر نوع تغییری را داد. حتی می توان از آنها خواست که متن پایان نامه را ویرایش محتوایی و علمی کنند. بخش هایی را به متن اضافه و بخش هایی را حذف کنند. نمی توان متن این پایان نامه ها را به هر ویراستاری سپرد. متن های مهندسی پیچیدگی هایی دارد که تنها ویراستارهایی می توانند درکشان کنند که با موضوع آنها آشنایی کامل داشته باشند.

ویراستاری آنلاین متن فارسی رشته های مهندسی در صورت ترجمه بودن دشوارتر است. برای ترجمه و تألیف پایان نامه های تخصصی مهندسی می توان سفارش خود را در این وب سایت ثبت کرد و آن را در زمان مشخص تحویل گرفت. امکان ثبت سفارش ها به صورت فوری هم وجود دارد. پیش از ثبت سفارش می توان از مشاوره رایگان افراد متخصص کمک گرفت. برای این که پایان نامه به صورت فوری ویرایش شود باید در زمان ثبت به آن اشاره شود.

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه رشته های مهندسی عمران، برق، معماری و بسیاری از رشته های دیگر در مقاطع مختلف را می توان در این وب سایت ثبت کرد. واگذار کردن ویرایش متن های مهندسی تخصصی به افراد غیر متخصص و غیر حرفه ای ممکن است موجب شود خسارت هایی به متن وارد شود. درک این جملات برای همه راحت نیست و تغییر بدون آگاهی ممکن است به تغییر معنای جملات منجر شود. این تغییرات بسیار خطرناک است، اما کار با ویراستارهای حرفه ای چنین عواقبی را به دنبال ندارد.   

ویراستاری آنلاین متن فارسی یک متن مهندسی باید طوری انجام شود که در نهایت همه جملات قابل فهم باشند. اصلاح و تغییر جملات مهندسی کار دشواری است. حتی گاهی ممکن است جا به جایی یک کلمه در متن معنای آن را به طور کامل عوض کند. پیش از ثبت سفارش باید در وب سایت ثبت نام شود و بعد از آن امکان ثبت هر نوع سفارشی در پنل کاربری وجود خواهد داشت. رشته های مهندسی تخصصی هستند و اصطلاحات تخصصی زیادی در آنها به کار برده می شود که افراد معمولی به آنها آشنایی ندارند. به همین دلیل هم ویرایش این متن ها کار ساده ای نیست.

ویراستاری آنلاین متن فارسی

ویراستاری آنلاین

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه های رشته ادبیات

سفارش ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه های رشته ادبیات را هم می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. دانشجویانی که در رشته ادبیات فارسی تحصیل می کنند چند واحد ویرایش پاس می کنند. اما این مسئله به این معنا نیست که آنها اصول و قواعد کامل ویرایش را می دانند. بیشتر دانشجوهایی که در این رشته درس می خوانند در صورتی که تمایل به وارد شدن به این شغل داشته باشند، باید دوره های عمومی یا تخصصی ویرایش را بگذرانند.   

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه های دانشجویی ادبیات فارسی شاید به نظر ساده برسد، اما این پایان نامه ها پر از کلمات تخصصی و سخت هستند. خیلی از ویراستارها با این اصطلاحات و کلمات آشنایی ندارند. ویرایش صوری و فنی پایان نامه های رشته ادبیات فارسی هم بسیار مهم است. در این نوع ویرایش تغییرات زیادی در متن اتفاق می افتد. اصلاح اشتباهات تایپی و غلط های املایی، پاراگراف بندی و اصلاح نیم فاصله ها از جمله این تغییرات هستند.

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه ادبیات فارسی در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را می توان در این وب سایت ثبت کرد. ویرایش محتوایی کارشناسی رشته ادبیات فارسی را می توان به دانشجوهایی که در همین رشته در مقاطع بالاتر تحصیل می کنند واگذار کرد. استادهایی که این پایان نامه ها را می خوانند و به آنها نمره می دهند خیلی سخت گیر هستند. حتی ممکن است وجود یک اشتباه تایپی در متن این پایان نامه ها به کم شدن نمره منجر شود.  

ویراستاری آنلاین متن فارسی پایان نامه برای این است که نمره بالاتری را دریافت کند. نمره پایان نامه در معدل کلی دانشجو اهمیت زیادی دارد. دانشجویان همه تلاش خود را می کنند تا بتوانند بهترین نمره را از پایان نامه دریافت کنند. هیچ دانشجویی دوست ندارد به خاطر وجود هر اشتباهی نمره کامل را از پایان نامه اش نگیرد. ضمن این که در بیشتر متن این پایان نامه ها شعر زیاد دیده می شود و ویراستار باید با دقت و حوصله همه آنها را ویرایش کند.  

ویراستاری آنلاین متن فارسی

ویراستاری آنلاین متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویرایش گرامری مقالهویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنی

سوالات متداول

برای ویرایش هر نوع مقاله تخصصی با موضوعات دشوار و پیچیده می توانید از این وب سایت استفاده کنید.

برای ویرایش متن های ترجمه شده ویراستار باید بر زبان مبدأ و مقصد مسلط باشد.

برای ویرایش آنلاین مانند ویرایش حضوری هزینه بر اساس حجم متن محاسبه می شود.

برای ویرایش زبانی و ادبی متن پایان نامه هم می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1434 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری آنلاین فارسی ویرایش آنلاین متن فارسی ویراستاری اینترنتی متن فارسی ویراستاری آنلاین متون فارسی ادیت آنلاین متن فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :