چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری آنلاین

نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/12 ساعت 12:00:00 بازدید: 1082 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری آنلاین و ثبت سفارش ها به صورت غیر حضوری موجب شده است که بر تعداد افرادی که از این خدمات استفاده می کنند افزوده شود. دانشجویان، استادان، مترجم ها و نویسنده ها با آنلاین شدن این نوع خدمات می توانند از آن بهره بیشتری ببرند. ایران تایپیست یکی از وب سایت هایی است که سال ها است در این حوزه فعالیت دارد و می توان برای ثبت سفارش انواع ویراستاری به آن مراجعه کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین مرکز ویراستاری آنلاین کجاست؟

ویراستاری آنلاین را باید در وب سایت های تخصصی مثل ایران تایپیست درخواست کرد. این مجموعه سال های زیادی است که در زمینه خدمات دانشجویی فعالیت دارد و همین مسئله موجب شده است که بتواند افراد متخصص بسیاری را به استخدام خود در آورد. دانشجویان در سراسر کشور ممکن است برای ویرایش مقاله ها و پایان نامه خود به ویرایش نیاز داشته باشند و در شهر خودشان دسترسی به ویراستار ممکن نباشد. این افراد به راحتی می توانند از خدمات آنلاین در این حوزه استفاده کنند.  

ویراستاری آنلاین برای مترجمان و نویسندگان نیز بسیار کارآمد است. از آنجا که هر متن ترجمه شده یا تألیف شده نیاز به ویرایش دارد، همه مترجم ها و نویسنده ها باید به ویراستار دسترسی داشته باشند. دسترسی پیدا کردن به افراد حرفه ای برای هم ساده نیست و برای آنها که در شهرهای دور از تهران زندگی می کنند این امکان کمتر وجود دارد. اما ثبت سفارش به صورت آنلاین و غیر حضوری این امکان را برای همه ایجاد کرده است. ضمن این که سفارش دهنده می تواند در همه مراحل کار با ویراستار در ارتباط باشد و همه نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را به او اعلام کند.  

ویراستاری آنلاین برای استادانی که کار ترجمه و تألیف مقاله و کتاب انجام می دهد بسیار الزامی است. همه استادان دانشگاه ها ساکن شهرهای بزرگ نیستند و به سادگی نمی توانند برای ویرایش متن های خود ویراستار پیدا کنند. آنلاین شدن چنین خدماتی به این افراد کمک بسیار بزرگی می کند تا بتوانند با صرف زمان کمتری به افراد با تجربه و کاربلد دست پیدا کنند. 

ویراستاری آنلاین را باید به افراد متخصص مجموعه ای قدیمی مانند ایران تایپیست واگذار کرد. در وب سایت این مجموعه امکانات زیادی برای کاربران و سفارش دهندگان در نظر گرفته شده است. همه کاربران می توانند بعد از ثبت نام در وب سایت در پنلی که در اختیار آنها قرار داده می شود سفارش خود را ثبت کنند.  

ویراستاری آنلاین

ویراستاری آنلاین مقاله

ویراستاری آنلاین شامل چه خدماتی می شود؟

ویراستاری آنلاین شامل همه خدماتی می شود که پیش از این به صورت حضوری در ایران تایپیست به همگان ارائه می شد. البته که آنلاین شدن و غیر حضوری شدن این خدمات موجب شده است که کارها با سرعت بیشتر و در زمان کمتری انجام شوند. زمان اهمیت بسیار زیادی برای دانشجویان و استادان دارد. برای آنها مهم است که کار با صرف وقت کمتری به آنها تحویل داده شود. به خصوص درباره پایان نامه این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. آنلاین شدن این نوع خدمات کمک بسیار زیادی به این قشر کرده است.  

بعد از ثبت سفارش ویراستاری آنلاین سفارش دهنده می تواند از ویراستار درخواست نمونه کار بدهد. او این اختیار را دارد که بخشی از کار را مشخص کند و از ویراستار بخواهد پیش از شروع کار آن بخش را ویرایش کند. اگر متن ویرایش شده مورد تأیید باشد، ویراستار می تواند کار خود را ادامه دهد. در غیر این صورت، این امکان وجود دارد که سفارش دهنده درخواست تغییر ویراستار بدهد و کار را با یک ویراستار دیگر ادامه دهد. از آنجا که امکان اعلام نقطه نظرها درباره متن در پنل و در قسمت بحث و گفت و گو وجود دارد، سفارش دهنده می تواند با ایجاد تغییراتی در متن کار را با همان ویراستار اول نیز پیش ببرد.

ویراستاری آنلاین برای کتاب و مقاله و پایان نامه متفاوت است و هر کدام از این متن ها اولویت های خاص خودشان را در ویرایش دارند. هر ویراستاری به طور معمول در یک بخش تجربه به دست می آورد و در همان بخش می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد. ویراستارهایی که مقاله ویرایش می کنند می دانند که چه نکاتی در این نوع متن ها اهمیت بیشتری دارد و با در نظر گرفتن آنها ویرایش را انجام می دهد.  

ویراستاری آنلاین برای کتاب و پایان نامه متفاوت از همدیگر است. افرادی که در ویرایش کتاب تخصص پیدا می کنند می دانند که با توجه به حجم کتاب و ترجمه و تألیف بودن آن باید به چه مواردی در متن بپردازند. همچنین ویراستارهایی که برای ویرایش پایان نامه ها اقدام می کنند با در نظر گرفتن آئین نامه دانشگاه باید کار ویرایش را انجام دهند.  

ویراستاری آنلاین

ویراستاری آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ویراستاری آنلاین برای پروپوزال ارشد نیز وجود دارد؟

ویراستاری آنلاین در وب سایت تخصصی ایران تایپیست برای هر نوع متنی صورت می گیرد. حتی برای ویرایش پروپوزال های تخصصی ارشد هم می توانید به این وب سایت مراجعه و سفارش های خود را ثبت کنید. این وب سایت را می توان از اولین مراکزی دانست که به دانشجویان انواع خدمات را ارائه می دهد. به همین دلیل هم دانشجویان زیادی در این مجموعه مشغول فعالیت هستند. آنها با همه فراز و نشیب های دانشجویان آشنایی دارند و بهترین خدمات را به آنها ارائه می دهند.   

ویراستاری آنلاین برای پروپوزال ارشد را در این مرکز می توان به افرادی واگذار کرد خود در همان رشته تحصیل کرده اند. ویرایش متن های تخصصی دانشجویی را نمی توان به هر کسی سپرد. زیرا کوچک ترین اشتباه در ویرایش این متون می تواند به خسارت های جبران ناپذیری برای دانشجویان منجر شود. خود دانشجو هم نمی تواند برای ویرایش متن پروپوزال خود به هر کسی اعتماد کند. اما در این مرکز به راحتی می توان کسانی را پیدا کرد که ارزش کار را می دانند و با همه جوانب ویرایش این متون آشنا هستند.  

ویراستاری آنلاین نه تنها برای پروپوزال ارشد بلکه برای پایان نامه دکتری هم امکان پذیر است. افرادی که ویرایش این متون را شروع می کنند همگی مشکلاتی را که دانشجویان با آنها سر و کار دارند می شناسند و همه تلاششان را می کنند که بتوانند یک متن تمیز و بدون ایراد به دانشجو تحویل دهند.  

ویراستاری آنلاین پروپوزال ها، مقاله ها و پایان نامه ها کمک بسیار زیادی به دانشجویان می کنند. زیرا استادهای سخت گیر گاهی به دلیل داشتن اشتباهات املایی و انشایی در متن ها از آنها نمره کم می کردند. به مدد ویرایش دانشجوها می توانند نمره کامل را از استادان خود بگیرند. البته ویرایش می تواند به تصحیح اشتباهات املایی و تایپی محدود نشود و گستره بیشتری را در بر بگیرد. با توجه به زمانی که دانشجو می تواند حتی می تواند برای ویرایش محتوایی و علمی نیز از متخصصان کمک بگیرد.  

ویراستاری آنلاین

ویراستاری آنلاین پروپوزال ارشد

ویراستاری آنلاین متون ترجمه شده

ویراستاری آنلاین برای متن ترجمه شده با ویرایش متن های تألیفی متفاوت است. کسی که ویرایش چنین متن هایی را دست می گیرد باید مهارت های بیشتری داشته باشد. برای ویرایش متن ترجمه شده ویراستار نه تنها باید بر زبان متن اصلی مسلط باشد، باید بر زبان متن ترجمه شده هم تسلط داشته باشد. تسلط بر هر دو زبان همان طور که برای مترجم لازم است برای ویراستار هم واجب است. متن ترجمه شده را نیز می توان به چند شکل ویرایش کرد.

ثبت سفارش ویراستاری آنلاین برای متن های ترجمه با متن های تألیفی متفاوت است و ویراستارهای این دو نوع متن نیز با هم فرق دارند. ممکن است ویراستارهای متن های تألیفی ویرایش متن های ترجمه شده را نتوانند بپذیرند. برای این که ویراستار بداند متن به چه نوع ویرایشی نیاز دارد، باید آن را بررسی کند. ممکن است لازم باشد خط به خط متن ترجمه شده با متن اصلی مقابله شود. گاهی هم تنها لازم است که متن از نظر فنی ویرایش شود.

ویراستاری آنلاین برای کتاب ترجمه شده یا مقاله های ترجمه شده نیز متفاوت است. افرادی که ویرایش متن کتاب ترجمه شده را بر عهده می گیرند، آمادگی های لازم برای پذیرفتن متن های طولانی را دارند. برای مقاله های تخصصی نیز افرادی هستند که با محتوای متن آشنایی کامل دارند. بدون شناخت کامل از محتوا و موضوع متن ویرایش آن ناممکن است. اصول ترجمه متن بسیار مهم است و ویراستار تا آنجا که می تواند باید به اصول مترجم احترام بگذارد و تغییرات او نباید منجر به تغییر این اصول شود.   

سفارش ویراستاری آنلاین هر نوع متن ترجمه شده ای را می توانید در وب سایت مجموعه ایران تایپیست ثبت کنید. در این وب سایت امکانات بسیار خوبی برای سفارش های ترجمه وجود دارد و مترجم ها و ویراستارهایی که با این مجموعه همکاری دارند بسیار متخصص هستند و دسترسی به آنها به طور شخصی کار ساده ای نیست. ویراستارهایی که به زبان های مختلفی مسلط هستند و ویرایش متن های تخصصی را در دست می گیرند.   

ویراستاری آنلاین

ویراستاری آنلاین متون ترجمه شده

هزینه ویراستاری آنلاین و حضوری متفاوت است؟

ویراستاری آنلاین با حضوری تفاوتی ندارد و همه آنچه باید روی متن انجام گیرد در ویرایش غیر حضوری هم انجام می شود. برای ثبت ویرایش حضوری فرد باید متن تایپ شده یا دست نوشته را به طریقه مختلف به ایران تایپیست برساند. ویرایش به این سبک از ویرایش آنلاین زمان بیشتری نیاز دارد. ویراستارها در گذشته اصلاحاتشان را روی متن کاغذی اعمال می کردند. این روند طولانی تر بود و احتمال بروز اشتباه در زمان اعمال اصلاحات وجود داشت. اما با آنلاین شدن و سیستمی شدن ویرایش روند ویراستاری کوتاه تر شده است.  

ویراستاری آنلاین به افراد کمک می کند که بتوانند از این خدمات استفاده کنند. خیلی از دانشجویان به علت نداشتن وقت از خیر ویرایش می گذشتند. اما ویرایش به صورت آنلاین به آنها این فرصت را می دهد که بتوانند متن بهتری داشته باشند. روی متن ها چند نوع ویرایش انجام می گیرد که بسته به نوع متن می توان به سراغ انواع ویرایش رفت. دیگر این روزها ویرایش روی کاغذ طرفداری ندارد و اکثراً ترجیح می دهند از ویرایش روی سیستم و سفارش خدمات به صورت آنلاین سود ببرند.

برای ویراستاری آنلاین و حضوری در هر حال لازم نیست هزینه متفاوتی پرداخت شود. هزینه ویراستاری به طور معمول بر اساس حجم متن تعیین می شود. هر چه تعداد کلمات بیشتر باشد، باید مبلغ بیشتری برای ویرایش پرداخت شود. زمانی که ویراستار برای ویرایش صرف می کند هم در هزینه ویرایش تأثیر دارد. زبان متن را هم می توان در تعیین هزینه ویرایش اثرگذار دانست. متن های غیر فارسی برای ویرایش به ویراستارهایی نیاز دارند که به هر دو زبان مسلط باشند.  

ویراستاری آنلاین و برآورد هزینه آن با توجه به نوع ویرایش هم تعیین می شود. ویراستاری هر چه در عمق بیشتری از متن انجام شده باشد به وقت بیشتری نیاز دارد. به این ترتیب، هزینه بیشتری هم باید بابت آن پرداخت شود. ویرایش فنی نسبت به ویرایش علمی سطحی تر است و برای آن مبلغ کمتری پرداخت می شود. برای ثبت سفارش ویرایش هر نوع متنی می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید که ویراستاران متخصص و کاربلدی با آن همکاری دارند و هزینه ها در مقایسه با وب سایت های دیگر بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

ویراستاری آنلاین

هزینه ویراستاری آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

بله. همه مترجم ها می توانند برای ویرایش متن های ترجمه شده خود روی ویراستاران این مجموعه حساب کنند.

همه دانشجویان می توانند برای ویرایش پایان نامه های خود در هر حجمی از طریق این وب سایت اقدام کنند.

به طور معمول افرادی ویرایش آنها را بر عهده می گیرند که خود در همان رشته در دانشگاه درس خوانده باشند.

برای تعیین هزینه ویرایش به چند عامل مهم باید توجه شود که مهم ترین آنها حجم متن و نوع ویراستاری است.


نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/12 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1082 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری آنلاین متون ویرایش آنلاین متن ویراستاری اینترنتی مرکز ویراستاری آنلاین ویراستاری آنلاین پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :