پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ویراستاری مقاله

نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/17 ساعت 11:00:00 بازدید: 225 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ویراستاری مقاله بر طبق چند عامل تعیین می شود. مهم ترین عاملی که در محاسبه هزینه مقاله نقش دارد تعداد کلمات و حجم مقاله است. البته زبان متن مقاله هم اهمیت دارد. برای ویرایش مقاله های غیر فارسی هزینه بیشتری دریافت می شود. عامل مهم دیگری که در هزینه ویرایش مقاله های تخصصی یا غیر تخصصی اهمیت دارد زمانی است که برای آن گذاشته می شود. زمان ویرایش را می توان از عوامل تعیین کننده هزینه دانست. ایران تایپیست از مراکزی است خدمات ویرایش مقاله را با قیمت پایین و کیفیت بالا ارائه می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویراستاری مقاله های داخلی و کنفرانسی

هزینه ویراستاری مقاله با توجه به زبان متن تعیین می شود. اگر مقاله تألیف و گردآوری شده باشد برای ویرایش آن به ویراستاری نیاز است که بر زبان متن مقاله مسلط باشد. باید در نظر داشت که چه نوع ویرایشی باید روی متن انجام گیرد. اگر نیاز به ویرایش محتوایی مقاله های داخلی و کنفرانسی باشد، تنها تسلط بر زبان متن و آگاهی از اصول و قواعد ویرایش کفایت نمی کند. بلکه لازم است که ویراستار با موضوع متن مقاله هم آشنایی داشته باشد. برای پیدا کردن دانشجویان ویراستاری که ویرایش مقاله ها را با قیمت کم و کیفیت بالا انجام می دهند می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.

هزینه ویراستاری مقاله در این وب سایت در مقایسه با رقبا کمتر در نظر گرفته شده است و به همین خاطر هم طرفداران زیادی دارد. این وب سایت سال های متمادی است که در حوزه ویرایش به دانشجویان همه رشته ها در هر مقطعی خدمات ارائه می دهد. در میان افرادی که در این مرکز خدمات ویراستاری ارائه می دهند می توان دانشجویان زیادی را پیدا کرد. دانشجویانی که آماده ویرایش محتوایی و علمی مقاله های تخصصی هستند. پیدا کردن ویراستارهای متخصص که بتوانند متن های تخصصی را ویرایش کنند ساده نیست.  

هزینه ویراستاری مقاله تخصصی به زمانی که ویراستار برای آن صرف می کند هم بستگی دارد. زمانی که برای ویرایش گذاشته می شود به نوع ویراستاری وابسته است. ویرایش دارای انواع مختلفی است. ویرایش فنی و صوری، ویرایش زبانی و ساختاری و ویرایش محتوایی و علمی در دسته انواع ویراستاری قرار می گیرند. هزینه ویرایش محتوایی و علمی از بقیه انواع ویرایش بالاتر است. زیرا برای این نوع ویرایش زمان زیادی باید صرف شود. حتی ممکن است ویراستار برای تأیید بعضی از مطالب متن به منابع دیگر مراجعه کند. بخش هایی را حذف و بخش هایی را به متن مقاله اضافه کند.  

هزینه ویراستاری مقاله ای که به زبان فارسی نوشته شده باشد از مقاله ای که زبان آن انگلیسی باشد کمتر است. البته مهم است که مقاله نوشته شده به زبان انگلیسی ترجمه شده یا تألیفی باشد. برای مقاله های ترجمه شده لازم است که ویراستار مهارت تسلط بر زبان مبدأ را نیز داشته باشد. دانشجویان از نوشتن و گردآوری مقاله ها چند هدف را دنبال می کنند. یکی از آنها ارائه مقاله در کنفرانس های علمی و تحقیقاتی است. ویرایش و اصلاح مقاله ها پیش از ارائه در کنفرانس به ارزشمند شدن آنها کمک می کند.

هزینه ویراستاری مقاله

هزینه ویراستاری مقاله

هزینه ویراستاری مقاله های isi مهندسی مکانیک

هزینه ویراستاری مقاله های آی اس آی مهندسی مکانیک در ایران تایپیست در مقایسه با وب سایت های دیگر پایین تر است. هزینه ویرایش اهمیت زیادی برای دانشجویان دارد. از آنجا که بیشتر دانشجوها منبع درآمدی ندارند، پرداخت هزینه های این خدمات برای آنها مشکل است. اما بیشتر آنها سعی می کنند با مدیریت هزینه ها آنها را کاهش دهند. یکی از کارهایی که می کنند حذف برخی از مراحل مانند ویرایش از روند نوشتن مقاله یا گردآوری پایان نامه است. هنوز دانشجویانی هستند که از لزوم ویرایش متن ها آگاهی ندارند. 

در صورتی که هزینه ویراستاری مقاله پایین باشد، دانشجویان بیشتری برای استفاده از این خدمات ترغیب می شوند. منطقی بودن هزینه ها به آنها کمک می کند که ویرایش را از روند تولید مقاله یا پایان نامه حذف نکنند. ضمن این که در سال های اخیر از اهمیت ویرایش هر متنی پیش از انتشار آن بسیار گفته شده است. محققان و دانشجویانی که مقاله های خود را برای ویرایش ارسال کرده اند و تفاوت مقاله های ویرایش شده با ویرایش نشده را دیده اند، در هر شرایطی ویراستاری را می پذیرند.  

هزینه ویراستاری مقاله آی اس آی برای رشته مهندسی مکانیک هر چقدر هم که باشد با توجه به تأثیری که روی مقاله می گذارد، ارزشش را خواهد داشت. خیلی از مقاله های آی اس آی به دلیل داشتن اشتباهات املایی و انشایی پذیرفته نمی شوند. وقتی یک مقاله بدون ویرایش برای مجله ها و ژورنال ها فرستاده می شود احتمال این که در آن خطاهای زیادی دیده شود وجود دارد. اشتباهات و خطاهایی که ویراستار می توانست آنها را تصحیح کند و پیش از ارسال رفعشان کند.  

هزینه ویراستاری مقاله پیش از شروع کار برای دانشجو ارسال می شود. در صورتی که با هزینه اعلام شده موافق باشد، کار به محض تأیید ادامه پیدا می کند. اگر دانشجو با پرداخت هزینه به صورت یکجا مشکل داشته باشد، می تواند آن را قسط بندی کند. در این وب سایت همه تمهیدات لازم برای این که دانشجویان بتوانند از خدمات ویراستاری مقاله ها به بهترین نحو بهره ببرند اندیشیده شده است. برای ویرایش مقاله های تخصصی مهندسی مکانیک بهتر است به ویراستارهایی اعتماد شود که پیش از این مقاله هایی در این موضوع را ویرایش کرده باشد.  

هزینه ویراستاری مقاله

هزینه ویراستاری مقاله روان شناسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری مقاله روان شناسی

هزینه ویراستاری مقاله به صورت آنلاین محاسبه و به سفارش دهنده اعلام می شود. برای ثبت سفارش در وب سایت ایران تایپیست باید در آن ثبت نام شود. بعد از ثبت نام امکان ثبت همه سفارش ها از جمله سفارش ویرایش در وب سایت ایجاد می شود. برای ثبت هر سفارش لازم است که اطلاعاتی درباره فایل مورد نظر در پنل کاربری که بعد از ثبت نامه در اختیار کاربر قرار می گیرد وارد شود. این اطلاعات اهمیت زیادی دارند. پیش فاکتور و اعلام هزینه بر طبق همین اطلاعات برای سفارش دهنده فرستاده می شود.

هزینه ویراستاری مقاله بعد از اعلام در پیش فاکتور قابل تغییر هم خواهد بود. هر گونه تغییر در اطلاعات اولیه که در زمان ثبت سفارش در پنل وارد شده است، می تواند به تغییر هزینه اعلام شده منجر شود. پیش از هر اقدامی می توان برای ثبت سفارش از مشاوران متخصص کمک گرفت. این متخصصان می توانند به سفارش دهندگان کمک کنند تا بتوانند سفارش های خود را به بهترین شکل در وب سایت ثبت کنند.  

هزینه ویراستاری مقاله و تعرفه های ویرایش در وب سایت اعلام شده است. مشاهده این تعرفه ها می تواند کمک زیادی به سفارش دهندگان بکند. اگر سفارش دهنده در تعیین نوع ویراستاری دچار مشکل باشد، می تواند از متخصصان کمک بخواهد. همه ویراستارها توان ویرایش متن مقاله های تخصصی روان شناسی را ندارند. اما می توان ویراستارهای با تجربه و باسابقه که مقاله های زیادی را ویرایش کرده اند در این وب سایت پیدا کرد.  

هزینه ویراستاری مقاله روان شناسی را می توان به صورت آنلاین از وب سایت درخواست کرد. همه خدمات در این وب سایت به صورت آنلاین ارائه می شود. همین امر موجب شده است که روند ویرایش با سرعت بیشتری پیش برود. از آنجا که ویرایش مقاله های روان شناسی کاری تخصصی است، ممکن است سفارش دهنده ها به هر کسی برای ویرایش آنها اعتماد نکنند. ویرایش متن مقاله های روان شناسی را کسانی در این وب سایت می پذیرند که و خود در مقاطع مختلف همین رشته در دانشگاه های گوناگون تحصیل کرده اند.

هزینه ویراستاری مقاله

ویراستاری مقاله

هزینه ویراستاری مقاله به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ویراستاری مقاله در وب سایت ایران تایپیست بر اساس چند عامل تعیین می شود. مهم ترین عامل را می توان حجم محتوا و تعداد کلمه های متن دانست. هر چه تعداد کلمه های مقاله بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای مقاله محاسبه خواهد شد. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در هزینه ویرایش را می توان زبان متن دانست. کمترین هزینه ویرایش برای مقاله های فارسی پرداخت می شود. مقاله هایی که به زبان انگلیسی یا زبان های دیگر مانند فرانسوی، ایتالیایی یا آلمانی باشند، به هزینه بالاتری برای ویرایش نیاز دارند.

هزینه ویراستاری مقاله نوشته شده یا ترجمه شده به زبان انگلیسی از زبان فارسی بالاتر است. اگر مقاله از زبان های دیگر به انگلیسی ترجمه شده باشد، برای ویرایش آن باید زمان بیشتری گذاشته شود. یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر هزینه ویرایش را می توان زمانی که برای آن صرف می شود در نظر گرفت. زمان اهمیت بسیار زیادی در ویرایش دارد و هرچه ویراستار حرفه ای تر باشد، در زمان کوتاه تری خواهد توانست ویرایش را انجام دهد. اما ویراستارهای غیر حرفه ای و تازه کار زمان بیشتری را صرف کارشان می کنند.  

هزینه ویراستاری مقاله به تخصصی یا غیر تخصصی بودن آن هم بستگی دارد. ویرایش مقاله های تخصصی و عمومی و هزینه ای که برای آنها در نظر گرفته می شود با توجه به کاری است که روی آنها صورت می گیرد. ویرایش مقاله تخصصی را هرگز نباید به افرادی واگذار کرد که با ساختار مقاله ها آشنایی ندارند. حفظ این ساختار در زمان ویراستاری مهم است و نباید تغییر کند. ضمن این که اگر شیوه نامه ای برای مقاله تعیین شده است، در زمان ویرایش باید به آن توجه شود.   

هزینه ویراستاری مقاله یکی از عوامل تعیین کننده برای انتخاب وب سایت است. همه وب سایت ها توان ارائه خدمات ویرایش با هزینه کم را ندارند. اما وب سایت های قدیمی مانند ایران تایپیست توانسته اند با مدیریت هزینه ها آنها را در طی همه سال های فعالیت خود پایین نگه دارند. یکی از دلایل پایین بودن قیمت ها بالا بودن تعداد سفارش های این وب سایت است. ویراستارهای همکار این مجموعه همگی حرفه ای هستند و با توجه به این که همیشه دستشان پر است، از کار با قیمت های پایین در این مرکز رضایت دارند.

هزینه ویراستاری مقاله

هزینه ویراستاری نیتیو

هزینه ویراستاری نیتیو مقاله چقدر است؟

هزینه ویراستاری مقاله به بهترین شکل ممکن در ایران تایپیست انجام می شود. ویرایش نیتیو را تنها ویراستارهایی می توانند انجام دهند که بر زبان متن تسلط زیادی داشته باشند. تنها کمی آشنایی با زبان متن برای ویرایش نیتیو کفایت نمی کند. به کسانی یک زبان را به صورت نیتیو بلد هستند که مدت زمانی را در کشوری که به آن زبان صحبت می کنند زندگی کرده باشند. یعنی با همه ریزه کاری های زبان به طور کامل آشنا باشند.

هزینه ویراستاری مقاله به شکل نیتیو را هر ویراستاری نمی تواند انجام دهد. برای ویرایش نیتیو می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. با این وب سایت ویراستارهایی همکاری دارند که به طور کامل به زبان های زیادی مسلط هستند. ویرایش نیتیو را نباید از ویراستارهای معمولی درخواست کرد. هزینه ویرایش مقاله ها به صورت نیتیو در این وب سایت با هزینه ویرایش مقاله های دیگر فرقی ندارد. در این وب سایت هزینه ها بر اساس تعداد کلمه ها محاسبه می شود.

هزینه ویراستاری مقاله نیتیو را می توان با ثبت سفارش آن در وب سایت متوجه شد. هزینه سفارش های ویرایش که در این وب سایت ثبت شده اند، به شکل پیش فاکتور از طریق راه های ارتباطی که سفارش دهنده مشخص کرده است برای او ارسال خواهد شد. مبلغ پیش فاکتور با توجه به اطلاعاتی که در وب سایت وارد می شود اعلام خواهد شد. با توجه به این که هزینه بسیار مهم است، همان ابتدا به سفارش دهنده گفته می شود. ضمن این که این زمان به سفارش دهنده داده می شود که قیمت های چند وب سایت را با هم مقایسه کنند.    

استعلام هزینه ویراستاری مقاله همان ابتدا باعث می شود که سفارش دهنده بتواند بهترین تصمیم را درباره کار ویرایش خود بگیرد. از آنجا که وب سایت ایران تایپیست برای شروع همکاری با ویراستارها آزمون های سختی را برای آنها در نظر گرفته است، هر ویراستاری توان گذراندن آنها را ندارد. این مرکز مجموعه ای از ویراستارهای کاربلد و با تجربه را دور هم گرد آورده است که هر سفارش دهنده ای بتواند کار ویرایش خود را در آن ثبت کند. حتی برای ویرایش نیتیو هم تعداد زیادی ویراستار در این مرکز هستند که می توان روی آنها حساب کرد.  

هزینه ویراستاری مقاله

هزینه ویرایش


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

هزینه ویرایش با توجه به عوامل دیگری تعیین می شود. زمانی که برای ویرایش صرف می شود اهمیت دارد.

مهم ترین عامل تعیین کننده هزینه ویرایش مقاله تعداد کلمه های آن است.

هزینه در قالب یک پیش فاکتور برای سفارش دهنده ارسال می شود.

برای محاسبه هزینه همه مقاله ها به تعداد کلمات، زبان و نوع ویرایش توجه می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/17 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 225 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ویراستاری مقاله ویراستاری مقاله هزینه ویرایش مقاله تعرفه ویراستاری مقاله قیمت ویراستاری مقاله انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :