سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 16:23:01 بازدید: 512 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی موضوع مهم و قابل بحث این مقاله می باشد. همواره افراد برای موارد مختلف به ترجمه مقاله هایی به زبان های متفاوت نیاز دارند. به همین جهت است که ما در این مقاله می خواهیم به موضوع مهمی به نام هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سامانه آنلاین برآورد هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی:

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، در موسسه های مختلف، متفاوت می باشد. به طور کلی در سرتاسر ایران شرکت ‌هایی به صورت حضوری و غیرحضوری وجود دارند که می توانند به شما در راستای ترجمه کردن انواعی از مقاله ها و حتی فیلم ها کمک کنند اما در میان تمامی مراکزی که شما می توانید در شهر و استان خود بیابید. ما یک شرکت بسیار معتبر به نام شرکت ایران تایپیست را معرفی می‌کنیم. در واقع شرکت ایران تایپیست یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که می تواند به ترجمه انواعی از مقاله ها با زبان های مختلف و حتی دشوار ترین آن ها بپردازد. این مرکز به خاطر داشتن سابقه بسیار طولانی در زمینه ترجمه می‌ تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. پس تنها هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی نباید مد نظر شما باشد. مهم ترین چیزی که در رابطه با ترجمه مقاله ها وجود دارد، مرکز معتبر می باشد که باید شما آن مرکز را پیدا کنید و بتوانید به آن اعتماد نمایید.

که حتی اگر شما زبان انگلیسی و یا زبان خارجی دیگری را که به آن مسلط نیستید، به این مرکز سپردید، این مرکز به اعتماد شما خیانت نکند و بهترین نوع ترجمه را به شما تحویل دهد. از آنجایی که افراد خود نمی توانند عمل ترجمه را انجام دهند. پس نمی ‌توانند خوب بودن و با کیفیت بودن یک ترجمه یا خوب نبودند و با کیفیت نبودن یک ترجمه را تشخیص دهند. از این رو شما اگر به مرکزی نامعتبر و یک مرکز بدون مسئولیت مراجعه کنید، در واقع ممکن است نه تنها هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی زیادی را پرداخت کنید، بلکه در ازای پرداخت هزینه گزاف یک ترجمه بدون کیفیت و نادرست را تحویل بگیرید. 

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

نحوه محاسبه هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی بر چه اساسی است؟

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، بسته به عوامل مختلفی به شرح زیر می باشد:

  • نوع قالب بندی مقصد: برخی افراد فقط فایل ترجمه مقاله، برخی دیگر فایل ترجمه به همراه فایل پی دی اف مقاله، عده ای ترجمه ی مقاله همراه با پادکست را خواستارند. هر کدام از این روش ها، مستلزم مهارت و صرف وقت خاصی است. مثلا در تحویل ترجمه مقاله به صورت پادکست، لازم است تا یک گوشنده ترجمه های صورت گرفته را به صوت تبدیل نموده و ارائه دهد. بنابراین هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، به نوع خدمتی که شما می خواهید بستگی زیادی دارد.
  • زمان تحویل پروژه: ایران تایپیست، یک زمان استانداردی را برای تحویل پروژه، بر اساس انتخاب نوع مترجم و... در اختیارتان قرار می دهد که بر اساس آن هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، محاسبه می شود. فردی که کار ترجمه مقاله ها را انجام می دهد؛ لازم است نکات خاصی را در هنگام ترجمه رعایت کرده و با فرهنگ کشور مبدا و مقصد آن آشنا باشد. پس هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی و زبان های مختلف از مترجم تازه کار به مترجم حرفه ای متفاوت محسوب می شود.
  • توجه به حجم مقاله در هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی: کلمات مقاله و تعداد آن ها در سفارشات کوچک و متوسط به صورت شخصی انجام داده شده و در سفارشات ترجمه مقاله با حجم بالاتر کار ترجمه با کسب توافق از کاربر و به صورت تقریبی و محاسبه درصد خطا صورت می پذیرد.
  • فشردگی: در برخی مقاله ها، تعداد کلماتی که افراد به کار می برند زیاد و در برخی خیلی کم است که در مجموعه ایران تایپیست به این نکته توجه می شود.
  • نوع ترجمه: با توجه به این که مقاله ی شما در چه سطحی از تخصصی، عمومی، تخصصی ویژه و غیره باشد می تواند دارای هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، متفاوتی باشد.

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تفاوت هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی به صورت فوری و عادی:

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، بحث چالش برانگیز و همچنین رقابت باری در میان مراکز ترجمه است. در سال های اخیر سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه هنری نیز با رصد نیاز های مخاطبان، سعی دارند تا تعداد بیشتری از مقاله های غیر ایرانی را ترجمه نمایند. اما بعدتر هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی و ابهامات آن، منجر شده تا بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی از این امر سرباز زنند. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت و به شما نشان خواهیم داد که محاسبه هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست، در عین حفظ کیفیت ترجمه، بدون ابهام و در کمال شفافیت صورت می پذیرد. لذا در این رابطه برخی از افراد سوالات متداولی می پرسند که شما با مطالعه ی این سوال ها می توانید به پاسخ برخی از سوالات موجود در ذهن خود برسید. این سوالات اگرچه کمی ابتدایی می باشند اما سوالات رایج کاربران هستند. تمامی پاسخ هایی که در این مقاله ارائه داده شده است از زبان ایران تایپیست می باشد. اگر سوالی در ذهن شما وجود دارد که در این مقاله نیست، می توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس بگیرین و از آن ها راهنمایی بگیرید. شماره ی مشاورین ما در سایت ایران تایپیست وجود دارد.

یکی از بهترین راه هایی که می تواند به شما در زمینه ی آشنایی با هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی ، کمک کند مراجعه به سایت ایران تایپیست می باشد. با یک سرچ کوچک سایت این شرکت بالا آمده و شما می توانید وارد لینک آن شوید. در لینک این شرکت می توانید تمامی اطلاعات لازم درمورد هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی را دریافت نمایید. مسلما هر فردی در دوره ای از زندگی خود نیاز به ترجمه ی متون خارجی دارد، لذا انتخاب ایران تایپیست بهترین گزینه است.

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

آیا هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی شامل هزینه تایپ نیز میشود؟

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، توسط ایران تایپیست در نهایت انصاف تعیین می شود. هزینه ی تایپ در نظر گرفته نمی شود. بلکه شما تنها هزینه ی ترجمه را خواهید پرداخت. هزینه ی تایپ هدیه ای برای شما از جانب ایران تایپیست می باشد. جالب است بدانید که شما با افزایش تعداد کلمات ترجمه ی خود می توانید از تخفیف های بیشتری بهره مند گردید.

تایپ کردن در سایر مراکز خود دارای هزینه های جداگانه و بسیار گرانی است. چرا که بیشترین زمان را تایپ کردن یک مقاله  خود می‌کند. اما موسسه معتبر ایران‌ تایپیست سعی می‌ کند که تنها هزینه ترجمه را از کاربران خود دریافت نماید. که آن ها همواره راضی و خشنود باشند. این عمل را با کسب سود کم تر انجام می ‌دهد. از این رو شما با پرداخت هزینه ترجمه می توانید  تایپ را به رایگان دریافت کنید. مقاله شما چه به صورت ورد باشد یا چه به صورت pdf و حتی اگر تصویری از مقاله باشد. در ایران تایپیست به خوبی ترجمه خواهد شد و در قالب فایل ورد به شما تحویل داده خواهد شد. برخی از کاربران تقاضا دارند که فایل را به صورت pdf دریافت کنند. ایران ‌تایپیست این عمل را به صورت رایگان برای آن ها انجام خواهد داد. همواره کاربران از این مرکز راضی و خشنود هستند. در موسسه معتبر ایران تایپیست هرگز از ترنسلیت یا نرم افزار های مترجم زبان استفاده نخواهد شد. بلکه تنها ترجمه از طریق دانش زبانی مترجمین حرفه صورت خواهد پذیرفت. شما می توانید بهترین ها را از ایران تایپیست بخواهید و سعی نمایید که همواره در هزینه های خود با مراجعه به این مرکز صرفه جویی کنید. ایران تایپیست همواره سعی کرده است که خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه دهد و آن ها راضی نگه دارد. تنها هدف او کسب رضایت مشتریان و ارائه ی ترجمه های بی نظیر می باشد.

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

هزینه سفارش ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی به صورت حضوری و آنلاین:

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، تنها موضوع مهم در ترجمه مقاله به زبان های مختلف نیست. بلکه شما ابتدا باید مرکزی معتبر را انتخاب نمایید که بتواند مقاله های مختلف شما را به زبان دلخواهتان ترجمه تخصصی کند. اینکه مرکزی پیدا کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده سازد، در واقع طی نمودن ۵۰ درصد از مسیر ترجمه توسط شما می باشد.

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، به صورت حضوری و آنلاین هیچگونه تفاوتی ندارد لذا شما می توانید هر روش از ترجمه ای را که بخواهید در نظر بگیرید.

استراتژی دهکده جهانی یا وب جهان گستر آن است که محتوای های چند رسانه‌ای تولید شده در یک کشور به همزبانان خودش محدود نباشد. همین موضوع باعث شد که مقاله و کتاب های ترجمه شده یا پادکست شده، مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند. از این رو شما باید مرکزی معتبر چون ایران تایپیست را برای انتقال دادن فرهنگ های مختلف خارجی به داخل ایران، انتخاب نمایید. لذا با انتخاب ایران تایپیست می توانید این فرهنگ را بدون هیچ تحریف  خطایی ارائه دهید. مسلما با کیفیت بودن مفهوم مقاله ی ترجمه شده می تواند تاثیر زیادی در جذب کاربر داشته باشد.

از این رو با تماس گرفتن با مشاورین ایران تایپیست و همچنین مراجعه به سایت آن در می یابید که قیمت ترجمه زبان دشواری مثل زبان چینی و فرانسوی یا اسپانیایی به طبع گران تر است. اما این هزینه زمانی افزایش بیشتری خواهد داشت که شما بخواهید سفارش خود را بسیار سریع تر از زمان تعیین شده و استاندارد تحویل بگیرید. ایران تایپیست شرکتی بسیار منصف و معتبر می باشد. لذا هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، توسط خود را کاملا منطقی و بسیار مناسب در نظر می گیرد. اگر شما در رابطه با هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی خود دچار سردرگمی شده اید، می توانید با آن ها تماس حاصل نمایید.

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه تخصصی رشته های دانشگاهیترجمه مقاله

سوالات متداول

باید بدانید که هزینه ی ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع مرکز ترجمه، نوع زبان خارجی، میزان مقاله ی مورد ترجمه و غیره اشاره نمود برای اطلاع دقیق از آن با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

بله. با توجه به اینکه شما بخواهید سفارشتان در چه زمانی تحویل داده شود، هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی آن متفاوت خواهد بود.

شما می توانید از دو طریق ابهامات خود را رفع نمایید. ابتدا به سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. سپس می توانید با شماره ی مشاورین تماس حاصل فرمایید.

بلی، هزینه ی تایپ نیز همراه با هزینه ی ترجمه است. درواقع ایران تایپیست هزینه ی تایپ را از شما اخذ نمی کند


نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 16:23:01 تعداد بازدید: 512 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی نرخ ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی تعرفه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی دستمزد ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی هزینه ترجمه مقاله فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :