شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه قرارداد چقدر است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/13 ساعت 22:00:00 بازدید: 530 امتیاز 0 از 0 نظر

همه‌ی ترجمه های دنیا به ترجمه مقاله یا کتاب مربوط نمی شوند. برخی از ترجمه ها تجاری بوده و نیازمند استفاده از مترجم متخصص ویژه هستند تا موضوع را با بیانی بهتر و دقیق تر به مخاطب منتقل کنند. هزینه ترجمه قرارداد در ایران تایپیست با قیمت و مزایای ویژه برای شما در نظر گرفته خواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه معاهده و قرارداد به صورت تخصصی

به طور عادی، هزینه ترجمه قرارداد برای برخی از متن های تخصصیِ ویژه کمی بیشتر از متن های عمومی محاسبه می شود. این در حالی است که ترجمه قراردادهایی که حاوی جملات و کلمات چندان دشواری نیستند و می توان آنها را در دسته ی عمومی ها طبقه بندی کرد، با هزینه کمتر محاسبه می شود.

با این حال، ما همواره هزینه ترجمه را چه برای متون تخصصی  و چه ساده یا عمومی با قیمت مناسب محاسبه می کنیم و نرخ ترجمه در ایران تایپیست با حذف فاکتور های اضافه و غیر ضروری همراه است. همین مسئله همواره تعجب بسیاری از مشتریان را در شروع کار با ایران تایپیست برای هزینه ترجمه قرارداد در بر داشته است و پرسش اکثریت این افراد این بوده است که آیا کیفیت پایین ترجمه منجر به کاهش هزینه ترجمه قرارداد شده است؟ پاسخ منفی است. ما همواره کیفیت را مبنا و اصلِ اساسی روند کار مترجمان قرارداده ایم و همواره بر آن نظارت می کنیم.

همانطور که اشاره کردیم، کاهش هزینه های مربوط به ترجمه که تاثیری روی کیفیت آن ندارند و بار اضافی بر روی دوش ِ مترجم به حساب نمی آیند باعث شده اند تا قیمت ترجمه همواره پایین باشد. شما می توانید مزایایی کلیدی را در ایران تایپیست تجربه کنید که در هیچ شرکت ِ مشابه دیگری آنها را تجربه نخواهید کرد. شما می توانید در ایران تایپیست ثبت سفارش کرده و یا از تخفیف ویژه برخوردار شوید، یا از پرداخت قسطی یا پرداخت ارزان و آسان به شیوه های واریز مختلف.

اما دلیل اصلی کاهش هزینه ترجمه قرارداد برای متون تخصصی برای شرکت ها و پروژه های تجاری چیست؟ در اصل پاسخ به این سوال نیاز به بررسی های بیشتر دارد. چرا که فاکتور های مختلف و متعددی در هزینه ترجمه موثر است؛ مانند زمان انجام کار و تحویل ترجمه، زمینه و حوزه ی تخصصی ِ ترجمه.

هزینه ترجمه قرارداد

هزینه ترجمه قرارداد

پاسخ به سوالات هزینه ترجمه قرارداد

آمار ها نشان می دهد که در طی سالهای اخیر گرایش افراد به سمت برون سپاری ترجمه، افزایش یافته است. یکی از جمله گروه هایی که اقدام به انتخاب این روش می کنند، شرکت ها و کسب و کار ها هستند. افزایش روز افزون کیفیت ترجمه ها سبب شده است تا بسیاری از ترجمه های تجاری توسط مترجمانی انجام شود که نیازی به حضور در آن شرکت نداشته و لزوما متعهد نیستند تا با قرارداد بلند مدت یا کوتاه مدت برای آن مجموعه فعالیت انجام دهند. افزایش هزینه ترجمه قرارداد یکی از این دلیل ها برای گرایش مدیران به برون سپاری ترجمه هاست.

از سویی دیگر، اغلب ترجمه ها باید به واسطه مترجمان زبده و دارای تخصص انجام شوند. یافتن یک مترجم ِ کاربلد همواره آسان نیست و نیاز به آزمون و خطا دارد. این در حالی است که به واسطه ثبت سفارش آنلاین در یک شرکت ِ مجرب و دارای سالها سابقه کار ترجمه، خیال ِ شما از بابت کیفیت نهایی کار ترجمه آسوده خواهد شد. از طرفی دیگر نیاز به حضور یا فعالیت مستمر یک مترجم در یک شرکت یا مجموعه ی کاری به طور دائمی وجود ندارد. به همین دلیل است که کار ترجمه پاره وقت از سوی کارفرمایان (چه برای قرارداد ها و متون بسیار حجیم و برعکس) محبوب ترین گزینه در دوره های نامنظم کاری است. همین مسئله دلیل مناسبی است تا یک مرکز ویژه و تخصصی را برای برون سپاری کار ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه قرارداد بسیار محدود  و کم انتخاب نمایید و چه گزینه ای بهتر از ایران تایپیست؟

در ایران تایپیست هزینه ترجمه قرارداد برای کلیه زبان های رایج و غیر رایج در دنیا و همچنین برای کلیه ی زمینه ها و حوزه های تخصصی ِ کاری انجام می پذیرد. در اصل محدودیت در ایران تایپیست ابدا تعریف شده نیست. شما می توانید پروژه ترجمه خود را با ما ثبت نموده و چه بلند مدت و چه کوتاه مدت از همکاری با مترجمان حرفه ای و دارای دانش ترجمه لذت ببرید.

هزینه ترجمه قرارداد

هزینه ترجمه قرارداد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه قرارداد از فارسی به زبانهای خارجی

تجربه ی همکاری با ایران تایپیست این فرصت را به شما می دهد تا نگران ثبت سفارش خود از نظر محدودیت زبانی، نباشید. ما به شما این امکان را می دهیم تا بتوانید پروژه ترجمه خود را با بهترین مترجمان به انجام برسانید، هزینه ترجمه قرارداد بسیار پایین و با قیمت مناسب ثبت نمایید و همچنین قرارداد های مختلف را به زبان های متفاوت ترجمه کنید. یکی از جمله این خدمات ترجمه یک قرارداد از زبان بومی ِ فارسی به سایر زبان ها است. اما چرا این خدمت بی نظیر در ایران تایپیست با هزینه کم انجام می شود یا به بیان دیگر، آیا هزینه ترجمه قرارداد برای کلیه زبان ها از زبان فارسی، ارزان است؟

پاسخ مثبت است. ما به خوبی به این نکته واقف هستیم که شرکت های تجاری، اداره ها و سازمان ها، کسب و کار های بزرگ یا کوچک، و غیره، همگی نیازمند ارتباطات موثر با دیگر شرکت ها در دیگر نقاط دنیا دارند. این ارتباط موثر به واسطه ی قرارداد ها امکان پذیر می شود و برای بهبود ِ این ارتباط باید یک ترجمه ی مناسب، مفید و عاری از مشکلات ِ دستور زبان، ادبیات و حفظ لحن رسمی به واسطه ی استفاده از کلمات و جمله بندی های مناسب در کنار اصطلاحات رایج آن حوزه ی کاری یا فعالیت خاص را به کار بُرد تا اصطلاحا با یک تیر دو نشان زده و نظر شرکت یا گروه تجاری مقابل را برای شروع همکاری جلب کرد.

قرارداد ها از جانب شما سخن می گویند و حرفه ای بودن تان را به مخاطب تان در دیگر مجموعه ها یا شرکت ها و یا سازمان ها بیان می کنند. چرا به جای پرداخت هزینه ترجمه قرارداد مناسب و مقرون به صرفه با کیفیت بالا، به دنبال هزینه ترجمه قرارداد ارزان با کیفیت ِ مجهول باشید؟ ما به جای شما با ترجمه ی باکیفیت، صحبت خواهیم کرد.

هزینه ترجمه قرارداد

ترجمه قرارداد

مشاهده نمونه ترجمه قرارداد قبل از پرداخت

در ابتدای این مطلب اشاره کردیم که کیفیت در ایران تایپیست حرفِ نخست و نهایی را می زند. به همین جهت تدابیر متعددی اندیشیده شده است تا شما مشتری گرامی به راحتی بتوانید از کیفیت نهایی ترجمه خود مطمئن شوید، حتی پیش از پرداخت کامل هزینه ترجمه قرارداد! اما این امر چگونه میسر می شود؟ شما در ابتدا در سایت ایران تایپیست ثبت نام کرده و در پنل شخصی تان اقدام به ثبت سفارش ترجمه ی تخصصی قرارداد یا ترجمه ی قرارداد عمومی ِ فاقد اصطلاحات و لغات سخت و دشوار می کنید. سپس هزینه ترجمه قرارداد برای شما توسط کارشناس محاسبه می شود. در صورتی که ترجمه ی حجیمی را ثبت کرده باشید، بخشی از ترجمه ی شما به سه مترجم مختلف سپرده می شود.

این مترجمان تخصص لازم را در زمینه ی فعالیت شما بسته به رشته ی تحصیلی یا تجربه کاری دارند و همچنین از بهترین مترجمانی هستند که می توانید برای کار ترجمه انتخاب نمایید. پس از آن باید منتظر ارائه ترجمه از سوی این سه نفر باشید. شما بعد از دریافت نمونه ترجمه های انجام شده می توانید تصمیم بگیرید که با کدامیک از این سه فرد کار را ادامه دهید. این کار قبل از پیش رفتن ِ کامل پروژه ی ترجمه و پرداخت کامل انجام می شود و هم شما و هم مترجم را در ابتدای کار با اصول، قواعد و قوانینی که باید در کل کار رعایت شوند، آشنا می کند.

به همین ترتیب روند ترجمه پیگیری خواهد شد. شما با پرداخت هزینه ترجمه قرارداد کم و محدود و از سویی دیگر با همکاری با یک مترجم زبده و متخصص در زمینه ی کاری خود می توانید رضایت بالایی را از نتیجه ی نهایی کسب نمایید. ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه قرارداد نیز روند آسانی دارد و کاملا اینترنتی انجام می شود بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری باشد.

هزینه ترجمه قرارداد

هزینه مترجم

هزینه مترجم در ترجمه قرارداد

هزینه، هزینه، هزینه؛ مهمترین مبحث در هر ترجمه ای هزینه است. چه برای مشتریان، چه برای مترجمان، هزینه ترجمه قرارداد و سایر انواع ترجمه ها در اولویت است. با اینکه همواره هزینه ترجمه قرارداد نشان دهنده ی کیفیت کار ترجمه نیست، اما یکی از مهم ترین اجزای آن است. هیچ ترجمه ای که با قیمت بسیار ارزان و پایین انجام شود، از نظر کیفی قابل استناد نیست و همینطور گران بودن نرخ و هزینه ترجمه قرارداد را نمی توان عاملی کامل، فاقد ابهام و مناسب برای کیفیت ترجمه دانست. دستمزد مترجم از کل هزینه ی آن 50 درصد است؛ یعنی نیمی از آن.

همواره هزینه ترجمه قرارداد ِ معقول و مناسب مد نظر است که باید به درستی در مورد آن به مشتریان توضیحات لازم ارائه شود. در این شرایط اگر شما نیاز به مشاوره رایگان داشته یا ابهامی در مورد هزینه ترجمه قرارداد و روش پرداخت آن به وجود آمده است تنها کافی است تا صفحه ی اصلی سایت ایران تایپیست را اسکرول کرده و به انتها رفته و شماره های درج شده در این بخش را بررسی و با ما تماس حاصل کنید. شماره های درج شده برای کارشناسان در ایران تایپیست به صورت مجزا قرار داده شده است تا شما برای دریافت راهنمایی و پیشبرد کارِ خود به مشکل برخورد ننمایید.

همچنین در صورتی که امکان پرداخت آنلاین با رمز دوم از طریق درگاه پرداخت را نداشته باشید می توانید شماره حساب ایران تایپیست را در سایت بررسی کرده و تنها با واریز یا کارت به کارت هزینه ترجمه قرارداد خود را برای ما پرداخت نمایید تا روند ترجمه ی پروژه ی شما به سرعت آغاز شود. شما می توانید بعد از ثبت پروژه ی خود هر زمان که امکان آن را داشتید پرداخت اولیه یا همان پیش پرداخت را انجام دهید تا سریعا به روند پروژه ی ترجمه تان رسیدگی شود.

هزینه ترجمه قرارداد

 ترجمه قرارداد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه عربیهزینه ترجمه ترکی استانبولیهزینه ترجمه چینی

سوالات متداول

خیر، کلیه زبان ها در ایران تایپیست پشتیبانی می شوند.

براساس تعرفه مربوط به ترجمه هر زبان، هزینه متفاوت خواهد شد.

بله، شما می توانید از تخفیف حجمی (در صورت زیاد بودن حجم سفارشات خود) برخوردار شوید.

خیر، هزینه ترجمه در دو مرحله از شما دریافت می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/13 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 530 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه قرارداد تعرفه ترجمه قرارداد نرخ ترجمه قرارداد حق الزحمه ترجمه قرارداد هزینه های ترجمه قرارداد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :