شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه قرارداد از فارسی به زبانهای خارجی

نویسنده: دانیال فرهادی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/14 ساعت 12:00:00 بازدید: 360 امتیاز 0 از 0 نظر

تجربه ی همکاری با ایران تایپیست این فرصت را به شما می دهد تا نگران ثبت سفارش ترجمه خود از نظر محدودیت زبانی، نباشید. ما به شما این امکان را می دهیم تا بتوانید پروژه ترجمه خود را با بهترین مترجمان به انجام برسانید، هزینه ترجمه قرارداد بسیار پایین و با قیمت مناسب ثبت نمایید و همچنین قرارداد های مختلف را به زبان های متفاوت ترجمه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یکی از جمله این خدمات ترجمه یک قرارداد از زبان بومی ِ فارسی به سایر زبان ها است. اما چرا این خدمت بی نظیر در ایران تایپیست با هزینه کم انجام می شود یا به بیان دیگر، آیا هزینه ترجمه قرارداد برای کلیه زبان ها از زبان فارسی، ارزان است؟

پاسخ مثبت است. ما به خوبی به این نکته واقف هستیم که شرکت های تجاری، اداره ها و سازمان ها، کسب و کار های بزرگ یا کوچک، و غیره، همگی نیازمند ارتباطات موثر با دیگر شرکت ها در دیگر نقاط دنیا دارند. این ارتباط موثر به واسطه ی قرارداد ها امکان پذیر می شود و برای بهبود ِ این ارتباط باید یک ترجمه ی مناسب، مفید و عاری از مشکلات ِ دستور زبان، ادبیات و حفظ لحن رسمی به واسطه ی استفاده از کلمات و جمله بندی های مناسب در کنار اصطلاحات رایج آن حوزه ی کاری یا فعالیت خاص را به کار بُرد تا اصطلاحا با یک تیر دو نشان زده و نظر شرکت یا گروه تجاری مقابل را برای شروع همکاری جلب کرد.

قرارداد ها از جانب شما سخن می گویند و حرفه ای بودن تان را به مخاطب تان در دیگر مجموعه ها یا شرکت ها و یا سازمان ها بیان می کنند. چرا به جای پرداخت هزینه ترجمه قرارداد مناسب و مقرون به صرفه با کیفیت بالا، به دنبال هزینه ترجمه قرارداد ارزان با کیفیت ِ مجهول باشید؟ ما به جای شما با ترجمه ی باکیفیت، صحبت خواهیم کرد.

هزینه ترجمه قرارداد از فارسی به زبانهای خارجی

ترجمه قرارداد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه اسپانیولیهزینه ترجمه آلمانیهزینه ترجمه روسی

سوالات متداول

برای بیشتر از 32 زبان مختلف در دنیا.

بله، شما می توانید از تخفیف حجمی (در صورت زیاد بودن حجم سفارشات خود) برخوردار شوید.

اگر متن شما شرایط لازم را داشته باشد بخشی از آن در ابتدا به سه مترجم مختلف سپرده می شود. سپس این شما هستید که می توانید انتخاب کنید با کدام یک از مترجمان کار را ادامه دهید.

بله، پرداخت قسطی یکی از خدمات ویژه ایران تایپیست است.


نویسنده: دانیال فرهادی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/14 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 360 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه قرارداد از فارسی هزینه ترجمه قرارداد به عربی هزینه ترجمه قرارداد به انگلیسی هزینه ترجمه قرارداد به چینی هزینه ترجمه قرارداد به کردی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :