شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هدف بازنویسی در مدیریت وبسایت ها و شبکه های اجتماعی

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/24 ساعت 11:00:00 بازدید: 458 امتیاز 0 از 0 نظر

مقالاتی که برای وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نگارش می‌شوند اهداف دیگری دارند. اما هدف بازنویسی مقاله در مدیریت وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی چه می‌تواند باشد؟ چه تکنیک‌هایی در پس بازنویسی مقاله برای چنین کاربردهایی نیاز است؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هدف بازنویسی از بازنویسی مقاله برای سایت‌ها و محیط‌های مجازی جذب مخاطب است. جذب مخاطب در فضای مجازی دلایل بسیاری می‌تواند داشته باشد. برخی افراد به ارائه انواع محصولات برای فروش می‌پردازند و برخی دیگر تنها جذب بیننده برایشان اهمیت دارد. بازنویسی مقاله برای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با بازنویسی سایر مقالات تفاوتی ندارد. تنها تفاوتی که بر آنها واقع می‌شود پیاده‌سازی اصول سئو در حین بازنویسی مقاله است. اصول سئو در بازنویسی چنین مقالاتی آنقدر اهمیت دارد که بدون رعایت آنها عملا بارگذاری مقاله بی‌فایده خواهد بود. اگر بخواهیم اصول سئو را به صورت ساده بیان کنیم چنین می‌توان گفت :

"اصول سئو در اصل جایگذاری کلیدواژه‌هایی در متن است که باعث بالا آمدن مقاله در حین جستجو می‌شود."

پس از آنکه چنین کلیدواژه‌هایی را در متن جایگذاری کردید، هدف بازنویسی مقاله برای وبسایت‌ها و شبکه‌های مجازی کلید می‌خورد. همان هدفی که در پی آن جذب مخاطب صورت می‌گیرد و جز وبسایت‌هایی می‌شوید که در صدر گوگل قرار دارند. البته آشنایی با کلمات و عباراتی که در پی آنها می‌توان به بالا آمدن مقاله در موتور جستجوگر فکر کرد، در گرو آشنایی با اصول سئو و آشنایی با نحوه انتخاب آنهاست. از آنجایی که اکثر افراد عادی با چنین اصولی آشنایی ندارند و آموزش‌های لازم را ندیده اند بهتر است پروژه بازنویسی چنین مقالاتی را به ما محول کنید. ایران تایپیست از سری مجموعه‌های مشهور در زمینه بازنویسی انواع مقالات سئو شده است. تیم بازنویسی مجموعه ایران تایپیست به تمامی اصولی که به نگارش مقالات سئو شده ربط دارد آشنایی دارد و مقالات این چنینی را با کیفیت تمام به مشتری تحویل می‌دهد.

هدف بازنویسی در مدیریت وبسایت ها و شبکه های اجتماعی

هدف بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات مقالهخدمات دانشجویی

سوالات متداول

هزینه بازنویسی انواع مقالات سئو شده برای انواع سایت‌ها و فضاهای مجازی به نوع مقاله و تعداد کلمات آن بستگی دارد. هزینه مقالات ترجمه‌ای نیز از هزینه مقالات تالیفی بیشتر است.

مدت زمانی که برای بازنویسی انواع مقالات سئو شده نیاز است به حجم مقاله بستگی دارد. معمولا برای مقالات با حجم بالا حداکثر 1 روز زمان تعیین می‌شود.

بله ایران تایپیست از سری مجموعه‌های موفق و نامی در زمینه بازنویسی انواع مقالات سئو شده برای انواع سایت‌ها و فضاهای اجتماعی است.

 بله، هدف بازنویسی در نگارش مقالات سئو شده با هدف بازنویسی در مقالات دیگر متفاوت است. از این رو رعایت آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/24 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 458 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هدف بازنویسی در وبسایت هدف بازنویسی در اینستاگرام هدف بازنویسی در تولید محتوا هدف بازنویسی در وبلاگ هدف بازنویسی در شبکه اجتماعی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :