جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه محاسبه هزینه ی ترجمه کتاب در سفارشات حجمی

نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 11:32:03 بازدید: 405 امتیاز 5 از 1 نظر

در رابطه با هزینه ترجمه کتاب آن هم در سطح های مختلف دشواری و زبان ‌های مختلف باید بدانید که معمولاً مترجمین وقت زیادی را برای ترجمه کتاب صرف می کنند. هزینه ترجمه کتاب نسبت به سایر مقاله ها کمی بیشتر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما این مژده را نیز می‌ توانیم به شما بدهیم که ایران تایپیست برای دانشجویان و مشتریان تازه وارد به خود یک سری کوپن های تخفیفاتی ویژه در نظر گرفته است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و به کاهش هزینه ترجمه کتاب خود بپردازید. در رابطه با هزینه ترجمه کتاب‌ ها باید نکته مهمی را به شما بگویم. چرا که این نکته شامل حال مقاله های مختلف به زبان های متفاوت نخواهد شد. توجه داشته باشید ترجمه کتاب به مراتب دشوارتر و پیچیده تر از ترجمه یک مقاله چند صفحه ای می باشد. از این رو ما به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از ثبت سفارش خود با کارشناسان ایران ‌تایپیست تماس گرفته، نوع کتابی که می خواهید به ترجمه آن بپردازید را به این کارشناسان معرفی نمایید و به آن ها اجازه دهید تا این هزینه را برای شما محاسبه کنند. کارشناسان ایران‌تایپیست بعد از محاسبه هزینه به شما زمان کافی را می‌ دهند که در رابطه با آن فکر کنید و در صورتی که نیاز داشتید، به ثبت سفارش بپردازید.

بعد از انجام محاسبه هزینه ترجمه کتاب هیچ اجباری برای ثبت سفارش نیست. لذا شما می توانید خیلی راحت از ثبت سفارش انصراف دهید. اما اکثر کاربران به خاطر هزینه کاملا مقرون به صرفه ترجمه توسط ایران تایپیست از ثبت سفارش منصرف نخواهند شد. از آنجایی که حجم کتاب بسیار زیاد می باشد، ممکن است هزینه شما نیز کمی افزایش یابد و شما توانایی پرداخت آن را به صورت یکجا نداشته باشید. نگران نباشید در این صورت می توانید به راحتی بدون هیچ مشکلی از خدمات پرداخت قسطی استفاده کنید. به طور کلی باید بدانید که تمامی مراحل و نحوه محاسبه هزینه ترجمه کتاب در سفارشات حجمی با سایر سفارش‌ ها برابر بوده تنها از نظر قیمت ممکن است کمی تفاوت داشته باشند. در واقع برای سفارشات حجمی تعرفه های محاسبه شده بسیار مقرون به صرفه هستند.

نحوه محاسبه هزینه ی ترجمه کتاب در سفارشات حجمی

هزینه ترجمه کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانراهنمای ثبت سفارش با حجم بالاترجمه مقاله

سوالات متداول

بلی، این هزینه متفاوت و کمی کمتر است.

بدین منظور پرداخت قسطی در ایران تایپیست محیا شده است.

شما خود می توانید خودتان از طریق جدول‌ های هزینه این کار را انجام داده و یا همچنین کارشناسان می توانند به شما در این موضوع کمک نمایند.

هزینه ترجمه کتاب برای زبانهای کمتر رایج بیشتر است.


نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 11:32:03 تعداد بازدید: 405 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه ترجمه کتاب برآورد هزینه ترجمه کتاب تخمین هزینه ترجمه کتاب محاسبه قیمت ترجمه کتاب برآورد آنلاین قیمت ترجمه کتاب

دیدگاه کاربران

زینب شکریه | 1400-9-2 ساعت 11:20:34 امتیاز :

وقتی متوجه هزینه های خوبتون شدم با خیال راحت سفارش ترجممو ثبت کردم. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :