شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه قیمت گذاری ترجمه تخصصی به چه صورت است؟

نویسنده: افشین نادری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 11:00:00 بازدید: 331 امتیاز 5 از 1 نظر

در این قسمت به بررسی مهم‌ترین بحث در تعیین هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف، می‌پردازیم. همانطور که در ابتدا اشاره شد، برای تعیین هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون مختلف باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. هر یک از این عوامل نحوه قیمت گذاری را مشخص کرده و تعیین کننده‌ی هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون مختلف به شمار می‌روند. پیش‌تر نیز اشاره شد که هزینه‌ی ترجمه تخصصی به نسبت ترجمه عادی بیشتر است؛ دلیل آن نیز نیاز به تسلط بر موضوع تخصصی متم مورد نظر و همچنین تسلط کافی بر زبان تعیین شده برای ترجمه است. در واقع تنها افرادی توانایی ترجمه این متون تخصصی را دارند، که دانش کافی را درباره موضوع خاص متن مورد نظر داشته باشند و بتوانند با دانش و مهارت لازم برای انجام کار ترجمه تخصصی متن به شکل کاملا دقیق اقدام کنند.

پس می‌توان فهمید که ترجمه تخصصی به نسبت ترجمه عادی پیچیده‌تر بوده و بیشتر بودن هزینه‌ی ترجمه تخصصی به نسبت ترجمه عادی، کاملا منصفانه است. با این حال تعیین هزینه‌ی ترجمه تخصصی مانند سایر موارد تعیین هزینه ترجمه صورت می‌گیرد و هیچ تفاوتی در نحوه تعیین هزینه ترجمه متون تخصصی به نسبت سایر متون وجود ندارد. همانند سایر موارد، جهت تعیین هزینه‌ی مورد نیاز برای ترجمه تخصصی متون باید عواملی همچون حجم متن مورد نظر، زمان تعیین شده برای انجام کار ترجمه، زبان مبدا و مقصدی که از طرف کاربر برای ترجمه متن انتخاب شده است و همچنین کیفیت ترجمه متن تخصصی مورد نظر را در نظر گرفت. نکته‌ مهم درباره ایران تایپیست این است که با وجود کیفیت بالای ترجمه متون تخصصی توسط تیم مترجمان حرفه‌ای این سایت معتبر، هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی یک متن از کاربران دریافت می‌شود با نسبت سایر مراکز ترجمه آنلاین مناسب‌تر است. پس امتیاز اصلی برای کاربرانی که در این هلدینگ بزرگ سفارش ثبت می‌کنند، کیفیت بالای ترجمه در عین قیمت بسیار مناسبی است که برای انجام کار ترجمه دریافت می‌شود.

نحوه قیمت گذاری ترجمه تخصصی به چه صورت است؟

نحوه قیمت گذاری ترجمه تخصصی

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانهزینه ترجمه انگلیسی به فارسی

سوالات متداول

بهتر است انجام این کار را به کارشناسان ما بسپارید تا به صورت دقیق و در کمتر از 5 دقیقه پیش فاکتور را به شما تحویل دهند.

زمان ترجمه، زبان ترجمه، روش ترجمه، حجم متن.

هر چه حجم یک متن بیشتر باشد، از تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهید شد.

امتیاز اصلی برای کاربرانی که در این هلدینگ بزرگ سفارش ثبت می‌کنند، کیفیت بالای ترجمه در عین قیمت بسیار مناسب ترجمه است.


نویسنده: افشین نادری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 331 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: قیمت گذاری ترجمه تخصصی محسبه هزینه ترجمه تخصصی برآورد قیمت ترجمه تخصصی تخمین هزینه ترجمه تخصصی تعیین هزینه ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

آمنه سرابی | 1400-7-25 ساعت 09:10:23 امتیاز :

خیلی خوبه که هر ساعتی در دسترسین و سریع فاکتور میدین?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :