یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه بازنویسی کتاب

نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/4/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 671 امتیاز 0 از 0 نظر

نحوه بازنویسی کتاب تاثیر بسزایی در کیفیت آن دارد. حتی می‌توان چنین ادعا کرد نحوه بازنویسی کتاب بسیار مهمتر از موضوع کتاب است! کتابی که به طرز ماهرانه‌ای بازنویسی شده باشد، بی شک طرفداران بسیاری خواهد داشت. ایران تایپیست از سری مراکز موفق در زمینه چاپ و بازنویسی کتاب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سراغ راههای ارتباطی با این مجموعه بروید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه بازنویسی کتاب از فارسی به زبانهای دیگر     

با آموزش و فراگیری نحوه بازنویسی کتاب از فارسی به زبانهای دیگر می‌توان به موفقیت‌های بی بدیل در این زمینه دست یافت. البته فراگیری نحوه بازنویسی کتاب امر راحتی نیست. مطالعه و تمرین‌های بسیار در زمینه نحوه بازنویسی کتاب، تنها راه ممکن جهت فراگیری این فن است. همچنین می‌توان پیش از اقدام به بازنویسی کتاب، به بازنویسی مقاله پرداخت. در واقع همان تمرینی که از آن صحبت می‌کنیم، مربوط به بازنویسی انواع مقاله است. شروع بازنویسی کتاب را با بازنویسی مقاله کلید بزنید.

در حالت کلی نحوه بازنویسی کتاب چنین است:

  • به جمع‌آوری منابع بسیار در زمینه موضوع نظرتان بپردازید. منابع می‌تواند کتابی دیگر، مجله، مقاله، سخنرانی و ... باشد.
  • منابع جمع‌آوری شده را مطالعه کنید و از تمامی آنها نت برداری کنید. نت برداری ها باید دقیق و با جزئیات باشند.
  • سپس نت برداری ها را جمع‌بندی کنید و یک قالب ذهنی از کتاب مورد نظرتان متصور شوید.
  • پس از نت برداری، به سراغ فصل بندی های کتابتان بروید. اینکه قرار است کتاب چند فصل داشته باشد و هر فصل شامل چه موضوعاتی است.
  • پس از تعیین فصلها، بازنویسی کتاب را به کمک منابع موجود کلید بزنید.
  • در ترجمه منابع‌تان به زبان مبدا بسیار دقیق باشید. عدم توجه به جمله بندی ها سبب تهیه کتابی می‌شود که از هیچ قالب مشخصی پیروی نمی کند. برای ترجمه صحیح منابع فارسی به زبانهای دیگر، از مترجمان خبره در آن زمینه کمک بگیرید.

البته نحوه بازنویسی کتاب به همین راحتی نیست. برای مثال مرحله‌ای که در آن به نت برداری از منابع اشاره شده است بیشتر دقت کنید. این مرحله ممکن است 1 الی 2 سال زمان صرف کند.

بازنویسنده‌های ایران تایپیست به نحوه بازنویسی کتاب آگاهی کامل دارند. چرا که یکی از زمینه‌های فعالیت ایران تایپیست بازنویسی کتاب است. این مجموعه در بازنویسی کتاب‌های بسیاری به زبانهای خارجی دست داشته است.

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه بازنویسی پایان نامه با رعایت عدم وجود سرقت ادبی

هیچ دانشجویی نمی‌تواند بدون تحویل دادن پایان نامه مدرک تحصیلی‌اش را دریافت کند. از این رو می‌توان به کمک نحوه بازنویسی کتاب و نحوه بازنویسی پایان نامه از پس نگارش یک مقاله ناب به عنوان پایان نامه برآمد. یکی از مهمترین مسائلی که در تایید پایان نامه توسط استاد راهنما بسیار مورد توجه قرار میگیرد، عدم وجود سرقت ادبی است. وجود کپی در متن پایان نامه تان می‌تواند شما را به سرقت ادبی متهم کند. یکی از تبعات وجود کپی در متن  پایان نامه، عدم تایید آن توسط استاد است. از این رو باید مقاله‌تان را برای ارسال مجدد، ویرایش کنید. بهتر است پیش از آنکه خود را در دردسرهای بزرگتری بیندازید، به آموزش نحوه بازنویسی پایان نامه بپردازید.

نحوه بازنویسی پایان نامه با رعایت عدم وجود سرقت ادبی چنین است:

  • از منابع معتبر و کامل برای بازنویسی پایان نامه تان کمک بگیرید. یکی از بدترین منابعی که در بازنویسی پایان نامه می‌توانید به سراغ آن بروید، پایان نامه دانشجویان دیگر است. بهتر است این مورد را از لیست منابع‌تان حذف کنید.
  • منابع انتخاب شده را به ترتیب اهمیت مطالعه کنید. چرا که ممکنه است در انتها زمان کافی برای مطالعه برخی از منابع نداشته باشید. از این رو مطالعه منابع به ترتیب اهمیت بسیار مهم است.
  • در حین مطالعه منابع، موضوعات مهم را یادداشت کنید. یادآوری موضوعات مهم تنها با یادداشت برداری میسر می‌شود
  • سپس با مراجعه به یادداشت‌ها و گریزهای کوتاه به منابع، در صدد بازنویسی پایان نامه برآیید.
  • در انتها متن را از لحاظ اشکالات نگارشی و نحوی بررسی کنید.

چنانچه درگیر انجام پروژه‌های دیگر در دانشگاه هستید، می‌توانید بازنویسی پروژه پایان نامه تان را به ایران تایپیست محول کنید. ایران تایپیست در زمینه بازنویسی انواع مقالات پایان نامه فوری عمل میکند. ایران تایپیست کیفیت و عدم وجود سرقت ادبی در پایان نامه ها را تضمین می‌کند.

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه بازنویسی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه برآورد قیمت آنلاین سفارش بازنویسی کتاب

افراد بسیاری در مورد نحوه بازنویسی کتاب اطلاعات چندانی ندارند. پیش از فراگیری نحوه بازنویسی کتاب، می‌توانید از ایران تایپیست کمک بگیرید. یکی از زمینه‌های فعالیت ایران تایپیست که توجه ویژه‌ای به آن دارد، بازنویسی کتاب است. بازنویسی کتاب مراحل مختلفی دارد. مراحل بسیاری را باید طی نمود تا به هدف مورد نظر دست پیدا کرد.

پیش از درج توضیحات در مورد نحوه بازنویسی کتاب در ایران تایپیست، بهتر است به نحوه برآورد قیمت آنلاین سفارش بازنویسی کتاب بپردازیم. پیش از اقدام به ثبت نام در سایت، می‌توانید قیمت بازنویسی کتاب را به صورت آنلاین مشاهده کنید. برای این کار به قسمت مربوطه در همین سایت مراجعه کنید. با مطالعه جدول قیمت و تطابق آنها مشخصات سفارش‌تان، هزینه برایتان نمایان خواهد شد. هزینه‌ای که برای بازنویسی کتاب مشاهده خواهید کرد تقریبی است. به این معنی که هزینه تمام شده در انتهای پروژه، می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد. در حالت کلی، استفاده از ابزار برآورد قیمت آنلاین، یک دید کلی نسبت به هزینه بازنویسی کتاب میدهد. پس از مشاهده قیمت تقریبی، میتوانید تصمیم بهتری در زمینه سفارش بازنویسی کتاب بگیرید.

مشاهده قیمت تقریبی بازنویسی کتاب، شامل نحوه بازنویسی کتاب نمی‌شود. یعنی نحوه بازنویسی کتاب هیچ نقشی در مقدار هزینه بازنویسی کتاب ندارد. تنها مواردی که در مقدار هزینه بازنویسی کتاب موثرند عبارت است از: موضوع کتاب، حجم کتاب، زبان کتاب، زبان کتاب مبدا و... . در بررسی آنلاین قیمت بازنویسی کتاب، چنین فاکتورهایی در نظر گرفته می‌شوند.

ایران تایپیست در زمینه اعمال هزینه بازنویسی کتاب، نحوه بازنویسی کتاب را نظر نمیگیرد. عدم دریافت هزینه برای نحوه بازنویسی کتاب، یکی از خدمات این مجموعه است. هزینه‌ای که ایران تایپیست برای بازنویسی کتاب دریافت می‌کند استاندارد است و بر اساس ضوابط خاص برآورد می‌شود. چنانچه مجموعه‌های دیگری، خدمات بازنویسی کتاب را با قیمت پایینی ارائه می‌دهند، باید به کیفیت پروژه‌هایشان شک داشته باشید!

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه ارسال فایل برای بازنویسی کتاب در ایران تایپیست

یکی از زمینه‌های فعالیت ایران تایپیست بازنویسی کتاب است. بازنویسنده‌های این مجموعه مراحل بازنویسی کتاب را مبتنی بر نحوه بازنویسی کتاب انجام می‌دهند. از این رو کیفیتی که ایران تایپیست در زمینه بازنویسی کتاب دارد، بی مثال است.

مراحل ثبت سفارش آنلاین بازنویسی کتاب در ایران تایپیست آسان است. ثبت سفارش بازنویسی کتاب در ایران تایپیست راه‌های متنوعی دارد. برای ثبت سفارش بازنویسی کتاب مبتنی بر نحوه بازنویسی کتاب، روش‌های زیر را امتحان کنید:

  1. ثبت سفارش آنلاین: وارد سایت شوید و روی لینک ثبت نام کلیک کنید. پس از اتمام ثبت نام، صفحه‌ای به عنوان پنل کاربری برایتان ظاهر می‌شود. در این صفحه قادر خواهید بود مشخصات محتوا درخواستی‌تان را برای کارشناسان این مجموعه ارسال کنید. پس از بررسی‌های دقیق مراتب امر برایتان ارسال خواهد شد. در ثبت سفارش آنلاین بهتر است توضیحات‌تان تکمیل باشد. از ارسال کوچک‌ترین جزئیات برای نویسنده دریغ نکنید. درج کوچکترین نکته در مرحله ثبت سفارش، می‌تواند تاثیر مثبت بسیاری در کیفیت پروژه‌تان داشته باشد.
  2. ثبت سفارش تلفنی: با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و سفارش‌تان را به صورت تلفنی ثبت کنید. در این تماس می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد نحوه بازنویسی کتاب از کارشناس دریافت کنید. از مطالبی که در تماس‌های تلفنی قادر به کسب اطلاعات در آن زمینه خواهید بود میتوان به قیمت، مدت زمان و نحوه بازنویسی کتاب اشاره کرد. البته برای ثبت نهایی سفارش باید از طریق سایت اقدام کنید. کارشناسان این مجموعه توضیحات لازم را در مورد نحوه ثبت سفارش در اختیارتان قرار می‌دهند.

همانطور که مشاهده شد سفارش بازنویسی کتاب مبتنی بر نحوه بازنویسی کتاب در ایران تایپیست بسیار آسان است. مراحل ثبت سفارش به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی افراد توانایی کار با آن را داشته باشند. پس از ثبت سفارش بازنویسی کتاب در ایران تایپیست تمامی خدمات این مجموعه برای شما برقرار است.

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه ثبت درخواست برای دریافت نمونه بازنویسی کتاب چگونه است؟

ایران تایپیست تاکنون در زمینه بازنویسی و نشر کتاب‌های بسیاری موفق بوده است. از این رو میتوانید پیش از اقدام به ثبت سفارش بازنویسی کتاب، در صدد دریافت نمونه بازنویسی مبتنی بر نحوه بازنویسی کتاب باشید. پس از دریافت و مطالعه نمونه ارسال شده، نحوه فعالیت این مجموعه در این زمینه برایتان آشکار می‌شود. در نمونه‌های ارسال شده از بازنویسی کتاب، تمامی مطالب واضح و مبرهن است. فهم چگونگی فعالیت این مجموعه در زمینه بازنویسی کتاب، با توجه به نمونه ارسال شده امکان پذیر خواهد بود.

اما نحوه درخواست نمونه بازنویسی کتاب که مبتنی بر نحوه بازنویسی کتاب نگارش شده است چگونه است؟ برای ثبت درخواست دریافت نمونه بازنویسی کتاب باید از طریق قسمت مربوطه در سایت ثبت نام کنید. پس از اتمام مراحل ثبت نام، درخواست ارسال نمونه بازنویسی کتاب از طریق پنل کاربری برایتان میسر است. کارشناسان مجموعه ایران تایپیست در عرض چند دقیقه، نمونه بازنویسی مورد نظرتان را ارسال خواهند کرد.

از دیگر راه‌های ثبت درخواست نمونه بازنویسی کتاب، تماس با کارشناسان ایران تایپیست است. کارشناسان ایران تایپیست در زمان‌های اداری قادر به بررسی درخواست‌تان مبنی بر دریافت نمونه بازنویسی کتاب خواهند بود.

از دیگر راه‌های ارتباطی با ایران تایپیست مبنی بر دریافت نمونه بازنویسی کتاب، ایمیل است. شما از طریق ایمیل‌ می‌توانید در صدد ثبت درخواست و دریافت نمونه بازنویسی کتاب باشید. چنانچه پیگیری درخواست‌تان در زمینه دریافت نمونه بازنویسی کتاب به تعویق افتاد،  از طریق تماس تلفنی درخواست‌تان را مجددا یادآوری کنید.

ایران تایپیست با بازنویسی کتاب گام‌های مهم و ارزشمندی در زمینه انتشار علم و دانش برداشته است. شما نیز با ثبت سفارش بازنویسی کتاب می‌توانید در این تحقق چنین اهدافی سهیم باشید. چرا که ایران تایپیست بدون بهره برداری از ایده‌های شما نمی‌تواند در زمینه بازنویسی کتاب موفق باشد. کتابی که در ایران تایپیست بازنویسی شده است، به اسم خودتان منتشر خواهد شد.

نحوه بازنویسی کتاب

نحوه بازنویسی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات مقالهخدمات دانشجویی

سوالات متداول

نحوه بازنویسی کتاب از فارسی به زبانهای دیگر مراحل مختلفی دارد. یکی از مراحل بازنویسی کتاب از فارسی به زبانهای خارجی ترجمه است. شما باید خط به خط کتاب فارسی را به زبان مبدا ترجمه کنید.

مدت زمان بازنویسی کتاب در ایران تایپیست به نوع و موضوع کتاب بستگی دارد. برای مثال مدت زمان بازنویسی رمان با مدت زمان بازنویسی کتاب‌های درسی متفاوت است.

خیر. در محاسبه هزینه بازنویسی کتاب تنها فاکتورهای مهم مدنظر است.

شخصی که در بازنویسی کتاب خبره باشد، به راحتی می‌تواند از پس بازنویسی پایان نامه نیز بر‌بیاید. چرا که پیچیدگی‌های بازنویسی کتاب در بازنویسی مقالات پایان نامه وجود ندارد.


نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/4/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 671 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طریقه بازنویسی کتاب اصول بازنویسی کتاب روشهای بازنویسی کتاب بازنویسی متون کتاب شیوه بازنویسی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :