جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

منظور از رفرنس نویسی خودکار در ورد چیست؟

نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/3/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 4196 امتیاز 5 از 1 نظر

رفرنس نویسی خودکار در ورد یکی از راه های آسان و سریع رفرنس نویسی می باشد. دانشجویان و پژوهشگران زیادی از نرم افزار ورد برای نگارش پایان نامه، مقاله، کتاب و ... استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه رفرنس نویسی خودکار در ورد آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ایجاد فهرست منابع و رفرنس نویسی خودکار در ورد 2010

رفرنس نویسی خودکار در ورد بسیار سریع و آسان می باشد. همین امر نیز سبب می شود تا افراد زیادی به جای استفاده از نرم افزار هایی مانند: Zotero، Mendeley، EndNote، Reference Manager و ... از ورد استفاده کنند. ایجاد فهرست منابع در ورد با استفاده از TAB چهارم به نام References انجام می شود. در این قسمت با انتخاب گزینه Insert Citation و ایجاد یک منبع جدید شما می توانید به پنجره ای اضافه کردن منابع دسترسی پیدا کنید. در پنجره جدید شما می توانید اطلاعات اثر های مورد استفاده در مقاله، پایان نامه، کتاب و ... خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام نویسندگان، سال انتشار، عنوان، تعداد صفحات و ... می باشد.

پس از وارد کردن اطلاعات نوبت به انتخاب نوع رفرنس نویسی میرسد. در همان TAB رفرنس شما می توانید از قسمت Style نوع رفرنس را انتخاب کنید. شما در این قسمت می توانید رفرنس های مختلفی را مانند: Turabian، SIST02، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714، Chicago، APA و ... انتخاب کنید. در نهایت شما می توانید با انتخاب گزینه Bibliography و کلیک روی Insert Bibliography تمامی منابع خود را در انتهای مقاله اضافه کنید. شاید این کار آسان و سریع به نظر برسد. اما در واقعیت این کار نیاز به مهارت و تجربه دارد. زیرا شما در هنگام اضافه کردن رفرنس ها به خطا های مختلفی رو به رو خواهید شد. هلدینگ ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین توانسته است که پژوهشگران حرفه ای را در زمینه های گوناگون استخدام کند. تمامی این پژوهشگران از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند و قادر به انجام رفرنس نویسی به روش های مختلف در زمینه های گوناگون می باشند. دانشجویان و محققان می توانند با ثبت سفارش رفرنس نویسی خودکار در ورد زمان از دست رفته خود را جبران کنند و اثر های خود در مدت زمان کوتاه رفرنس دهی کنند.

منظور از رفرنس نویسی خودکار در ورد چیست؟

رفرنس نویسی در ورد

استفاده از سیستم آنلاین رفرنس نویسی خودکار در ورد

رفرنس نویسی خودکار در ورد یکی از راه های مناسب برای ارجاع دهی منابع مقالات فارسی، مقالات انگلیسی، کتاب ها و ... می باشد. پژوهشگران ایران تایپیست به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند می توانند خدمات رفرنس نویسی خودکار در ورد به صورت آنلاین نیز ارائه کنند. پژوهشگران با استفاده از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی با مشتریان ارتباط برقرار می کنند. مشتریان می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری در کمترین زمان ممکن سفارش های خود را در ایران تایپیست ثبت کنند.

کارشناسان ایران تایپیست بلافاصله پس از ثبت درخواست مشتریان برای رفرنس نویسی خودکار در ورد با آنها ارتباط برقرار می کنند و با مشاوره های رایگان آنها را با نحوه رفرنس نویسی خودکار در ورد و همچنین روش های رفرنس نویسی آشنا خواهند کرد. کارشناسان پس از بررسی دقیق سفارش مورد نظر فاکتور را به صورت کاملا رایگان برای مشتریان صادر خواهند کرد. مشتریان پس از مشاهده فاکتور می توانند همکاری خود را با ایران تایپیست ادامه دهند یا سفارش مورد نظر خود را لغو کنند. مزیت استفاده از سیستم آنلاین رفرنس نویسی خودکار در ورد ارتباط مستقیم مشتری با پژوهشگر می باشد. این ارتباط مستقیم بسیاری از ابهامات را برطرف می کند. البته ناگفته نماند در انتهای جلسه آنلاین نیز فایل ورد رفرنس نویسی شده پس از تایید کارشناسان ایران تایپیست برای مشتریان ارسال خواهد شد.

رفرنس نویسی خودکار در ورد به صورت آنلاین نسبت به رفرنس نویسی دستی بسیار قابل اعتماد تر می باشد. زیرا رفرنس نویسی خودکار در ورد با استفاده از برنامه ریزی قبلی منابع را دسته بندی می کند و میزان اشتباه در طبقه بندی و گذاشتن علامت های نگارشی را کاهش می دهد. توصیه می شود که از مشورت های رایگان کارشناسان و پژوهشگران برای رفرنس نویسی خودکار در ورد استفاده کنید. زیرا استفاده از تجربه بالایی کارشناسان و پژوهشگران سبب می شود تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری اثر خود را رفرنس دهی کنید.

منظور از رفرنس نویسی خودکار در ورد چیست؟

رفرنس نویسی صحیح


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه رفرنس نویسی خودکار مقاله انگلیسی در ورد

همانطور که اشاره شد، رفرنس نویسی خودکار در ورد با استفاده از Tab چهارم (References) انجام می شود. رفرنس نویسی مقالات انگلیسی باید بر اساس قوانین مجله ای که قرار است مقاله مورد نظر در آن چاپ شود، انجام شود. پژوهشگران ایران تایپیست با قوانین و مقررات مجلات معتبر مانند: الزویر (Elsevier)، IEEE، Springer، کمبریج، Oxford University Press، Wiley، Taylor و ... آشنا می باشند. هر یک از مجلات و نشریه ها رفرنس نویسی خاصی را برای خود دارند. بنابراین شما برای این که مقاله خود را در این نشریه ها به چاپ برسانید با طبق قوانین همان نشریه رفرنس نویسی را نیز انجام دهید. هزینه رفرنس نویسی خودکار در ورد برای روش های گوناگون، متفاوت می باشد. در حقیقت هزینه رفرنس نویسی خودکار در ورد به عوامل گوناگونی مانند: نوع روش رفرنس نویسی، تعداد منابع رفرنس نویسی، مدت زمان تحویل رفرنس نویسی، موضوع مقاله و ... بستگی دارد. تمامی این عوامل توسط کارشناسان خبره ایران تایپیست مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. ایران تایپیست هزینه رفرنس نویسی خودکار در ورد را با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که در موسسه خود کنترل کند.

خدمات این موسسه نسبت به سایر موسسه های نگارش بسیار مقرون به صرفه می باشد. به طور کلی هزینه خدمات در ایران تایپیست بر اساس تعداد رفرنس نویسی و میزان دشواری کار پژوهشگران تعیین می شود. به طور مثال هزینه سفارش های فوری در ایران تایپیست به دلیل دشواری کار بیشتری دو برابر هزینه سفارش های معمولی در این موسسه می باشد. سفارش های فوری تنها توسط پژوهشگران حرفه ای در ایران تایپیست انجام می شود. زیرا اگر رفرنس نویسی فوری توسط پژوهشگران مبتدی انجام شود، رفرنس ها و منابع دچار نواقص زیادی خواهند شد. ایران تایپیست برای بسیاری از پروژه های خود از پژوهشگران مبتدی استفاده نمی کند زیرا این موسسه با برگزاری آزمون های آنلاین رفرنس نویسی در نرم افزار های گوناگون توانسته است که از سراسر کشور حرفه ای ترین ها را استخدام کند.

منظور از رفرنس نویسی خودکار در ورد چیست؟

رفرنس نویسی خودکار در ورد توسط پژوهشگران با تجربه

رفرنس نویسی خودکار سریع و آسان در ورد

شاید این سوال برای برخی از افراد به وجود بیاید که رفرنس نویسی خودکار در ورد با مدت زمان کوتاه، از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که کیفیت رفرنس نویسی خودکار در ورد تنها به تجربه و مهارت افراد بستگی دارد. به طور مثال یک آشپز حرفه ای و یک آشپز مبتدی را در نظر بگیرید. برای هر دو آشپز مواد اولیه تازه و یکسانی تهیه کنید. اگر این دو آشپز در مدت زمان یکسان آشپزی کنند، آیا کیفیت دو غذا شبیه به یکدیگر خواهد بود؟ قطعا تجربه و مهارت سبب می شود تا شما بتوانید در مدت زمان کوتاه تری کار های خود را با کیفیت بالا انجام دهید. ایران تایپیست از بهترین پژوهشگران برای رفرنس نویسی خودکار در ورد استفاده می کند. بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای کیفیت رفرنس نویسی وجود ندارد. زیرا کیفیت در موسسه ایران تایپیست اهمیت بسیار ویژه ای دارد. مدیران و اعضای ایران تایپیست به مشتری مداری کاملا توجه دارند و می کوشند تا رضایت مشتریان را بدست بیاورند.

ایران تایپیست برای اطمینان از کیفیت رفرنس نویسی خودکار در ورد تمامی فایل ها را قبل از ارسال برای مشتریان مورد بررسی قرار می دهد. اگر فایل مورد نظر از کیفیت استاندارد برخوردار نباشد، فایل به صورت مجدد توسط پژوهشگر اصلاح خواهد شد. اگر پژوهشگری از عمد به نکات رفرنس نویسی توجه نکند، ایران تایپیست پنل کاربر او را خواهد بست و سفارش را به پژوهشگر دیگری خواهد سپرد. مشتریان می توانند به سایت ایران تایپیست مراجعه کنند و با دریافت نمونه کار های این موسسه به صورت کاملا رایگان، از کیفیت ارائه رفرنس نویسی خودکار در ورد اطمینان حاصل کنند. ایران تایپیست با همکاری کارشناسان و پژوهشگران حرفه ای خود سعی می کند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت، هزینه مناسب و در مدت زمان کوتاه به مشتریان ارائه دهد. این موسسه در سالهای اخیر با تلاش های فراوان توانسته است که به این هدف دست پیدا کند.

منظور از رفرنس نویسی خودکار در ورد چیست؟

رفرنس نویسی سریع

رفرنس نویسی خودکار فارسی در ورد

رفرنس نویسی خودکار در ورد هم برای مقالات فارسی و هم برای مقالات انگلیسی امکان پذیر می باشد. برای انجام این کار زمانی که شما یک Add New Source را ایجاد می‌کنید؛ می توانید از قسمت Language انگلیسی و فارسی بودن رفرنس ها را انتخاب کنید. روش های رفرنس نویسی برای مقالات فارسی با مقالات انگلیسی متفاوت می باشد. بنابراین قبل از انجام رفرنس نویسی در ورد حتما باید قوانین و مقررات رفرنس نویسی نشریه مورد نظر را مطالعه کنید. در حقیقت هدف از رفرنس نویسی تقدیر و تشکر از نویسندگان اثر هایی است که محققان در پژوهش خود از آنها استفاده کرده اند. از طرفی مخاطبان نیز در صورت علاقه مندی بیشتر به موضوع می توانند به راحتی منابع اصلی را پیدا و دریافت کنند. برای رفرنس نویسی روش ها و نرم افزار های گوناگونی وجود دارد که ورد تنها یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه می باشد. این نرم افزار علاوه بر توانایی های زیادی که دارد، ابزار بسیار ساده و آسانی نیز می باشد.

تمامی افراد می توانند به راحتی با پنل های این نرم افزار کار کنند. اما این کار زمانی امکان پذیر خواهد بود که شما با این پنل ها آشنایی نسبی داشته باشید. رفرنس نویسی صحیح اهمیت بسیار زیادی در پذیرش چاپ مقاله، کتاب و ... دارد. زیرا دلیل بسیاری از Reject شدن های مقالات و دیگر اثر ها عدم رفرنس نویسی صحیح می باشد. ایران تایپیست با داشتن تیم مسئولیت پذیر تلاش می کند تا شما بتوانید اثر های بی نقصی را در زمینه رفرنس نویسی داشته باشید. پژوهشگران هلدینگ ایران تایپیست کاملا به رفرنس نویسی فارسی و انگلیسی اثر ها مسلط می باشند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد، شما را با برخی از خدمات ایران تایپیست به ویژه رفرنس نویسی خودکار در ورد آشنا کند.

منظور از رفرنس نویسی خودکار در ورد چیست؟

رفرنس نویسی خودکار


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیخدمات دانشجوییرفرنس نویسیبازنویسی

سوالات متداول

زیرا کار با نرم افزار ورد بسیار آسان و سریع می باشد. این نرم افزار یکی از ابزار قدرتمند برای رفرنس نویسی سریع نیز می باشد.

بله، رفرنس نویسی در ورد هم برای مقالات فارسی و هم برای مقالات انگلیسی امکان پذیر می باشد.

خیر، رفرنس نویسی های فوری توسط بهترین پژوهشگران کشور انجام می شود. تجربه و مهارت این پژوهشگران سبب می شود تا خدمات در مدت زمان کوتاه و بهترین کیفیت به مشتریان ارائه شوند.

بله، هر یک از نشریات فارسی و خارجی روش متفاوتی برای رفرنس نویسی مقالات خود دارند. بنابراین افرادی که می خواهند مقالات یا اثر خود را در آن نشریه به چاپ برسانند باید بر اساس همان رفرنس نویسی، اثر خود را ارجاع دهی کنند.


نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/3/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 4196 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی خودکار رفرنس نویسی خودکار با ورد رفرنس نویسی خودکار در WORD رفرنس دهی خودکار در ورد ارجاع دهی خودکار در ورد رمرجع نویسی خودکار در ورد

دیدگاه کاربران

Ameneh | 1402-4-13 ساعت 06:32:58 امتیاز :

سلام هنگام رفرنس دهی با روش apa شماره جلد کتاب در صفحه مقاله ظاهر نمی شود .برای اینکه علاوه بر نویسنده و سال و صحفه،شماره جلد هم داشته باشیم باید چکار کرد؟

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :