پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مقایسه نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات عمومی و تخصصی

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/18 ساعت 09:32:26 بازدید: 467 امتیاز 0 از 0 نظر

باید در نظر داشته باشید که ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات میان متون عمومی و تخصصی دارای تفاوت می باشد و از این روی هزینه ها در ترجمه کلمات تخصصی از فارسی به انگلیسی نسبت به ترجمه از انگلیسی به فارسی دارای تفاوت می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دلیل تفاوت نرخ میان ترجمه کلمات عمومی نسبت به نرخ تخصصی چیست؟ در جواب به این سوال باید گفت که مترجم، مدت زمان بیشتری را در خصوص ترجمه برای شما صرف خواهد کرد و از این روی شما می توانید از خدمات ارائه شده در این خصوص استفاده داشته باشید. همچنین باید در نظر داشته باشید که ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات در یک متن دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و از این روی دانش فنی و تخصصی مترجم برای متون تخصصی بیشتر است و از این روی می توانیم به این نتیجه برسیم که هزینه های ترجمه کلمات تخصصی نسبت به ترجمه کلمات عمومی بیشتر باشد.

ایران تایپیست همواره در تلاش بوده است تا در کنار ارائه خدمات خود به بهترین شکل، بتواند هزینه های ترجمه را تا بیشترین حد کاهش دهد و از این روی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می شود که قطعا در کاهش هزینه های جانبی ترجمه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. همچنین نسبت به سایر مراکز ترجمه ای که در حال فعالیت می باشند، ایران تایپیست نرخ مقرون به صرفه تری را نسبت به کیفیت خود در نظر گرفته است تا تمامی دانشجویان و فعالانی که نیاز به ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات دارند، از خدمات ارائه شده توسط شرکت ما بهترین استفاده را داشته باشند. شما می توانید از این خدمات بهترین استفاده را داشته باشید. با توجه به تمامی مسائل بیان شده می توان انتظار داشت که با وجود بیشتر بودن هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات، این کار به صورت مقرون به صرفه ارائه می شود.

ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان و پشتیبان های ایران تایپیست، باعث می شود تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در خصوص دریافت این خدمات داشته باشید و از این روی ما خدمات مشاوره و پشتیبانی هفت روز هفته، بیست و چهار ساعته را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید در صورت لزوم با کارشناسان ما در تماس بوده و اطلاعات لازم در این خصوص را دریافت کنید.

مقایسه نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات عمومی و تخصصی

خدمات ترجمه ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه متنترجمه تخصصیترجمه سریع

سوالات متداول

بله، در این خصوص باید بدانید که با توجه به زمان بر بودن و نیاز به تخصص بیشتر، هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات عمومی و تخصصی دارای تفاوت می باشد.

به این منظور می توانید به وب سایت اینترنتی شرکت ایران تایپیست مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در این خصوص به دست بیاورید.

بسته به نوع متن، کلمات و همچنین تخصصی یا عمومی بودن کلمات، این هزینه به شما ابلاغ می گردد.

باید در نظر داشته باشید که در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا از طرح ها و شیوه های دریافت تخفیف مطلع شوید.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/18 ساعت 09:32:26 تعداد بازدید: 467 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات ارزان قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات آنلاین ارزان هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی کلمات تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :