یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مفهوم و هدف از بازنویسی در جلوگیری از امکان سرقت ادبی چیست؟

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/24 ساعت 12:00:00 بازدید: 656 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر هدف بازنویسی به درستی در ذهن شخص بازنویسنده پیاده شده باشد، هیچگاه متن بازنویسی شده به اتهام مواردی مانند سرقت ادبی متهم نمی‌شود. تمام هم و غم بازنویسنده باید در راستای هدف بازنویسی و در خدمت فن بازنویسی باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تا متنی را ارائه دهد که احتمال بروز سرقت ادبی در آن راه نداشته باشد، شبیه به هیچ متن دیگری در دنیا نباشد، یونیک باشد و درصد کپی در آن حتی به 1 درصد هم نرسد! اما چرا عدم بروز سرقت ادبی در بازنویسی انواع متون علمی و ادبی چنین مهم است؟ از آنجایی که علم پیشرفت می‌کند، افراد بسیاری در حوزه‌های علمی فعالیت می‌کنند و بازار ارائه ایده‌های نوین و جهانی در این حوزه‌ها بسیار داغ است، هیچ محقق و یا نویسنده‌ای نمی‌خواهد نتیجه زحماتش در بخشی دیگر و با نامی غیر از نام او منتشر شود. در این فضا استفاده از متون و نوشته‌هایی که متعلق به دیگران است تنها یک راه دارد و آن نیز بازنویسی است. البته سرقت ادبی نه تنها از لحاظ قانونی اشکال دارد بلکه به لحاظ اخلاقی نیز جایز نیست. شخصی که در حوزه علم و فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند قطعا سعی دارد از چنین اتهاماتی دور باشد. خوشبختانه مطابق هدف بازنویسی با ارائه تکنیک‌های بازنویسی و انواع ابزارهایی که به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند، تمامی اتهامات مربوط به سرقت ادبی سریعا قابل رفع است. البته وجود کپی در متن در مراکز عالی علمی بسیار اهمیت دارد و در بخش‌هایی مانند مدرسه و دبیرستان مدنظر نیست. اما ایران تایپیست به تمامی افرادی که در حوزه علم و ادب فعالیت می‌کنند توصیه می‌کند تا امر بازنویسی و نبود سرقت ادبی در متن را جدی بگیرید تا سریعا به شکوفایی برسید. ایران تایپیست نیز می‌تواند در نگارش مقالات و پایان نامه هایی که نمی‌توان هیچگونه اتهام سرقت ادبی به آنها وارد کرد در کنارتان باشد.

مفهوم و هدف از بازنویسی در جلوگیری از امکان سرقت ادبی چیست؟

هدف بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتایپ از دستنویسخدمات مقاله

سوالات متداول

هزینه بازنویسی انواع مقالات علمی و ادبی به نحوی که اتهام سرقت ادبی در آنها راه نداشته باشد به نوع مقاله و تعداد منابع ارائه شده بستگی دارد.

مدت زمانی که برای بازنویسی انواع مقالات باکیفیت در نظر گرفته می‌شود به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. اما در حالت کلی زمانی که با ایران تایپیست همراه شدید کار را تمام شده بدانید.

بله ایران تایپیست در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌های مربوط به بازنویسی تبحر کافی دارد و عملکرد بی‌نظیری از خود نشان می‌دهد.

ایران تایپیست با بکارگیری یک تیم مجرب و کاری از پس تمامی اموری که به بازنویسی و سرقت ادبی مربوط میشود، برمی‌آید.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/24 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 656 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هدف بازنویسی در ادبیات هدف بازنویسی در تولید خبر هدف بازنویسی در نگارش هدف بازنویسی در تولید محتوا هدف بازنویسی چیست

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :