چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مفهوم تحلیل آماری اکتشافی چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 22:00:00 بازدید: 411 امتیاز 0 از 0 نظر

تحلیل آماری اکتشافی را می‌توان به نوعی، به جهانی پر از معما‌های متعدد تشبیه کرد. این تکنیک برای دسته‌بندی و کشف روابط و شاخص‌های میان داده‌های آماری بسیار مهم هستند و می‌توانند کلید حل معماهای آماری باشند. به عنوان مثال، شما حتما سریال‌هایی را دیده‌اید که قسمت به قسمت، راه‌حلی برای حل معمای داستان طرح می‌شود و شما با قرار دادن تکه‌های پازل و سرنخ‌هایی که در سریال‌ها کسب می‌کنید؛ راز پنهان در معمای سریال را کشف می‌کنید. داده‌های تجربی تحلیل آماری اکتشافی را می‌توان به نوعی شبیه همان سریال‌های معمایی دانست. آماریستی که بر روی تحلیل آماری اکتشافی کار می‌کند را هم می‌توان به نوعی کارآگاهی دانست که کهکشان داده‌های آماری و متغیرهای موجود در میان دیتای خام آماری را زیر و رو می‌کند؛ تا در نهایت با کمک ارتباط میان این متغیرها و دسته‌بندی آن‌ها، اقدام به تحلیل و تفسیر آماری نماید. اما راز برتری آمار شناسان ایران تایپیست در چیست؟

چه مزایایی در همکاری با کارشناسان آماری ایران تایپیست وجود دارد، که به آنان برتری می‌دهد و تضمین کننده‌ی موفقیت پروژه‌ی شما خواهند بود؟ چشمان تیزبین آماریست‌های این شرکت، درست مانند ذره‌بینی‌ست که می‌تواند پرده از راز پنهان در دل متغیرهای آماری بردارد. شما با کمک تجربه‌ی بی‌مثال آماریست‌های ایران تایپیست، می‌توانید مانند ماجراجویی که در با کمک راهنمای راه، از مسیر واقعی و حقیقی خود منحرف نمی‌گردد، پروژه‌ی خود را با موفقیت به پایان برسید و مقصدی را شاهد باشید، که پیش از این برای رسیدن به آن هیجان داشتید. برای این‌که بهتر بتوانید درک کنید که تحلیل آماری اکتشافی با کمک آمار شناسان ایران تایپیست چه کمک شایان توجهی می‌تواند به شما کند، بهتر است مثال پوست پیاز را مطرح کنیم. آیا شما با چشم غیرمسلح می‌توانید سلول‌های پوست پیاز و روابط متابولیک میان این سلول‌ها را مشاهده کنید؟ مسلما نه! همکاری با آماریست ایران تایپیست، به منزله‌ی این است که شما پرده‌ای که حقایق متغیرهای آماری را جلوی چشم شما پنهان می‌کند، کنار می‌زنید و با کمک لنز میکروسکوپی که چشمان تیزبین ایران تایپیست خواهد بود، می‌توانید لایه‌های عمیق درونی این متغیرها را درک کرده و به مفهوم آن‌ها پی ببرید.

مفهوم تحلیل آماری اکتشافی چیست؟

تحلیل آماری اکتشافی در چه زمینه‌ای به کار می‌رود؟

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات مقالهبازنویسی

سوالات متداول

تحلیل آماری اکتشافی، شاخه‌ای از علم آمار است که با کمک عامل‌ها و متغیرهای آماری و روابط میان آن‌ها، می‌توانید اطلاعات موجود در دل این متغیرها را درک کنید. معمولا از این تکنیک در زمانی استفاده می‌کنند که برای طبقه‌بندی و بررسی عامل‌ها، هیچ پیش‌زمینه و مبنای تئوری وجود نداشته باشد.

با تشخیص آماریست و با کمک نرم افزارهای آماری پیشرفته، شما می‌توانید همبستگی متغیرها را از طریق ماتریس ایجاد نمایید. عوامل اصلی را شناسایی و استخراج نموده و سپس روابط میان آن با کمک آزمون‌ها و ترفندهای آماری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این امر بستگی به متغیرها و عامل‌های آماری شما دارد. در صورتی‌که نتوان پیش زمینه‌ی تئوری برای داده‌ها و متغیرها در نظر گرفت، می‌توان از این تکنیک استفاده کرد.

بله. می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، با تیم کارشناسان و مشاوران تحلیل آماری این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 411 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مفهوم تحلیل آماری اکتشافی تحلیل آماری اکتشافی چیست معنی تحلیل آماری اکتشافی تحلیل آماری اکتشافی یعنی چه کاربرد تحلیل آماری اکتشافی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :