چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه هزینه ترجمه تخصصی انگلیسی

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 15:53:28 بازدید: 1157 امتیاز 0 از 0 نظر

بسیاری از افراد ممکن است جهت ارائه‌ی یک پروژه‌ی مشخص برای کلاس درس و یا محل کار خود، نیاز باشد که یک متن تخصصی انگلیسی را به زبان فارسی ترجمه کرده و از مطالب آن بهره ببریم. مسلما بسیاری از ما تجربه‌ی کافی را برای ترجمه تخصصی انگلیسی یا زبان‌های دیگر نداریم و در چنین مواقعی شاید لازم باشد که کار ترجمه را به یک مترجم متخصص و کاربلد بسپاریم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سایت‌های بسیاری وجود دارند، که افراد می‌توانند کار ترجمه را متن‌های تخصصی خود را به این سایت‌ها سپرده و متنی ترجمه شده به شکلی بی‌نقص و کاملا حرفه‌ای را دریافت نمایند. در اینجا اولین سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چنین سایت‌هایی برای ترجمه تخصصی انگلیسی متون گوناگون، چه مقدار هزینه‌ای دریافت می‌کنند؟ در اکثر موارد هزینه‌ی دریافتی برای ترجمه‌ تخصصی انگلیسی یک متن، با توجه به تعداد کلمات متن انگلیسی تعیین می‌شود. به عبارتی سایت‌ها و مترجمان متخصص با توجه به تعداد کلمات خواسته شده توسط افراد برای ترجمه‌ی یک متن، هزینه‌ای را برای ترجمه‌ی یک متن مشخص می‌کنند.

عامل دیگر تاثیرگذار در هزینه‌ی ترجمه‌ تخصصی انگلیسی متون مختلف، سطح مهارت مترجم است. معمولا سایت‌هایی که در زمینه‌ی ترجمه متون فعالیت می‌کنند، مترجم‌ها را با سطح مهارت و دانش متفاوت درباره‌ی زبان‌های گوناگون استخدام می‌کنند و متن‌ها را با توجه به میزان تخصصی بودن آن‌ها، در اختیار این مترجمان قرار می‌دهند. در نهایت با توجه به این که متن قرار است توسط مترجمی با سطح مهارت پایین و یا بالا ترجمه شود، هزینه‌ی متفاوتی از افراد خواستار ترجمه توسط این چنین سایت‌ها دریافت می‌شود. مترجمان سایت ایران تایپیست ترجمه مقالات و متن‌های تخصصی انگلیسی را که در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی، تاریخی، هنری و... هستند با دریافت قیمتی مناسب، کاملا دقیق و بی‌نقص انجام میدهند؛ لذا کاربرانی که متقاضی ترجمه تخصصی انگلیسی متن‌ها با موضوعات مختلف هستند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد و مناسب کار ترجمه‌ی خود را به این سایت معتبر بسپارند.

ترجمه تخصصی انگلیسی

هزینه ترجمه تخصصی انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه انگلیسی به فارسی مقالهترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

بله. هر چه تعداد کلمات یک متن بیشتر شود، هزینه‌ی دریافتی برای ترجمه‌ی آن بیشتر است.

با توجه به عوامل مختلف، هزینه‌ی دریافتی برای ترجمه متون تخصصی انگلیسی متفاوت است.

بله. با توجه به میزان بالا یا پایین بودن تخصص مترجم برای ترجمه، هزینه‌ی دریافتی برای ترجمه‌ی یک متن متفاوت است.

مترجمان حرفه‌ای و ماهر سایت‌ ایران تایپیست، کار ترجمه‌ی متن را به شکلی حرفه‌ای و بی‌نقص و با هزینه‌ای بسیار مناسب انجام می‌دهند.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 15:53:28 تعداد بازدید: 1157 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: برآورد هزینه ترجمه تخصصی انگلیسی قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی نرخ ترجمه تخصصی انگلیسی هزینه ترجمه تخصصی انگلیسی ترجمه تخصصی متون انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :