یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه هزینه بازنویسی یا پارافریز متن به صورت آنلاین

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 14:00:00 بازدید: 1042 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر به عنوان شخصی که به نحوه بازنویسی یا پارافریز متن آشنایی دارید و برای بازنویسی‌های شخصی‌تان خودتان دست به کار می‌شوید می‌بایستی به نکات بسیاری توجه داشته باشید. یکی از این نکات که در گرو فهم کامل متن است عدم بروز اتهام سرقت ادبی در متن است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به این معنی که اگر در فهم متن لنگ بزنید قطعا قادر به بازنویسی آن نیز نخواهید بود. تنها آگاهی داشتن از نحوه بازنویسی نمی‌تواند به بازنویسی‌های موفقیت‌آمیز ختم شود. از این رو بهتر است به موسسه‌ها و مجموعه‌هایی مراجعه کنید که در امر بازنویسی صاحب نظر و خبره هستند. اما قطعا میدانید که سفارش بازنویسی هزینه‌هایی در پی دارد. موسسه‌های ذیربط برای بازنویسی انواع مقالات و متون تخصصی مبلغی را از مشتری دریافت می‌کنند. اما این هزینه چگونه محاسبه می‌شود؟ معیار محاسبه این هزینه چیست؟ معیار اصلی محاسبه هزینه برای سفارشات بازنویسی تعداد کلمات مقاله است. این مورد مستقیما بر روی هزینه تاثیر می‌گذارد. مورد دیگری که در محاسبه هزینه بازنویسی مد نظر است موضوع مقاله است. میزان سختی مقاله گاهاً بر روی هزینه بازنویسی موثر است. و اما سومین فاکتور نوع بازنویسی مقاله است که به سه نوع تالیفی، تالیفی-ترجمه‌ای و ترجمه‌ای تقسیم می‌شود.

هزینه بازنویسی بسته به نوع بازنویسی، از راست به چپ، افزایش می‌یابد. برای آنکه پیش از سفارش از هزینه نسبی آن باخبر شوید می‌توانید به قسمتی از سایت مراجعه کنید که هزینه‌ها در آن برآورد شده است. و یا با یک تماس به اپراتور قادر خواهید به صورت تلفنی برآورد هزینه را درخواست کنید. ایران تایپیست از سری موسساتی است که بهترین قیمت‌ها را برای بازنویسی انواع مقالات پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر قیمت‌های استاندارد، کیفیتی که ایران تایپیست در بازنویسی مقالات دارد را نمی‌توانید در هیچ مجموعه دیگری پیدا کنید. همین الان برای دریافت اطلاعات در باب هزینه مقالات بازنویسی با اپراتور ایران تایپیست تماس بگیرید!

محاسبه هزینه بازنویسی یا پارافریز متن به صورت آنلاین

بازنویسی یا پارافریز متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنصفحه آراییویراستاری

سوالات متداول

جواب به این سوال در گرو نوع سفارشی است که مشتری به ایران تایپیست ارائه می‌دهد. برای مثال هزینه بازنویسی یا پارافریز متن‌های ادبی ممکن است از هزینه بازنویسی متن‌های ترجمه‌ای، با حجم یکسان، بیشتر باشد. اما در کل تمامی تعرفه های ایران تایپبیت مقرون به صرفه تر از سایر مراکز است.

مهمترین فاکتوری که برای محاسبه هزینه بازنویسی یا پارافریز متن در نظر گرفته می‌شود نوع بازنویسی است. نوع بازنویسی متن تاثیر مستقیمی در تعیین میزان هزینه و نوع محاسبه آن دارد.

بله، هزینه کلی مقاله در ابتدا و در حین ثبت سفارش پرداخت می‌شود. در صورتی که تغییری در روند بازنویسی صورت گیرد، ما به تفاوت هزینه برآورد خواهد شد.

هزینه بازنویسی یا پارافریز متن در مقالات تالیفی کمتر و در مقالات ترجمه‌ای بیشتر است. البته این مورد در شرایطی است که تعداد کلمات و حجم مقاله یکسان است.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 1042 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه بازنویسی تعیین هزینه بازنویسی محاسبه قیمت بازنویسی محاسبه هزینه پارافریز متن برآورد قیمت پارافریز متن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :