دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت طراحی بنر

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/21 ساعت 09:03:00 بازدید: 94 امتیاز 0 از 0 نظر

بنرها نقش مهمی در تبلیغ ایفا می‌کنند و می‌توانید شاهد حضور پُر رنگ‌ها آن در انواع محیط‌ها و شبکه‌های اجتماعی باشید. مشتریانی که به دنبال این روش تبلیغی هستند در ابتدا یک سؤال برایشان مطرح می‌شود که قیمت طراحی بنر چقدر است؟ برای تعیین هزینه‌های مرتبط نیاز است به پارامترها و عوامل مختلفی توجه شود که در این مطلب قصد داریم به تشریح کامل آن‌ها بپردازیم. با مجموعه ایران تایپیست همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قیمت طراحی بنر چگونه تعیین می‌شود؟

از مهم‌ترین نکاتی که هنگام طراحی بنر باید در نظر گرفته شود، قیمت است. عوامل و پارامترهای گوناگونی وجود دارند که می‌توانند قیمت طراحی بنر را افزایش یا کاهش دهند. آن دسته از افرادی که برای کسب‌وکار خود یا برندسازی به دنبال بنر هستند، باید با این عوامل آشنا شوند. در لیست زیر می‌توانید مهم‌ترین پارامترها را مشاهده کنید:

1. نوع بنر

از نوع بنر می‌توانیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین پارامترها در تعیین قیمت یاد کنیم. بنرها انواع مختلفی دارند و هر کدام این قابلیت را دارند تا ویژگی‌های گوناگونی از خود به نمایش بگذارند. از جمله این بنرها می‌توانیم به نوع ثابت و متحرک اشاره کنیم. بنرهای ثابت در مقایسه با نوع متحرک طراحی ساده‌تری دارند و اغلب کسب‌وکارهای کوچک از آن‌ها بهره می‌برند؛ زیرا قیمت کمتری را به خود اختصاص داده‌اند. برندهای متحرک نیز در نوع خود محبوبیت بالایی دارند و اغلب برای جذابیت بیشتر به کار گرفته می‌شوند. در واقع برندها برای اینکه بازدهی بیشتری داشته باشند و بتوانند خود را از سایر رقبا متمایز کنند، نسبت به ثبت سفارش بنرهای متحرک اقدام می‌کنند. در کل قبل از ثبت سفارش باید نیاز خود را تعیین کنید. اگر به دنبال بنرهای ایستا یا ثابت هستید، به هزینه کمتری نیاز خواهید داشت.

قیمت طراحی بنر

تأثیرگذاری نوع بنر روی قیمت نهایی

2. اندازه بنر

قیمت طراحی بنر به اندازه آن نیز بستگی دارد. باتوجه‌به اینکه از بنر در کدام شبکه اجتماعی می‌خواهید استفاده کنید، اندازه نیز متفاوت خواهد بود. زمانی که سایز بنر بزرگ باشد، به المان‌ها و تصاویر بیشتری نیز برای طراحی نیاز است؛ همین موضوع کار طراح را سخت‌تر خواهد کرد و زمان بیشتری برای طراحی از وی خواهد گرفت. با تمامی این تفاسیر می‌توان این‌طور برداشت کرد که هر چقدر اندازه یک بنر بزرگ‌تر باشد، به همان اندازه نیز مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتری خواهید بود. قبل از ثبت سفارش لطفاً درباره اندازه دقیق بنر خود تصمیم بگیرید تا حین پرداخت و مواردی از این قبیل مشکلی به وجود نیاید.

3. پیچیدگی طرح

هر کسب‌وکار سلیقه و علایق مخصوص به خود را دارد و همین موارد را روی بنرهای خود نیز پیاده می‌کند؛ به همین علت از نوع طرح نیز می‌توانیم به عنوان پارامتر مؤثر روی قیمت طراحی بنر یاد کنیم. طبیعتاً طرح‌های ساده به زمان کمتری نیاز دارند؛ بنابراین مشتری هزینه پایین‌تری نیز باید پرداخت کند. در مقابل این موضوع افرادی قرار می‌گیرند که برای تبلیغ و جذب مخاطب به طرح‌های پیچیده‌تری علاقه دارند. بنر این دسته از مشتریان به خلاقیت بیشتری نیازمند خواهد بود؛ به همین علت طراح باید زمان بیشتری را صرف طراحی بنر کند. زمان بیشتر نیز برابر با هزینه بالاتر خواهد بود.

قیمت طراحی بنر

پیچیده یا ساده بودن طراحی‌های بنر

4. زمان طراحی

از زمان مورد نیاز نیز می‌توانیم به عنوان پارامتر مؤثر دیگر روی قیمت طراحی بنر یاد کنیم. شرکت‌های طراحی همزمان روی چندین بنر کار می‌کنند؛ به همین علت به مدت‌زمان بیشتری برای تحویل سفارش‌ها نیاز خواهد بود. در این بین مشتریانی به چشم می‌خورند که در کمترین زمان ممکن به بنر خود نیاز دارند. این مشتریان می‌توانند سفارش خود را به صورت فوری ثبت کنند. این پروسه با پرداخت هزینه بیشتر قابل انجام است. همچنین همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، بنرهای پیچیده‌تر به زمان بیشتری برای تکمیل طراحی نیاز دارند که همین موضوع تأثیر مستقیمی روی تعیین افزایش قیمت نهایی خواهد داشت.

5. تعداد دفعات ویرایش

روی قیمت طراحی بنر تعداد دفعات ویرایش نیز می‌تواند تأثیر بگذارد. گاهی اوقات اولین نمونه‌ای که فرستاده می‌شود، باب علاقه مشتری نخواهد بود؛ به همین علت یک سری نکات را با طراح در میان خواهد گذاشت تا فرایند ویرایش را انجام دهد. از آنجایی که طراح محتوا و اطلاعات را تغییر می‌دهد، کاملاً طبیعی است فاکتور نهایی نیز تغییراتی به خود ببیند. قاعدتاً هر چقدر دفعات ویرایش بیشتر باشند، به همان اندازه نیز مشتری باید هزینه بیشتری پرداخت کند؛ به همین علت قبل از ثبت سفارش این نکته مهم باید در نظر گرفته شود.

قیمت طراحی بنر

تعداد دفعات لازم برای ویرایش و اصلاح بنر

6. محتوای بنر

محتوای بنر نیز به طور مستقیم روی قیمت تأثیرگذار است. هر بنری شناسنامه منحصربه‌فرد خود را دارد. مشتری بر اساس اهدافی که درباره طراحی بنر در سر دارد، اطلاعات درخواستی خود را با طراح در میان خواهد گذاشت. سپس طراح با تکیه بر این اطلاعات، فرایند را شروع خواهد کرد. خلاقیت در اینجا حرف اول را می‌زند. محتوای هر بنر می‌تواند با بنر دیگری متفاوت باشد. برخی از آن‌ها به زحمت بیشتری برای طراحی و پیاده‌سازی نیاز دارند. هر چقدر بنر کلمات و اطلاعات بیشتری داشته باشد، به همان اندازه نیز قیمت بالاتر خواهد رفت. قبل از ثبت سفارش حتماً درباره قیمت طراحی بنر به کسب اطلاعات بپردازید تا با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید.  

7. تعداد سفارش‌ها

گاهی اوقات افراد تنها به یک سفارش یک بنر بسنده نمی‌کنند؛ بلکه برای جلو بردن کسب‌وکار خود به بنرهای بیشتری نیاز دارند؛ به همین علت تعداد سفارش‌ها نیز می‌تواند روی قیمت طراحی بنر تأثیر خود را بگذارد. هر چقدر به سفارش‌های بیشتری نیاز باشد، قاعدتاً باید هزینه بیشتری نیز پرداخت شود. البته لازم به ذکر است قبل از طراحی باید درباره نوع بنرها سؤال شود. اطلاعات مورد نیاز یا نوع بنر قیمت‌های نهایی را دستخوش تغییر می‌کنند.

قیمت طراحی بنر

تعداد بنرهای لازم برای ثبت سفارش

8. فاکتورهای مؤثر دیگر روی قیمت طراحی بنر

فاکتورهای مختصر دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند روی قیمت طراحی بنر تأثیر خود را بگذارند. از جمله این پارامترها می‌توانیم به تخصص طراح، میزان سابقه مجموعه، رزومه شرکت، بودجه کارفرما و... اشاره داشته باشیم. هر چند ایران تایپیست از طراحان به نامی بهره می‌برد و همچنین یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه طراحی بنر به شمار می‌رود؛ اما با این حال تلاش کرده است ثبت سفارش را برای تمامی افراد امکان‌پذیر کند. بدون نگرانی از قیمت‌های نجومی می‌توانید همین حالا سفارش خود را به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا طراحی بنر برای شبکه‌های اجتماعی قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

شبکه‌های اجتماعی بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و کاربران زیادی در آن‌ها به فعالیت می‌پردازند. کسب‌وکارها و برندها نیز این فرصت را غنیمت شمرده و سعی در تبلیغ محصولات و... دارند. همان‌طور که اشاره کردیم بنرها از جمله مؤثرترین راه‌ها در راستای تبلیغات به شمار می‌روند. این بنرها را می‌توان در انواع شبکه‌های اجتماعی به کار گرفت. همان‌طور که می‌دانید هر شبکه اجتماعی گرافیک و طراحی مخصوص به خود را دارد؛ به همین علت بنرها نیز باید در راستای ویژگی‌های این شبکه‌ها طراحی شوند. این شبکه‌ها دارای ابعاد مختلفی برای آپلود عکس و بنر هستند؛ ازاین‌رو می‌توانید متوجه شوید همین موضوع روی قیمت طراحی بنر نیز تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین می‌توانیم این‌طور بگوییم بودجه لازم برای طراحی بنر با شبکه اجتماعی که در آن قصد تبلیغات و برندینگ خواهید داشت متفاوت خواهد بود.

چرا قیمت های طراحی بنر ایران تایپیست پایین هستند؟

اگر به مقایسه قیمت طراحی بنر ایران تایپیست با سایر مجموعه‌ها بپردازید، متوجه تفاوت‌های بسیاری خواهید شد. ایران تایپیست از مشتریان خود هزینه کمتری را به منظور طراحی بنر می‌گیرد. به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟ شاید فکر کنید کیفیت کارهای طراحان پایین است؛ به همین علت خواستار هزینه کمتری هستند. در حالی که به هیچ عنوان این‌گونه نیست.

در ابتدا باید بگوییم طراحانی که به استخدام این مجموعه در می‌آیند، در نوع خود بهترین هستند؛ زیرا سخت‌ترین آزمون‌ها را پشت سر می‌گذارند تا بتوانند توانایی خود را در زمینه طراحی بنر اثبات کنند؛ بنابراین می‌توانیم این‌طور بیان کنیم هزینه ارزان به معنای کیفیت پایین نیست. طراحان ایران تایپیست با ارائه پروژه‌های بسیار با کیفیت توانسته‌اند اعتبار زیادی برای خود و مجموعه به دست بیاورند؛ به همین علت مشتریان زیادی کار طراحی بنر را به آن‌ها می‌سپارند. همین موضوع باعث شده است تا طراحان این شرکت همواره پروژه‌های زیادی داشته باشند؛ بنابراین آن‌ها هزینه کمتر دریافت می‌کنند؛ اما همواره مشغول انجام پروژه هستند.

قیمت طراحی بنر

دلایل قیمت مقرون‌به‌صرفه طراحی بنر در ایران تایپیست

پرداخت قسطی هزینه طراحی بنر

طراحی بنر از جمله خدماتی به شمار می‌رود که حساسیت بالایی دارد و طراحان زمان بیشتری را صرف اتمام پروژه می‌کنند. همچنین هزینه‌های مرتبط با آن نیز بیشتر هستند؛ به همین علت افراد بسیاری قصد دارند از روش قسطی برای پرداخت هزینه‌های خود بهره ببرند. در این راستا سؤالی که مطرح می‌شود این است آیا در مجموعه ایران تایپیست امکان پرداخت قسطی وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم بله؛ از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن این امکان برایتان وجود دارد که به صورت قسطی هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید. با این کار می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. روش پرداخت قسطی ویژگی بسیار مهمی به شمار می‌رود که در خیلی از مراکز طراحی بنر مشاهده نمی‌شود. شما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید تا صفر تا صد نحوه پرداخت قسطی را جویا شوید.

آیا امکان استرداد وجه در صورت نارضایتی وجود دارد؟

مهم‌ترین اصل در مجموعه ایران تایپیست، کسب رضایت مشتری است. در واقع پایداری یک مرکز خدماتی به رضایت مشتریان بستگی دارد. در ابتدا قیمت طراحی بنر بر اساس سفارشی که ثبت کرده‌اید با شما در میان گذاشته خواهد شد. بعد از پرداخت، طراح کار خود را شروع می‌کند. بعد از تمام شدن پروژه، با طراح تسویه حساب صورت نخواهد گرفت؛ زیرا در ابتدا نیاز است کیفیت کار توسط شما تأیید شود. اگر از نتیجه نهایی کار رضایت نداشتید، می‌توانید درخواست خود را در پنل ثبت کنید تا هزینه پرداخت شده به شما برگردانده شود؛ اما بدون شک خلاق‌ترین و بهترین طراحان در ایران تایپیست دور هم جمع شده‌اند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند؛ به همین علت می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

قیمت طراحی بنر

امکان استرداد وجه در صورت نارضایتی

تحویل فاکتور قیمت طراحی بنر

بعد از مشخص شدن قیمت طراحی بنر نوبت به ارائه فاکتور می‌رسد. شاید فکر کنید تحویل فاکتور کار زمان‌بری است و باید برای چند روز یا چند ساعت منتظر بمانید؛ اما در مجموعه ایران تایپیست چیزی تحت عنوان صف طولانی وجود نخواهد داشت. پنج دقیقه بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید، فاکتور برای شما صادر خواهد شد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را پیگیری کنید و طراح نیز استارت کارهای خود را بزند. شاید درباره این مسئله به کمک بیشتری نیاز داشته باشید؛ به همین علت پیشنهاد می‌دهیم با کارشناسان مجموعه ایران تایپیست تماس بگیرید تا به خوبی به راهنمایی شما بپردازند. تمامی راه‌های ارتباطی با ایران تایپیست نیز در سایت درج شده‌اند.

چگونه می‌توان قیمت طراحی بنر را کاهش داد؟

یکی از سؤالاتی که برای افراد به وجود می‌آید این است چگونه می‌توان قیمت طراحی بنر را کاهش داد؟ همان‌طور که در بخش فوق اشاره کردیم قیمت این بنرها بر اساس فاکتورهای گوناگونی تعیین می‌شود. به عنوان مثال محتویات بنر از جمله این موارد هستند. برای اینکه بتوانید قیمت را کمتر کنید چاره‌ای به جز حذف برخی اطلاعات ندارید. حالا با خودتان فکر کنید آیا این شیوه درست است؟

حذف هر عنصر می‌تواند هدف شما از تبلیغ را تغییر دهد؛ به همین علت به جای اینکه به محتویات یک بنر دست ببرید، مجموعه‌ای را انتخاب کنید که قیمت مناسب دریافت می‌کند. ایران تایپیست یکی از برترین مجموعه‌ها به شمار می‌رود که در زمینه طراحی بنر فعالیت دارد. شما می‌توانید هر تعداد بنر که مورد نیازتان است را ثبت کنید و در نهایت از بهترین کیفیت و استثنایی‌ترین قیمت بهره‌مند شوید. مطمئن باشید خلاقیت و کیفیت تیم طراحان شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

قیمت طراحی بنر

کاهش دادن قیمت طراحی بنر

سخن آخر

بنرها می‌توانند تأثیر بسیار فوق‌العاده‌ای روی جذب مخاطب داشته باشند. امروزه برندها و کسب‌وکارهایی که برای ثبت سفارش طراحی بنر اقدام می‌کنند، به عوامل گوناگونی باید توجه داشته باشند که قیمت یکی از آن‌ها است. قیمت طراحی بنر باتوجه‌به پارامترهای متعددی تعیین می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانید به اندازه، نوع بنر و مدت‌زمان اشاره داشته باشیم. اگر به دنبال مرکزی هستید که با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت کار طراحی را انجام دهد، ایران تایپیست می‌تواند یک انتخاب برتر باشد؛ کافی است همین حالا تماس بگیرید تا بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید.

قیمت طراحی بنر

بررسی عوامل مؤثر روی قیمت طراحی انواع بنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنرهزینه طراحی گرافیکیطراحی پوسترطراحی گرافیکی

سوالات متداول

در سال 1402 هزینه طراحی بنر در ایران تایپیست برابر 30 هزار تومان است. اما بهتر ایت برای اطلاع دقیق از هزینه سفارش خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عوامل و فاکتورهای گوناگونی به صورت مستقیم روی قیمت طراحی بنر تأثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ابعاد، نوع بنر، مدت‌زمان سفارش و تجربه طراح اشاره داشته باشیم.

خوشبختانه تیم ایران تایپیست امکان پرداخت قسطی را نیز فراهم کرده است. بعد از تعیین قیمت طراحی بنر و ارائه فاکتور می‌توانید تا پایان زمان ثبت سفارش خود، هزینه‌ها را به صورت قسطی پرداخت کنید.

کسب رضایت مشتریان اصلی است که همواره به آن توجه داریم. اگر از طراحی بنر خود راضی نیستید، کافی است با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا وجه پرداختی را به حساب شما برگشت بزند.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/21 ساعت 09:03:00 تعداد بازدید: 94 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه طراحی بنر نرخ طراحی بنر تعرفه طراحی بنر طراحی بنر ارزان طراحی بنر قسطی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :