سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت ترجمه فوری

نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:46:38 بازدید: 768 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت ترجمه فوری به ویژه برای کسانی که دغدغه مالی دارند؛ یکی از سوالات و ابهامات اساسی می باشد که تا پیش از ثبت سفارش خود به دنبال آن هستند. به همین جهت همواره به دنبال به صرفه ترین مرکز و موسسه ای هستند که نیازهای آن ها را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند. بنابراین بهتر است در انتخاب موسسه در جهت ترجمه فوری زبان های خارجه حساسیت به خرج داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قیمت ترجمه فوری

قیمت ترجمه فوری توافق شده میان دو طرف

موسسه ایران تایپیست در همین راستا به جهت جلب رضایت مشتریان مختلف تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا قیمت های به صرفه ای را به مشتریان خود ارائه بخشند. به همین جهت است که آن ها توانسته اند در طول این سال ها فعالیت و تلاش رضایت طیف وسیعی از افراد و اقشار مختلف از جمله دانشجویان را به سمت و سوی خود جذب نمایند.

قیمت ترجمه فوری بر چه اساسی تنظیم می شود؟

معمولا قیمت ترجمه فوری بر اساس فاکتورهای مختلفی تنظیم و برآورد می شود. فوری ارسال کردن ترجمه به دست مشتری یکی از همین فاکتورهاست که نسبت به زمان عادی ارسال فایل ترجمه به دست مشتری از قیمت بیشتری برخوردار است. اما علاوه بر آن عوامل دیگری هم وجود دارد. از جمله تخصصی بودن متون، تعداد صفحات یا کلمات درج شده در هر فایل ترجمه، وجود اصطلاحات تخصصی زیاد یا کم در یک فایل، نوع متن مورد نظر، زبان ترجمه، توجه به زبان مبدأ و مقصد و... از جمله عواملی هستند که در تعیین نرخ ترجمه تأثیر زیادی دارند. با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل در نهایت می توان قیمت یک ترجمه را تخمین زد.

قیمت ترجمه فوری

افزایش قیمت ترجمه فوری متون تخصصی نسبت به متون عادی

آیا قیمت ترجمه فوری متون عادی و تخصصی یکسان است؟

قیمت ترجمه فوری هر یک از متون با سایر متون دیگر متفاوت می باشد. به این صورت که متون عادی معمولا چندان وقت و انرژی از مترجم نمی گیرد و وی می تواند ظرف مدت محدودتری فایل مشتری خود را ترجمه نماید. بنابراین قیمت ترجمه عادی و معمولی با قیمت ترجمه فوری متون تخصصی متفاوت می باشد. چرا که ترجمه تخصصی نیازمند به وقت و انرژی زیادی است و مترجم را حسابی به چالش می اندازد. بنابراین به طور قطع به یقین قیمت ترجمه فوری متون عادی و تخصصی یکسان نیست و شما برای ثبت سفارش متون تخصصی خود باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید تا متن تخصصی شما با کیفیت مطلوب و در قیمت های به صرفه ای به دست شما برسد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قیمت ترجمه فوری فیلم به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ترجمه فوری فیلم نیز به یک سری از عوامل بستگی دارد. از جمله این امور می توان به حجم فیلم مورد نظر، لحن گفتگوی رد و بدل شده میان بازیگران فیلم که می تواند به صورت آرام یا سریع باشد، زبان فیلم، فصیح یا به لهجه صحبت کردن و خیلی از عوامل دیگر اشاره کرد. هر یک از این عوامل به نوبه خود می توانند در قیمت ترجمه یک فیلم تعیین کننده باشند. بنابراین بسیار مهم است که فیلم مورد نظر در جهت ترجمه به چه زبانی است و قرار است به چه زبانی ترجمه شود. هر یک از عوامل گفته شده و عوامل دیگر با توجه به سختی کار مترجم تعیین شده اند که در نهایت اگر به عنوان مثال: لحن گفتگو خیلی تند باشد؛ مترجم می بایست دائما فیلم را توقف کند و با دقت بیشتری آن فیلم را گوش دهد. همین مسئله سبب وقت گیر بودن روال ترجمه می شود و هزینه ترجمه آن هم به مراتب باید بیشتر باشد.

محاسبه آنلاین قیمت ترجمه فوری

اگر تا پیش از ثبت سفارش فایل خود می خواهید به صورت آنلاین، قیمت ترجمه فوری فایل خود را بدانید؛ شما می توانید به وب سایت رسمی موسسه مورد نظر رجوع کنید تا با در نظر گرفتن هر یک از فاکتورهای تعیین کننده در نرخ ترجمه سفارش شما بتوانید نسبت به قیمت دقیق ترجمه فوری خود مطلع گردید. موسسه ایران تایپیست چنین امکانی را پیش روی شما قرار داده است. شما می توانید متون خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در این موسسه ثبت کنید. خدمات ارائه شده در این موسسه توسط وب سایت رسمی آن ها به مشتریان عرضه می شود تا شما بتوانید هم سفارش های خود را در هر پاسی از شبانه روز و در هر مکانی ثبت کنید و هم اینکه تا پیش از ثبت سفارش خود بتوانید نسبت به قیمت سفارش خود مطلع گردید.  

قیمت ترجمه فوری

ترجمه متون مختلف با تعرفه های به صرفه در ایران تایپیست

ارزانترین قیمت ترجمه فوری را کدام موسسه ارائه می دهد؟

یکی از به صرفه ترین و ایده آل ترین موسسه ها که قیمت ترجمه فوری آن ها نسبت به سایر موسسه ها و مراکز دیگر کمتر می باشد؛ موسسه ایران تایپیست می باشد. موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از موسسه های معتبر در زمینه ثبت سفارش انواع ترجمه ها در تمامی زبان های زنده دنیا می باشد که ضمن ارائه ترجمه های با کیفیت تمامی سعی و تلاش خود را در این راستا به کار گرفته اند که قیمت های ارزان و به صرفه ای را به مشتریان خویش ارائه سازند تا رضایت آن ها را به خود جلب نمایند. بنابراین برای بهره مندی از این مزایا می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری، سفارش های خود را در این موسسه به ثبت رسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه سریعترجمه فوری مقالهسفارش آنلاین ترجمه فوری

سوالات متداول

قیمت ترجمه فوری بالاتر و گرانتر از ترجمه در بازه زمانی عادی خود می باشد.

قیمت ترجمه فوری متون تخصصی با توجه به سخت بودن و وقت گیر بودن آن ها بیشتر از متون عادی و راحت است.

معمولا در قیمت ترجمه فوری متون مختلف عواملی از جمله: تعداد کلمات یا صفحات، متن ترجمه، عمومی و تخصصی بودن آن ها، فوری یا عادی ارسال کردن متن نهایی به دست مشتری و... تأثیرگذار می باشند.

موسسه ایران تایپیست با ارائه قیمت ترجمه فوری بسیار به صرفه یکی از بهترین موسسه ها و مراکز معتبر در این راستا به شمار می آید. 


نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:46:38 تعداد بازدید: 768 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه فوری هزینه ترجمه فوری تعرفه ترجمه فوری ترجمه فوری ارزان قیمت دستمزد ترجمه فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :