شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین تهیه پاورپوینت

نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1401/3/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 1766 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا برای ساخت اسلاید با قوانین تهیه پاورپوینت آشنا هستید؟ آماده سازی پاورپوینت مانند هر فرآیند دیگری دارای اصول و قواعدی که باید رعایت شود تا نتیجه بهتری را شاهد باشیم. در واقع ساخت پاورپوینت ادغام کردن عکس با متن و قرار دادن آن‌ها در اسلایدها نیست، بلکه شما باید یک سری اصول و قوانینی را رعایت کنید که مطابق شیوه نامه های مربوط به جلسات، کنفرانس‌ها و گردهمایی هایی است که قرار است در آنجا، پاورپوینت مدنظر را ارائه دهید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بدین ترتیب با اجرای قوانین تهیه پاورپوینت می‌توانید خروجی بهتری را دریافت نمایید. از قوانین تهیه پاورپوینت به عنوان ضوابط اجرایی نیز یاد می شود که در نهایت موفقیت های لازم را برای سخنران در پی خواهد داشت. ما در ایران تایپیست همواره بر آنیم که قوانین تهیه پاورپوینت را مطابق شیوه نامه های لازم رعایت کرده تا در نهایت خروجی با کیفیتی را به کاربرانمان عرضه داریم.

قوانین تهیه پاورپوینت برای جلسه دفاع چیست؟

قوانین تهیه پاورپوینت تصویب شده برای جلسه دفاع هر دانشگاهی می‌تواند متفاوت باشد و شیوه نامه های مخصوص به خود را داشته باشد. اما در حالت کلی قوانین تهیه پاورپوینت برای جلسات دفاعیه شامل مراحل زیر است:

 اولا که پاورپوینت شما باید صفحات زیر را دارا باشد:

  1. صفحه عنوان
  2. صفحه بیان مسئله
  3. صفحه اهمیت تحقیق
  4. صفحه روش‌ها
  5. صفحه تحلیل ها
  6. صفحه نتیجه گیری
  7. صفحه ارائه پیشنهادات
  8. صفحه تشکر و قدردانی.

 در ثانی باید دقت کنید که مطالب تلخیص شده را در اسلایدهای پاورپوینت درج نمایید و از گزافه گویی و نگارش مطالب و متون زیاد بپرهیزید. اسلایدهای شما باید دارای تعداد صفحات استانداردی باشد تا بتوانید در تایم مقرر  سخنرانی و پرزنتیشن خود را تمام کنید. به صورتی که نه صفحه ای جا بماند و نه آن‌قدر تند و سریع صحبت کنید که مخاطب متوجه مطالب شما نشود. سعی کنید که در اسلایدهایتان از عکس ها، نمودارها و جداول بیشتر استفاده کنید، تا توضیحات شما ملموس باشند. قالب و تمپلیتی را برای ساخت پاورپوینت خود انتخاب نمایید که به راحتی در جلسه دفاع قابل رویت بوده و شایسته جلسه دفاعیه شما است. همچنین بهتر است که قالب انتخابی با موضوع مورد نظر شما در پایان نامه سنخیت داشته باشد.

توجه کنید که یکی از قوانین تهیه پاورپوینت آن است که اسلایدهای شما دارای شماره صفحه باشد تا داور و حضار جلسه به راحتی بتوانند بعد از اتمام سخنرانی شما، سوالات خود را با بیان شماره صفحه به راحتی بیان کنند و آن را به شما ارجاع دهند. برای تهیه پاورپوینت دفاع از فونتی استفاده کنید که اولاً کودکانه نباشد و در ثانی در صفحه مورد نظر برای حضار قابل رویت و خوانا باشد. همچنین استفاده بیش از اندازه از افکت ها و ترانزیشن ها می تواند از نظر مخاطب خسته کننده به نظر برسد و ذهن او را از محتوای اصلی دور کند. بدین ترتیب اگر با قوانین تهیه پاورپوینت جلسات دفاع آشنا نیستید و یا وقت و مهارت کافی برای انجام آن را ندارید می توانید سفارش خود را به ایران تایپیست بسپارید تا در کمترین زمان ممکن سفارش شما را مطابق قوانین تهیه پاورپوینت و شیوه نامه‌های دانشگاهی تهیه و تنظیم نماید تا بتوانید بهترین نمره را از این قسمت کسب کنید.

قوانین تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت برای جلسه دفاع

قوانین تهیه پاورپوینت برای سمینارهای انگیزشی چیست؟

در سخنرانی ها و ارائه های انگیزشی و کنفرانس های روانشناسی استفاده از یک پاورپوینت از الزامات این جلسه محسوب می‌شود و می‌تواند تاثیر بیشتری را در مخاطب شما داشته باشد. اما زمانی می تواند مثمر به ثمر باشد که مطابق قوانین تهیه پاورپوینت طراحی و تنظیم شود. رعایت نکردن قوانین تهیه پاورپوینت و اصول و قواعد آن برای سمینارهای انگیزشی می تواند نتیجه عکس برای مخاطبان داشته باشد. یکی از قوانین تهیه پاورپوینت برای سمینارهای انگیزشی آن است که در ازای هر یک دقیقه، یک یا دو اسلاید را بتوانید توضیح دهید. از به کار بردن متن های زیاد و طولانی بپرهیزید و به جای آن از عکس ها و ویدئوها و فایل‌های صوتی و تصویری استفاده کنید. مطابق قوانین تهیه پاورپوینت برای سمینارهای انگیزشی فونت انتخابی شما باید جذاب و رنگ استفاده شده در اسلایدها به گونه‌ای باشد که هیجان و انگیزه را به مخاطب منتقل کند. البته باید توجه داشته باشید که رنگ های خیلی جیغ و روشن می توانند در طولانی مدت برای مخاطب خسته کننده باشد. افکت ها و انیمیشن ها و حتی موشن‌گرافی ها می تواند تاثیر بسیار خوبی را بر روی مخاطب شما بگذارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما همواره به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از افکت‌ها و انیمیشن ها می تواند نکته ای منفی در سری قوانین تهیه پاورپوینت به حساب آید. ایران تایپیست با در اختیار داشتن تکنسین‌های حاذق و چیره‌دست آماده است تا اسلایدهای سمینار انگیزشی را مطابق قوانین تهیه پاورپوینت برای شما طراحی و تنظیم کند، به گونه‌ای که بتوانید در زمان ارائه خود، حرفه ای ترین ابزار ممکن را در اختیار داشته باشید ضمن انتقال درست مفاهیم، توجه مخاطب را تا پایان سخنرانی با خود همراه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قوانین تهیه پاورپوینت می‌توانید با استفاده از شماره های مندرج در سایت، با کارشناسان ما تماس گرفته تا به صورت رایگان راهنمایی شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

قوانین تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت برای سمینارهای انگیزشی

قوانینی که برای تهیه پاورپوینت سخنرانی و ارائه ها باید رعایت کنیم!

در سری قوانین تهیه پاورپوینت برای سخنرانی و ارائه ها در نظر گرفتن سن مخاطب بسیار حائز اهمیت است. بدین معنی که نقش بسیار موثری را در طراحی ها و آماده سازی پاورپوینت شما ایفا می کند. قوانین تهیه پاورپوینت برای موضوعات مختلف سخنرانی می‌تواند متفاوت باشد. به معنای دیگر اگر هدف از سخنرانی شما انتقال مفاهیم آموزشی و تدریس باشد، نوع پاورپوینت تهیه شده بسیار متفاوت‌تر از پاورپوینت هایی است که برای ارائه گزارش های آماری شرکتی و معرفی محصول تهیه می شود. اما به طور کلی قوانین تهیه پاورپوینت از یک روند خاص پیروی می کنند. از جمله این قوانین می‌توان به تعداد اسلایدهای منطقی، درج شماره صفحه در اسلایدها، فونت و سایز مناسب، قالب متناسب با پرسونای مخاطب و مربوط به موضوع ارائه، استفاده درست و به جا از افکت ها و ترانزیشن ها، خوانا بودن مطالب، پر نکردن اسلایدها از متن و ... اشاره کرد.

ایران تایپیست با استخدام کارشناسانی که به قوانین تهیه پاورپوینت برای انواع سخنرانی و ارائه ها آشنا هستند و آن‌ها را به خوبی می شناسند، توانسته است گامی موثر برای همکاری با سخنرانان بردارد. شما می توانید برای تمامی ارائه های خود سفارش تهیه پاورپوینت در ایران تایپیست ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین تعرفه‌ها اسلایدهای مورد نظر شما آماده شوند. کارشناسان ما مبنای طراحی اسلایدها را قوانین تهیه پاورپوینت مربوط به سخنرانی شما قرار داده و با توجه به آن اقدام  به ساخت و طراحی پاورپوینت می کنند. توجه داشته باشید که سفارش تهیه پاورپوینت برای سخنرانی و ارائه را می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از سراسر کشور در مجموعه بزرگ ایران تایپیست به ثبت برسانید. رعایت نکردن قوانین تهیه پاورپوینت می‌تواند دردسرهای بزرگی را برای شما در طول سخنرانی ایجاد کند. اما با همکاری ایران تایپیست دغدغه و نگرانی شما از این بابت رفع خواهد شد و در نهایت پاورپوینتی با ساختاری جذاب و شکیل و مطابق قوانین تهیه پاورپوینت در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا بتوانید بیشترین بازده را از جلسه سخنرانی و ارائه خود داشته باشید.

قوانین تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت سخنرانی و ارائه ها

قوانین تهیه پاورپوینت برای دانش آموزان ابتدایی

قوانین تهیه پاورپوینت برای دانش آموزان ابتدایی با توجه به رده و گروه سنی آنان تنظیم می‌شود. استفاده از رنگ های شاد و تصاویر جذاب و با کیفیت یکی از قوانین تهیه پاورپوینت برای کودکان و دانش آموزان دوران ابتدایی محسوب می شود. معمولاً تهیه پاورپوینت های دانش آموزی با اهداف آموزش و انتقال مفاهیم به آنان صورت می پذیرد، بنابراین باید به گونه ای طراحی ها انجام شوند که دانش آموزان را در زمان تدریس سرفصل های دروس  تحت تاثیر قرار دهد. اسلاید های زیبا و حرفه ای می تواند دانش آموزان را به وجد آورد و سرعت یادگیری را در آن‌ها افزایش دهد. از قوانین تهیه پاورپوینت برای دانش آموزان می توان استفاده از فایل های ویدیویی، تصویری، انیمیشن های جذاب، عکس‌های متحرک، فایل های صوتی و موزیکال نام برد. حتی آموزگاران می توانند صدای خود را در پس زمینه فایل پاورپوینت قرار داده و دانش آموزان از این طریق ارتباط بهتری را با تدریس شما داشته باشند. علاوه بر موارد گفته شده، قوانین تهیه پاورپوینت برای دانش آموزان ابتدایی بر اساس اصول روان شناختی کودک  پایه گذاری می شوند.

به طور کلی مجموعه کارهایی که کمک می کند تا فرایند انتقال مفاهیم و آموزش به دانش آموزان ابتدایی سرعت بیشتری یابد و تمرکز کودکان را معطوف به اسلایدها کند، می تواند جزو قوانین تهیه پاورپوینت برای این  رده سنی محسوب شود. اگر آموزگار هستید و می‌خواهید برای ارتقاء نحوه تدریس خود از ابزار پاورپوینت در آموزشتان استفاده کنید اما قوانین تهیه پاورپوینت را نمی شناسید و یا وقت و فرصت کافی برای اجرای آن را ندارید، کافی است در سایت ما ثبت نام کنید و سفارش تهیه پاورپوینت بدهید. کارشناسان ما در ایران تایپیست به خوبی با اصول روانشناسی کودک و قوانین تهیه پاورپوینت برای دانش آموزان ابتدایی آشنا بوده و در زمینه‌ی کودک فعالیت داشته اند. بدین ترتیب ایران تایپیست می تواند بهترین گزینه برای تهیه پاورپوینت شما باشد. برای ساخت پاورپوینت برای رده سنی کودکان و دانش آموزان گروه ابتدایی باید به جزئیات کار بیشتر دقت شود تا در نهایت خروجی بهتری را از پاورپوینت به شما ارائه دهد تا در نحوه تدریس خود موفق تر از قبل عمل کنید و این مورد زمانی تحقق می یابد که همکاری خود را با کارشناسان ما در ایران تایپیست شروع کنید. ضمنا شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای قبلی ما که به صورت رایگان در سایت قابل دانلود است، سفارشات تهیه پاورپوینت برای دانش آموزان ابتدایی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و با اطمینان خاطر بیشتری سفارش خود را ثبت کنید.

قوانین تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت برای دانش آموزان ابتدایی

قوانین تهیه پاورپوینت های آماری و تحلیلی شرکت ها

ارائه گزارش های مالی و آماری در شرکت ها از جمله فرآیندهایی است که در هر شرکت، سازمان و موسسه لازم الاجراست و بیشتر سفارش هایی که از طرف فروشگاه ها، شرکت ها و سازمان ها در ایران تایپیست ثبت می شود مربوطه تهیه پاورپوینت های تحلیل آماری و مالی هستند. اما ساخت این پاورپوینت ها  از روش‌های خاصی پیروی می‌کنند و قوانین تهیه پاورپوینت در آن‌ها با سایر موضوعات متفاوت می باشد. از جمله قوانین تهیه پاورپوینت های شرکتی می توان ارائه گزارش های حسابرسی در قالب جداول، اشکال و نمودارها اشاره کرد. معمولا تعداد اسلایدهایی که تحت قوانین تهیه پاورپوینت برای ارائه های شرکتی طراحی می‌شوند به نسبت سایر موضوعات کمتر بوده و از متن کمتری نیز برخوردار هستند و همان‌طور که گفته شد از نمودارها و جداول، عکس ها و اینفوگرافیک ها  در جهت انتقال اطلاعات آماری، بیشتر استفاده می شود. طراحی قالب و تم در پاورپوینت های تحلیلی شرکتی باید بسیار ساده و در عین حال رسمی باشد و دیتاهای آماری با فونت و رنگی درج شوند که برای خواننده و حضار خوانا باشند.

ایران تایپیست با داشتن سال‌ها تجربه توانسته است مطابق قوانین تهیه پاورپوینت بهترین اسلایدها را برای ارائه های آماری و تحلیلی شرکت‌ها ارائه دهد. غیر از خدمات تهیه پاورپوینت، شرکت‌ها می‌توانند از خدمات تحلیل آماری این مرکز نیز استفاده کرده و نتایج آن را در پاورپوینت مورد سفارش درج نمایند. تفاوتی ندارد که حوزه کاری شرکت های شما در چه زمینه ای است و دیتاهای شما مربوط به چه پارامترهایی می‌باشند، ما با داشتن بهترین تکنسین های تهیه پاورپوینت و بهترین تحلیلگران آماری آماده ایم تا سفارش شما را با بالاترین کیفیت پذیرش کنیم. کافی است وارد سایت ما شده، ثبت نام کنید و از طریق حساب کاربری ایجاد شده، سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن فاکتور هزینه برای شما صادر شود.

قوانین تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت های آماری و تحلیلی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتخدمات مقالههزینه تهیه پاورپوینتخدمات دانشجویی

سوالات متداول

بله کارشناسان ایران ‌تایپیست ید طولانی در این زمینه دارند و با تمامی قوانین به خوبی آشنا هستند.

استفاده از عکس ها و فایل های جذاب، استفاده از رنگ های شاد، به کارگیری عکس های متحرک، انیمیشن ها و فایل های صوتی....

زیرا می تواند در جلب نظر مخاطب شما تاثیر مثبتی داشته باشد.

بلی ۱۰۰% . ارائه گزارش های مالی و آماری شرکتی باید مطابق قوانین باشد.


نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1401/3/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1766 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش تهیه پاورپوینت اصول تهیه پاورپوینت تهیه پاورپوینت حرفه ای دستورالعمل تهیه پاورپوینت قانون های تهیه پاورپوینت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :