سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طریقه بازنویسی برای مقالات معتبر چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 16:00:00 بازدید: 698 امتیاز 0 از 0 نظر

طریقه بازنویسی برای نگارش مقالاتی که بتواند برای موسسه‌ها و مراکز مختلفی معتبر باشد با سایر بازنویسی‌ها متفاوت است. طریقه بازنویسی برای چنین مقالاتی طریقه‌ای است که بتواند تشابهات متن اصلی را با متن بازنویسی‌شده رفع کند. در این صورت می‌توان ادعا نمود که مقاله نگاشته‌ای معتبر است. اما نکته‌ای که در میان باید به آن اشاره داشت این است که برای نگارش مقالات معتبر برای مثال مقالات ISI نمی‌تواند تنها به یک منبع بسنده کرد. می‌بایستی منابع بسیاری را برای بازنویسی به کار بگیرید. حال مجدّداً به عنوان اصلی رجوع می‌کنیم. طریقه بازنویسی برای نگارش مقالات معتبر چه می‌تواند باشد؟ چه روش‌هایی برای نگارش مقالات معتبر وجود دارد؟

گام‌به‌گام بررسی می‌کنیم:

  • اولین اصل برای بازنویسی مقالات معتبر یافتن روش‌هایی است که بتواند درصد تشابه را به حداقل‌ترین مقدار ممکن برساند. ممکن است در این میان از چندین روش برای بازنویسی بهره ببرید. یکی از روش‌هایی که می‌تواند طریقه بازنویسی نام برده شود به‌هم‌ریختن جمله‌بندی‌های متن اصلی است.
  • دومین گام رعایت اصول صحیح جمله‌بندی است. جمله‌بندی‌های متن بازنویسی‌شده هم باید معنادار باشند و هم باید کلمات رسمی داشته باشند.
  • گام آخر و سوم در بازنویسی مقالات معتبر نگه‌داشتن جهت مقاله است. با وجود تمام تفاوت‌هایی که برای بازنویسی روی متن اصلی اعمال می‌شود باید موضوع اصلی مقاله منبع پیاده‌سازی شده باشد.

پس از رعایت‌نمودن این 3 گام مهم می‌توان چنین ادعا کرد که بازنویسی‌تان در جهت نگارش مقالات معتبر خواهد بود. مجموعه ایران تایپیست از جمله موسسه‌هایی است که می‌تواند در نگارش مقالات علمی و یا غیر‌علمی معتبر در کنارتان باشد. ایران تایپیست به روش‌های متعدد که به آنها طریقه بازنویسی گفته می‌شود آگاه است. این موسسه از خبره‌ترین بازنویسنده‌های ایران کمک می‌گیرد تا به شما در مسیر بازنویسی کمک کند. چنانچه آشنایی چندانی با ایران تایپیست ندارید می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و با خدمات آن آشنا شوید.

طریقه بازنویسی برای مقالات معتبر چیست؟

طریقه بازنویسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنکارهای آزمایشگاهیسرچ در گوگل

سوالات متداول

بله، انتخاب بهترین روشی که بتوان به کمک آن بازنویسی مقالات معتبر را پیشبرد دقت و توجه بالایی می‌طلبد. بدون توجه به روش و طریقه بازنویسی نمی‌توان موفقیتی برای بازنویسی مقالات معتبر متصور شد.

طریقه بازنویسی برای مقالات معتبر با درصد تشابه بالا طریقه‌ای است که بتواند میزان تشابه را به حداقل برساند. اغلب در چنین مقالاتی تخصص بازنویسنده از طریقه بازنویسی مهم‌تر است.

تیم ایران تایپیست روش‌ها، تکنیک‌ها و طرق مختلف و متنوعی را برای بازنویسی مقالات معتبر به کار میبرد. پس از یکبار همکاری با تیم ایران تایپیست به این موضوع پی خواهید برد.

تا حدودی می‌توان طریقه بازنویسی را در محاسبه هزینه بازنویسی مقالات معتبر دخیل دانست. اما این مورد تنها فاکتور موجود نیست.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 698 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طریقه بازنویسی مقاله طریقه بازنویسی مقالات روش بازنویسی مقالات بهترین متد بازنویسی مقاله طریقه بازنویسی متون علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :